'Kluivert-soap bijna ten einde: Ajax-aanvaller stapt maandag op vliegtuig'

    'Kluivert-soap bijna ten einde: Ajax-aanvaller stapt maandag op vliegtuig'

    maandag 11 juni 2018 om 18:02

    Het einde van de Justin Kluivert-soap is in zicht. In Italië wordt gemeld dat de aanvaller maandagavond op het vliegtuig naar Rome stapt om zijn miljoenentransfer af te ronden. 

    Dat meldt Premium Sport. Kluivert reist maandag af naar Rome, maar wordt dinsdag pas medisch gekeurd. Verwacht wordt dat Ajax en Roma de transfer daarna wereldkundig maken. Volgens De Telegraaf krijgt Ajax 17,5 miljoen euro plus bonussen voor Kluivert.

    Volgens Italiaanse bronnen ontvangt Ajax in totaal rond de twintig miljoen euro. Mocht Roma Kluivert in de toekomst doorverkopen, dan ontvangt Ajax naar verluidt negen procent van het transferbedrag dat de Italianen ontvangen. In Rome ligt een vijfjarig contract klaar voor Kluivert. 

    Roma-directeur Monchi heeft Kluivert zo goed als binnen, maar is nog niet klaar met onderhandelen met Ajax. De technische man heeft zijn zinnen ook gezet op Hakim Ziyech.

    Lees ook: 'Compliment' voor Ajax: 'Een van de ergste clubs om mee te onderhandelen'

    Poll

    Gaat Kluivert slagen bij Roma?

    (17910 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vamos7 +1443
    maandag 11 juni 2018 om 18:04
    Oke en door!
    Vind ik leuk
    putje101 +97
    maandag 11 juni 2018 om 18:05
    Gaat kluivert weg? Wtf...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35036
    maandag 11 juni 2018 om 18:46
    VP noemt dit het einde van de soap...ik ben niet zo goedgelovig.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 18:06
    Van 35 naar 17.5 dusss...

    Nogsteeds aan de hoge kant maargoed, hij is jong en kan nog veel leren.

    Ik hoop voor hem en het Nederlandse voetbal dat hij het redt bij Roma.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:09
    Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat ie het niet redt bij Roma, hopelijk worden de jonge talenten dan eindelijk een keer verstandig en blijven ze langer in de ED.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 18:23
    Ajax kon hem ook aan zijn contract houden om dat te demonstreren en dus moet het maar over de rug van Justin?

    Belachelijk!

    Je medesupporters zullen wel trots op je zijn!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:35
    Ho ho ik heb het nu over het Nederlands voetbal he.
    Ik gun Justin een prachtige carrière en voor hem hoop ik dat hij slaagt bij Roma, maar als hij slaagt heb je kans dat meerdere jeugdspelers hetzelfde gaan doen en ook op hele jonge leeftijd al gaan verkassen. We moeten zulke spelers proberen te behouden, dat maakt het voetbal in Nederland veel aantrekkelijker. Nu zie je talenten 1 of 2 seizoenen leuk voetballen en dan zijn ze alweer vertrokken, doodzonde..
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 19:04
    En toch hoor je vaker dat PSV een transfer hindert en vervolgens afspraken maken dat ze de speler na de daarop volgende seizoen zullen laten vertrekken voor een schappelijk bedrag.

    Dit hebben ze met Moreno, Guardado, Arias en Locadia gedaan.

    Toch spelers die ons prijzen hebben bezorgd.

    Ajax zit financieel gebakken dan mag je toch ook verwachten dat ze eens de poot stijf houden.

    Spelers mogen dan zeuren en zeiken wat ze willen, ze hebben wel een contract ondertekend.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:25
    Kluivert had nog een contract voor een jaar, Ajax kan er dus niet voor gaan liggen.
    We moeten gewoon dat salarisplafond omhoog gooien, want daar gaat het uiteindelijk gewoon om.
    Spelers willen geld zien en in Nederland verdienen ze nog niet de helft van wat ze in het buitenland verdienen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 22:50
    Juist! Daar zeg je wat...

