'Al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. liep uit de klauwen'

    'Al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. liep uit de klauwen'

    zondag 3 juni 2018 om 20:28

    Het was een heftig potje, de bekerfinale tussen Feyenoord O19 en PSV O19 op Varkenoord. Wouter Burger, speler van de Rotterdammers, stelt dat er al het hele seizoen spanningen zijn tussen Feyenoord en PSV.

    Vlak voor het einde van de tweede verlenging brak een vechtpartij uit aan de zijkant van het veld. Burger stond er niet van te kijken. "Er gebeurde wat gekkigheid", zegt hij tegen RTV Rijnmond. "Er hing heel veel spanning in de lucht met supporters, maar onderling waren er ook al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. Dat liep een beetje uit de klauwen."

    Feyenoord won uiteindelijk met 2-1 van PSV, waardoor de Rotterdamse talenten de KNVB Beker pakten. Burger had na de tweede Feyenoord-goal al het gevoel dat zijn ploeg het niet meer zou weggeven. "Dit is Rotterdam, dit zijn wij, het is Feyenoord en dan ga je het absoluut niet meer weggeven. Je weet dat de supporters er zijn en dat PSV daar moeite mee heeft, dan moet je een slimme voetballer zijn en PSV op de juiste plekken raken."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoordPSV

    Plaats een reactie

    zondag 3 juni 2018 om 20:33
    Hoort bij een top club maar volgende keer op een neutraal terrein.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bengelino +10140
    zondag 3 juni 2018 om 20:41
    Ja idd, daarom is dit niet te begrijpen
    Vind ik leuk
    buddha +7728
    zondag 3 juni 2018 om 21:21
    misschien een gekke vraag. maar is het bij de jeugd beker finale altijd bij feyenoord of iedere keer ergens anders ?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11538
    zondag 3 juni 2018 om 21:30
    Wordt altijd geloot, maar het is sowieso altijd bij 1 van de finalisten.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    zondag 3 juni 2018 om 20:33
    Stelletje kleuters allemaal.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    zondag 3 juni 2018 om 20:39
    Was vooraf al te bedenken dat dit zou gebeuren
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7655
    zondag 3 juni 2018 om 20:33
    Dan volgend seizoen de dubbel maar pakken.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    zondag 3 juni 2018 om 20:38
    Leuk elftal heeft Feyenoord. Ben benieuwd hoe Kuyt het gaat doen met deze jongens.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 20:53
    Ehm... Nou niet deze jongens hoor. Bijna allemaal worden ze doorgeschoven naar het tweede.
    Zal ze maar heel sporadisch bij zich hebben.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    zondag 3 juni 2018 om 20:57
    Het tweede van Feyenoord speelt amper....hoop toch dat deze jongens genoeg wedstrijden kunnen spelen....
    Vind ik leuk
    MM +96
    zondag 3 juni 2018 om 21:30
    Groot deel van deze jongens is (itt het elftal van PSV) volgend jaar ook nog speelgerechtigd in dit elftal. Een aantal zal doorstromen, maar een deel zal ook blijven. Paar 17 jarigen die meededen (oa Azarkan) schuift komend jaar vast naar de -19, viel nu in.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1739
    zondag 3 juni 2018 om 21:53
    Zeker! Een hele sterke lichting, wat dat betreft hoop ik dat er weer eens wat instroomt vanuit de jeugd richting het eerste. Op het middenveld hoeven we ons in ieder geval geen zorgen te maken!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 20:38
    Wouter Burger, een product van Varkenoord.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9487
    zondag 3 juni 2018 om 22:16
    Hij klinkt anders meer als een Ajacied: “Dit is Rotterdam, dit zijn wij, het is Feyenoord en dan ga je het absoluut niet meer weggeven.”
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 3 juni 2018 om 20:38
    Weer eentje die in de leer bij dirk geweest is. Een goede voor de open deuren bingo.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    zondag 3 juni 2018 om 20:41
    Beetje rivaliteit is altijd goed.. maar dit slaat door. Maar kijk maar eens een willekeurig filmpje op dumpert.. de tokkies zitten overal, we hadden ze al en ze komen met bootladingen binnen. De autochtonen zijn dwaas en de allochtonen willen niet meer zo heten, missen respect en voegen veelal niets toe en de politiek; op het om neuken alle lelijkerds met elkaar en gaan we vrolijk naar Rusland voor de olympische spelen ondanks dat de Russen ons uit de lucht knallen. En bij Ajax zit sar en die kan geen moer. Verder is het leven de moeite waard dus moeten we het met elkaar fixen..
    Vind ik leuk
    Roya +771
    zondag 3 juni 2018 om 21:36
    Neem er nog een ik kan je niet volgen
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    zondag 3 juni 2018 om 21:38
    Er staat een heleboel in die tekst van jou. Maar volgens mij ben je wel een goeie jongen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    zondag 3 juni 2018 om 22:38
    Dank voor de nuance, dan vind ik jou ook lief..
    Vind ik leuk
    Bizzy +16041
    zondag 3 juni 2018 om 20:49
    Niks mis met rivaliteit maar die baviaan van Gobbel is rijp voor Blijburg. Zijn uitspraken sloegen nergens op.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 21:00
    Wauw...volgens mij maak je een vergelijking tussen v Gobbel en een baviaan dus wiens uitspraken slaan nergens op?
    Vind ik leuk
    SimonSays +3531
    zondag 3 juni 2018 om 21:12
    Wie is Van Gobbel, wat is Blijburg en waarom Google ik dit niet gewoon?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 21:15
    Ik gok dat hij Blijdorp bedoelde ipv Blijburg:). Ullie moet je toch wel kennen goos.....
    Vind ik leuk
    SimonSays +3531
    zondag 3 juni 2018 om 21:21
    Dan is dat zeker een erg ongepaste opmerking.

