'Al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. liep uit de klauwen'

'Al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. liep uit de klauwen'

Gepubliceerd: zondag 3 juni 2018 om 20:28zo 03-06-2018 om 20:28

Het was een heftig potje, de bekerfinale tussen Feyenoord O19 en PSV O19 op Varkenoord. Wouter Burger, speler van de Rotterdammers, stelt dat er al het hele seizoen spanningen zijn tussen Feyenoord en PSV.

Vlak voor het einde van de tweede verlenging brak een vechtpartij uit aan de zijkant van het veld. Burger stond er niet van te kijken. "Er gebeurde wat gekkigheid", zegt hij tegen RTV Rijnmond. "Er hing heel veel spanning in de lucht met supporters, maar onderling waren er ook al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. Dat liep een beetje uit de klauwen."

Feyenoord won uiteindelijk met 2-1 van PSV, waardoor de Rotterdamse talenten de KNVB Beker pakten. Burger had na de tweede Feyenoord-goal al het gevoel dat zijn ploeg het niet meer zou weggeven. "Dit is Rotterdam, dit zijn wij, het is Feyenoord en dan ga je het absoluut niet meer weggeven. Je weet dat de supporters er zijn en dat PSV daar moeite mee heeft, dan moet je een slimme voetballer zijn en PSV op de juiste plekken raken."

Lees meer over:EredivisieFeyenoordPSV

Plaats een reactie

zondag 3 juni 2018 om 20:33
Hoort bij een top club maar volgende keer op een neutraal terrein.
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 21:18]
Vind ik leuk
Bengelino +12600
zondag 3 juni 2018 om 20:41
Ja idd, daarom is dit niet te begrijpen
Vind ik leuk
buddha +9980
zondag 3 juni 2018 om 21:21
misschien een gekke vraag. maar is het bij de jeugd beker finale altijd bij feyenoord of iedere keer ergens anders ?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
zondag 3 juni 2018 om 21:30
Wordt altijd geloot, maar het is sowieso altijd bij 1 van de finalisten.
Vind ik leuk
Mosquito +18373
zondag 3 juni 2018 om 20:33
Dan volgend seizoen de dubbel maar pakken.
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 20:38
Wouter Burger, een product van Varkenoord.
Vind ik leuk
Romario9 +12672
zondag 3 juni 2018 om 22:16
Hij klinkt anders meer als een Ajacied: “Dit is Rotterdam, dit zijn wij, het is Feyenoord en dan ga je het absoluut niet meer weggeven.”
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zondag 3 juni 2018 om 20:38
Weer eentje die in de leer bij dirk geweest is. Een goede voor de open deuren bingo.
Vind ik leuk
Marco S +6555
zondag 3 juni 2018 om 20:41
Beetje rivaliteit is altijd goed.. maar dit slaat door. Maar kijk maar eens een willekeurig filmpje op dumpert.. de tokkies zitten overal, we hadden ze al en ze komen met bootladingen binnen. De autochtonen zijn dwaas en de allochtonen willen niet meer zo heten, missen respect en voegen veelal niets toe en de politiek; op het om neuken alle lelijkerds met elkaar en gaan we vrolijk naar Rusland voor de olympische spelen ondanks dat de Russen ons uit de lucht knallen. En bij Ajax zit sar en die kan geen moer. Verder is het leven de moeite waard dus moeten we het met elkaar fixen..
Vind ik leuk
Roya +1584
zondag 3 juni 2018 om 21:36
Neem er nog een ik kan je niet volgen
Vind ik leuk
Nuance +10052
zondag 3 juni 2018 om 21:38
Er staat een heleboel in die tekst van jou. Maar volgens mij ben je wel een goeie jongen.
Vind ik leuk
Marco S +6555
zondag 3 juni 2018 om 22:38
Dank voor de nuance, dan vind ik jou ook lief..
Vind ik leuk
Bizzy +22494
zondag 3 juni 2018 om 20:49
Niks mis met rivaliteit maar die baviaan van Gobbel is rijp voor Blijburg. Zijn uitspraken sloegen nergens op.
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 20:49]
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 21:00
Wauw...volgens mij maak je een vergelijking tussen v Gobbel en een baviaan dus wiens uitspraken slaan nergens op?
Vind ik leuk
SimonSays +6402
zondag 3 juni 2018 om 21:12
Wie is Van Gobbel, wat is Blijburg en waarom Google ik dit niet gewoon?
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 21:15
Ik gok dat hij Blijdorp bedoelde ipv Blijburg:). Ullie moet je toch wel kennen goos.....
Vind ik leuk
SimonSays +6402
zondag 3 juni 2018 om 21:21
Dan is dat zeker een erg ongepaste opmerking.

