Update: 'Lammers-deal bijna rond: Heerenveen wil extraatje bij doorverkoop'

    Update: 'Lammers-deal bijna rond: Heerenveen wil extraatje bij doorverkoop'

    dinsdag 12 juni 2018 om 17:37

    PSV en sc Heerenveen lijken elkaar de hand te kunnen schudden. Volgens Voetbal International zijn beide clubs het bijna eens over de dubbele transferdeal van Denzel Dumfries (foto) en Sam Lammers.

    Lammers gaat op huurbasis naar Friesland, terwijl PSV Dumfries op permanente basis overneemt van Heerenveen. Beide ploegen waren al langere tijd met elkaar in onderhandeling, maar wisten nauwelijks dichterbij elkaar te komen. Heerenveen hield vast aan de vraagprijs van zes miljoen euro, waar PSV niet aan wilde voldoen. Tegelijkertijd probeerden de Friezen om Lammers te kopen, terwijl PSV alleen wilde verhuren.

    Inmiddels is er toch een doorbraak bereikt in de onderhandelingen, meldt VI dinsdagmiddag. Lammers dook maandag nog op in het Polman Stadion van Heracles Almelo, maar Heerenveen gaat dus alsnog met de spits aan de haal. Hoeveel de club ontvangt voor de vertrekkende Dumfries, is niet bekend. De nummer acht van het voorbije Eredivisie-seizoen heeft al wel een vervanger klaarstaan: Sherel Floranus zal overkomen van Sparta en gaat waarschijnlijk in het huis van Dumfries wonen.

    Udate 17.37: PSV en Heerenveen moeten alleen de laatste formaliteiten rondom de tijdelijke overgang van Lammers regelen, meldt Voetbal International. De Friezen hopen op een doorverkooppercentage bij een eventuele PSV-transfer op lange termijn.

    Poll

    Past Dumfries bij PSV?