    Ik heb Google aangeslingerd en ik kende deze meneer niet, maar volgens mij heeft hij een interessant (voetbal)leven achter de rug. Ik voel een boek aankomen.


    Edit; dat boek die bestaat dus al. Ik moet toch beter Googlen :p
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lr +0
    maandag 4 juni 2018 om 10:43
    Van Gobbel komt uit Bavel, en die noemen ze met carnaval bavionen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11538
    zondag 3 juni 2018 om 21:41
    Of Beekse Dwergen, Schapenheul of misschien Tweedehands Dierenpark...
    Kan allemaal natuurlijk....
    Vind ik leuk
    Bizzy +16041
    zondag 3 juni 2018 om 21:49
    What ever die van gobbel spoort niet
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    zondag 3 juni 2018 om 20:50
    In de competitie geen schijn van kans. En nu pas met 11-10 kans dus niet zon grote muil jongetje met te grote oren. En de beker telt niet in NL.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 20:55
    Natuurlijk. Als PSV hem had gewonnen telde het wel...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    zondag 3 juni 2018 om 20:58
    Hoezo ? Bij de profs telt de beker toch ook niet ? Of wel dan ? Wordt niet eens gevierd man
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:05
    Wat een onzin, wordt niet gevierd? In 2013 stonden er duizenden en duizenden supporters in de stad Eindhoven op schermen te kijken naar de wedstrijd AZ - PSV, alles stond al gereed om er een groot feest van te maken in Eindhoven.
    Je doet nu net of de beker niks is. Nee het is inderdaad geen kampioenschap, maar ook PSV wilde maar al te graag die beker winnen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    zondag 3 juni 2018 om 21:11
    Wat lul je jou man ! Er is geen huldiging. Kijk ff psv Heracles terug . Was er een huldiging op het stadhuisplein ? Nee dus. Zeg dan niks droeftoeter
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:14
    Niet-huldiging voor niet-bekerwinnaar PSV kost gemeente Eindhoven wel 25.000 euro
    EINDHOVEN - De niet-huldiging van PSV na de verloren bekerfinale in mei heeft de gemeente Eindhoven 25.000 euro gekost. De kosten voor de afgelaste huldiging liggen in werkelijkheid nog hoger, omdat voetbalclub PSV ook een deel voor zijn rekening neemt. Dat heeft de gemeente desgevraagd laten weten aan Omroep Brabant.