Ik heb Google aangeslingerd en ik kende deze meneer niet, maar volgens mij heeft hij een interessant (voetbal)leven achter de rug. Ik voel een boek aankomen.


Edit; dat boek die bestaat dus al. Ik moet toch beter Googlen :p
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 21:23]
Vind ik leuk
Lr +0
maandag 4 juni 2018 om 10:43
Van Gobbel komt uit Bavel, en die noemen ze met carnaval bavionen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
zondag 3 juni 2018 om 21:41
Of Beekse Dwergen, Schapenheul of misschien Tweedehands Dierenpark...
Kan allemaal natuurlijk....
Vind ik leuk
Bizzy +22494
zondag 3 juni 2018 om 21:49
What ever die van gobbel spoort niet
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 3 juni 2018 om 20:50
In de competitie geen schijn van kans. En nu pas met 11-10 kans dus niet zon grote muil jongetje met te grote oren. En de beker telt niet in NL.
[Reactie gewijzigd op zondag 3 juni 2018 om 20:51]
Vind ik leuk
COYG +7620
zondag 3 juni 2018 om 20:55
Natuurlijk. Als PSV hem had gewonnen telde het wel...
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 3 juni 2018 om 20:58
Hoezo ? Bij de profs telt de beker toch ook niet ? Of wel dan ? Wordt niet eens gevierd man
Vind ik leuk
satesaus +1179
zondag 3 juni 2018 om 21:24
Ze zijn wel de voorronde van de Youth CL door gekomen. Ten koste van wie ook alweer? O ja, Napoli, hahaha. En deze jongen met grote oren, is ook een sterkhouder bij het oranje dat het EK won. Ten koste van wie ook al weer? O ja, Italië hahaha.
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 21:35
ik bekijk het gewoon zo
aan te grote oren valt nog iets te doen , en die zijn ook niet belangrijk om iets te bereiken in het leven

aan het IQ van sommige hier valt niks meer te doen , en dat is heel belangrijk om iets te bereiken in het leven
dus ik denk dat wouter burger het hardste lacht
Vind ik leuk
Gyrosregime +2572
zondag 3 juni 2018 om 20:51
triest dat dit soort "supporters" worden toegelaten..
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zondag 3 juni 2018 om 20:51
Wouter zal de chicks ook met bosjes van zich af moeten slaan......
Vind ik leuk
goedemorgen +3243
zondag 3 juni 2018 om 20:56
Hij wappert gewoon even met zijn oren.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 21:13
Tjaa deze man kan behoorlijk goed voetballen en zal met zijn 17 jaar in de voorbereiding mee gaan doen met de selectie. Over een jaar of 2 hopelijk een vaste plek in de basis...en wie weet Ronaldinho had volgens mij ook niet te klagen:)
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 21:19
inderdaad zijn voetbalkwaliteiten zijn het belangrijkste om een goede voetballer te worden
volwassenen snappen dat
kleine kinderen zoals hierboven gaan over een uiterlijk beginnen
Vind ik leuk
Quareck +7287
zondag 3 juni 2018 om 21:21
Riep daar iemand Wayne rooney? Frank Ribéry? :)
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 21:53
die wayne rooney heeft anders meer vrouwen geneukt als wij allemaal samen
wel tegen betaling overigens , maar toch ....
Vind ik leuk
stratumseind +187381
maandag 4 juni 2018 om 00:27
ho ho geloof mij maar dat wayne concurrentie heeft wat dat aan gaat....
[Reactie gewijzigd op maandag 4 juni 2018 om 00:28]
Vind ik leuk
satesaus +1179
zondag 3 juni 2018 om 21:26
Erg belangrijk. Snap dat bij jullie wel, zit in jullie DNA, of niet Fons Spooren?
Vind ik leuk
Maan88 +5823
zondag 3 juni 2018 om 23:22
Hedde hum weer met zunne Fons! Jammer dat het weer zo moet, Maargoed! Jij bent niet op de hoogte wat voor pedo’s er in jullie zo befaamde jeugdopleiding rondlopen?? Of ben jij geen slachtoffer maar heb jij ervan genoten dat zij lekker in jou satesaus zaten te roeren??!!
Vind ik leuk
satesaus +1179
maandag 4 juni 2018 om 07:58
Tsja, ik mag ook niet verwachten dat iedereen begrijpend lezen onder de knie heeft.
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
maandag 4 juni 2018 om 03:48
Woutertje is bepaald geen prijsbeest. Die kan nog geen zeehond versieren met een mand vis. Maar als hij straks in Feyenoord 1 staat heeft hij zonder twijfel een bloedmooie chick aan zijn zijde.

