'Kluivert-soap bijna ten einde: Ajax-aanvaller stapt maandag op vliegtuig'

'Kluivert-soap bijna ten einde: Ajax-aanvaller stapt maandag op vliegtuig'

Gepubliceerd: maandag 11 juni 2018 om 18:02ma 11-06-2018 om 18:02

Het einde van de Justin Kluivert-soap is in zicht. In Italië wordt gemeld dat de aanvaller maandagavond op het vliegtuig naar Rome stapt om zijn miljoenentransfer af te ronden. 

Dat meldt Premium Sport. Kluivert reist maandag af naar Rome, maar wordt dinsdag pas medisch gekeurd. Verwacht wordt dat Ajax en Roma de transfer daarna wereldkundig maken. Volgens De Telegraaf krijgt Ajax 17,5 miljoen euro plus bonussen voor Kluivert.

Volgens Italiaanse bronnen ontvangt Ajax in totaal rond de twintig miljoen euro. Mocht Roma Kluivert in de toekomst doorverkopen, dan ontvangt Ajax naar verluidt negen procent van het transferbedrag dat de Italianen ontvangen. In Rome ligt een vijfjarig contract klaar voor Kluivert. 

Roma-directeur Monchi heeft Kluivert zo goed als binnen, maar is nog niet klaar met onderhandelen met Ajax. De technische man heeft zijn zinnen ook gezet op Hakim Ziyech.

Lees ook: 'Compliment' voor Ajax: 'Een van de ergste clubs om mee te onderhandelen'

Poll

Gaat Kluivert slagen bij Roma?

(17941 stemmen)

Plaats een reactie

Donnygo +5045
maandag 11 juni 2018 om 18:05
zou het dan nu echt klaar zijn of is het de rest van de week nu echt gekeurd
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1728
maandag 11 juni 2018 om 18:05
Prima werk Overmars
Vind ik leuk
klick +1267
maandag 11 juni 2018 om 18:06
niks van gemerkt dat hij weg gaat
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
maandag 11 juni 2018 om 18:06
Eindelijk! Iedereen is wel klaar met de Kluivert-soap!!
Vind ik leuk
Srbija +480
maandag 11 juni 2018 om 18:06
Zie je dat Patje? Vlieguren
Vind ik leuk
Hulsink +594
maandag 11 juni 2018 om 18:07
Die zien we nooit meer terug! Hoera.
Vind ik leuk
Fce9091 +2984
maandag 11 juni 2018 om 18:09
Levensgevaarlijk, OP het vliegtuig.
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 18:11
En hoe zit dat met de fooi
Vind ik leuk
stollie38 +17283
maandag 11 juni 2018 om 18:12
Jong Roma weer een sterspeler er bij. ;-)
Vind ik leuk
Nikos85 +1401
maandag 11 juni 2018 om 18:12
Ow das mooi 9% van door meneer zelf beloofde transfersom van 160miljoen das nog eens dik 14 miljoen erbij. Maakt zo'n 35 miljoen voor een eenjarig contract en vijf leuke wedstrijden. Topdeal! En nu voor 17,5 miljoen een fatsoenlijke vleugelspeler halen geen gezeik met een gastje van 18 of 19 die weer vijf mil. moet kosten en weer verkocht word als het net wat begint te worden.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1410
maandag 11 juni 2018 om 18:18
Misschien leuk om aankomende maand iedere dag een topic te maken over Kluivert
Met titels zoals:
Kluivert zet voet in Rome
Kluivert maakt kennis met club
Kluivert wilt pas Roma verlaten wanneer hij kampioen is en 160miljoen oplevert
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 18:26
Opgerot staat netjes!!!
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
maandag 11 juni 2018 om 19:31
Huilie huilie wat een warmte.
Vind ik leuk
Foebele +53256
maandag 11 juni 2018 om 18:46
En als hij weg is wil ik er geen topic meer over zien VP, dan nog liever een topic over hoe de poes van Bram van Polen een haarbal had ingeslikt!
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
maandag 11 juni 2018 om 18:52
Nu moet ajax de Braziliaan Lucas Paquate kopen van fluminense
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 19:00
Blij als hij oprot. Nooit meer terug komen. Weg rotten op de bank in Rome
Vind ik leuk
Oud Fluks +1104
maandag 11 juni 2018 om 19:08
Roma kan het verder vergeten Ziyech gaat echt niet minder kosten wat Ajax ingedachte heeft en niet die Italianen maken de dienst uit maar Ajax in deze wel !
Vind ik leuk
MN223 +1679
maandag 11 juni 2018 om 19:26
Zul je zien dat ie de keuring niet doorkomt...dan kan het nieuws nog een week of wat door.
Vind ik leuk
Ajakkus +130
maandag 11 juni 2018 om 19:27
Niet de spelers die vertrekken zijn interessant, maar veel meer: welke spelers komen naar Ajax! Het is akelig stil rond Magalan en Tadic en er zijn zelfs geen geruchten meer...….
Vind ik leuk
5697956 +3688
maandag 11 juni 2018 om 19:50
Heel veel eigen jeugd toch??
Vind ik leuk
tikkietoe +6162
maandag 11 juni 2018 om 19:28
Ja, net als vorige week is het einde eindelijk nu in zicht.
Morgen ook en volgende week ook.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 19:28]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3770
maandag 11 juni 2018 om 19:47
Mag hopen enkeltje en geen retourtje... Ben wel klaar met dat eeuwige gezeur over hem
[Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 19:48]
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 19:49
Niks gepresteerd. Houdoe!
Vind ik leuk
stratumseind +195552
maandag 11 juni 2018 om 19:49
Het is bijna rond
Vind ik leuk
Jeroen84 +58
maandag 11 juni 2018 om 19:50
welke kluivert-soap niks van gemerkt😀
Vind ik leuk
Paulus1962 +1303
maandag 11 juni 2018 om 19:50
Gelukkig, dit is zeer vermoeiend, snap eigenlijk niet dat ik het nog lees, nu kijken of het bij de Ligt ook zo 'n soap wordt.
Dan kunnen we daarna weer verder met de Jong.
Vind ik leuk
Hoho +34
maandag 11 juni 2018 om 19:54
Titel volgende bericht: Kluivert stapt uit vliegtuig.
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 19:56
Cor en Don ??
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 20:01
veel te vroeg ze hebben daar genoeg goede spitsen dus ik vraag me af of hij veel aan spelen toekomt
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 20:07
Wat een negatievelingen🤔
Wees blij voor die jongen!!
Vind ik leuk
Butsbal +14755
maandag 11 juni 2018 om 20:15
Morgenvroeg: "Kluivert soap nog bijna-er ten einde, aanvaller heeft gepoept op Centraal station van Rome"
Vind ik leuk
maandag 11 juni 2018 om 21:24
En Ten Hag ben je er nog niet van tussen! De exodus gaat voort...nieuw elftal .Voor Eric een kansloze missie. Alleen echte trainers maken kans bij deze groep nieuwelingen.
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1103
maandag 11 juni 2018 om 21:53
Zou graag bij de Telegraaf of zo werken nu. Als verslaggever zou ik 1 vraag stellen: hoe vaak ga je het logo van as Roma kussen?
Vind ik leuk
Phoxy75 +659
maandag 11 juni 2018 om 22:02
Dit snotjoch moet de toekomst van het Nederlands voetbal voorstellen. Hij heeft niks gepresteerd en blaast al hoog van de toren. Net als dat irritante jonge broertje van hem. Die brengt een kookboek voor kleuters uit en de familie Kluivert presenteert het alsof het een Bocuse kookboek is. Waar zijn toch de mannen van weleer met enige zelfreflectie?
Vind ik leuk
Eltigras +46
dinsdag 12 juni 2018 om 10:11
We zullen nooit weten hoe hij het zal doen. Ik denk persoonlijke dat hij te vroeg is gegaan maar uiteindelijk is het zijn carriere en als hij die zo wil maken dan moet hij dat lekker zelf weten. Er kan dan simpel gezegd worden ajax wil alleen maar geld maar ik kan de keus begrijpen. Wat heb je liever een arrogant ongelukkig Kluivertje die gratis de deur uit gaat en alleen maar zeurt of schip je hem af zodat iemand met een betere mentaliteit op zijn positie kan spelen. Ja ajax heeft veel geld gevangen voor spelers. Dat komt omdat ajax de laatste goede spelers uit de jeugd hebben of goede jonge spelers gekocht hebben. Dat ze geen titels winnen ofzo betekent niet dat ze het niet goed doen. Tegenwoordig worst hier echter alleen maar gekeken naar de prijzen enzo. De meeste van die groep zijn jonger als 23 ofzo, met uirzonderingen daar, iedere club heeft wel succesvolle transfers gemaakt en ook weer slechte. Dat kan gebeuren
Zo gaat dat met voetbal. Ik hoop dat kluivertje slaagt en dat hii veel leert.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws