'Brands heeft mededeling voor Klaassen: middenvelder mag vertrekken bij Everton'

    'Brands heeft mededeling voor Klaassen: middenvelder mag vertrekken bij Everton'

    Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 12:30do 14-06-2018 om 12:30

    Davy Klaassen mag vertrekken bij Everton. Dat schrijft The Telegraph. De Nederlandse middenvelder bevindt zich al langere tijd in een uitzichtloze situatie bij de Premier League-club. 

    De clubleiding van Everton heeft de afgelopen weken vergaderd. De selectie moest worden ingekrimpt en daar is onder meer Klaassen het 'slachtoffer' van geworden. Ook Ashley Williams en Kevin Mirallas hebben te horen gekregen dat er voor hen komend seizoen geen rol is weggelegd bij het eerste elftal van Everton.

    Na overleg tussen technisch manager Marcel Brands, de nieuwe trainer Marco Silva en andere beleidsbepalers is besloten dat onder anderen Klaassen op zoek mag naar een nieuwe club. Eind mei sprak een vastberaden Klaassen zich nog uit over zijn toekomst. Toen zei hij hoe dan ook te willen slagen bij Everton

    Afgelopen zomer verkocht Ajax Klaassen voor liefst 27 miljoen euro aan de Engelse club, maar de middenvelder kon geen moment echt overtuigen. Afgelopen winter leek een tijdelijke overstap naar Napoli de juiste oplossing, maar die deal ketste af. 

    Plaats een reactie

    henkvlis +3981
    donderdag 14 juni 2018 om 12:33
    Nieuwe bezems vegen schoon !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    Brandsschoon in dit geval
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    donderdag 14 juni 2018 om 18:04
    "ingekrimpt" ?
    super redactie bij VP
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 12:35
    Nou Ajax, sla jullie slag. 20 miljoen moet te doen zijn en neem zijn salaris maar over. Daarvoor heb je zoveel geld op de bank.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    Haha, ik denk dat Netto een hartverzakking krijgt als hij weet wat Klaassen momenteel per week verdient en hij dat salaris moet overnemen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 12:52
    Dat weet ik wel zeker. Maar als ze echt een rol van betekenis willen spelen dan moeten ze de poeplap maar eens gaan trekken.
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 12:56
    we moeten helemaal niets. Klaassen is geen garantie voor succes. Als Ajax zo te werk zou gaan dan is het geld binnen 2 seizoenen op.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:58
    Miss dat je dan een keer een prijsje pakt
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 13:00
    mits. mits mits..

    de allergekste zit ook op zijn praatstoel :-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1440
    donderdag 14 juni 2018 om 13:05
    Als je er Europees mee vooruit gaat, gaat het geld echt niet snel op hoor
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 13:15
    als. als. als.

    zucht
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7724
    donderdag 14 juni 2018 om 13:26
    Je kunt beter 20 miljoen voor Klaassen uitgeven dan 20 miljoen aan backs en spitsen die je nooit gebruikt
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 14:10
    wie zegt dat? ze worden wel degelijk gebruikt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 14:16
    Alleen totaal verkeerd.
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 14:18
    wie zegt dat?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 14:52
    Ik.

    Waar worden die miljoenen aan uitgegeven dan en wat win je ermee? Met zoveel geld moet je jaarlijks alles winnen wat er te winnen valt. En helemaal als je mee wilt doen in Europa, dan kom je niet met spelers als Cassiera, Kristensen, Bande, Labiyad, Orejuela en misschien Schuurs (maar die is nog erg jong) Hoeveel geld is daar totaal aan uitgegeven en win je daar iets mee?
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 15:10
    je spreekt jezelf tegen.

    dus 20 miljoen uitgeven aan 1 speler maakt ons wel kampioen.

    daarnaast noem je spelers op die nog moeten beginnen. typisch weer NL. afkeuren voordat ze nog moeten beginnen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:22
    wie heeft het over 1 speler? Als je er een verkoopt voor 40 dan kan je daar best een voor terughalen van 20 met een beter salaris.

    Ja ik noem spelers die nog moeten beginnen. Maar sorry hoor, daar win je de oorlog niet mee. Ik keur se spelers niet af, maar het beleid van Ajax. Ook met die spelers kiest Ajax ervoor om winst te maken inv kampioen te worden en overwinteren in de CL.
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 15:30
    Ajax kijkt ook naar restwaarde.

    prima beleid wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:35
    Dan ben je als supporter aardig ingepakt. Voetbal speel je voor prijzen en of succes zover het kan. Jullie hebben potentie met het geld. Alleen ook jij denkt aan de ophokplicht van de euro's ipv prijzen en CL spelen. Financieel belang gaat boven sportief belang. Er is geld zat om te domineren maar geld is belangrijker geworden.