Voor de azijnzeikers die nu zeggen "Nee, jij trekt volle zalen". Jullie hebben gelijk. Ben maar iets knapper dan Woutertje, maar met een dosis geluk, gogme, contactuele eigenschappen.....en een heerlijke odeklonje heb ik het altijd getroffen met vrouwelijk schoon.
Vind ik leuk
Werner1913 +9517
zondag 3 juni 2018 om 20:52
Rivaliteit in het veld is prima. Dan kan er af en toe ook een tikkie uitgedeeld worden. Rode kaart en klaar. Maar wat absoluut niet kan is dat supporters zo intimiderend aanwezig zijn en zelfs fysiek worden. Dan moeten dit soort potjes maar in de Kuip gespeeld worden voortaan. Beetje jammer.

Feyenoord gefeliciteerd met de beker. De wedstrijd om de Supercup maar op een veld spelen waar hekken aanwezig zijn... ;-))
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zondag 3 juni 2018 om 20:57
En PSV overweegt nog om extra kaarten te geven. Ik wist het wel met dat zielige tuig , halveren met die droeftoeters. Thuislaten dat uitschot
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 21:07
Prima hoor deze tirade, maar volgens mij overdrijf je de boel behoorlijk en doe je net alsof 99% kansloos vies tuig is......Ook bij Feyenoord geldt, net zoals bij PSV, dat een heel klein deel het soms verstierd voor de overgrote meerderheid.
Vind ik leuk
Nuance +10052
zondag 3 juni 2018 om 21:41
Doe even lekker normaal man. Je gedraagt je als een doorgesnoven junk. Ga eens een keer op tijd naar bed of zo.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 21:03
Fysiek worden? Ik wil toch wel graag weten waar je deze informatie vandaan hebt....overigens wil ik ook wijzen op het feit dat jullie trainer Ooijer behoorlijk verhit tekeer ging langs de lijn. Verder jammer dat er sommigen onder de Feyenoord supporters het inderdaad nodig vonden om met bepaalde woorden te gaan schelden.
Vind ik leuk
WTSGD +1489
zondag 3 juni 2018 om 21:33
Supporters werden niet fysiek. Enige supporters die het veld op kwamen waren vrienden van psvers.
Vind ik leuk
John040 +2504
zondag 3 juni 2018 om 20:56
Dat klopt maar een verschil Feyenoord is een TOBCLUB en PSV is de TOPCLUP. Hoe durven xe Feyenoord nog een topclub te noemen kijk naar de laatste 35 jaar wat hebben ze gepresteerd.
Vind ik leuk
Nuance +10052
zondag 3 juni 2018 om 21:42
250.000 supporters de stad in krijgen voor het kampioenschap.
Vind ik leuk
fr1963 +3752
zondag 3 juni 2018 om 22:12
4 x landskampioen, 8 x KNVB beker, 1 x UEFA Cup, 3 x Johan Cruijff schaal. Gemiddeld 3e plek in Nederland. Erg matig inderdaad....om het jaar een prijs...
Ik ken een zogenaamde topclub die al 4 jaar achter elkaar geen prijs heeft, en dat terwijl zij zelf denken en zeggen dat ze de beste zijn...... en ze bulken van het geld.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
zondag 3 juni 2018 om 23:37
13x landskampioen, 10x KNVB beker, 8x Johan Cruijff schaal, 1x Europa cup 2, 1x UEFA cup, 1x Champions League, 1x UEFA super cup, 1x de Wereldbeker.
En als je dan op dezelfde “logische” manier gaat rekenen als dat jij doet dan komen wij op elk jaar minimaal één prijs.
Verschil moet er zijn he..
Overigens is het gemiddeld de 4e plek voor Feyenoord ;-)