    Op hemelvaartsdag verloor PSV de bekerfinale tegen AZ. De gemeente had echter al voorbereidingen getroffen voor een huldiging van de Eindhovenaren.

    Spandoek met felicitatie
    Zo was op Strijp-S al een podium opgezet. Ook was een spandoek opgehangen met de tekst 'Eindhoven feliciteert KNVB bekerwinnaar PSV'. Dat doek werd na het laatste fluitsignaal snel weggehaald toen bleek dat de beker niet naar Eindhoven ging.

    Het geld voor de huldiging werd door de gemeente Eindhoven besteed aan het podium, de licht- en geluidsinstallatie, veiligheidsmaatregelen, verkeersmaatregelen en de voorbereiding door de gemeente. Een eventuele huldiging van PSV zou duizenden voetbalsupporters naar Strijp-S hebben getrokken.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:19
    Dit alles staat in schril contrast met de festiviteiten die er op 8 en 9 mei 2016 hadden moeten plaatsvinden in het centrum van Amsterdam en op maandag op P1 en P2. Huilende Ajacieden op de Vijverberg en in het centrum van Amsterdam. De Ajax-spelersbus die reeds bestickerd was met “Ajax kampioen 2015-2016”. De meelopers uit de provincie die weer snel terug konden keren naar huis naar mama. Sjake Swart die helemaal gefrustreerd uitflipte, etc., etc.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:21
    Daar gaat het niet over, die imitatie belg van een Napolitanos wil beweren dat een beker winst niet gevierd wordt ( terwijl dat wel gevierd wordt ), en niet over het mislopen van een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:26
    Bekerwinst wordt wel gevierd maar niet zo uitbundig als een kampioenschap. Kampioenschap telt vele malen zwaarder dan het winnen van de Beker.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:30
    Klopt helemaal, alleen beweerd Napolitanos dat de beker helemaal niet telt en niet wordt gevierd en dat is bullshit.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    zondag 3 juni 2018 om 22:20
    Strijp S de huldiging Hahahahaha Wanne sjalla zeg ! PSV Heracles geen hullfiging zo daag loser 3-0
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 22:44
    Wat heeft PSV Heracles ermee te maken? Een loser ben je pas wanneer je doet alsof je veel weet van PSV en puntje bij paaltje alleen maar nonsens loopt te raaskallen zoals jij doet.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    zondag 3 juni 2018 om 23:00
    Psv Heracles was de bekerfinale sjalla zonder huldiging ! Zeg dan niks ga lekker met je eigen club bemoeien
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7172
    maandag 4 juni 2018 om 00:04
    Der kwam toen geen huldiging omdat PSV zich moest focussen op de wedstrijd tegen RKC, PSV speelde nog voor het kampioenschap. Normaal viert ook PSV gewoon een bekerwinst, je lult echt dom Napolitanosje!
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 09:26
    Wtf is sjalla
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 08:54
    ik weet niet waar jij dit stuk vandaan hebt , maar een huldiging op strijp-s klopt echt geen fuck van
    van dat spandoek staat me inderdaad nog iets van bij
    maar lekker belangrijk weer allemaal , ook van mijn mede psv supporters
    ik vier die bekerwinsten in ieder geval niet , en wat een ander doet moet ie lekker zelf weten
    maak jullie eigen niet zo druk jongens over een wel of geen huldiging in 2013
    de waarheid zal wel ergens in het midden liggen
    het word in eindhoven in ieder geval niet zo groots geviert als in rotterdam
    fijne dag nog jongens
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 11:53
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/193331612/Spandoek+bekerwinnaar+PSV+snel+weggehaald.aspx
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:14
    Beter op de hoogte zijn voordat je iets gaat ontkennen, zo sta je alleen maar weer voor de zoveelste keer voor LUL!
    Vind ik leuk
    Quareck +5976
    zondag 3 juni 2018 om 21:20
    Misschien moet jij man utd en atl. Madrid ook bij in je naam zetten.. hoe meer tweede plekken hoe beter toch? :p
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:24
    Haha nee dankjewel.
    Tweede of niet ik ben fan van Ajax en Anderlecht en daar veranderd niks aan.
    Vind ik leuk
    Quareck +5976
    zondag 3 juni 2018 om 21:33
    Je moet ook bijna wel hè, aangezien Anderlecht het Ajax van België is :) meeste geld, meeste prijzen, meeste arrogantie (niet verkeerd bedoeld)
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:36
    Ik woon in Nederland maar heb tot mijn 14e in Brussel gewoond. Vandaar Anderlecht, Ajacied werd ik doordat de band tussen Ajax en Anderlecht er eenmaal is en ik daardoor in aanraking kwam met het Ajax virus.
    Vind ik leuk
    Iggy +2738
    zondag 3 juni 2018 om 21:52
    Als er hier een droeftoeter is die continu dom lult, dan ben jij het wel.
    Vind ik leuk
    Quareck +5976
    zondag 3 juni 2018 om 22:14
    Geen idee tegen wie je het hebt eerlijk gezegd..
    Vind ik leuk
    Iggy +2738
    zondag 3 juni 2018 om 22:17
    Vooralsnog niet tegen jou.
    Vind ik leuk
    Quareck +5976
    zondag 3 juni 2018 om 22:27
    Haha vooralsnog :) wat niet is kan nog komen hè? Ik zal me gedragen
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 23:48
    Haha thanks dat je het ff duidelijk maakt voor hem!
    Vind ik leuk
    satesaus +387
    zondag 3 juni 2018 om 21:24
    Ze zijn wel de voorronde van de Youth CL door gekomen. Ten koste van wie ook alweer? O ja, Napoli, hahaha. En deze jongen met grote oren, is ook een sterkhouder bij het oranje dat het EK won. Ten koste van wie ook al weer? O ja, Italië hahaha.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:35
    ik bekijk het gewoon zo
    aan te grote oren valt nog iets te doen , en die zijn ook niet belangrijk om iets te bereiken in het leven

    aan het IQ van sommige hier valt niks meer te doen , en dat is heel belangrijk om iets te bereiken in het leven
    dus ik denk dat wouter burger het hardste lacht
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1387
    zondag 3 juni 2018 om 20:51
    triest dat dit soort "supporters" worden toegelaten..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    zondag 3 juni 2018 om 20:51
    Wouter zal de chicks ook met bosjes van zich af moeten slaan......
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2881
    zondag 3 juni 2018 om 20:56
    Hij wappert gewoon even met zijn oren.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:07
    Wanneer die lelijkerd van een Cocu een vrouw kan krijgen, dan moet het voor Wouter helemaal een appeltje eitje zijn om aan de vrouw te komen!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:15
    cocu is inderdaad niet de knapste , maar heb jij v/d sar en ten Hag eigenlijk ooit van dichtbij bekeken
    over Huntelaar nog maar te zwijgen
    maar lekker belangrijk allemaal
    gelukkig is het niet belangrijk hoe je eruit ziet , om een succesvolle voetballer of coach te worden
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:20
    Beoordeel jij mannen ineens???
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:22
    Je hoeft geen homo te zijn om te zien dat Cocu niet moeders mooiste is toch? Maak je verder niet druk Mario.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:27
    cocu is lelijk , maar daar hoef jij je eigen toch niet druk om te maken
    kijk jij maar eerst bij je eigen club , voordat je over het uiterlijk van de psv trainer gaat oordelen
    want het uiterlijk van een speler is totaal niet relevant
    v/d sar is 1 van de lelijkste nederlandse internationals ooit , maar wint 2 keer de champions league , omdat het een goede keeper is
    ik ben een kruising tussen Brad Pitt en George Clooney en heb nog nooit een champions league gewonnen ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:32
    Verder boeit het ook niet, stratumseind en goedemorgen oordelen over Wouter, waarom zeg je daar niks over?
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:40
    daar oordeel ik ook over , ik zeg dat het totaal niet uitmaakt hoe je eruit ziet als voetballer
    wouter burger lacht ons waarschijnlijk gewoon uit
    maar ik had geen zin om die reactie 3 keer neer te zetten
    als jij gewoon net zoals ik gereageerd had met wanneer lelijkerds als cocu en v/d sar een vriendin kunnen krijgen .... dan had ik niet eens gereageerd bij jou ;-)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 21:13
    Tjaa deze man kan behoorlijk goed voetballen en zal met zijn 17 jaar in de voorbereiding mee gaan doen met de selectie. Over een jaar of 2 hopelijk een vaste plek in de basis...en wie weet Ronaldinho had volgens mij ook niet te klagen:)
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:19
    inderdaad zijn voetbalkwaliteiten zijn het belangrijkste om een goede voetballer te worden
    volwassenen snappen dat
    kleine kinderen zoals hierboven gaan over een uiterlijk beginnen
    Vind ik leuk
    Quareck +5976
    zondag 3 juni 2018 om 21:21
    Riep daar iemand Wayne rooney? Frank Ribéry? :)
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:53
    die wayne rooney heeft anders meer vrouwen geneukt als wij allemaal samen
    wel tegen betaling overigens , maar toch ....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    maandag 4 juni 2018 om 00:27
    ho ho geloof mij maar dat wayne concurrentie heeft wat dat aan gaat....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    satesaus +387
    zondag 3 juni 2018 om 21:26
    Erg belangrijk. Snap dat bij jullie wel, zit in jullie DNA, of niet Fons Spooren?
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    zondag 3 juni 2018 om 23:22
    Hedde hum weer met zunne Fons! Jammer dat het weer zo moet, Maargoed! Jij bent niet op de hoogte wat voor pedo’s er in jullie zo befaamde jeugdopleiding rondlopen?? Of ben jij geen slachtoffer maar heb jij ervan genoten dat zij lekker in jou satesaus zaten te roeren??!!
    Vind ik leuk
    satesaus +387
    maandag 4 juni 2018 om 07:58
    Tsja, ik mag ook niet verwachten dat iedereen begrijpend lezen onder de knie heeft.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3694
    maandag 4 juni 2018 om 03:48
    Woutertje is bepaald geen prijsbeest. Die kan nog geen zeehond versieren met een mand vis. Maar als hij straks in Feyenoord 1 staat heeft hij zonder twijfel een bloedmooie chick aan zijn zijde.