    Ik denk dat er genoeg ajacieden zijn die liever prijzen pakken dan de kas vullen.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7724
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:35
    Ja in het tweede
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 13:57
    Dus jij bent het eens met het beleid wat je nu voert? Risicoloos en je ziet dat het niets oplevert sinds er een € ophokplicht geldt.

    Als je spelers voor gemiddeld 40 miljoen verkoopt. Waarom dan geen transfer uitgaves van spelers tussen de 18 en 25 miljoen met bijbehorende salarissen? Je wilt je toch nestelen in Europa? Wat moet je anders met het op hokken Morris?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 14:09
    jij schiet door naar de andere kant. Ajax betaalt echt wel voor spelers hoor. Naief om dat niet te willen zien.

    En dan hebben we het nog niet of Klaassen wel terug wil?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 14:13
    Ik heb het over een andere categorie spelers en dat weet jij ook wel.
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 14:17
    het gros wil niet komen. Wanneer gaat iedereen dat nou eens inzien?

    NL competitie is niet aantrekkelijk, kunstgras, hoge belastingen etc etc.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 14:54
    Waarom trekken ze dan wel naar de Premjer Liha toe in Oekraïne?

    Hoge belastingen? Nederland is voor de mensen met geld een belastingparadijs.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 15:11
    geld.. geld.. geld..

    en ja daar betaal je minder belasting. dus meer in eigen portemonnee.

    toch niet zo ingewikkeld ?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:22
    Wat heeft Ajax dan aan het geld?
    Mede dat Ajax kiest om winst te maken ga je geen kampioen worden of slagen in Europa. Die kans is vrij nihil.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 15:29
    geld wordt toch besteed?
    dat jij het niets vindt.. prima.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:32
    Jij dus wel, succes dan.
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 15:34
    ik wacht rustig af voordat ik oordeel..

    maak jij je nou maar druk om ADO..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:37
    Ik maak mij nergens druk om maar ik ben wel een liefhebber. Vanuit mijn liefhebber voor het spelletje zijn doe ik graag de discussie aangaan.
    Vind ik leuk
    Morris +23182
    donderdag 14 juni 2018 om 15:45
    Wacht nou maar af. Ajax is halverwege vorig seizoen begonnen met investeren. Niet te snel conclusies trekken.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29193
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    Ajax zal nooit zoveel voor hem willen gaan betalen, maar het zou wel een slimme aankoop zijn voor komend seizoen. Brengt wel wat meer stabiliteit terug in de ploeg gok ik.
    Vind ik leuk
    DuWijk +316
    donderdag 14 juni 2018 om 13:03
    Ik vind Klaassen met de spelers die we nu hebben geen versterking. Donny is minstens evengoed. En op de plek van Ziyech moet een andere creatieveling komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:15
    Donny op de plaats van Ziyech, de Jong op de plaats van Schöne en Klaassen erbij.
    Vind ik leuk
    030_Joep +278
    donderdag 14 juni 2018 om 13:18
    Voor Ziyech hebben jullie nu Labyad.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:13
    Ajax geeft Klaassen een salaris van 1 miljoen, de rest moet Everton aanvullen, zolang Klaassen's contact loopt. Afkoopsom 15 miljoen en Klaassen is weer Ajacied.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 14:07
    Het is geen FIFA spelletje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:26
    Klopt, maar 15 miljoen voor een geflopte speler is meer dan genoeg. Salaris moet Everton aanvullen, anders blijft Klaassen gewoon.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:01
    Ajax kom op 5 miljoen is genoeg!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2478
    donderdag 14 juni 2018 om 15:00
    Kopen en Everton lekker 60% ofzo van zijn salaris laten doorbetalen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:08
    Sorry, maar het is geen sprookjesboek. Dat werkt zo niet in de voetballerij.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2478
    donderdag 14 juni 2018 om 15:09
    Jawel, dat gebeurt af en toe.
    Schalk bv.
    Dat jij daar nooit van gehoord hebt, betekend niet dat het niet bestaat, alwetende.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:19
    Schalk vergelijken met een speler die uitkomt voor Everton? Ook nog eens ter waarde van 27 miljoen. Nee sorry, niet overtuigd. Alwetend, ja ik kom in de buurt van.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2478
    donderdag 14 juni 2018 om 15:25
    Nog een voorbeeld:
    Rafael van der Vaart en Real Betis zijn bijna van elkaar verlost. Dat meldt AS. De Spaanse club betaalde de afgelopen twee jaar veertig procent van het salaris dat Van der Vaart opstreek bij FC Midtjylland.