Als je het over prijzen gaat hebben is het misschien verstandiger om ons er lekker buiten te laten, we hebben namelijk dubbel zoveel prijzen gewonnen dan jullie.
En over die 4 jaar beginnen is ook niet echt handig he, zelf zijn jullie 18 jaar geen kampioen geworden.
Dit is een discussie die je gewoon nooit kan winnen, dus begin er alsjeblieft niet aan.
En het is trouwens een PSV’er die hier over Feyenoord begint, dus waarom begin jij dan in godsnaam gelijk over Ajax? Zit het zo diep?

Vind ik leuk
R3knoj +145
zondag 3 juni 2018 om 21:01
Jochies denken dat ze heel wat zijn. Verdienen veel te veel, voelen zich allemaal gangsta, je weet toch biach...
Hoop van buitenaf waarschijnlijk.
Vind ik leuk
Setovitch +1421
zondag 3 juni 2018 om 21:13
Ikdacht het ging over o13...
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 3 juni 2018 om 21:53
Overspelen zonder dat kutpubliek uit Rotterdam
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 22:02
Zonder dat "kutpubliek" uit Rotterdam krijg je het Philips stadion van je niet eens vol....wat een kansloze reactie Butsbal!
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 3 juni 2018 om 23:13
Maar die er wel zijn, zijn blij en worden niet elk jaar teleurgesteld na weer een triest jaar. Huilie huilie
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9581
zondag 3 juni 2018 om 23:16
Hahah wat moet ik met deze teksten........oja helemaal niks.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zondag 3 juni 2018 om 23:24
Geeft niks blijdorp, laat ook deze maar weer voorlezen.
Vind ik leuk
zondag 3 juni 2018 om 22:20
het is gwoon schande dat zo iets gebeurd
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 00:37
Keur het absoluut niet goed maar de spanningen. Vindt niet dat de bekerfinale in de Kuip of in dit geval Varkenoord gespeeld mag worden als Feyenoord in finale staat. Zelfde geldt voor Cruijff schaal in die betonnen badkuip in 020. Hoort ook niet. Geen thuisvoordeel!
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 00:49
Beker finale in de kuip az-psv liepen onze haven vriendjes nog weg. Stoer maar hou het gewoon bij de confrontatie tussen 2 kernen. Laat spelers en gezinnen die hier op af komen met rust. Psv is zo coulant om extra kaarten te geven voor die fruitschaal en dan is dit hun bedankje van jullie? Ik zeg lekker intrekken die kaarten en laat ze lekker thuis!
[Reactie gewijzigd op maandag 4 juni 2018 om 00:49]
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 03:08
En lekker nog wat olie op het vuur gooien
Vind ik leuk
maandag 4 juni 2018 om 08:32
Ik ben een Feyenoord supporter maar ik begrijp niet dat deze wedstrijd wordt gespeeld tijdens een harde kern toernooi.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 13:56
PRACHTIGE:

Hallo allemaal, ik ben Godelieve, ik wil mijn levensverhaal delen met de wereld over hoe ik mijn man kreeg, vooral ik kreeg mijn geluk terug, ik bedoelde een advertentie van een Dr. ogundele op het internet over hoe hij een dame helpt haal haar vriendje terug, dus ik moet contact met hem opnemen om me te helpen mijn huwelijk te herstellen, mijn man heeft me 5 jaar getrouwd, omdat zijn familie en vrienden me niet mogen, en ze vragen hem om een andere dame te krijgen, maar wanneer ik contact op met Dr Odia voor hulp, hij vertelde me te ontspannen dat hij me zou helpen, Dr Odia bracht mijn man terug die mij 5 jaar verliet in slechts 24 uur, Dit is een krachtige spreuk die ik nog nooit zoiets heb gezien in mijn leven, hij bracht mijn man terug naar mij in slechts 24 uur en vertelde me dat ik mijn eigen kind zal hebben, vandaag heb ik een 1 jaar oude baby, deze man is geweldig, in het geval van iemand die hulp nodig heeft en contact met hem wil opnemen, jij kan hem bereiken via: E-mail: odiasolutioncenter@gmail.com, Viber-nummer: +27638836445. Whats-app-nummer: +2349065101630.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws