'Compliment' voor Ajax: 'Een van de ergste clubs om mee te onderhandelen'

    'Compliment' voor Ajax: 'Een van de ergste clubs om mee te onderhandelen'

    maandag 11 juni 2018 om 17:27

    Ajax heeft het AS Roma niet bepaald makkelijk gemaakt in de onderhandelingen over Justin Kluivert. Dat schrijft Il Romanista in een uitgebreid stuk over de transferontwikkelingen rond de negentienjarige aanvaller, die op het punt staat om te tekenen in Rome.

    'De technisch directeur van Roma (Monchi, red.) kent het woord vakantie niet', schrijft Il Romanista. 'Maandag of zondag, het maakt hem niets uit. Als er een deal gesloten moet worden, onderhandelingen gestart moeten worden, of op biedingen gereageerd moet worden, dan reageert Monchi. Met Ajax was dat niet anders. Ondanks dat Ajax een van de ergste clubs (dat is een compliment) is om mee te onderhandelen, hadden de clubs continu contact.'

    Zaakwaarnemer Mino Raiola had een van de hoofdrollen in de transfersoap rond Kluivert, Ajax en Roma. Il Romanista noemt de vijftigjarige Haarlemmer een 'dwaas'. 'Hij moet dienen als tussenpersoon, maar gedroeg zich als dwaas. Dat ging zo: Monchi belt Raiola en krijgt dan te horen wat Ajax heeft gezegd. Dan laat hij de vraagprijs weten met als doel om tot een akkoord te komen. Gisteren (zondag, red.) werd er een lawine aan telefoontjes gepleegd.'

    Hakim Ziyech
    Monchi lijkt Kluivert binnen te hebben, maar moet nóg een keer om de tafel zitten met directeur spelersbeleid Marc Overmars. Roma wil namelijk ook Hakim Ziyech hebben. 'Ook hier kan Monchi rekenen op pittige onderhandelingen over een speler die zijn jawoord al heeft gegeven aan de club', schrijft Il Romanista.

    'Het maakt het deze keer iets complexer omdat Ajax rond de veertig miljoen euro wil hebben. Een overdreven hoog bedrag, zelfs voor iemand met een driejarig contract. Dat Ajax in de onderhandelingen over Kluivert niet meteen toegaf, zou de onderhandelingen over Ziyech alleen maar moeilijker kunnen maken.'

    Lees ook: Italiaanse waarschuwing voor Kluivert: 'Dan is hij voer voor de wolven bij Roma'

    Plaats een reactie

    J Kiprich +13129
    maandag 11 juni 2018 om 17:29
    Die laatste vier woorden waren toch niet meer nodig? :P
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    maandag 11 juni 2018 om 17:32
    GELD GELD GELD
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2941
    maandag 11 juni 2018 om 18:04
    Jaloers?
    Vind ik leuk
    tannat +4619
    maandag 11 juni 2018 om 18:25
    Waarschijnlijk moet zelfs de koffie juffrouw haar salaris claimen via de rechter...
    Maar fijn dat Ajax op het financiële vlak zon fijne club is.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:27
    Ja bij jullie zeker... bij ons loopt ze al jaren blij rond in een Mercedes van de club haha
    Vind ik leuk
    erikv78 +44
    maandag 11 juni 2018 om 21:59
    blij rond lopen in een mercedes ???
    Heeft ze een vito gekregen ? :))
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:22
    Rijden ze bij munchen in een busje door jullie kantine?

