'FC Twente verlengt contract niet: clubman na 11 jaar van de loonlijst'

    'FC Twente verlengt contract niet: clubman na 11 jaar van de loonlijst'

    dinsdag 12 juni 2018 om 13:07

    Boudewijn Pahlplatz keert na de zomer niet terug bij FC Twente. De assistent-trainer beschikte over een aflopend contract en dat wordt niet verlengd, meldt Tubantia.

    De 46-jarige Pahlplatz stond sinds 2007 onder contract in Enschede. De eerste drie jaar was hij techniek-trainer, sinds 2010 maakte hij deel uit van de staf van de eerste selectie.

    Naast Pahplatz vertrekt ook Kenneth Zandvliet, die werkzaam was als hoofd jeugdscouting. Volgens Tubantia is het ook onzeker of Sjors Ultee bij de Tukkers blijft. Ultee maakte het afgelopen seizoen onderdeel uit van de staf van het eerste elftal.

    Vorige week werd al afscheid genomen van Michel Jansen, die de afgelopen jaren als hoofd jeugdopleiding actief was. Twente ziet zich door de degradatie uit de Eredivisie gedwongen te saneren. Na de degradatie kregen al zeventien personeelsleden te horen dat zij vanwege noodgedwongen bezuinigingen moeten vertrekken.

    Plaats een reactie

    GREY/WHITE +13282
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:13
    Geen gemis
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:29
    Criminele club moet lekker tig jaren in de 1e divisie blijven.
    Vind ik leuk
    robertus +1551
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:50
    Ga je schamen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:58
    👀👀👀
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3058
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:56
    Kom er dan eerst zelf maar is uit. :) Verliezen van FC Emmen...
    Vind ik leuk
    robertus +1551
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:08
    Los van dat, hij is een vitesse supporter die mijn club te kakken probeert te zetten op deze manier. Dat is zijn dagbesteding.
    Vind ik leuk
    jaccofct +689
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:57
    Ach, het valt wel op de de lui van de net niet clubjes de grootste bek hebben, geen aandacht aan besteden!
    Vind ik leuk
    Post +100
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:36
    Neerbosch wat ben jij een grote Klootzak
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:14
    Wat moet je er nog van zeggen. Blijft niemand over zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:25
    De cocaineboer toch wel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:28
    Zelf bedacht ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:59
    het honk bij die warme club van jou is zeker drugsvrij ofniet
    typisch ajaxsupporters , altijd met het vingertje naar andere wijzen , voordat ze hem bij een medesupporter in zijn kont stoppen ;-)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9920
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:00
    Bij een snuifwedstrijd tussen vak p en vak 410 zou het nog wel eens op een gelijkspel kunnen uitlopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:05
    ik denk dat het bij elke harde kern van elke club in nederland gebruikt word
    maar in amsterdam doen ze graag alleen naar andere clubs kijken
    maar je kunt jezelf wel AFCA-CELTIC noemen , maar volgens mij is ie nog nooit in zijn leven in amsterdam geweest , anders zou ie niet zo'n domme uitspraak doen
    waarschijnlijk woont ie in een dorp op Vlieland en is ie nog nooit in de grote stad geweest ;-)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9920
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:09
    Zoals het gros van de mensen die beweert voor Ajax te zijn ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:21
    hahaha heb jij het ook in de gaten
    90% van de ajax supporters hier is nog nooit in Amsterdam of de Arena geweest en zijn zelf het provinciaaltje waar ze hier zo hard op lopen te schelden
    die worden zelfs in hun dorp uitgekotst en nou denken ze dat ze door hier stoer te doen wat voorstellen
    die andere 10% zijn wel echte ajax supporters en daar heb ik ook gewoon respect voor , want er zitten er ook een paar tussen waar je gewoon relaxed mee kunt lachen
    Vind ik leuk
    Big Nibba +78
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:34
    Mag ik jou vragen waarom je voor Millwall bent? Woon je in Engeland of vind je het gewoon een mooie club?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:28
    ik heb een nichtje die in londen woont en haar man is voor Millwall , en die heeft mij en mijn vader ongeveer 35 jaar geleden een keer meegenomen naar een thuiswedstrijd van Millwall en dat ben ik nooit vergeten
    Millwall tegen manchester city , en sindsdien ben ik de club blijven volgen
    ik ben in Nederland voor PSV , maar als je PSV in je profielnaam zet , dan kun je hier op VP eigenlijk niet een onafhankelijk antwoord geven
    Vind ik leuk
    Big Nibba +78
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:43
    Nice! En dat laatste klopt ja...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:49
    ja helaas komt Millwall meer in het nieuws met wangedrag van hun supporters dan met voetballen
    je moet voor de gein een keer gaan kijken daar , Millwall komt uit de achterbuurt der achterbuurten , Bermondsley in londen
    het engels van de mensen die daar wonen is voor ons bijna niet te verstaan
    je moet als je daar naar toe gaat ook gewoon op de hoofdtribune gaan zitten , en niet de populaire jongen proberen uit te hangen en tussen de harde kern gaan zitten
    die hebben vaak al onderling ruzie , dus daar heb je als buitenstaander grote kans op een paar klappen , als je daar tussen gaat zitten
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:53
    Millwall.. ik heb genoten van de films Hooligans (detail dat Westham united op de voorgrond gefilmd wordt)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:20
    ik vind het dus jammer dat Millwall alleen door de slechte reputatie van de supporters in het nieuws komt
    rond het stadion van Millwall hangt nog echt zo'n oude engelse voetbalsfeer , en dan zie je dat niet alle Millwall supporters hooligans zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:21
    Het ging ook om het sfeertje dat er bij wedstrijden hangt (niet alleen het negatieve)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:19
    Ik maak 1 grapje, wat ik overigens bijna nooit doe om deze reden, en nu denk jij mij precies te kennen? Toevallig ben ik geboren en getogen Amsterdammer. Maar je kan jezelf wel millwall London FC noemen maar waarschijnlijk ben je gewoon een provinciaaltje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:30
    ja iedere ajaxcied hier roept dat ie een geboren en getogen Amsterdammer is pannekoek , dat geloofd niemand hier meer
    en ik ben inderdaad een provinciaaltje .....net als jij
    ik ben geboren en getogen in eindhoven , en ga niet zoals jij lopen liegen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:36
    Wat jij wilt, boeit me niet zo veel man. Fijne dag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:41
    ik wil niks , zeker niet van een leugenaar
    jij ook een fijne dag van een provinciaaltje
    en lieg nog een eind rond
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:02
    Een leugenaar? Je kan me niet geloven gebaseerd op je eigen aannames, maar mij voor een leugenaar uitmaken is wel heel sneu.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:09
    jongen denk jij nu echt dat wij zo dom zijn dat we geloven dat elke ajax supporter hier op VP geboren en getogen is in a'dam
    jullie zeggen allemaal precies hetzelfde , terwijl iedereen weet dat de helft van de ajax fans gewoon in de provincie woont
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:44
    En die andere helft dan?
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1651
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:25
    Die man snapt er niks van johh. Hoe kan je überhaupt nooit in Amsterdam zijn geweest van Groningen tot Limburg als je iedereen zou vragen ben je wel eens in Amsterdam geweest zal 95 procent ja zeggen ! Nog nooit in Amsterdam geweest.....Alleen maar provoceren wat die doet. Niks meer niks minder.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:17
    het is toch wat..
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5823
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:19
    Mogen ze nog lang in de Juup voetballen :D
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:02
    dank je, de meesten gunnen ons zelfs dat niet!
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:20
    Heel zuur voor de mensen die nu de klappen vangen voor een beleid waar ze niks mee te maken hadden.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:21
    Allemaal slachtoffer van het wanbeleid van Van Halst.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:26
    En die idioot van een voorzitter. Ben z’n naam kwijt. Die uitgever.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:22
    Laten ze is beginnen om die 17 miljoen gemeente geld te gaan aflossen!
    Vind ik leuk
    Tomajo +336
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:22
    Noooit meer Twente !
    Vind ik leuk
    Simonsopa +377
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:22
    11 jaar bij de club en hoeveel wedstrijden wel niet.
    Doei Boudewijn, we hebben je niet meer nodig,
    Clubman of niet.
    Neen de bestuurders dat zijn de echte clubmensen Bah!!!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Baszabas +309
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:47
    Jammer dat er op VP niets gemeld wordt over de kaartverkoop die bij Twente gewoon als een malle doorloopt. Nu al meer jaarkaarten verkocht dan vorig seizoen bij Vitesse op de tribune zaten. En daarnaast geen vermelding waarbij Twente bezig is om financieel met sponsoren minimaal 2 jaar in de Juup te overleven. Alleen maar de negatieve zaken worden hier vermeld.

    SlechtnieuwsPrimeur.nl kunnen ze het beter noemen
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9920
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:50
    Liever slecht nieuws over Twente dan non-nieuws over Kluivert en De Ligt.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2780
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:21
    Maar hij heeft een punt.
    Gisteren was al bekend dat Twente een constructie heeft om minimaak 2 seizoenen de JL te overleven.
    Te lezen op Soccernews, Voetbalzone en Voetbal Inside.
    Maar op VP??? Ho maar!
    Ook vandaag bekend dat als Promes aan Inter verkocht wordt rond de 45 milj, Twente 5% bedongen had van de winst. (45-18=27 milj. daarvan 5% = 1,35 milj).
    Ook niet op VP te lezen.
    Maar als bv iemand zijn been breekt door nalatigheid van een Twente personeelslid, komt het vergroot hier te staan!
    Vind ik leuk
    Baszabas +309
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:50
    En dat is precies wat ik bedoel. StemmingmakerijPrimeur.nl of WijVermeldenAlleenNegatiefNieuwsOverTwentePrimeur.nl
    Vind ik leuk
    Baszabas +309
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:53
    http://www.soccernews.nl/news/456039/inter-brengt-megabod-uit-op-oranjeinternational
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:37
    Dus iemand ziet een blijkbaar groot aantal jaarkaarten (Ik dacht dat ze seizoenskaarten heten) en gaat denken: wat voor leuk feitje kan ik dat mee combineren? O ja, ik weet het al: Vitesse.
    Flinker toch op man.
    En je kan die kaarten wel verkopen, maar als je geen structuur en materiaal hebt, ga je het niet redden

    Allemaal dingen die FC Twente niet heeft.
    Steek je kop nog verder in het zand.
    Ja nog dieper in het zand dan ze bij Ajax doen.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +359
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:50
    Het grote saneren is begonnen! Hadden ze in 2010 mee moeten starten: dat rationele,degelijk beleid dat ze nu nastreven/hanteren!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:52
    Sneu dat echte clubmensen afvloeien, het is net alsof ze snijden in eigen vlees. Maar er zal meer pijn te lijden zijn in Enschede op meer vlakken en dan kunnen ze weer stappen omhoog maken.
    Ik hoop alleen dat bij elke club de slimme gladjanussen voortaan buiten de deur gehouden worden, zodat nergens weer supporters de dupe zijn. Leeds vloog er ook zo uit.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +39
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:54
    Mensen die de jeugdopleiding moeten runnen gooien ze buiten !? Wel erg vreemd
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:00
    Wie mag er van de roverhoofdman nog blijven?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'FC Twente verlengt contract niet: clubman na 11 jaar van de loonlijst'