    Weet je wat het is, zelfs al hadden ze de salaris van Justin naar wens verhoogd dan had hij nog maximaal een jaar of twee in Amsterdam gespeeld.

    Dan is die 1.5mil per jaar toch niet zo gek veel?

    Het zijn jongens uit de eigen jeugd waar geen transfersom voor betaald is en dus mag je best wat investeren in deze jongens.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1110
    maandag 11 juni 2018 om 22:22
    En mocht hij wel slagen en vaste waarde worden in Oranje dan sta je wel vooraan te hossen neem ik aan? Haha
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 23:04
    Nee hoor, ben niet zo’n fanatiek Oranje supporter.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1110
    maandag 11 juni 2018 om 23:06
    Haha oke
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7300
    maandag 11 juni 2018 om 18:10
    20 miljoen hebben ze het over, mooi bedrag voor Kluivert! De meeste spelers vertrekken voor veel minder uit Nederland. Moreno, Guardado, Willems te samen leverde bijvoorbeeld minder op dan Ajax vangt voor Kluivert met nog maar een 1 jarig contract!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:15
    Oeehh pas nou op met wat je zegt pik....
    Dadelijk krijg je weer die hele provincie over je heen, dit is vragen om problemen ;-p
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 18:37
    Zelf woonde ook in een provincie pc hoofdstr imbeciel.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:40
    Helder licht...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:31
    Idd de lichtstad.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:34
    Een grote lantaarn en een klein licht ja...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:37
    Hou op met dat padvinder pc hooftstraat gewauwel minimaal ajax
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:41
    Zit je aan de zooi ofzo of ben je altijd zo’n rare snuiter?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:47
    Da gezever en gekwijl over de provincie flikker toch op arrogant betweterig amsterdams dealertje zooi wa zooi je spoort niet knul.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:49
    Hahaha heerlijk dit.
    En dan nog zeggen dat ik niet spoor, prachtig.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:53
    Wa hahaha je daagt gvd iedereen uit met je infantiele opmerkingen loser.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 20:47
    Je hebt helemaal gelijk jochie ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 21:08
    Ik heb jou bevestiging van wat ik alang weet helemaal niet nodig menneke
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 21:17
    Ok.... mazzel ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 21:23
    Houdoe.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    ik zie nou dat de mensen die zeggen dat ik de grootste gek van Eindhoven ben er langs zitten ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 21:40
    IDD :)
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:14
    Jij moet serieus gaan overwegen een opleiding te volgen!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:08
    Jij is ik, of wa bedoelde DD?
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    maandag 11 juni 2018 om 23:35
    Met hoofdkantoor elders.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:58
    Guardado was 29 en praktisch gratis gekomen, Willems 23 en had net een slecht seizoen achter de rug en Moreno 29. Daarnaast waren het allemaal verdedigers.. Maar het zal wel aan Ajax liggen, leeftijd en positie zeggen verder niks over transferwaarde
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:39
    95% van de ajax supporters zijn successupporters .....uit de provincie ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:10
    Zoveel succes is er bij Ajax de laatste jaren niet.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:17
    als ik de ajax supporters hier op vp moet geloven is het een en al succes bij ajax de laatste jaren ..
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:16
    Daarmee sla je de spijker op z'n kop.

    De meeste van je medesupporters zien de Sanchez deal als groots succes en nu de verkoop van Kluivert!

    Het is denk ik vooral makkelijker om gewoon mee te juichen.

    Maargoed, volgens mij ben jij dan toch een liefhebber van het spel en dat kan ik wel waarderen!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:32
    PSV heeft natuurlijk geen successupporters....
    Den Haag is bijna 3x zo groot als Eindhoven, maar toch heeft PSV 4x zoveel supporters als ADO.
    Zal dat door de successen komen denk je?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:37
    weer zo'n amsterdammer die geen amsterdamse humor heeft en overal serieus op in gaat
    of had jij die ;-) achter mijn reactie niet gezien
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:39
    haha, hoe moet ik nou weten wat je met die knipoog bedoelde ;-)
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:19
    Volgens mij is hij gewoon verliefd op je en betekent die knipoog heel wat anders...

    Iets als plagen en kusjes vragen volgens mij.

    Ik zou op mijn hoede zijn als ik jou was!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:49
    Amen!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:17
    Liever titels dan euro's.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:20
    Kijk.. hier heb je het al haha
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 18:26
    Inderdaad! Bande, Labyad is wat jullie voor Ziyech en Kluivert terugkrijgen.

    Met de eerste twee wou het maar niet lukken en zijn verschillende trainers de laan uitgestuurd.

    Belooft weer een bewogen seizoen te worden voor jullie.

    Hoeveel trainerwissels worden er in 2018/2019 door Ajax uitgevoerd, zou een poll moeten hebben hier op VP.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 18:38
    Wa haha kijk minimaal ajax
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:17
    In die grafbak zitten nog geen honderd echte Amsterdammers want die geven niks om die club
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:25
    Klopt, jij hebt het helemaal door...
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:52
    Hé, alweer een nieuwe brabo. Waar komen die ineens allemaal vandaan?
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    maandag 11 juni 2018 om 23:37
    Klopt de rest komt uit Brabant.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1443
    maandag 11 juni 2018 om 18:32
    Geld dat is enige wat bij ze telt. Mij best wij de schaal.. Geld op de bank win je nog geen prijzen mee.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 18:39
    Geld is voor jullie natuurlijk niet belangrijk?
    Laat de gemeente het maar niet horen..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:42
    net als met de succesjaren van Ajax en die flauwe grappen over de gemeente ben jij ergens blijven hangen in de tijd volgens mij
    jij kijkt ook nog films op een vhs video recorder en draagt nog steeds een australian trainingspak ofniet
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:18
    Tja... als er telkens die standaard opmerking gemaakt wordt dat het bij ons alleen om geld draait, dan krijg je van mij een standaard reactie over de gemeente terug.

    Huh?..... hoe weet jij dat allemaal man, helderziend zeker?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:25
    nee jij bent ajaxcied en jullie hebben het nog steeds over de europese successen van ajax
    en die stammen volgens mij uit de tijd van de vhs en de australians
    dus ik hoef geen helderziende te zijn om dat te weten ;-)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:36
    Ja onbegrijpelijk he dat je als supporter trots bent op je club en de grote Europese successen uit het verleden, dat doe je toch niet als supporter zijnde?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:42
    PSV en Feyenoord hebben ook ooit iets gewonnen in europa alleen leven wij iets meer in het heden
    je hoort psv en feyenoord supporters niet nog steeds over successen uit het jaar 0
    sterker nog , Feyenoord is de laatste nederlandse club met een europese hoofdprijs
    maar ik hoor feyenoordsupporters nooit daarover hier op VP
    maar in Amsterdam doen ze net alsof zij de enige zijn die ooit iets gewonnen hebben in Europa
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 20:06
    Nee je hoort Feyenoorders nooit roepen dat zij de eerste en de laatste waren met een Europese prijs.
    Daarnaast hebben wij meer Europese prijzen dan PSV en Feyenoord bij elkaar.
    Ajax is 1 van de succesvolste clubs uit de geschiedenis, we staan in een lijstje met grote clubs als Real Madrid, Barca, Man United, AC Milan, Bayern Munchen en Liverpool. Ondanks dat het verleden tijd is mogen we hier best trots op zijn. Dat zo’n in verhouding kleine club uit zo’n klein landje het toch zo goed heeft gedaan en een enorme invloed heeft gehad op het voetbal, is natuurlijk wel bijzonder.
    Wij leven ook in het heden en daarin moet het gewoon beter, maar we kunnen en mogen toch ook wel trots zijn op ons verleden?
    Je wilt als club zijnde geschiedenis schrijven en dat heeft Ajax gedaan, dit wordt nooit vergeten en brengt altijd een bepaalde trots met zich mee.
    We weten zelf ook wel dat die tijden allang voorbij zijn en dat ze ook nooit meer terug zullen komen.
    Maar in de tijd waarin de commerciële en financiële belangen nog niet zo meespeelden en het echt ging om wie de beste was, waren wij een periode gewoon de beste van de wereld en dat is iets waar je trots op kunt zijn. We hebben de voetbalwereld op zn kop gezet met het totaal voetbal en we wonnen met 1 van de beste voetballers aller tijden 3x achter elkaar de CL, terwijl er voor die tijd nog bijna niemand van Ajax had gehoord.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:09
    Hun😂
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Bedankt Dolores heb het meteen aangepast voor je ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:14
    daar mag je ook trots op zijn
    maar als sommige ajaxcieden hier een discussie niet kunnen winnen , beginnen ze over een europese hoofdprijs uit de vorige eeuw
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 20:39
    Waarschijnlijk omdat ze weten dat dat een discussie is die ze altijd zullen winnen.
    Vaak wordt er ook heel negatief gedaan over Ajax, veel mensen hebben een hekel aan Ajax en leveren altijd commentaar. Dan komen Ajacieden weer met die Europese successes enzo. Niemand wil zien dat er negatief gezeik over zijn of haar cluppie en dus beginnen ze een tegengeluid te geven door met positieve dingen te komen zoals de grote successen uit het verleden.
    PSV’ers en Feyenoorders doen precies hetzelfde, PSV’ers beginnen vaak over de laatste 20/30 jaar als Ajacieden over de geschiedenis beginnen, want in die laatste 20/30 jaar waren zij de betere club. Als je bij Feyenoorder begint over die 18 jaar zonder titel dan krijg je gelijk een reactie over de titel en de 2 bekers die ze laatst hebben gewonnen en die 4 jaar waarin Ajax niks won.
    Iedereen vind zijn of haar club de beste en de mooiste club van het land.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:56
    Feyenoord supporters hebben het inderdaad niet vaak over successen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 23:13
    Zal dan ook wel een goede reden voor zijn ;-p
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:54
    Wat is een ajaxcied? Wat is vhs en wat zijn australians?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:34
    Hoe is het met Bergkamp contract al afgekocht loopt pas 8 maanden minimaal ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:50
    Die 11, slaat dat op je leeftijd of je IQ...???
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:26
    aantal cm dat zijn lul is ......in erectie van onderaf gemeten ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Kom je er nog 9 te kort........
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:51
    33 en euro's.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 18:20
    Bedrag kan oplopen naar 20 door bonussen. Ik weet niet om welke bonussen het gaat maar Kluivert zal wel moeten preseteren wil Ajax die resterende 2.5 mil ooit te zien krijgen.

    Daarnaast vroeg Raiola om een aanzienlijke precebtage samen met zijn client.

    Ik meen ergens rond de 25%, is het niet?

    Wat hou je over?

    Zowel Moreno als guardado zijn niet gehaald om transferwiknst op boeken maar om prijzen te pakken.

    Dit hebben ze gedaan ten koste van jullie, daarnaast heeft Brands ook hier gewoon een positieve transferbalans uitgehaald.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4820
    maandag 11 juni 2018 om 18:25
    Raiola krijgt 20 miljoen van de 17,5 dus ze moeten bij verkoop 2,5 miljoen meegeven.
    Vind ik leuk
    yuuup +8437
    maandag 11 juni 2018 om 18:28
    Raiola eiste een percentage als hij zijn contract bij Ajax verlengde en daarna verkocht zou worden.
    Vind ik leuk
    WRFM +886
    maandag 11 juni 2018 om 18:22
    17.5 miljoen
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 18:36
    Koop een lollie en viert het florib kneus.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:15
    Maar titels ho maar
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:58
    Dat zei je daarnet ook al. Heb je nog nieuws?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:11
    Volgend Nieuws bericht: Kluivert zit in vliegtuig, wordt vervolgd met: Kluivert stapt uit liegtuig.....
    Met als klap op de vuurpijl: Kluivert zit op verkeerde vliegveld......
    Vind ik leuk
    Donnygo +1153
    maandag 11 juni 2018 om 18:05
    zou het dan nu echt klaar zijn of is het de rest van de week nu echt gekeurd
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1104
    maandag 11 juni 2018 om 18:05
    Prima werk Overmars
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 18:07
    Prima was het wanneer hij zulke jongens langer voor de club kon behouden!
    Vind ik leuk
    Donnygo +1153
    maandag 11 juni 2018 om 18:13
    Dat had Overmars maar wat graag gehad niks voor niks 8 maand bezig geweest voor een nieuw contract, waar en aan wie zou dat dan gelegen hebben.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 19:09
    Ze zijn niet bereid te investeren in deze jongens.

