De Mos: 'Prins Vinny is de baas en assistent Martínez mag mee naar het WK'

    De Mos: 'Prins Vinny is de baas en assistent Martínez mag mee naar het WK'

    woensdag 13 juni 2018 om 17:33

    Aad de Mos heeft weinig fiducie in de WK-kansen van België. De analist geeft opnieuw af op bondscoach Roberto Martínez, die zijn oren te veel zou laten hangen naar Vincent Kompany.

    "Ik heb in de winter al gezegd dat Vincent Kompany een structureel probleem is. Iedereen praat hem maar naar de mond, omdat ze weten dat hij de baas is van de nationale ploeg. Het draait allemaal om Prins Vinny", zegt De Mos tegen Voetbal International. "Het is typisch Belgisch, niemand durft te zeggen waar het op staat, terwijl ze allemaal weten hoe het zit."

    "Hij is nu geblesseerd, maar mag wel mee naar Rusland. Waarom? Kompany is de baas en assistent Roberto Martínez mag mee naar het WK", sneert De Mos, die vindt dat het de Rode Duivels aan persoonlijkheden en straatschoffies ontbreekt. Radja Nainggolan heeft die kwaliteiten wel, maar de middenvelder van AS Roma werd niet opgeroepen door Martínez.

    "Misschien heeft hij een slechte invloed op bepaalde spelers. Nainggolan is natuurlijk wel een jongen van het leven. Misschien zijn ze bang dat hij daarin wat spelers meetrekt", zoekt De Mos naar een verklaring. "Maar niemand zegt er iets over. De Belgische journalisten pluizen het niet uit, omdat ze angstig zijn. Ze moeten nog met Martínez verder en zijn bang dat hij de deur dicht doet."

    Lees ookDe Mos kritisch op 'copy-paste-trainer': 'Kopiëren en zelf geen visie hebben'

    Poll

    Waar gaat het WK-avontuur van België eindigen?

    (5067 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vites1892 +440
    woensdag 13 juni 2018 om 17:41
    Wordt helemaal niks met die frietbakkers, net als met ajax
    Vind ik leuk
    MichPSV +2528
    woensdag 13 juni 2018 om 17:43
    Ajax doet niet mee aan het WK dus.
    Vind ik leuk
    Vites1892 +440
    woensdag 13 juni 2018 om 17:44
    Psv ook niet dus wat is je punt boertje
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:47
    dat jij een debiel bent die niks aan forum toevoegt bedoeld hij te zeggen
    hij zegt het netjes , ik vertaal het ff in jouw eigen tokkie taal
    Vind ik leuk
    Vites1892 +440
    woensdag 13 juni 2018 om 18:09
    Ga jij lekker op een londons forum zitten tuinman nico
    Vind ik leuk
    MichPSV +2528
    woensdag 13 juni 2018 om 17:47
    Dat jij een frietenbakker bent.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:49
    daar heeft ie het IQ niet voor ......
    Vind ik leuk
    Vites1892 +440
    woensdag 13 juni 2018 om 18:09
    Lever je paspoort maar in
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13968
    woensdag 13 juni 2018 om 18:30
    Friet,geweldige uitvinding van de belgen,al veel mensen mee blij gemaakt,FORZA BELGIË FRIETLAND😁
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1815
    woensdag 13 juni 2018 om 20:37
    Dan kan het inderdaad ook niks worden...
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +435
    woensdag 13 juni 2018 om 18:24
    Ik heb ook een pleurishekel aan die club, maar waarom deze club aanhalen? Het gaat ,in godsnaam, over het WK en Belgie! Echt onnozel dit..........
    Vind ik leuk
    Ale +3516
    woensdag 13 juni 2018 om 18:44
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Iggy +2758
    woensdag 13 juni 2018 om 21:45
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:42
    Ik hoop wel dat ze ver komen.
    Vind ik leuk
    Vites1892 +440
    woensdag 13 juni 2018 om 17:45
    Nog niet misschien , eruit 2de ronde die frikadellen
    Vind ik leuk
    Rodajc +9696
    woensdag 13 juni 2018 om 21:11
    Verdedigend is het wel erg mager hoor. Alderweireld of Vertonghen hoeft maar weg te vallen en je hebt echt weinig kwaliteit achterin.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2078
    woensdag 13 juni 2018 om 18:02
    Je kan als Nederlander beter je mond houden Aadje, maakt jezelf nu alleen maar belachelijk met ons kneuzen nederlands 11 tal.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +454
    woensdag 13 juni 2018 om 18:03
    Hopelijk komen ze bij de laatste 4.
    Of op zun minst dat de belgen het tot Kwart finale kunnen schoppen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:44
    Hoop ik niet. Brazilie, Spanje, Duitsland en Kroatie hoop ik.

    Ow wacht ik lees nu dat je kwartfinale zei. Dat mag van mij wel. Argentinie, Frankrijk, Belgie en Portugal mogen de verliezende kwartfinalisten zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:46
    Ik hoop Denemarken, IJsland, Zuid-Korea en Australië.

    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:53
    Goed lezen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:27
    De Rode Duivels gaan met gemak de halve finale van het WK bereiken. Men moet blij zijn dat Oranje niet hoeft uit te komen tegen deze Belgische ploeg. Wanneer de Rode Duivels op 70% van hun kunnen spelen en Oranje op 100%, verliest Oranje met minimaal 5 - 0. Geen enkele basisspeler van Oranjes zou een basisplaats hebben in deze Belgische ploeg.
    Vind ik leuk
    Vites1892 +440
    woensdag 13 juni 2018 om 18:53
    Zit je aan de paddo’s ?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:06
    Eric Paddo.
    Vind ik leuk
    Bdog +4768
    woensdag 13 juni 2018 om 20:22
    En, vindt je het fijn, aan Eric zitten?
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +734
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Hahah net als op het ek zeker! Wales heeft nog slechtere spelers als NL (op Bale na) en die knikkerden die belgen ook eruit
    Vind ik leuk
    Cookee +8943
    woensdag 13 juni 2018 om 19:01
    Aad mag 'Vinnie' zeggen.
    Kompany zou ik in gezelschap mijnheer Kompany noemen.
    En als hij een fooi geeft noem ik hem 'Cent"
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:18
    Het wordt nooit wat met Belgen op een wk. Ook nu verpesten ze het zelf.
    Vind ik leuk
    noblesse +811
    woensdag 13 juni 2018 om 19:21
    Wie is in hemelsnaam de mos,is dat die man die bekend
    is om zijn akoopsommen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    woensdag 13 juni 2018 om 20:25
    Kut.

    De Mos zit er meestal naast...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +684