Feyenoord wint heftige finale van PSV: Een dik, dik, dik, dik compliment

    Feyenoord wint heftige finale van PSV: "Een dik, dik, dik, dik compliment"

    zaterdag 2 juni 2018 om 23:08

    Ulrich van Gobbel is enorm trots op 'zijn' Feyenoord O19. De talenten uit Rotterdam-Zuid waren zaterdagmiddag met 2-1 te sterk voor landskampioen PSV O19 en veroverden zo de beker. De clash tussen Feyenoord en PSV werd ontsierd door twee rode kaarten en diverse opstootjes. Na afloop mocht dat de pret niet drukken. 

    "We staan bekend als cupfighter. In deze wedstrijd kun je een prijs winnen en dat hebben we ook gedaan", aldus Van Gobbel, trainer van Feyenoord O19, voor de camera van Feyenoord TV. 

    "Als je terugkijkt naar de competitie en vooral naar de Youth League, dan zie je hoe knap we terugkomen. Dat was nu ook weer, net als in meerdere wedstrijden, dat we altijd wel terugkomen. Dat betekent dat onze jongens fit zijn, mentaal weerbaar zijn en dat we het goed voor elkaar hebben met die jongens. Je ziet aan het eind van de wedstrijd ook dat we gewoon fitter zijn."

    Voor de voormalig Oranje-international was de zege extra bijzonder. "Dit is mijn eerste prijs als trainer. Ik ben er blij mee. Ik vind wel dat als je zo'n seizoen hebt, dat die jongens het echt verdiend hebben. Als je ziet hoeveel wedstrijden ze hebben gespeeld in de Youth League, de competitie, een dubbel programma... Een dik, dik, dik, dik compliment voor ons elftal."

    Lees ook: Feyenoord verslaat PSV in heftige bekerfinale; twee keer rood, massale knokpartij

    Lees meer over:FeyenoordPSV

    Plaats een reactie

    Smash +3248
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:13
    Nu begrijp ik die vechtpartijen! Van Gobbel is de trainer en ze zijn cupFIGHTERS!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6096
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:16
    Komt uit de mond van een psv fan.
    Het blijkt dat die scheids er een tering zooitje van heeft gemaakt, waardoor supporters zich niet konden bedwingen. De spelers treft volgens mij geen blaam
    Vind ik leuk
    Smash +3248
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:21
    Klopt! PSV werd behoorlijk genaaid.
    Vind ik leuk
    Hulsink +482
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:29
    Door wie dan?
    Vind ik leuk
    buddha +8747
    zondag 3 juni 2018 om 00:26
    kim holland
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 06:37
    Wat een verrassing dat je zo denkt. Gisteren bij de vrouwenfinale geweest en daar vonden de PSV-ers dat ook al.
    Echt een enorm complex blijkbaar. Ik snap niet dat je als aanhanger van zo’n succesvolle club niet iets meer karakter en klasse hebt.
    Verliezen hoort er ook bij en om dan gelijk te janken over iedereen. Sneu!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 10:36
    Enorm complex? Waar heb jij het over? Het elftal waar het in het eggie om gaat is gewoon kampioen.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 13:29
    Waar ik het over heb?!? Dat aanhangers van een dermate succesvolle club het bij de scheidsrechter gaan zoeken!
    Waardig verliezen is ook een kunst.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 13:40
    Doen ze bij Feyenoord en Ajax nooit nee. Zeiken over de scheidsrechter. Hahaha.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 13:50
    Heb me destijds inderdaad ook doodgeergerd aan Jol bij Ajax. Ook altijd miepen over de scheids.
    Zoals gezegd zat ik gisteren bij de vrouwenfinale Ajax-PSV. Die trainer van PSV gedroeg al snel als een idioot en dat gold ook voor veel PSV-ers in het publiek. De scheids uitjoelen en alle misbaar bij de beslisdingen.
    Volledig topclub onwaardig. En dan lees je dit met Ooijer die niets heeft gezien maar wel overal bij betrokken is. Zodoende viel die slachtofferrol mij op. Kijk ons eens zielig zijn. Wij worden benadeeld en die ander nooit.

    Is toch enorm slap of niet dan?
    Vind ik leuk
    Smash +3248
    maandag 4 juni 2018 om 18:45
    Feijenoord was beter. Het gaat mij om het feit dat spelers van PSV kaarten krijgen voor zelfde overtredingen als die van Feijenoord. Dan trekt de scheidsrechter aan het eind van de wedstrijd 7 minuten extra tijd erbij. Scoort Feijenoord eind 4e minuut en meteen fluit meneer af. Het leek wel of hij wachtte op het doelpunt van Feijenoord.

    Verder boeit het totaal niet of ze de beker nu wel of niet behaald hebben. Het eerste is belangrijk. Dit was alleen maar mooi, naast het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 09:16
    Ik heb het gezien, maar ik kan me niet herinneren dat psv werd genaaid.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:21
    Nee, die stonden alleen toe te kijken......

    Bullshit, die klapten er toch ook gewoon op?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:44
    Wat lul je nou stom. De spelers van beide teams gingen gewoon onnodig door t lint
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7702
    zondag 3 juni 2018 om 01:48
    Dus als de scheids er een zooitje van maakt dan moet je de coach van PSV maar de huid vol schelden met allerlei ziektes? Mooie redenering. Tokkie-volk.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +180
    zondag 3 juni 2018 om 14:32
    Nee lampie, heb je het gezien? Nee dacht ik al, meneer Ooijer liet zich de hele tijd gaan als een gek op de scheidsrechter. Dat lijkt me ooo niet netjes als voorbeeldfunctie net zoals die reserve spelers van PSV die zich er ook nog even mee gingen bemoeien.. fijne mensen daar in Brabant. Hou je commentaar voor je als je er niet bij was wijsneus.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 20:11
    Ooijer is een Amsterdammer. Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 10:39
    En maar lachen om ie eigen dommigheid. Hij zat daar namens PSV toch?
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    maandag 4 juni 2018 om 09:33
    Sorry hoor, maar het is echt een PSV-er die eerst een paar elleboogstoten uitdeelt zei Ronald Van Oudheusden in het nieuwsprogramma wakker@rijnmond.nl na het zien van een filmpje op de Rijnmondapp. Dat er dan een paar Feyenoordspelers iets terugdoen om zich te beschermen is een heel logisch gevolg. Ze zijn geen mietjes bij mijn Feyenoord. En trouwens idd. razend knap van die echte kerels. Echte mannen. Daar gaan een paar van doorbreken. Dat kan niet anders.
    [Reactie gewijzigd op maandag 4 juni 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:14
    Ze hebben het begrip cupfighter naar een heel nieuw niveau gebracht.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8704
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:14
    Off-topic:
    Waarom werd deze wedstrijd zo laat gespeelt. Echt alles is al afgelopen. Tegelijkertijd met de echt bekerfinale was logischer geweest.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165806
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:17
    Ik denk dat je beter samen met ooijer en je beiden elftallen naar een anger management cursus kan gaan ipv ze een veer in de reet te steken
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:21
    Want dit is de manier om een wedstrijd te beslechten. Top voorbeeld naar de jeugd.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:25
    Derde topic over een kinder beker finale.

    Waar blijft de Ajax vrouwen bekerwinst?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:29
    www.geilevoetbalchicks.nl
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:28
    Zo dik als mijn ***
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:30
    wijf?
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:31
    Nee als het goed is heeft een wijf dat niet.
    Vind ik leuk
    Patje41 +628
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:38
    een matpartij met schoppen, slaan en vechtpartijen, bravo hoor! daar kunnen de jeugdspelers een voorbeeld aan nemen. en dan constant dat kanker-ooyer: wat een blamage voor Feijenoord dat ze zulk laag publiek hebben. schandalige vertoning
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 00:59
    Constant dat @#$% Ooijer? Dat begon pas in de laatste paar minuten voordat de staking kwam. Hou mij ten goede, ik praat dit zeker niet goed. Elke minuut is teveel.

    Overigens stoor ik mij wel aan de uitspraken van Ooijer. De beste man reageerde onnodig heftig op beslissingen van de scheidsrechter. Kan je zien hoe het gedrag van mensen veranderd wanneer zij achter komen te staan.

    Overigens reageerde de supporters op Ooijer nadat hij zelf een middelvinger op stak.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7702
    zondag 3 juni 2018 om 01:50
    Ja hij zal een middelvinger opsteken zonder dat er wat geroepen wordt
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 08:03
    Reageer niet als jezelf er niet bij was. Is overigens ook een filmpje van.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 09:20
    Zulk triest volk hebben ze helaas overal. Ook bij jouw club, als je die hebt. Dat de spelers uiteindelijk opgefokt raakte van de sfeer en de belangen op het veld is best logisch. Bovendien is het een beetje onzinnig om zo’n opstootje zo uit te vergroten terwijl het een hele leuke pot was!
    Vind ik leuk
    Quareck +7147
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:39
    Leuk dat Feyenoord dit gewonnen heeft en daar wil ik niks aan afdoen, maar met voetbal had het natuurlijk niks meer te maken. De trainer kan beter zeggen: “gelukkig kwamen wij als winnaar tevoorschijn uit deze bende” ik wil ook niet zeggen dat het onverdiend is hoor, maar het was mooier als het op voetbal was aangekomen.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2999
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:45
    PSV kampioen, Feyenoord de beker en ajax dan??
    Alweer helemaal niets hahahaha......
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13716
    zondag 3 juni 2018 om 02:06
    Voetbalclubs zijn bedrijven.
    Denk dat ik nu wel duidelijk ben wat de beste prijs is en wie die jaar in, jaar uit wint. Een echte topclub staat op eigen benen.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 20:14
    PSV en Feyenoord niet dan? De gemeente Amsterdam heeft in Ajax meer miljoenen gestopt dan de gemeente Eindhoven in PSV. Voordat je verder dingen gaat insinueren.
    Vind ik leuk
    ficusje +2086
    zondag 3 juni 2018 om 11:40
    Weer zo n zinloze opmerking,wat een mensen hier pfffff.
    Vind ik leuk
    satesaus +794
    zaterdag 2 juni 2018 om 23:56
    Loop toch niet allemaal zo te janken. Opstootjes is niet direct nodig, maar om die gasten wat sterker te maken zijn dit soort wedstrijden prima. Op het scherpst van de snede. De jongens van Psv en Feyenoord spelen de volgende interland weer gebroederlijk naast elkaar.
    Dus, meer van dit soort wedstrijden maakt mannen van onze jongens!!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zondag 3 juni 2018 om 00:11
    Zoals in het echt. PSV & Feyenoord verdelen de prijzen.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 00:29
    Dik dik dik dik dikke bande:)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9462
    zondag 3 juni 2018 om 00:42
    Ik wist niet dat van gobbel kan praten
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    zondag 3 juni 2018 om 01:32
    Dat kun jij toch ook met je uiterst beperkte brein.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2999
    zondag 3 juni 2018 om 16:06
    waarschijnlijk weet jij erg weinig...zegt meer over jou eigenlijk...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31521
    zondag 3 juni 2018 om 00:55
    Wel mooi voor deze cultfiguur en weermannetje!
    Vind ik leuk
    Pol Ploog +23
    zondag 3 juni 2018 om 01:45
    Mooi schouwspel voor supporters langs de lijn
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    zondag 3 juni 2018 om 07:47
    Gobbel dat was die gozer die spullen uit de kleedkamer van zijn eigen team jatte, goed voorbeeld voor de jeugd
    Vind ik leuk
    Jorchie +317
    zondag 3 juni 2018 om 09:58
    Dat was Veltman toch?
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 08:31
    gefeleciteerd rotterdam
    Vind ik leuk
    Psvgroots +67
    zondag 3 juni 2018 om 11:21
    De meeste feijenoord supporters hebben minder verstand dan een naaktslak
    Vind ik leuk
    ficusje +2086
    zondag 3 juni 2018 om 11:42
    Lijk wel een kleuterschool,al die zinloze opmerkingen.
    Vind ik leuk
    13 +13134
    zondag 3 juni 2018 om 16:22
    Heb jij zoveel verstand dan dat het je is gelukt om een representatief onderzoek uit te voeren?
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 08:40
    PSV heeft de hele wedstrijd verdedigd en op de counter gespeeld. Ik vind de overwinning van Feyenoord dan ook zeer verdiend. De 7 minuten extra tijd vind ik wel grappig omdat veel scheidsrechters dat niet doen terwijl er wel zoveel tijd vergooid is aan tijdrekken en relletjes.

    Verder opmerkelijk dat Wouter Burger gaat meetrainen met het eerste.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord wint heftige finale van PSV: "Een dik, dik, dik, dik compliment"