    Dat is jullie grootste zonde en reden waarom je de laatste jaren achter de feiten aanloopt.

    Je beleid is gebasseerd op eigen jeugd maar wat heb je eraan wanneer ze op hun 18e de deur uitgaan?

    Wanbeleid dus!
    Vind ik leuk
    Donnygo +1153
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:34
    Jouw idee van investeren is dan dus meer uitgeven dan binnen komt, doe het thuis even voor 3 maandjes en zie hoe dat je afgaat.

    Salaris plafond is daar voor een reden en als een speler vind dat hij meer verdiend na niks gepresteerd te hebben moet je hem verkopen, als hij zich te goed voelt om te spelen voor 750.000 bv jammer dan.

    Als club kun je dit niet doen want dan komt de rest ook aankloppen waardoor je structueel te veel uitgeeft.

    Dat zou pas wanbeleid zijn.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:52
    Hoezo meer uitgeven dan er binnenkomt?

    Zoeits heet investeren.
    Zoek de definitie daarvan op, praten we daarna verder!

    Kluivert heeft met een eenjarig contract 17.5 mil opgebracht zonder bonussen.

    2 jaar lang een salaris betalen van 1.5 mil om hem vervolgens te verkopen voor een vergelijkbaar bedrag of meer is toch niet meer uitgeven dan er binnenkomt?

    Nu heb je miljoenen uitgegeven aan spelers als Bande en Labyad...

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Donnygo +1153
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:25
    En een de Ligt, Frenkie, Dolberg, Neres zullen allemaal accepteren dat het broekie met 4/5 leuke wedstrijden gespeeld heeft meer dan hun verdiend die meer gepresteerd hebben? Absoluut niet dus en moet het salaris huis verhoogd worden, die ingesteld is op vaste inkomsten ( verkoop kan daarin niet geplaatst worden) is dus zorgen voor een structueel gat in inkomsten en uitgaven. Dat staat gelijk aan wan beleid (Ajax PSV Feyenoord Twente) hebben die fouten al lang en breed gemaakt.
    Structueel 5 miljoen meer uitgeven dan je binnen krijgt zorg er snel voor vermindering van vermogen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:23
    8 maanden, zal een kut aanbieding zijn geweest dan.
    Manoman waar bende gullie mee bezig?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    davidben +3434
    maandag 11 juni 2018 om 18:14
    'Had kunnen behouden' is de correcte zin.
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    maandag 11 juni 2018 om 23:42
    Praat is geen poep Daats.
    Hoe kan je iemand behouden, het zijn mensen met een vrije wil.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 00:45
    In dit geval zijn het mensen die een contract hebben en mocht dat niet genoeg zijn Ajax heeft toch zoveel geld, geef het dan op de juiste wijze uit.

    Inplaats van alle miljoenen die uit zijn gegeven aan spelers als Bande en Labyad had je een kwart kunnen investeren in een verbeterd contract voor jongens als Kluivert, De Ligt, De Jong en ziyech!

    Die jomgens verliezen hun waarde echt niet na wat prijzen binnen te hebbem geharkt en misschien wel wat CL ervaring of zelfs een stunt.

    Daarnaast vind ik Kluivert en Ziyech zeker beter dan de twee die gehaald zijn, plus je bouwt een team die op elkaar ingespeeld is.