    Voor de azijnzeikers die nu zeggen "Nee, jij trekt volle zalen". Jullie hebben gelijk. Ben maar iets knapper dan Woutertje, maar met een dosis geluk, gogme, contactuele eigenschappen.....en een heerlijke odeklonje heb ik het altijd getroffen met vrouwelijk schoon.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5958
    zondag 3 juni 2018 om 20:52
    Rivaliteit in het veld is prima. Dan kan er af en toe ook een tikkie uitgedeeld worden. Rode kaart en klaar. Maar wat absoluut niet kan is dat supporters zo intimiderend aanwezig zijn en zelfs fysiek worden. Dan moeten dit soort potjes maar in de Kuip gespeeld worden voortaan. Beetje jammer.

    Feyenoord gefeliciteerd met de beker. De wedstrijd om de Supercup maar op een veld spelen waar hekken aanwezig zijn... ;-))
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    zondag 3 juni 2018 om 20:57
    En PSV overweegt nog om extra kaarten te geven. Ik wist het wel met dat zielige tuig , halveren met die droeftoeters. Thuislaten dat uitschot
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 21:07
    Prima hoor deze tirade, maar volgens mij overdrijf je de boel behoorlijk en doe je net alsof 99% kansloos vies tuig is......Ook bij Feyenoord geldt, net zoals bij PSV, dat een heel klein deel het soms verstierd voor de overgrote meerderheid.
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:12
    Inderdaad, ook bij PSV loopt er genoeg uitschot tussen de supporters. Net zoals bij Ajax en de rest van de voetbalclubs. Helaas zijn de meeste er alleen erg goed in om te wijzen naar andere supportersgroepen en zijn ze blind wanneer ze naar de eigen supporters kijken.
    Vind ik leuk
    tannat +4580
    zondag 3 juni 2018 om 21:24
    onzin. De excessen bij supporters van Fey en Aja zijn vele maten groter dan bij PSV
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 21:29
    Hamas Hamas joden aan het gas, mijn vader zit bij de SS want joden branden het best. Teksten die de PSVers de laatste keren ook genoeg gezongen hebben. Seizoen 2015- 2016 sloegen PSV'ers ook in Duitsland een kroeg aan gort. In Madrid vernederde ze ook mensen.
    Na de wedstrijd PSV - Ajax bekogelde de PSV supporters politie te paard. Brak een vrouw haar been, werd een kind van 5 bijna platgedrukt tijdens de rellen voor het stadion.
    PSV - Zwolle werd er ook een vuurwerkbom gegooid in het Zwolle vak, meerdere die naar SEH moesten op behandeld te worden.
    Dit alles is van de afgelopen 3 jaar, doe daarom niet dat er in Eindhoven geen uitschot rondloopt, net zoals bij Ajax en Feyenoord lopen die namelijk ook gewoon rond tussen de PSV supporters.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 00:45
    Snuif nog ff lekker door, junkske. Verschil is dat als onze lampkes het doen het meteen groot nieuws is en als de ratten van 010 of 020 het doen, de Nederlandse pers het in de doofpot stopt. En anders vraag je het Picornie maar. O wacht. Iets wat ze niet konden verbergen. Ach ja,hij zit eerste rang bij iedere thuiswedstrijd nu
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 10:35
    Waarom schiet je uit je slof? Bij nogal wat clubs verstiert een kleine groep de boel voor de rest. Het is toch niet belangrijk hoe vaak. Deze gasten misbruiken het woord supporter als uitlaatklep voor hun frustraties, gewoon omdat het kan. Ze zijn niet aanspreekbaar en lopen met een opgestoken middenvinger langs supporters die daarvan de dupe worden. Dat is geen clubkwestie maar van omgang met andere mensen. Iedereen die hier alleen maar naar '010', '020', '030', '040', of welk postcodegebied buiten de eigen stad dan ook, wijst heeft dát niet begrepen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    zondag 3 juni 2018 om 21:41
    Doe even lekker normaal man. Je gedraagt je als een doorgesnoven junk. Ga eens een keer op tijd naar bed of zo.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 21:03
    Fysiek worden? Ik wil toch wel graag weten waar je deze informatie vandaan hebt....overigens wil ik ook wijzen op het feit dat jullie trainer Ooijer behoorlijk verhit tekeer ging langs de lijn. Verder jammer dat er sommigen onder de Feyenoord supporters het inderdaad nodig vonden om met bepaalde woorden te gaan schelden.
    Vind ik leuk
    WTSGD +1394
    zondag 3 juni 2018 om 21:33
    Supporters werden niet fysiek. Enige supporters die het veld op kwamen waren vrienden van psvers.
    Vind ik leuk
    John040 +1124
    zondag 3 juni 2018 om 20:56
    Dat klopt maar een verschil Feyenoord is een TOBCLUB en PSV is de TOPCLUP. Hoe durven xe Feyenoord nog een topclub te noemen kijk naar de laatste 35 jaar wat hebben ze gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    zondag 3 juni 2018 om 21:42
    250.000 supporters de stad in krijgen voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 3 juni 2018 om 22:12
    4 x landskampioen, 8 x KNVB beker, 1 x UEFA Cup, 3 x Johan Cruijff schaal. Gemiddeld 3e plek in Nederland. Erg matig inderdaad....om het jaar een prijs...
    Ik ken een zogenaamde topclub die al 4 jaar achter elkaar geen prijs heeft, en dat terwijl zij zelf denken en zeggen dat ze de beste zijn...... en ze bulken van het geld.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11538
    zondag 3 juni 2018 om 23:37
    13x landskampioen, 10x KNVB beker, 8x Johan Cruijff schaal, 1x Europa cup 2, 1x UEFA cup, 1x Champions League, 1x UEFA super cup, 1x de Wereldbeker.
    En als je dan op dezelfde “logische” manier gaat rekenen als dat jij doet dan komen wij op elk jaar minimaal één prijs.
    Verschil moet er zijn he..
    Overigens is het gemiddeld de 4e plek voor Feyenoord ;-)

    Als je het over prijzen gaat hebben is het misschien verstandiger om ons er lekker buiten te laten, we hebben namelijk dubbel zoveel prijzen gewonnen dan jullie.
    En over die 4 jaar beginnen is ook niet echt handig he, zelf zijn jullie 18 jaar geen kampioen geworden.
    Dit is een discussie die je gewoon nooit kan winnen, dus begin er alsjeblieft niet aan.
    En het is trouwens een PSV’er die hier over Feyenoord begint, dus waarom begin jij dan in godsnaam gelijk over Ajax? Zit het zo diep?

