Driessen vol onbegrip over Kuyt-afscheid: Dan denk ik: waar gaat dit over?

Driessen vol onbegrip over Kuyt-afscheid: "Dan denk ik: waar gaat dit over?"

Gepubliceerd: zondag 27 mei 2018 om 21:08zo 27-05-2018 om 21:08

Valentijn Driessen, chef voetbal bij De Telegraaf, vond het onbegrijpelijk dat de arbitrage zondagmiddag niet wat flexibeler optrad tijdens het grote afscheid van Dirk Kuyt. Scheidsrechter Pieter Vink en zijn assistenten leken hun werk af en toe iets te serieus te nemen, meende Driessen. 

"Vink had Steven Gerrard natuurlijk een penalty moeten geven. Gerrard is de nieuwe held van Feyenoord. Die werd direct omarmd en dat is geweldig om te zien, daar moet je gewoon aan meewerken als scheidsrechter", zei Driessen zondagavond bij RTV Rijnmond.

"Er staan een paar mannen aan de zijlijn alleen maar vlaggen. Dan denk ik: waar gaat dit over? Je snapt het spelletje toch wel? Je weet toch waarom je hier bent? Het moet gewoon een leuke gezellige middag worden vol voetbalhoogtepunten."

"Uiteindelijk scoort Dirk nog. Hij schoot zeven keer naast, twee keer op de paal, vijf keer op Edwin van der Sar. Bij Quick Boys krijgt hij hem er ook niet meer in en hier ook niet... Uiteindelijk geeft Vink die penalty gelukkig wel. Want een afscheid zonder goal, dat kan natuurlijk niet."

Lees ook: Kuyt zwaait af en maakt állerlaatste doelpunt op bijzondere dag in De Kuip

Plaats een reactie

Carl +4086
zondag 27 mei 2018 om 21:15
Had dan geen scheidsrechters uitgenodigd en Gio die fluit gegeven...
Vind ik leuk
zwollie +8673
zondag 27 mei 2018 om 21:44
Of van Hanegem
Vind ik leuk
Always PSV +14334
maandag 28 mei 2018 om 11:25
Van Hanegem met zijn microfoontje laten fluiten. Was het echt een leuke middag geworden.
Vind ik leuk
Barry Engels +31958
zondag 27 mei 2018 om 21:16
Altijd wat te zeiken.... Nederlanders...
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:27
valentijn*
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 27 mei 2018 om 23:11
Gaat weer lekker hè, met je generaliseren en discrimineren.
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:27
Ik zou valentijn driessen niet doen.
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:40
Doet het zo een pijn?
Vind ik leuk
davidben +5802
zondag 27 mei 2018 om 21:46
Ramos ziet er goed uit. Dat je dat vindt wil nog niet betekenen dat je homo bent. Je hoeft je niet bedreigd te voelen en hem gay te noemen. Je hebt geen homosexuele gevoelens. Je bent gewoon mens. No worries.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
maandag 28 mei 2018 om 00:19
Had dan Sergio Gaymos of Sergay Ramos gedaan, dit getuigt van wel erg weinig creativiteit.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
zondag 27 mei 2018 om 21:30
Ben het hier wel met hem eens. Meestal eindigen dit soort potjes 6-5.
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:44
Over twee helften is het 6-4 geworden dus scheelt niet veel ;-)
Vind ik leuk
Ajax020 +270
zondag 27 mei 2018 om 21:35
Lekker druk maken om niks. Wat een zeurpiet.
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:39
Dat kan je ook over de supporters zeggen las ik...


Je krijgt wat je verdiend
Vind ik leuk
Pimman +8000
zondag 27 mei 2018 om 21:44
Beste Valentijn ..was er eindelijk een keer geen thuisfluiter zonder Kuipvrees ga jij hier over zeiken.. probeer nou eerst eens je eigenTelegraaf kritisch te bekijken!
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 21:55
Jammer dat hij scoorde. Dan hadden volgend jaar weer een afscheid moeten organiseren.
Vind ik leuk
Romo +1120
zondag 27 mei 2018 om 22:18
Helemaal gelijk Valentijn
Zelfs nu volgen ze de regeltjes van de KNVB.
Vind ik leuk
Wurmpie +293
zondag 27 mei 2018 om 22:20
Ze hadden sjaak zwart moeten vragen
Vind ik leuk
j-roen11 +1851
zondag 27 mei 2018 om 22:29
Nu even serieus; die Dirk heeft aardig wat gedaan voor oranje en recent voor zijn club. Maar ben ik nu de enige die het allemaal wat overdreven vind. Het is toch zeker afgezet tegen een sneijder, robben, persie en bepaalde spelers in het verleden, toch een vrij eenvoudige speler. Respect voor de man, maar er wordt gedaan alsof er een wereldster stopt met voetballen. Live op tv, allemaal heisa... tsja
Vind ik leuk
Mo +11885
zondag 27 mei 2018 om 22:59
Helemaal eens met jou
Vind ik leuk
Pimman +8000
zondag 27 mei 2018 om 23:07
Helemaal mee eens J-roen.. zeker geen niveau Robben, persie, sneijder! ..meer ala van Hooijdonk, Wouters etc.. zou bijv een Seedorf véél eerder zo een afscheid moeten krijgen..
Vind ik leuk
zondag 27 mei 2018 om 22:52
Wat een naprater zeg die driessen die heeft totaal geen verstand van voetbal.!!! Maar komt wel iedere keer met een ander zeikverhaal !! Wat een EIKEL zeg die vent!!!
Vind ik leuk
Come on Utreg +28477
zondag 27 mei 2018 om 22:58
Nodig dan ook niet Pieter Vink uit.. Vragen om ellende..
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
zondag 27 mei 2018 om 23:19
Wat is die Kuyt een naar mannetje, waarom zo'n wedstrijd?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws