'Real Madrid is rond met Braziliaanse doelman, maar moet 80 miljoen aftikken'

    'Real Madrid is rond met Braziliaanse doelman, maar moet 80 miljoen aftikken'

    woensdag 13 juni 2018 om 22:35

    Real Madrid heeft volgens Mundo Deportivo een persoonlijk akkoord bereikt met AS Roma-doelman Alisson Becker. De transfer van de Braziliaanse sluitpost is daarmee echter nog lang niet afgerond: het verschil in vraag en aanbod tussen beide clubs bedraagt naar verluidt twintig miljoen euro.

    Real Madrid heeft volgens MD een basisbedrag van 55 miljoen euro plus vijf miljoen aan aanvullende bonussen over voor Alisson. AS Roma wil echter pas aan een transfer denken wanneer er minstens tachtig miljoen euro op tafel komt. Wanneer beide ploegen tot een overeenstemming komen, kan de 25-jarige keeper een contract tot medio 2024 ondertekenen in het Estadio Santiago Bernabeu.

    Alisson maakte dit seizoen zijn debuut voor de Giallorosi en ontpopte zicht tot betrouwbare, goed meevoetballende steunpilaar. Mede dankzij de doelman haalde AS Roma verrassend de halve finale van de Champions League, door onder meer FC Barcelona uit te schakelen. De Braziliaanse WK-ganger ligt in Rome nog vast tot medio 2021.

    Lees ook: 'Real maakt werk van transfers na Lopetegui-aanstelling: keeper en back in beeld'

    Poll

    Goede keeper voor Real Madrid?

    (1336 stemmen)

    Plaats een reactie

    power +5172
    woensdag 13 juni 2018 om 22:39
    Goede keeper, Maar navas vind ik ook niet slecht, Real kan beter een geweldig spits kopen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    Aal +21705
    woensdag 13 juni 2018 om 22:40
    80 miljoen.... wie zou t niet doen!
    Vind ik leuk
    power +5172
    woensdag 13 juni 2018 om 22:49
    Real wel. geen andere club denk ik.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    woensdag 13 juni 2018 om 22:41
    Navas is onbetrouwbaar (als keeper). Soms heeft hij echt wereldreddingen en is het de beste keeper van de wereld. En de keer daarop is hij slechter dan Karius.
    Vind ik leuk
    power +5172
    woensdag 13 juni 2018 om 22:47
    Dat heeft alle keeper af en toe. Ik had afgelopen wedstrijden gezien bijv cl tegen Bayern die had real gered. Karuis kan ik met niemand verglijkken ongelooflijk slecht keeper.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    woensdag 13 juni 2018 om 23:00
    Natuurlijk overdrijf ik hier wel een beetje. Maar die Navas kan echt beginners fouten maken. Hoe vaak die wel niet verkeerd opgesteld staat bij een vrije trap.
    En daardoor zakt hij door de ondergrens. Heeft geweldige reflexen. Soms denk ik echt, hoe kan hij die hebben. Dus de punten die hij verliest voor Real redt hij ook weer.

    Maar De Gea maakt geen beginnersfouten en heeft vrijwel dezelfde reflexen. Die houdt ook ballen tegen dat je de slomo 2x moet kijken om het echt te geloven dat hij die gehouden heeft.

    Maar De Gea zakt dus niet door de ondergrens en levert netto meer punten op voor het team.
    Vind ik leuk
    power +5172
    donderdag 14 juni 2018 om 06:51
    Ben wel met eens De Gea is natuurlijk stuk beter keeper dan Navas, hij is nog steeds op een top Niveau.
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    woensdag 13 juni 2018 om 23:02
    Had eerder verwacht dat ze het nogmaals zouden proberen De Gea te halen.
    Vind ik leuk
    Laliga +1980
    woensdag 13 juni 2018 om 22:40
    Prima keeper! Denk uberhaupt dat grote transfers pas na het wk bekend worden gemaakt dus zal nog wel afwachten worden
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    woensdag 13 juni 2018 om 22:40
    Haddan De Gea gekozen. Spanjaard en al jarenlang goed op rij, in plaats van 1 goed jaar.
    Vind ik leuk
    Verratti +1911
    woensdag 13 juni 2018 om 22:45
    Real moet op zekerheid spelen en niet gaan gokken. En er zijn niet veel echt goede keepers met ervaring op het hoogste niveau.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    woensdag 13 juni 2018 om 22:43
    80M ontvangt AS Roma voor hun keeper. Overmars heeft vast een flesje champagne ontkurkt..
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +866
    woensdag 13 juni 2018 om 22:56
    Dan zullen ze waarschijnlijk ook nog wel voor Onana komen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    woensdag 13 juni 2018 om 23:29
    Die vond ik dit seizoen stukken minder dan het seizoen ervoor.. Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat daar ook clubs voor komen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:45
    Zoet mag je voor 40 miljoen halen
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13344
    woensdag 13 juni 2018 om 22:49
    Even geld vrijmaken voor Ajax.
    Gewoon slim.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:18
    Denk je dat ze een bod doen op Lamprou
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:50
    Alsdus het MD...
    Vind ik leuk
    klick +745
    woensdag 13 juni 2018 om 22:54
    80 miljoen voor een keeper. lang leve het einde van voetbal!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    woensdag 13 juni 2018 om 22:57
    Niet mee eens. Een goede keeper wint wedstrijden voor je.
    Vind ik leuk
    klick +745
    woensdag 13 juni 2018 om 23:00
    klopt maar er lopen ook goeie keepers van 10 miljoen. waar is het einde! 500 miljoen voor neymar? als je dat ook al normaal vind.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:19
    Zoals Zoet bedoel je
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    woensdag 13 juni 2018 om 22:59
    Als ze dit voor keepers gaan betalen dan worden de bedrage voor veldspelers nog veel gekker
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:04
    Jammer voor mijn cluppie maar wel begrijpelijk. Mooie keeper.
    Hoop dat er nu voldoende verkocht is als hierbij Gonalon, Juan Jesus en Bruno Peres ook nog weg gaan.
    Zie namelijk heel graag SES en Radja blijven!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:11
    AS Roma moet vast houden aan het bedrag. Een hele goede doelman, die ze eigenlijk niet moeten laten gaan.
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +67
    woensdag 13 juni 2018 om 23:51
    Wat jammer, zo gaat het voetbal verloren, door zulke bedragen voor een -in mijn ogen- talentje
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2825
    woensdag 13 juni 2018 om 23:55
    Wat hoop ik dat het niet waar Navas is een prima keeper die heeft ons vaak gered in cruciale fases hier en daar een fout, maar welke keeper maakte nog geen fouten? Dat bestaat niet.
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 14 juni 2018 om 07:14
    Ons vaak gered..U bent van Real?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1736
    donderdag 14 juni 2018 om 00:13
    Als er nog 20 miljoen tussen vraag en aanbod zit dan zou ik nog even wachten met dit nieuws.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11952
    donderdag 14 juni 2018 om 00:36
    80 miljoen, daarvoor mag AS Roma Kluivertje én Ziyech voor kopen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 01:27
    Goeie zet weer van Real #HalaMadrid
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 05:09
    Dan betalen ze 10miljoen te veel want de duurste keeper kost nu 70miljoen.
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 14 juni 2018 om 07:12
    Koopje!
    Vind ik leuk
    jochempje +2488
    donderdag 14 juni 2018 om 07:35
    En dat terwijl Zoet gewoon beschikbaar is!
    Vind ik leuk
    De Belsj +925
    donderdag 14 juni 2018 om 08:00
    Kardius was gegarandeerd goedkoper geweest....
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    donderdag 14 juni 2018 om 09:04
    Zou eerst eens voorsorteren op mogelijk vertrek Ronaldo en eventueel anderen. Navas prima kracht. Soort ‘Cillesen’ erachter zou voldoende moeten zijn.
    Vind ik leuk
    berwi +439
    donderdag 14 juni 2018 om 09:23
    laat ze maar bloeden in madrid
    Vind ik leuk
    ReneAjax +2937
    donderdag 14 juni 2018 om 13:57
    AS Roma heeft weer geld verdiend om Ziyech voor de hoofdprijs te kopen.
    Vind ik leuk
    Raptor +88
    donderdag 14 juni 2018 om 16:05
    Zou belachelijk zijn. Navas is een prima keeper. Ze kunnen beter sparen voor Neymar (Ronaldo verkopen aan PSG), Een nieuwe fatsoenlijke middenvelder kopen en een nieuwe centrale verdediger.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid is rond met Braziliaanse doelman, maar moet 80 miljoen aftikken'