    Vind ik leuk
    R3knoj +94
    zondag 3 juni 2018 om 21:01
    Jochies denken dat ze heel wat zijn. Verdienen veel te veel, voelen zich allemaal gangsta, je weet toch biach...
    Hoop van buitenaf waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 3 juni 2018 om 21:13
    Ikdacht het ging over o13...
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    zondag 3 juni 2018 om 21:53
    Overspelen zonder dat kutpubliek uit Rotterdam
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 22:02
    Zonder dat "kutpubliek" uit Rotterdam krijg je het Philips stadion van je niet eens vol....wat een kansloze reactie Butsbal!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    zondag 3 juni 2018 om 23:13
    Maar die er wel zijn, zijn blij en worden niet elk jaar teleurgesteld na weer een triest jaar. Huilie huilie
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    zondag 3 juni 2018 om 23:16
    Hahah wat moet ik met deze teksten........oja helemaal niks.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    zondag 3 juni 2018 om 23:24
    Geeft niks blijdorp, laat ook deze maar weer voorlezen.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1466
    zondag 3 juni 2018 om 22:10
    gio en jeugd.....yeah right..... bye bye jeugd
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 22:20
    het is gwoon schande dat zo iets gebeurd
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 00:37
    Keur het absoluut niet goed maar de spanningen. Vindt niet dat de bekerfinale in de Kuip of in dit geval Varkenoord gespeeld mag worden als Feyenoord in finale staat. Zelfde geldt voor Cruijff schaal in die betonnen badkuip in 020. Hoort ook niet. Geen thuisvoordeel!
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 00:49
    Beker finale in de kuip az-psv liepen onze haven vriendjes nog weg. Stoer maar hou het gewoon bij de confrontatie tussen 2 kernen. Laat spelers en gezinnen die hier op af komen met rust. Psv is zo coulant om extra kaarten te geven voor die fruitschaal en dan is dit hun bedankje van jullie? Ik zeg lekker intrekken die kaarten en laat ze lekker thuis!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 03:08
    En lekker nog wat olie op het vuur gooien
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 08:32
    Ik ben een Feyenoord supporter maar ik begrijp niet dat deze wedstrijd wordt gespeeld tijdens een harde kern toernooi.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 13:56
    PRACHTIGE:

    Hallo allemaal, ik ben Godelieve, ik wil mijn levensverhaal delen met de wereld over hoe ik mijn man kreeg, vooral ik kreeg mijn geluk terug, ik bedoelde een advertentie van een Dr. ogundele op het internet over hoe hij een dame helpt haal haar vriendje terug, dus ik moet contact met hem opnemen om me te helpen mijn huwelijk te herstellen, mijn man heeft me 5 jaar getrouwd, omdat zijn familie en vrienden me niet mogen, en ze vragen hem om een andere dame te krijgen, maar wanneer ik contact op met Dr Odia voor hulp, hij vertelde me te ontspannen dat hij me zou helpen, Dr Odia bracht mijn man terug die mij 5 jaar verliet in slechts 24 uur, Dit is een krachtige spreuk die ik nog nooit zoiets heb gezien in mijn leven, hij bracht mijn man terug naar mij in slechts 24 uur en vertelde me dat ik mijn eigen kind zal hebben, vandaag heb ik een 1 jaar oude baby, deze man is geweldig, in het geval van iemand die hulp nodig heeft en contact met hem wil opnemen, jij kan hem bereiken via: E-mail: odiasolutioncenter@gmail.com, Viber-nummer: +27638836445. Whats-app-nummer: +2349065101630.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Al het hele jaar spanningen tussen Feyenoord en PSV. liep uit de klauwen'