    Snap gelijk de tig blessures van robben
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:56
    Hahahaha, je lijkt zelf wel een koffiejuffrouw met je gezwets. Maar dat is te veel eer voor jou. Je bent eerder een roddeltante.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    maandag 11 juni 2018 om 19:46
    Of een zeikwijf? Azijnzeiker?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:59
    Kunnen dus zelf de broek ophouden......
    Zie je vaak bij sommige clubs niet....
    Vind ik leuk
    tannat +4619
    maandag 11 juni 2018 om 20:28
    Nadat de overheid een stadion voor ajax bouwde en ajax haar ziel aan aandeelhouders verkocht idd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:27
    Ziel aan zich zelf verkocht.....
    Dat is toch knap ze hebben n.l. 2/3 van alle aandelen.
    En de overheid, (de Gemeente), is gewoon aandeelhouder van de Arena, dus deelt in de opbrengsten.......
    Heel wat anders dan de grond onder, en de lucht boven het stadion verkopen......
    Vind ik leuk
    tannat +4619
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:57
    Ajax het het station van de gemeente. PSV de grond van het stadion...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Ajax huurt het stadion.......
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:45
    Wat kan jij dom lullen zeg!! Ga jij ff uitzoeken wie de aandeelhouders zijn..
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2941
    maandag 11 juni 2018 om 19:22
    Wij een koffiejuffrouw jullie moeten het doen met een smerig automaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:27
    toch nog 1 pluspunt
    Vind ik leuk
    Pimman +874
    maandag 11 juni 2018 om 18:44
    Dat is 3x.. Jij maakt het nog erger!☺
    Vind ik leuk
    Farmer +9181
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Tja, ik vind het ook afschuwelijk, maar je kunt Ajax moeilijk kwalijk nemen dat ze er ijskoud, en keihard in meegaan: Ze moeten wel. Er is al een bijna onoverbrugbare kloof tussen de Eredivisie en de europese(sub!!!)top!...Dit is dan de énige manier nog...

    Maar wel een leuk stukje op zich. Raiola die als de heuse pipo wordt ontmaskert: puur op geld uit, Ajax die geen krimp geeft,... Ja ook wel goed dat, na alle commotie, en interne zwakheden, dit zo, 'extern' als een knap staaltje onderhandelen wordt bevestigd.

    Men kan dus wel meer dan alleen dikke-bende maken, bij Ajax :P
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:46
    Farmer, blaten dat er geen enkele zelf opgeleide tiener verkocht gaat worden omdat je dan wel kunt ophouden en dan alsnog dat manneke verpatsen IS er een dikke bende van maken.
    Vind ik leuk
    tannat +4619
    dinsdag 12 juni 2018 om 06:53
    Dat verschil mag Ajax zichzelf mede aanrekenen. Het voorstel van Van Raay begin jaren 90 om een internationle competitie te beginnen voor kleinere landen om tegenwicht te bieden aan de grote competities werd honend gereageerd door ajax
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    maandag 11 juni 2018 om 20:54
    Tja als je ziet hoe het bij ons gaat wat dat betreft: allemaal beloofd dat deze spelers wegmogen moreno 6, guardado 3, brenet 5, isimat dadelijk 6, de jong 8-9. Fantastisch hoor
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1643
    maandag 11 juni 2018 om 23:10
    Strootman 20 in 2014.
    Kluivert heeft al meer voetbal gogme in z'n linkerteen dan Strootman in zn hele lichaam.
    Athony Martial ging 2 jaar geleden voor 60 miljoen naar Man United.
    18 miljoen voor Kluivert is dezer dagen een fooitje
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 17:33
    ????
    Vind ik leuk
    13 +10056
    maandag 11 juni 2018 om 17:52
    Zie titel van dit item.
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 17:54
    de laatste vier woorden. Dus ik dacht in de tekst.
    Tx
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:10
    Gewoon een slechte vertaling. "ergste"?
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    maandag 11 juni 2018 om 17:54
    Gaat niks als over geld,bedragen die walgelijk de pan uit rijzen
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 17:55
    Ja belachelijk
    Vind ik leuk
    Farmer +9181
    maandag 11 juni 2018 om 20:04
    Des te hoger deze bedragen zo doorwoekeren, des te eerder deze hele markt eens compleet implodeert straks...

    Met díe kennis in het achterhoofd, juicht ik het juist toe, met een zwaar-sarcastisch 'onderbuikgevoel': Toe maar! Ja Honderd miljoen! Nee TWEE honderd miljoen! Ja, NOG meer!! Ja, issie wel waard!! Maak mekaar maar kapot, en stort mekaar die financiéle afgronden maar in..

    Dit kan écht geen 10 jaar meer standhouden zo, niet zonder dat de volledige Wereld-Elite zich hier in betrokken heeft, dmv élk hun eigen Topclub te hebben opgekocht...

    En zelfs dan, Als zelfs de Wereld-Elite, op deze manier hun miljarden gaan besteden,,... hehehe

    Ja Toe maar!!! ^^

    /pakt popcorn
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:11
    Neem een voorbeeld aan Liverpool; die club koopt nooit spelers. Alleen eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    kerel +1489
    maandag 11 juni 2018 om 23:01
    Jup..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 17:33
    Smikkelen dit! Hulde aan Markieee!!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10616
    maandag 11 juni 2018 om 17:43
    Markieee wieee?? Of bedoel je MarC Overmars?
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1651
    maandag 11 juni 2018 om 18:10
    Nee markie van de administratie...
    Vind ik leuk
    baboushka +1099
    maandag 11 juni 2018 om 18:26
    Yep goed gedaan Marc. Nu Ziyech, de Ligt en de Jong en de competitie kan beginnen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:48
    Onana niet vergeten
    Vind ik leuk
    abraksas +1083
    maandag 11 juni 2018 om 17:53
    "maar moeilijker kunnen maken" ??? :P
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5703
    maandag 11 juni 2018 om 17:59
    Om mee te onderhandelen.. ;)
    Vind ik leuk
    abraksas +1083
    maandag 11 juni 2018 om 19:51
    Meen je niet? :)
    Vind ik leuk
    Pimman +874
    maandag 11 juni 2018 om 18:42
    Moeilijk te accepteren he Kiprich! Btw, ik vond de echte Kiprich wel tof ;o)
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1500
    maandag 11 juni 2018 om 17:31
    Ik zou gewoon de middelvinger opsteken naar Marc als ik Roma was. 15 miljoen voor Kluivert met een éénjarig contract...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5839
    maandag 11 juni 2018 om 17:33
    Daarom stapel jij dozen en is Overmars TD van Ajax. :D
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1500
    maandag 11 juni 2018 om 17:36
    Ik stapel nog geen dozen. Ben werkloos ;)

    Zeg ook niet dat Overmars het slecht doet hoor. Verdient flinke cash voor Ajax. Ik zou alleen als Roma zijnde er niet in trappen.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2017
    maandag 11 juni 2018 om 17:44
    Toevallig ook nog gepigmenteerd? Dan is het een cultuurdingetje
    Als je blank bent, en gezond genoeg...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5839
    maandag 11 juni 2018 om 17:51
    Niets ten nadele van jou, ook ik heb niet het geduld om van het kastje naar de muur gestuurd te worden! Lijkt me een wereldje vol met stress en en weinig rust.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:13
    Zou je daar een opleiding voor hebben? HBO dozen stapelaar..
    Vind ik leuk
    Pimman +874
    maandag 11 juni 2018 om 18:49
    Ja AFCA dat zijn de moeilijke dozen..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:42
    Tuurlijk... er zijn natuurlijk ook ingewikkelde dozen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +223
    maandag 11 juni 2018 om 18:07
    Dat heeft Marc ook gedaan naar Roma... En wie denk je dat er aan het langste eind heeft getrokken?? Zelfs bij een éénjarig contract.. Btw, MU gaat 70 miljoen betalen voor Alderweireld met 1 jaar contract, doet Marc het toch niet slecht....
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:28
    Dat hebben we ook gedaan! 15 was ook te weinig voor ons.
    Vind ik leuk
    Farmer +9181
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Kijk naar de absurde bedragen die over tafel gaan. En Ajax gebruikt andersom, Mino-de Clown, en zn Mamaloe-reputatie gewoon om de prijs net zo goed op te vieren: Die mino loopt met een stijve piet rond van Kluivertje! De laatste keer dat Mino, zón klein stijfje had, was hij met Pogba bezig!..." Hoppa, 10 miljoen meer waard, en Mino-de clown weet ook dat dat MEER provisie voor hem betekend...

    Roma hád gehoopt bij Ajax met 'kortingsbonnen te shoppen', Integendeel, ze hadden de duurste makelaar er al bij aan tafel zitten...
    Dat een AS Roma de commissie van die Raiola dus voor lief neemt(al is dat een heftige, ongetwijfeld), en daardoor Ajax een te hoge prijs vind hanteren, nee, dat is de omgekeerde wereld natuurlijk.

    Waar was Raiola voor nodig? Kunnen AS Roma en Ajax elkaar niet zo vinden? Hebben die nog nooit van elkaar gehoord ofzo? :P




    Precies ^^
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 17:32
    Take it or leave it.
    Na het WK is Zyech veel meer waard.
    Bovendien als hij nog speler is van Ajax en hij doet in de voorbereiding mee tegen CL/EL tegenstanders is de kans op overleveren met hem groter dan zonder hem. Hier moet een vergoeding tegenover staan
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35036
    maandag 11 juni 2018 om 18:38
    Voor de recordhouder met het meeste balverlies van de eredivisie, moet absoluut grof geld worden neergelegd.
    Een record is een record.
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 19:00
    Jij hebt er kijk op
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:04
    Is het leven weer zuur, jaja_?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7300
    maandag 11 juni 2018 om 17:32
    Mooi dat Overmars niet makkelijk is om mee te onderhandelen, laat die Italianen maar flink betalen!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 17:33
    Wie zegt dat 40 miljoen teveel is voor Ziyech? dat is maar een aanname of een mening.

    Ik ben van mening dat Hakim dat juist wél waard is. De absolute top is nu zeker nog te hoog, maar in welk team je hem ook zet, hij kan elke wedstrijd met een paar goede ballen iemand voor de keeper zetten. En ja in de toplanden word er vaker wél iets met zijn ballen gedaan omdat de kwaliteit van de spitsen natuurlijk beter is dan in de ED.

    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:37
    Van de andere kant. Als je 40 keer de bal verliest in één wedstrijd zit je ook zo op de bank.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:58
    Daar heb je een punt. Hij zal aan zijn zwaktes moeten werken.
    Vind ik leuk
    Farmer +9181
    maandag 11 juni 2018 om 20:09
    "Bankgarantie" ! :P
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35036
    maandag 11 juni 2018 om 18:41
    De ajax fans fluiten Ziyech uit, tijdens de wedstrijden.

    Nu het om transfergeld gaat, is Ziyech de allerbeste voetballer. 40mio is nog te weinig.

    Zodra Ziyech na zijn vertrek bij Ajax wat negatieve geluiden laat horen, is Ziyech volgens Ajax fans een waardeloze speler en klootzak.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:52
    Om eerlijk te zijn kan het mij een zorg zijn hoe (een deel) van de Ajacieden Ziyech hebben behandeld. Een deel fluit hem uit, en het grootste deel zorgt ervoor dat hij zoals het hoort dat juist hij Ajacied van het jaar is geworden. Dus dat kan je van elkaar wegstrepen....



    En zeg eerlijk, wij willen toch ook het liefste 100 miljoen (bijwijze van) voor Lozano?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35036
    maandag 11 juni 2018 om 23:43
    Goed antwoord :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:43
    Dom Antwoord
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:07
    Niet overdrijven jaja_ een zeer klein gedeelte, het overgrote deel koos 'm als speler van het jaar......
    Weer zo zuur jongen, kun je niet anders?
    Stapelen de frustraties zich op?
    Tsja........
    Vind ik leuk
    Thilo +2839
    maandag 11 juni 2018 om 17:38
    Haha lekker Marc, laat ze maar flink dokken die spaghettivreters
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1643
    maandag 11 juni 2018 om 23:50
    Flink dokken ? 18 miljoen is tegenwoordig een koopje !
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21610
    maandag 11 juni 2018 om 17:38
    Centjes binnenharken is wel aan Overmars besteed! Doet hij goed. Ziyech is de volgende..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 17:45
    Ach straks is Ziyech weg en misschien De Ligt ook wel en dan heeft Ajax tegen de 300 miljoen aan geld, klinkt natuurlijk prachtig een kwart miljard + aan euro's op de bank. Van mij had Ajax 80% minder aan geld op de bank mogen hebben en de selectie in takt houden en die SCHAAL winnen. Het kampioenschap is waardevoller voor supporters dan die dik gevulde bankrekening.
    Vind ik leuk
    Nistel +2884
    maandag 11 juni 2018 om 18:07
    Zoveel harde cash heeft Ajax niet hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:13
    Met de verkoop van Kluivert / Ziyech en hoogstwaarschijnlijk De Ligt , haalt Ajax alweer zo'n 100 miljoen euro binnen, tel daar de miljoenen winst van vorig seizoen bij op en wat Ajax al had, dan kom je echt wel tegen die richting. Maar zoals ik zei, liever een schaal dan veel geld.
    Vind ik leuk
    Nistel +2884
    maandag 11 juni 2018 om 18:14
    Kun je gewoon in het jaarverslag teruglezen. Ruim 40 miljoen aan cash per eind 2017. En van de bedragen die er rondgaan blijft er een hoop hier en daar aan de strijkstok hangen. Netto pegels is een stuk minder.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:16
    Ajax heeft over het boekjaar 2016-17 een netto winst van 49,5 miljoen euro gerealiseerd. Dat blijkt uit de jaarcijfers die de Amsterdammers maandag hebben bekendgemaakt op hun eigen website. De winst werd geboekt doordat er liefst 78,6 miljoen euro werd geïncasseerd door de verkoop van spelers.

    De netto omzet is met 24,8 miljoen euro gestegen naar 118,2 miljoen door het sportieve resultaat in de Europa League en de omzet uit sponsoring kende tegelijkertijd een stijging van 2,4 miljoen. Het operationele resultaat is daardoor toegenomen naar 8,8 miljoen in de plus tijdens het afgelopen boekjaar. Het eigen vermogen van Ajax bedraagt inmiddels 158,9 miljoen euro, 64,4 procent van het balanstotaal.

    In dit boekjaar zijn de transfers van Jairo Riedewald (naar Crystal Palace), Davinson Sánchez (Tottenham Hotspur) en Kenny Tete (Olympique Lyon) nog niet meegerekend. Het trio leverde Ajax nog 53 miljoen euro op.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nistel +2884
    maandag 11 juni 2018 om 18:50
    Kijk gewoon eens naar de halfjaarcijfers van daarna. Staat gewoon een balans bij hoor.

    Eigen vermogen is nu eenmaal geen banksaldo. Dat stupide journalisten je anders wil doen geloven kan ik niks aan doen. De feiten spreken voor zich als je een balans kunt lezen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:01
    Geld is niet belangrijk verder voor mij, maar wanneer jij denkt dat Ajax '' maar '' 40 miljoen aan cash geld heeft, dan ben je niet helemaal wijs.
    Vind ik leuk
    Nistel +2884
    maandag 11 juni 2018 om 19:05
    Tja, het staat toch echt in hun eigen cijfers. Ik ben wijs genoeg.

    Dat jij al die hosannaverhalen wil geloven en in alle naïviteit onzin napraat moet je zelf weten.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12816
    maandag 11 juni 2018 om 22:05
    Eigen vermogen 158.873.000 euro, bijna 160 miljoen euro dus.

    Wanneer je het totale vermogen van de balans (100%) ziet staan kom je op een bedrag van 246 miljoen euro.

    Dat is allemaal te lezen op de jaarcijfers die Ajax zelf heeft gepresenteerd in januari van dit jaar. Zoek het maar op, het is te lezen op Ajax.nl
    Vind ik leuk
    Nistel +2884
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:01
    Nogmaals, eigen vermogen is geen banksaldo.

    https://www.ajax.nl/de-club/organisatie/de-vennootschap/cijfers-en-verslagen.htm

    Halfjaarcijfers en dan de cijfers per 31-12-2017 (meest recente cijfers).

    Pagina 4, Liquide middelen = 47 miljoen. That's it. Er staan dan nog wel 50 miljoen aan kortlopende vorderingen uit, maar daartegenover ook nog bijna 68 miljoen aan kortlopende schulden/verplichtingen.

    Speciaal voor jou doen ze alles nog even in detail uit de doeken op pagina 8 in het kasstroomoverzicht.

    Kan er echt niks anders van maken. Het is mijn dagelijks werk, ik weet echt wel waar ik over praat.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Muscles +237
    maandag 11 juni 2018 om 17:41
    Italianen en erg onderhandelen en in termijnen misschien betalen........enige connotatie met de ‘maffia’? Marc is een goede onderhandelaar en trek die Italianen maar het vel over hun neus...Forza AFCA !!!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11201
    maandag 11 juni 2018 om 17:43
    Mooi man!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 17:48
    Bingo
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 17:53
    Goed gedaan van Overmars.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 17:53
    40 Miljoen een overdreven bedrag voor een speler met een contract voor nog 3 seizoenen.
    Jullie Italianen willen zeker voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
    Als je dat te veel vindt moeten jullie verder kijken.
    Ben benieuwd welke prijzen jullie nog te horen krijgen voor goede spelers.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +223
    maandag 11 juni 2018 om 18:03
    Hahaha, daar zullen een hoop aanhangers van een niet te noemen club niet mee eens zijn. Die vinden dat Marc en Ajax alleen aan geld denken, ook al zijn de spelers niet te houden zijn voor de club....
    Vind ik leuk
    Guust +4912
    maandag 11 juni 2018 om 18:07
    Roepen dat bedragen aan de hoge kant zijn en zelf altijd de hoofdprijs vragen, lijkt Barcelona wel, gewoon betalen en anders niet.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +599
    maandag 11 juni 2018 om 18:11
    Tja da's Ajax een hel om mee te onderhandelen maar een genot om tegen te spelen
    Vind ik leuk
    Basik013 +239
    maandag 11 juni 2018 om 18:28
    Marc Held!
    Vind ik leuk
    Deltacraft +178
    maandag 11 juni 2018 om 18:30
    Dankzij Overmars......deze man is extreem goed. Nam de functie van Rick van de Boog over, Ajax had toen een negatief vermogen. Onder Overmars 175 miljoen plus. Dit Ajax is binnen enkele jaren het Bayern van Nederland met als gevolg jaren achtereen kampioen....super knap. P.S. ik ben Twente supporter .
    Vind ik leuk
    MG MG +59
    maandag 11 juni 2018 om 19:01
    Vind ik ook, maar die onderhandelingstechniek zit hem bij aankopen redelijk in de weg. Daar wordt altijd te laat gereageerd of wordt er net naast de pot gepist.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11631
    maandag 11 juni 2018 om 18:33
    Volgens mij heeft er hier iemand veel last van zijn pilletje of is het vergeten in te nemen...
    Vind ik leuk
    Gerro +5428
    maandag 11 juni 2018 om 18:34
    Overdreven hoog bedrag voor iemand die nog een driejarig contract heeft. Waar slaat deze uitlating op helemaal nergens op dus.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7157
    maandag 11 juni 2018 om 18:36
    Raiola is een dwaas want als Roma hem belt meldt Raiola aan Roma wat hij met Ajax heeft besproken én hij noemt een prijs, met als doel doel om rot een akkoord te komen?
    Die dwaze Raiola ook, zomaar tot n deal proberen te komen met Roma!
    Vind ik leuk
    Foebele +46988
    maandag 11 juni 2018 om 18:45
    Qua verkopen heb ik nooit een betere TD gezien dan Overmars. Eerlijk, noem me iemand die het beter doet en structureel de hoofdprijs vangt die vele malen hoger ligt dan de bedragen die de concurrentie in het zelfde land ontvangen.

    Het verrekte probleem zit hem al jaren in de aankopen en het gebrek in balans. Enerzijds leuk dat je zoveel talenten hebt en de hele top achter die gasten aan zit, maar wat wordt je er wijzer van als je jaarlijks opnieuw mag bouwen en weer geen prijs wint?

    Kun je misschien beter ook een paar mindere talenten halen die wat ouder zijn en qua potentie dus misschien niet veel verder komen, maar die wel stabiel kunnen presteren vanwege hun ervaring en dat dus ook beter doen dan die wisselvallige talenten die soms een 8 soms een 3 halen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +360
    maandag 11 juni 2018 om 18:55
    Zo te horen vangt ajax bij roma ver onder de 40 miljoen niet doen dus dan maar aan engelse club verkopen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4723
    maandag 11 juni 2018 om 19:42
    Bijkomend voordeel, die zijn fatsoenlijker van betalen van een overeenkomst.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4723
    maandag 11 juni 2018 om 19:41
    Lang vastliggende sterspeler Ziyech moet ruim het dubbelle van eenjarig contract vastliggend broekie Kluivert opleveren.
    Dat is niet alleen, omdat Ajax tot zo een goede onderhandelaar word geslijmd, het is een volstrekt logisch bedrag.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18300
    maandag 11 juni 2018 om 19:45
    Gelukkig vinden zij Riaola ook een dwaas.
    Vind ik leuk
    Foebele +46988
    maandag 11 juni 2018 om 22:15
    Zijn tijd raakt op, zijn tacktiek zorgt dat hij veel vijanden maakt en dus dat het ooit een keer genoeg geweest is.

    Dat beseft hij zelf denk ik ook wel en zal het niet erg vinden denk ik als hij moet stoppen nadat hij enkele honderden miljoenen in zijn zak heeft gestoken waar geen overheid hem ooit nog belasting over wil laten betalen...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1643
    maandag 11 juni 2018 om 23:56
    Zolang de spelers hem als zaakwaarnemer inhuren zal zijn tijd niet op raken.
    De clubs mogen zijn vijand zijn, zolang de spelers maar zijn vrienden blijven.
    Vind ik leuk
    alaaf +256
    maandag 11 juni 2018 om 19:51
    Een van de ergste clubs om voor te spelen
    Vind ik leuk
    stratumseind +135772
    maandag 11 juni 2018 om 19:51
    Hebben ze het in ieder geval nog 1 club moeilijk gemaakt dit jaar..........
    Vind ik leuk
    rolo1 +70
    maandag 11 juni 2018 om 20:10
    40 miljoen is een normale prijs voor de beste speler van de eredivisie..... en voor een speler met nog een contract van 3 jaar. Poot stijf houden en die italianen de hoofdprijs laten betalen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:48
    Wist niet dat lozano gaat vertrekken?
    Vind ik leuk
    rolo1 +70
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:26
    Lozano met ziyeh vergelijken ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:36
    Wie de fack is ziyeh?
    Vind ik leuk
    Drobtine +2391
    maandag 11 juni 2018 om 20:17
    Uitstekend dat Ajax keihard is. Iedereen buiten Nederland denkt in Nederland wel even goedkoop te shoppen. Dus niet.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:02
    Belachelijk bedrag, die 40 miljoen voor Ziyech, een speler die nog lang geen topper is, maar die het wel kan worden. Ik heb een voorstel. Kan Ajax niet in een andere competitie spelen. Een competitie waar ze dezelfde bedragen hanteren. Dit gaat helemaal nergens over. Feyenoord moet ook 50 miljoen voor Jörgensen gaan vragen, anders wel kijken, niet kopen. Betalen of onverrichter zaken terugkeren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:29
    Wie?
    Vind ik leuk
    El Cazador +4526
    maandag 11 juni 2018 om 21:04
    https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
    Vind ik leuk
    wil40 +195
    maandag 11 juni 2018 om 21:10
    40 miljoen voor Ziyech en dat met al dat balverlies en attitude de merde waar de Roma supporters ook heel snel klaar mee zullen zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:20
    Raiola wat nn viezerik 🖕🖕🖕🖕
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:51
    Groot gelijk Ajax; je huid zo duur mogelijk verkopen!! En die Kluivert horen we toch niets meer van. Die kan volgend seizoen aansluiten bij Memphis,als ie mazzel heeft.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +727
    maandag 11 juni 2018 om 21:56
    Hakim gaat bij een opvallend WK echt wel 40 miljoen opleveren. Roma weet dat ook en zou het liefste ook voor het WK al Ziyech gecontracteerd zien... Ik denk dat Overmars donders goed weet dat met Ziyech als strafschopnemer bij Marokko, spelverdeler die waarschijnlijk nog wel wat doelpuntjes dan wel assist gaat geven, als beste speler van de eredivisie, meeste assists, in de eredivisie en nog een 3 jarig contract echt wel een hele goede onderhandelingspositie heeft. 40 miljoen is echt minimum en daarbij 10 % doorverkoop... prima deal
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7238
    maandag 11 juni 2018 om 22:43
    Pfff
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:06
    Krijg je het benauwd?
    Vind ik leuk
    Retweet +203
    maandag 11 juni 2018 om 22:49
    Zelf wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ....
    Vind ik leuk
    HupHolland +826
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:07
    Domme stukjes zijn altijd 'leuk' om te lezen.Ziyech heeft altijd gezegd zich eerst op het WK te willen concentreren en daarna pas aan een transfer wil denken/werken.Dat heeft niks met ajax te maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Compliment' voor Ajax: 'Een van de ergste clubs om mee te onderhandelen'