    (11819 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 15:57
    Gaan we weer.
    Dat huren van spelers ben ik wel klaar mee. Gewoon talenten halen waar nog genoeg potentie in zit zodat er uiteindelijk ook nog eens een financieel slaatje uit valt te slaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:59
    Ajax-fan worden Henkie
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:02
    Daar word je ook niet blij van.
    Die klagen ook al jaren steen en been.
    Wij halen tenminste ons doelstelling nog (net).
    Vind ik leuk
    jaccofct +921
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:05
    Hahahaha "vind ik leuk"
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:32
    Dat kan je van de Ajacieden niet zeggen he
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:34
    Je denk lekker krom ..
    Kijk eens wat er in de opleiding zit ...
    Kan best zijn dat die daar straks voorbij streeft aan sam ...blair niet als je de club alleen maar van eerste elftal kent
    Vind ik leuk
    Always PSV +11061
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:50
    @Henkie. Toch hoop ik dat Lammers doorgroeit bij Heerenveen en veel gaat scoren (behalve tegen PSV).
    Denzel, welkom bij ons mooie PSV!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:15
    Lammers wordt back up want ... alle ballen op Henkie
    Vind ik leuk
    Always PSV +11061
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:50
    Ben erg benieuwd hoe Lammers het gaat doen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9467
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:40
    Amen ! De spijker op zn kop Henkie !!!:0)
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:21
    Idd veel geld en ook geen prijs
    Vind ik leuk
    La Luz +581
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:01
    Is het wat voor PSV Henkie, jij als H'veen kenner?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:03
    Ik verwacht dat Dumfries makkelijk mee kan bij PSV. Snel, sterk en vrij goed inzicht.
    Of Lammers dan weer goed genoeg is voor Heerenveen betwijfel ik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:07
    Henkie daar ga je veel plezier aan beleven
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:09
    Mooi dat jullie veel vertrouwen in hem hebben. Ik hoop dat hij het net makkelijk weet te vinden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:22
    Minimaal 20
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:29
    Als hij zo makkelijk scoort, waarom dan niet in het eerste van PSV?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:37
    Daar ligt de lat iets hoger en bij Heerenveen kan hij lekker vrij ballen dat wil Heerenveen altijd
    Vind ik leuk
    Castromann +6872
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:07
    Lammers gaat er zeker 15 maken.... let maar op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:08
    Daar houd ik je aan;)
    Vind ik leuk
    Castromann +6872
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:20
    Das goed ;-)
    Hopelijk staat lammers wel droog tegen psv :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:46
    Hij kan best tegen PSV een recordje van Alves uit de boeken schieten.
    Vind ik leuk
    Castromann +6872
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:52
    Hahaha dat mag....als psv dan met de 3punten weggaat ..... dan krijg je wel n 7-8 uitslag ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:37
    Haha alves had er 7, dan moet Lammers er dus 8 maken..... de verslaggever wordt gek bij zoveel doelpunten (de supporters trouwens ook)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:08
    Bij Psv Henkie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:09
    Pas het even aan. Danku;)
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:14
    YW
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:26
    We zien wel hoe het loopt met Sam lammers bij Heerenveen eerst zien en dan geloven
    Vind ik leuk
    Pimman +3734
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:20
    Of talenten opleiden zoals bij Ajax Henkie.. ;)
    Vind ik leuk
    Just dekler +1649
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:57
    Iemand als dumfries ?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23362
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:42
    Dum neemt afscheid van fries
    Vind ik leuk
    Entombed +1132
    woensdag 13 juni 2018 om 06:11
    Tja, maar PSV ziet ook wel dat Lammers genoeg potentie heeft voor een doorbraak in het eerste, daarom geen verkoop maar een lekkere kickback mocht drs zich goed ontwikkelen in de jaren na het Heerenveen jaar. Lijkt mij redelijk.
    Vind ik leuk
    michelhx +3641
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:58
    Mooi. Is dat ook weer opgelost. Ik ben benieuwd hoe Dumfries het gaat doen, ik verwacht toch wel het nodige aantal assists met de Jong in de punt en ook wat meer doelpunten bij stilstaande situaties van Dumfries zelf.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8689
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:02
    Die Romero is anders ook niet verkeerd. Die jongen heeft echt een geweldige trap in de benen.
    Vind ik leuk
    michelhx +3641
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:07
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niks van gezien heb, dus ik kan er nog niet over oordelen. Al hoop ik dat je gelijk hebt en de nieuwe Aguero in Eindhoven voetbalt komend seizoen.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3787
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:31
    Op basis van trainingen? Goeie graadmeter!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8689
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:55
    Ik zeg alleen dat hij een goede trap in de benen heeft. En ja, dat zeg ik op basis van trainingen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5356
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:01
    Toen ik voor de verandering deze soap wilde gaan volgen had ik eigenlijk al kunnen vermoeden dat deze sneller afgelopen zou zijn dan die van Kluivert.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:52
    Hoezo is Kluivert ook met een transfer bezig dan??
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:03
    Mooi voor Dumfries, ik weet zeker dat ie past bij Psv. Jammer dat we Lammers alleen maar kunnen huren. Maar iig van harte welkom Sam en Floranus. Tenminste wanneer het officieel word bevestigd.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:05
    Het is vrijwel zeker zo goed als rond dus ?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:10
    Als VI het zegt dan wel, of niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:08
    Toch nog fijn om te weten dat het huis van Dumfries een nieuw baasje krijgt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4732
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:10
    Van ruilen komt huilen zeiden mijn ouders altijd maar dit is voor H. veen een nog slechtere constructie. Je kan merken dat Riemer v/d Velde er niet meer zit.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:12
    En waarom is het zo slecht?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:16
    Omdat het allemaal leuk en aardig is wanneer Lammers er volgend seizoen 20 in schiet, maar aan de waardeontwikkeling hebben we dan niets.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:18
    Op die manier. Helemaal met jullie eens dit geniet ook mijn voorkeur niet.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4732
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:18
    Huren is zo wie zo al een slechte deal en met een beetje door onderhandelen had er meer ingezeten want PSV wilde heel graag. Desnoods met een vooraf bedongen terugkoop optie maar dit is niks.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:54
    Nog effe snel kakken dan voor je weg gaat en vergeten door te spoelen
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:10
    Heerenveen met Lammers en Groningen met Cassierra. Wordt een leuke derby.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:16
    Groningen is een eitje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:13
    Wat moet het nou met het nieuws als deze transfers en die van kluivertje voorbij zijn. Wordt het dan komkommer tijd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:22
    Ik noem een geheel onbekende speler Ronaldo. Ik verwacht dat vp daar de komende weken wat artikelen over plaatst. (Voor de leken onder ons Ronaldo speelt bij het nietige Real)
    Vind ik leuk
    Bizzy +20695
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:13
    Een moderne back die fysiek sterk is en aanvallend veel brengt maar verdedigend steken laat vallen. Om die reden(en) denk ik dat PSV een deur verder op moet kijken.
    Vind ik leuk
    Pimman +3734
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:16
    Hehe éindelijk weer wereldnieuws!
    Vind ik leuk
    SCH Fan +81
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:16
    Je hebt hornkamp die volgend seizoen kan doorbreken en dan huur je lammers:(
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:25
    Ik snap niet dat Heerenveen dit doet, nooit aan huren beginnen is punt 1 en je hebt al een aanspeelpunt in de persoon Veerman
    Vind ik leuk
    Romario9 +11669
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:35
    Lammers is meer dan alleen een aanspeelpunt. Kan ook zelf een actie maken. En goals.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +927
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:57
    Geld kun je als Heerenveen zijnde beter besteden dan aan een spits
    Vind ik leuk
    Utca030 +13102
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:29
    Daar ga je weer veerman, op de reservebank.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:33
    Dumfries wordt niks, gewoon blind paard.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:33
    Zozo. Hebben ze het verloren geld toch nog gevonden. 🤣
    Vind ik leuk
    Foebele +54907
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:34
    Is Dumfries de nieuwe Luckassen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:39
    Hamstra.. Rot gewoon lkkr op.. Je hebt al bewezen dit vak niet aan te kunnen.. Slechte of helemaal geen spelers gehaald, vorig seizoen.. Dumfries laten gaan en Lammers huren van PSV.. Waarom je poot niet stijf houden en je woord houden? (alleen kopen en niet huren) Waarom Lammers? Niet goed genoeg voor psv 1.. Haal eens een echte, goede spits.. Beter dan Reza, Veerman en Lammers.. 🤔
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:06
    Wie wil jij in de spits bij heerenveen zien dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:08
    Zijn genoeg spitsen te halen, die meer dan 10 goals scoren.. Ik denk dat je met Lammers geen oorlog wint..
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:13
    Daar is die anti Heerenveen supporter ook weer. Robert Veenstra uit Groningen. Hamstra blijft gewoon. En het feit dat jij de naam gebruikt van degene die onze club bijna in de grond heeft geboord zegt genoeg over jou.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:14
    Zo heet ik.. Mafkees.. Ik kan er niks aan doen dat jij Jan Eikel heet??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:36
    Iemand met zo'n naam kunnen en willen wij in Heerenveen niet meer kennen.. En als je echt zo heet? Lullig voor je..

    En dan zo'n bovenstaande post.. wat een geroeptoeter. Hamstra die op moet rotten en nog meer van die kul.

    Licht het eens nader toe? Wat heeft Hamstra dan precies verkeerd gedaan?

    Hij haalde vorig seizoen oa Hahn, Hoegh en Dumfries. Mits fit alle 3 versterkingen. Laatstgenoemde verkoopt hij na 1 seizoen voor een prachtig miljoenen bedrag, om zijn vervanger voor 5 ton binnen te halen. Hadden we elk jaar maar zo'n deal..

    Ondertussen haalt hij een jonge talentvolle spits, die een goal kan maken en nog een beetje kan voetballen ook. PSV wil hem alleen verhuren, en Hamstra is akkoord mits wij er als club zelf niet beter van worden. Of terwijl het kan je in de toekomst nog een leuk centje opleveren ook.


    Al met al denk ik dat wij heel tevreden mogen zijn met Hamstra en Eisinga. Er wordt gericht ingekocht, er wordt voor miljoenen verkocht, er is rust in de tent en de sponsoren trekken weer aan. Dat zijn toch tot dusver hele positieve conclusies tov de voorgaande jaren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:43
    Vind jij Hahn beter dan VD Steen? Nee.. Reza die 8x scoort als spits,terwijl hij door de meeste supporters werd uitgekotst.. Roepen dat ze Lammers alleen willen kopen ipv huren, en toch zwicht hij voor psv.. Waarom niet bij je woorden blijven? Nu halen ze Floranus en dus Lammers.. Dit vind jij versterkingen? Vd Steen laten gaan.. Namli destijds laten gaan.. Thern en Johnsen laten gaan.. 4 goeie spelers in mijn ogen.. .. Streppel aantrekken als trainer, lachwekkend. Bulthuis, Woudenberg en Hansen gehaald.. Zijn toch keuzes die verkeerd zijn aangepakt in mijn ogen..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:57
    Ik vind dat dus veel te zwart fit. Hahn is in potentie beter dan vd Steen, dat vind ik zeker. Een fitte Hahn heeft laten zien een goede keeper te zijn die punten voor je pakt.

    Reza was het jaar daarvoor gehaald en maakte rondt de 20 goals, en wilde blijven. Dan is er toch geen reden om er een nieuwe spits bij te halen? Dat Reza het seizoen erop een matig seizoen had zijn we het over eens, maar wie had dat direct kunnen verwachten? Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten..

    En ik weet net zo min als jij of Floranus en Lammers versterkingen zijn, dat blijft afwachten. Maar wisten wij wel zeker dat Dumfries een versterking was? En Hoegh, wie had die ooit zien voetballen? Zijn toch goede zetten gebleken.

    Odegaard waar de halve wereld achteraan leek te zitten, een club als Heerenveen die het voor elkaar krijgt om hem 2 jaar te huren van Real. Goed het kwam er niet helemaal uit.. maar voetballen kan hij natuurlijk wel.

    En Lammers lijkt gehuurd te worden met een soort van doorverkooppercentage. Afhankelijk van het percentage vind ik het nog geen eens een hele gekke deal.



    Natuurlijk gaan er ook wel eens wat dingen fout, maar niet alles kan goed vallen. Je bekijkt het gewoon te zwart wit.. Als je namelijk alles eens bij langs gaat zie je dat er heel veel dingen goed gaan, en dingen beter gaan dan ze voorgaande jaren gingen.

    Het sportad dossier is opgelost, sponsoren trekken aan, er is bestuurlijke rust, spelers worden beter gemaakt en voor veel geld doorverkocht, de club ks achter de schermen druk bezig met een nieuw trainingscomplex, en er staat een aardige selectie. Al met al genoeg pluspunten denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Ja tuurlijk.. Maar dit is ook mijn mening he? Dost.. Allback, Huntelaar.. Alves.. Tomasson.. Uth.. Dat waren nog eens spitsen.. En Reza mocht maar blijven staan.. En ik denk, dat Lammers niet beter is dan Reza.. Waarom geen spits halen met een naam.. Tuurlijk is het lkkr dat je miljoenen winst maakt op Dumfries, maar kom op.. Floranus van Sparta halen als vervanger.. Neem aan dat het publiek, nu meer verwend gaat worden, dan vorig jaar? Zoniet.. Wie is er dan verantwoordelijk? Hamstra toch? Stel, als Lammers en Floranus het niet goed doen? Dan haal je goedkope spelers, met miljoenen op de bank..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:30
    Miljoenen op de bank? We binne Ajax niet.. natuurlijk er is geld, maar niet zoveel als jij doet voorkomen. Zal ik je eens iets verklappen? Miljoenentransfers worden tegenwoordig geregeld in 3 delen(transferperiodes) betaald. Niet elke euro is direct beschikbaar. Komt bij dat de bedragen die je voorbij ziet komen, Bruto zijn. Daar gaan vaak nog % vanaf door afspraken met een vorige club, makelaars kosten ed.

    De tijden die jij noemt met spelers als Alves en Huntelaar is niet meer van deze tijd. Alles is kwalitatief minder, maar dat geldt voor iedere club en dus de gehele eredivisie. 10/15 jaar geleden kwamen er nog spelers naar de ED die tegenwoordig niet meer komen. En vergeet niet dat een Huntelaar ook heel goedkoop werd gehaald. Speelde destijds ik meende bij AGOVV en was eigendom van PSV. Dat is al decennia de kracht en levensader van Heerenveen, spelers goedkoop halen, beter maken, en voor een Miljoenen bedrag doorverkopen. Toen haalden we ook al geen spits van naam.

    En realistisch bekeken he.. welke speler met naam wil naar Heerenveen en is betaalbaar? Ik kan ze niet bedenken.

    Natuurlijk mag jij je mening hebben, maar ik denk dat wanneer je alles op een rijtje zet, en je het enigzins realtisch bekijkt dat je tot de conclusie komt dat het eigenlijk best goed gaat. En dus leveren Hamstra en co goed werk.

    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:40
    Ik heb ook niet gezegd dat het slecht gaat he? Ik zeg alleen dat Hamstra, in mijn ogen het niet goed doet.. Vind het geen keiharde zakenman.. Niet schreeuwen dat je Lammers alleen wilt kopen, maar toch zwicht voor PSV, en hem huurt. En Dumfries had je best duurder kunnen verkopen.. Vooral aan de kampioen.. Koop dan een spits van 21 jaar, en leg hem voor 3 seizoenen vast.. Er zal toch wel ergens een aardige spits, in het buitenland rondlopen? Ik zie Lammers er geen 16 in schoppen.. Hoop dat ik het mis heb uiteraard.. 😊 Had desnoods de topscorer van de Jupiler League gehaald.. Of een spits uit de Jupiler League die 19x heeft gescoord, die op plek 2 staat op de topscoorderslijst.. Lammers staat niet eens in de top 10..Dus dan vraag ik mij af.. Op wat voor gronden wil Hamstra perse deze spits hebben? Mocht dit een miskoop worden, en we hebben dit seizoen weer een weinig scorende spits, is het toch exit Hamstra? Dan pikt het publiek dit toch niet langer?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:11
    Het niet goed doen en iets slecht doen is volgens mij een dun lijntje. Hoe kunnen wij beoordelen wat er op bestuurlijk niveau besproken wordt, hoe de onderhandelingen gaan? We zijn er niet bij. Stel je nou voor dat de afspraken dusdanig zijn dat je bij een verkoop van Lammers in de toekomst een mooi bedrag krijgt, dan heeft hij het toch goed gedaan?

    Er wordt gezocht naar een spits, jonge leeftijd, die kan meevoetballen en een goaltje kan maken.. Dan blijven er niet zo gek veel over. Ga je over de grens zoeken dan kom je uit bij 3e rangs buitenlanders.. de echte talenten kiezen namelijk niet meer voor de ED of in het bijzonder voor Heerenveen. Misschien was Lammers wel niet de eerste keuze, weten wij het met wie er gesproken is. Spelers moeten ook willen he.

    En hoezo pikt het publiek het niet langer? Kijk de Hveen fora's er maar eens op na.. men is in het algemeen helemaal niet zo negatief. In tegenstelling tot jou zijn er ook mensen die het breder zien, en dus ook de goede dingen zien. Zoals eerder aangeven heeft Hamstra ook een Hoegh gehaald, een Dumfries die voor miljoenen wordt verkocht. Wat ik maar wil zeggen Hamstra is voor veel meer verantwoordelijk dan alleen het aantrekken van een spits, dingen die goed zijn gegaan.


    Wacht het eerst eens af, met nog wat gerichte aankopen eindigen we volgens seizoen gewoon bij de eerste 8.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:14
    Ik hoop het.. Maar niet met Floranus en Lammers.. Hoop dat je gelijk hebt.. ☺️ Je hebt zelf kunnen zien, dat de meeste supporters niet meer naar het stadion kwamen, de laatste wedstrijden.. En dat heeft niet te maken met het weer..
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:43
    Benieuwd naar hoe Dumfries gaat presteren bij PSV. Was niet altijd overtuigd van zijn prestaties, betwijfel dan ook of hij PSV sterker gaat maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:04
    Dumfries was ook geschikt geweest voor ajax
    Vind ik leuk
    Romario9 +11669
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:33
    Die hebben al een stuk of 4 rechts backs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:05
    Wat deed lammers dan gisteren bij heracles? Een goede speler voor heerenveen maar huren is dan wat minder.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:19
    Ik vind het maar een lompe speler, ten opzichte van Arias een verslechtering maar hopelijk wordt het wat
    Vind ik leuk
    Romario9 +11669
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:32
    Dumfries is jonger en minder ervaren dan Arias.
    Arias is nu ook beter dan toen ie naar PSV kwam.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:44
    Dan nog, ik vind Dumfries vooral heel lomp. Met Luckassen hebben we al een lomperik rondlopen. Ik ben meer fan van voetballers die kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:38
    Dumfries moet het van zijn postuur, kracht en snelheid hebben. Niet van zijn techniek.
    Vind ik leuk
    Itsese +4598
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:27
    Heeeerlijke zaken toch man!
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:29
    Dumfriesd: Goede shirt, verkeerde logo.
    Floranus Goede shirt verkeerde kleuren.
    Gaat toch niks boven rood/wit gestreept
    Vind ik leuk
    Romario9 +11669
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:31
    Ik heb zo’n voorgevoel dat Lammers het heel goed gaat doen bij Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:40
    Een doorverkooppercentage omdat je een speler een jaar huurt lijkt me een beetje overbodig
    Vind ik leuk
    Romario9 +11669
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:17
    Volgens mij heeft NAC ook zo’n soort deal voor de spelers die ze huren van Man City. Als city die spelers verkoopt, krijgt NAC een soort opleidingsvergoeding.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:45
    Daar mee verdiend Sparta ook de nodige euro.s mee
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:51
    Wat een onzin, Heerenveen mag blij zijn dat ze Lammers een jaartje mogen huren
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:39
    Omdat?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4408
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:42
    Er genoeg andere gegadigden zijn
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:59
    Wie dan? Noem jij eens een paar spelers waarvan jij zegt: ze zijn jong, kunnen aardig mee voetballen, een goaltje maken en zijn betaalbaar voor Heerenveen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:56
    Dus ze huren Lammers maar willen wel een percentage als hij doorverkocht wordt. Vreemd
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:31
    Onderhandelingen...akkoord gaan met 0.5 miljoen minder op Dumfries. Maar extra's krijgen bij een huurling. Waardeloos bij Heerenveen geld weg, briljant bij Heerenveen en bv 1 miljoen bonus
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5356
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:26
    Dus Lammers huren, maar wel een doorverkooppercentage bedingen?
    Dat is natuurlijk wel de lusten, maar niet de lasten van kopen.
    Vind ik leuk
    FCKip +620
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:40
    Wat een onzin dat ze een doorverkooppercentage willen voor Lammers. Waanzin.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164437
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:47
    Het is bijna rond...........
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:58
    Die friezen blazen wel erg hoog van de toren. Eerst een hoop gedoe om die Dump-fries en nu een percentage eisen voor als Lamers verkocht wordt terwijl ze blij moeten zijn dat hij bij hen wil komen. 3 seizoenen van Ginkel. Hoeveel moet PSV eisen als die verkocht wordt?
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:23
    👍
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4732
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:39
    Ik vond het al een zeer slechte deal, zullen ze bij H. veen naar mij geluisterd hebben?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:52
    Lammers, leuke jongen maar gaat het ook niet redden in Friesland.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:18
    Oprotten heerenveen met je doorverkoop percentage,je mag blij zijn als je hem mag huren.
    We stallen hem zo ergens anders en voor dumfries,als het zo moet hou je hem lekker.
    Oprotten met heerenveen,johnnie je wou td zijn ga gelijk op je strepen staan.
    Laat niet met je sollen.
    NOGMAALS OPROTTEN HEERENVEEN.
    Lammers op naar pec,vvv of heracles keuzes genoeg,jij bent zo een talent,jij wordt de psv 1 spits,en niemand gaat daar tussenkomen of van mee profiteren.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:36
    Hou je bek eens een keer. Lammers komt bij ons en Heerenveen heeft een verkoop percentage bedongen. Niks mis mee. En jezus is niet voor psv.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:31
    Nu weet ik waarom friesland altijd zelfstandig heeft willen zijn.
    Totaal geen verstand,heerenveen is zo kansloos dat ze geen spelers kunnen opleiden,en nu denken ze wel even een grammetje mee te pikken over de rug van psv,best dom als je weet dat hij naar vele andere kan waar ze nog aantrekkelijker voetbal spelen als bij heerenveen.
    Dus beter dat jij even ssssssst doet kleine man.
    Vind ik leuk
    Gerro +6465
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:32
    Denk dat Lammers een goede keuze maakt door naar Heerenveen te gaan maar Heerenveen had gewoon koop af moeten dwingen want laten we eerlijk zijn welke kans denkt Lammers volgend jaar in eindhoven te krijgen met Romero en de Jong voor zich. psv hoopt dat Lammers zich gewoon een beetje in de kijker speelt om hem dan te verkopen verwacht ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Lammers-deal bijna rond: Heerenveen wil extraatje bij doorverkoop'