    Jij mag het daar niet mee eens zijn maar onrealistisch is het zeer zeker niet.

    Probeer het eens uit!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:39
    Daans, Ajax hanteert een salarisplafond en zijn verstandig genoeg om zich daaraan te houden. Ze gaan gelukkig niet mee in de gekte die momenteel heerst in de voetbalwereld. Het team is sterk genoeg om mee te doen in de ED. In Europa moet je eigenlijk niet meer willen spelen, om een statement te gaan maken, dat de kleinere landen gaan bedanken om als kanonnenvoerte dienen. Jij en ik weten de kwartfinalisten al voor volgend seizoen in de CL. De voetbalwereld is ernstig ziek.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:50
    Pffff... jij leeft op een wolk!

    Fijne dag nog!
    Vind ik leuk
    klick +424
    maandag 11 juni 2018 om 18:06
    niks van gemerkt dat hij weg gaat
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21610
    maandag 11 juni 2018 om 18:06
    Eindelijk! Iedereen is wel klaar met de Kluivert-soap!!
    Vind ik leuk
    Srbija +214
    maandag 11 juni 2018 om 18:06
    Zie je dat Patje? Vlieguren
    Vind ik leuk
    Hulsink +246
    maandag 11 juni 2018 om 18:07
    Die zien we nooit meer terug! Hoera.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1304
    maandag 11 juni 2018 om 18:09
    Levensgevaarlijk, OP het vliegtuig.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:11
    Vele Ajax nieuws maakt mij gelukkig.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:45
    mij ook
    want zolang ze geld belangrijk vinden in a'dam pakken ze in rotterdam en amsterdam de prijzen
    ik zie weer een feestje aankomen in April voor ons
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:59
    ?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:11
    En hoe zit dat met de fooi
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    maandag 11 juni 2018 om 18:12
    Jong Roma weer een sterspeler er bij. ;-)
    Vind ik leuk
    Nikos85 +866
    maandag 11 juni 2018 om 18:12
    Ow das mooi 9% van door meneer zelf beloofde transfersom van 160miljoen das nog eens dik 14 miljoen erbij. Maakt zo'n 35 miljoen voor een eenjarig contract en vijf leuke wedstrijden. Topdeal! En nu voor 17,5 miljoen een fatsoenlijke vleugelspeler halen geen gezeik met een gastje van 18 of 19 die weer vijf mil. moet kosten en weer verkocht word als het net wat begint te worden.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +599
    maandag 11 juni 2018 om 18:18
    Misschien leuk om aankomende maand iedere dag een topic te maken over Kluivert
    Met titels zoals:
    Kluivert zet voet in Rome
    Kluivert maakt kennis met club
    Kluivert wilt pas Roma verlaten wanneer hij kampioen is en 160miljoen oplevert
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:23
    GTST zit je zo weer in maar dit....
    Las het weekend dat Kluivert zijn vakantie had afgebroken, kwam terug in NL, Raiola had hem direct door gestuurd. Nu moet hij er nog heen....
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:26
    Opgerot staat netjes!!!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 19:31
    Huilie huilie wat een warmte.
    Vind ik leuk
    Foebele +46988
    maandag 11 juni 2018 om 18:46
    En als hij weg is wil ik er geen topic meer over zien VP, dan nog liever een topic over hoe de poes van Bram van Polen een haarbal had ingeslikt!
    Vind ik leuk
    Chebaisit +360
    maandag 11 juni 2018 om 18:52
    Nu moet ajax de Braziliaan Lucas Paquate kopen van fluminense
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:00
    Blij als hij oprot. Nooit meer terug komen. Weg rotten op de bank in Rome
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:08
    Roma kan het verder vergeten Ziyech gaat echt niet minder kosten wat Ajax ingedachte heeft en niet die Italianen maken de dienst uit maar Ajax in deze wel !
    Vind ik leuk
    MN223 +439
    maandag 11 juni 2018 om 19:26
    Zul je zien dat ie de keuring niet doorkomt...dan kan het nieuws nog een week of wat door.
    Vind ik leuk
    Ajakkus +109
    maandag 11 juni 2018 om 19:27
    Niet de spelers die vertrekken zijn interessant, maar veel meer: welke spelers komen naar Ajax! Het is akelig stil rond Magalan en Tadic en er zijn zelfs geen geruchten meer...….
    Vind ik leuk
    5697956 +3056
    maandag 11 juni 2018 om 19:50
    Heel veel eigen jeugd toch??
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4723
    maandag 11 juni 2018 om 19:28
    Ja, net als vorige week is het einde eindelijk nu in zicht.
    Morgen ook en volgende week ook.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:47
    Mag hopen enkeltje en geen retourtje... Ben wel klaar met dat eeuwige gezeur over hem
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:49
    Niks gepresteerd. Houdoe!
    Vind ik leuk
    stratumseind +135772
    maandag 11 juni 2018 om 19:49
    Het is bijna rond
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +28
    maandag 11 juni 2018 om 19:50
    welke kluivert-soap niks van gemerkt😀
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    maandag 11 juni 2018 om 19:50
    Gelukkig, dit is zeer vermoeiend, snap eigenlijk niet dat ik het nog lees, nu kijken of het bij de Ligt ook zo 'n soap wordt.
    Dan kunnen we daarna weer verder met de Jong.
    Vind ik leuk
    Hoho +11
    maandag 11 juni 2018 om 19:54
    Titel volgende bericht: Kluivert stapt uit vliegtuig.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:56
    Cor en Don ??
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:01
    veel te vroeg ze hebben daar genoeg goede spitsen dus ik vraag me af of hij veel aan spelen toekomt
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Wat een negatievelingen🤔
    Wees blij voor die jongen!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11662
    maandag 11 juni 2018 om 20:15
    Morgenvroeg: "Kluivert soap nog bijna-er ten einde, aanvaller heeft gepoept op Centraal station van Rome"
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:24
    En Ten Hag ben je er nog niet van tussen! De exodus gaat voort...nieuw elftal .Voor Eric een kansloze missie. Alleen echte trainers maken kans bij deze groep nieuwelingen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:53
    Zou graag bij de Telegraaf of zo werken nu. Als verslaggever zou ik 1 vraag stellen: hoe vaak ga je het logo van as Roma kussen?
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +414
    maandag 11 juni 2018 om 22:02
    Dit snotjoch moet de toekomst van het Nederlands voetbal voorstellen. Hij heeft niks gepresteerd en blaast al hoog van de toren. Net als dat irritante jonge broertje van hem. Die brengt een kookboek voor kleuters uit en de familie Kluivert presenteert het alsof het een Bocuse kookboek is. Waar zijn toch de mannen van weleer met enige zelfreflectie?
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:11
    We zullen nooit weten hoe hij het zal doen. Ik denk persoonlijke dat hij te vroeg is gegaan maar uiteindelijk is het zijn carriere en als hij die zo wil maken dan moet hij dat lekker zelf weten. Er kan dan simpel gezegd worden ajax wil alleen maar geld maar ik kan de keus begrijpen. Wat heb je liever een arrogant ongelukkig Kluivertje die gratis de deur uit gaat en alleen maar zeurt of schip je hem af zodat iemand met een betere mentaliteit op zijn positie kan spelen. Ja ajax heeft veel geld gevangen voor spelers. Dat komt omdat ajax de laatste goede spelers uit de jeugd hebben of goede jonge spelers gekocht hebben. Dat ze geen titels winnen ofzo betekent niet dat ze het niet goed doen. Tegenwoordig worst hier echter alleen maar gekeken naar de prijzen enzo. De meeste van die groep zijn jonger als 23 ofzo, met uirzonderingen daar, iedere club heeft wel succesvolle transfers gemaakt en ook weer slechte. Dat kan gebeuren
    Zo gaat dat met voetbal. Ik hoop dat kluivertje slaagt en dat hii veel leert.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kluivert-soap bijna ten einde: Ajax-aanvaller stapt maandag op vliegtuig'