Atlético Madrid bereikt principeakkoord en gaat 65 miljoen aftikken voor WK-ganger

    Atlético Madrid bereikt principeakkoord en gaat 65 miljoen aftikken voor WK-ganger

    dinsdag 12 juni 2018 om 21:35

    Thomas Lemar gaat AS Monaco verruilen voor Atlético Madrid. De Spanjaarden hebben een principeakkoord bereikt met Monaco over een transfer van de Franse middenvelder. 

    Dat meldt Atlético dinsdagavond via de officiële kanalen. Terwijl Lemar zich met de Franse selectie voorbereidt op het WK in Rusland, onderhandelen Atlético en Monaco al dagen over een transfer van de middenvelder. Dinsdagavond is er een principeakkoord bereikt. 

    Het Franse Téléfoot meldde eerder op de dag al dat er sprake is van een akkoord. Volgens het medium gaat het om een transfersom van 65 miljoen euro. Onduidelijk is nog of dat de transfersom inclusief of exclusief bonussen is. 

    Lemar, die aan de linker kant van het veld het best tot zijn recht komt, kan nu niets anders doen dan afwachten. Wanneer de clubs een definitief akkoord hebben bereikt, kan hij met Atlético de deal afronden. Atlético schrijft dat beide clubs 'de komende dagen' tot een akkoord willen komen. 

    Chelsea en met name FC Barcelona was ook geïnteresseerd in de diensten van de 22-jarige Fransman. Een jaar geleden klopte Arsenal al tevergeefs aan bij de Monegasken en afgelopen winter hoopte Liverpool Lemar over te kunnen nemen. Nu Lemar opnieuw een topseizoen achter de rug heeft en met Frankrijk naar het WK gaat, is Atlético de gelukkige.

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 21:39
    Oftewel Griezmann blijft..
    Vind ik leuk
    Laliga +2032
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:46
    Omdat?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:54
    Z'n vriendje komt naar Atletico misschien?
    Vind ik leuk
    Laliga +2032
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:01
    Dan zou coutinho naar real madrid zijn gegaan en neymar nooit weg bij barca , of kluivert bij ajax
    Vind ik leuk
    reyes +1259
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:27
    En Lodeiro zou dan naar Ajax zijn gegaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:18
    Niemand mag kluivert
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:29
    Logica van een dakduif
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:40
    Leuk, waarom zou alles naar Barca, Real, Bayern of Engelse topclub gaan?
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:40
    Zie graag uit na de progressie van Lemar.

    Staat in de boeke als een groot talent.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8689
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:40
    Alles wat na afgelopen seizoen nog over was, is nu ook weg. Er blijft niet veel meer over bij Monaco.

    Goede aankoop van Atleti trouwens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:13
    Monaco komt altijd met jeugd.... een seizoen voordat mbappe doorbrak was zijn waarde 5 ton in het tweede
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:45
    Goede aankoop! Hij vervangt Carrasco denk ik. Hoop dat Grizi blijft, want dan kunnen ze weer hoge ogen gooien in de CL en de competitie.
    Vind ik leuk
    Verratti +1982
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:18
    Ik verwacht ook dat Griezman blijft bij Atletico. Ze nestelen zich steeds vaster in de top 3 van Spanje. En internationaal doen ze ook al jaren goed mee. Mooie aankoop van Atletico,
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:45
    Mooie ploeg hebben hun voor komend jaar.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:50
    Blijft toch een aparte ploeg atletico. Staat altijd in de schaduw van de grote 2 maar weet toch altijd goede spelers aan te trekken. Altijd top spitsen gehad , forlan aquero torres nu weer griezmann en costa. Mooie ploeg
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:34
    En wat dacht je van de keepers? De Gea, Courtois en Oblak zijn ook allemaal door Atletico voortgebracht.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:24
    Courtois was 3 jaar gehuurd van chelsea die hem had gekocht van een belgische club
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:39
    Aguero ook nog
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:23
    Die staat er toch tussen ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:13
    Haha excuus
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:15
    Esnaider ook nog toch?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:25
    Ja dat is langer geleden. Kan me nog een wedstrijd tegen ajax herinneren dat esnaider een penalty miste die van de sar klasse uit de hoek doek en hij daarn heel vies met 2 benen vooruit op de enkels van van de sar sprong
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:26
    volgens mij speelde esnaider voor atletico bij zaragoza , waarmee hij tegen Feyenoord speelde
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    woensdag 13 juni 2018 om 00:29
    Dat zou best kunnen , dat weet ik niet. Wel lang geleden in ieder geval ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:38
    ik meen uit mijn hoofd in 1995 , maar ik weet het niet zeker , dat waren nog mooie jaren voor het nederlandse voetbal , nu val je bijna in slaap als een nederlandse ploeg europees moet tegen een sterke tegenstander
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    woensdag 13 juni 2018 om 00:46
    helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:56
    Goede transfer voor hun.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:09
    Geweldige aankoop
    Vind ik leuk
    Laliga +2032
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
    Mooi bedrag voor dit kaliber talent, wordt zelfs nog stukken beter eventueel kans op winst
    Vind ik leuk
    power +5563
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
    Een goede voetballer zeker voor A.madrid.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:19
    Wat moet Barca met nog een aanvaller ? Griezmann komt al zo goed als zeker..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:35
    Nou zo zeker is dat anders helemaal nog niet... Zeker niet nu zijn kameraad voor Atletico heeft gekozen en niet voor die toeristenclub... 1 + 1 = 2? Ik hoop het wel hehe Aupa Atleti!!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:38
    Als Barca 100+ gaat bieden is hij weg..
    Vind ik leuk
    Verratti +1982
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:43
    Denk het niet. Als Griezman bijtekent is die 100-miljoen clausule verlopen en wordt hij een stuk duurder. Daar kan Atletico later meer van profiteren. Griezman zal natuurlijk wel wat meer gaan verdienen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:45
    140 miljoen was al te weinig in 2017 dus tsja... En dan is er natuurlijk ook nog Griezmann zelf die zijn zegje mag doen... Misschien wil ie wel helemaal niet weg... Zie interview Koke ook van vandaag wat ze het er nog even over hebben... Één ding is zeker.... Het wordt LaLiga volgend jaar volgens de Franse bondscoach 😉 Bij contractverlenging gaat ie meer verdienen dan Ronaldo stond hier in de kranten (korreltje zout erbij )
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    Gerro +6465
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:52
    dan zal Ronaldo nog kwaaier worden als dat blijkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:01
    Zat jij er even naast zeg... 😉😉😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91219
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:46
    Jammer, had toch gehoopt op Liverpool.
    Vind ik leuk
    Demi +262
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:03
    Ik had hem (voor dat bedrag) ook graag naar liverpool zien komen!!!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:16
    Liverpool loopt veel mis zeg eerste Fekir nou lemar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:12
    Het zou wel ziek zij als ze dan nog Sibide en Koulibaly weten binnen te slepen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6465
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:50
    Mooie club voor hem vraag me alleen af waar Atleti het geld vandaan haalt. Arsenal die hem ook heel graag wilde hebben laat het dus weer helemaal afweten.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:58
    Liverpool ook
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3229