    Maar blijf ontkennen dat het gebeurt ondanks dat je het half toegeeft. Logica van lik me vestje heb je en karakter van een peuter toon je.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    donderdag 14 juni 2018 om 15:29
    Ik ontken het niet, ik zeg dat het een no go area is voor een club als Everton met een speler ter waarde van 27 miljoen. Hoe kom je erop om te denken dat Everton 60% salaris zou gaan betalen? Dan verkopen ze hem wel aan de eerste de beste voor 20 miljoen +.

    Klaassen verdient inclusief premies ruim vier miljoen euro per jaar. Denk nou eens na man.

    Edit: Zelf als zou Everton 60% betalen dan nog zit Klaassen boven het Ajax plafond. Ik ben geen ajacied maar weet heel zeker dat Ajax dat nooit en te nimmer zou gaan betalen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    donderdag 14 juni 2018 om 17:06
    Ajax moet klaassen echt niet terug halen
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3910
    donderdag 14 juni 2018 om 12:36
    De nieuwe transfer Marco Silva...jaja.
    Vind ik leuk
    Thijs76 +312
    donderdag 14 juni 2018 om 12:37
    Kom toch lekker terug. In je eigen omgeving Mister Ajax en een clubheld worden. Jonge gasten opleiden daarna in technische staf. Miljonair ben je toch al... Dus tot snel!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    donderdag 14 juni 2018 om 12:46
    Die zal voor geen goud terug gaan naar die puinzooi in amsterdammed ;)
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 14 juni 2018 om 14:05
    Hahaha, die was opgenomen in Utrecht.. En we hebben nu een (ex-)Utrecht trainer.. Ik zie een parallel. :)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    donderdag 14 juni 2018 om 14:57
    2 kippenbouten 4 friet de rest bestel iklater.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 14 juni 2018 om 15:41
    Geen Bounty uit de frituur?!
    Vind ik leuk
    Thijs76 +312
    donderdag 14 juni 2018 om 15:02
    Valt inderdaad niet mee om het opleidingsinstituut van Europa te zijn....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:37
    Toch vind ik het raar dat Klaassen zich niet heeft kunnen aanpassen. Maar ook niet als stand in ofzo.
    Met het druk zetten, wat hij toch aardig kan had ik hem hoger ingeschat.

    Helaas viel bij Everton alles op de verkeerde plek afgelopen seizoen en daar zijn verschillende spelers en trainers de dupe van geworden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31508
    donderdag 14 juni 2018 om 12:38
    Niet kunnen aanpassen?

    Je bedoelt dat ie beter had moeten worden dan voor hem mogelijk is?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:43
    Volgens mij was de selectie van Everton afgelopen seizoen niet van een super hoog niveau.
    Op voorhand had ik voorspeld dat ze voor Europa league zouden voetballen.
    In dat geval had Klaassen zich aan het niveau aan kunnen passen ja.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:46
    Je selectie moet toch van een heel behoorlijk niveau zijn, wil je in Engeland meedoen om plaatsen voor de Europa League, de top-four (en dus CL-voetbal) is in de verste verte natuurlijk niet aan de orde voor Everton.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31508
    donderdag 14 juni 2018 om 12:49
    Ik vind dat echt een kulverhaal. Sorry. Hij heeft toch gewoon gefaald. Is niet erg, maar mag gezegd worden.

    Hij kon in Amsterdam toch ook al voetballen? Moet ie nu opeens opnieuw leren hoe het moet? Niet kunnen aanpassen omdat het niveau van de selectie niet superhoog was? Dat niveau van de selectie van Everton was kwalitatief nog steeds veel hoger dan bij welke club in de Eredivisie dan ook.... allemaal feiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:56
    Hij heeft ook gefaald, ik zeg toch niet dat Klaassen het goed heeft gedaan?

    Ik sta er alleen van te kijken dat hij niet met het niveau mee kon bij een middelmatige premier league club.
    Iedereen was het er vorig jaar over eens dat Klaassen "te Goed" voor de eredivisie was geworden. Daarom had ik er op voorhand meer van verwacht.




    Vind ik leuk
    Barry Engels +31508
    donderdag 14 juni 2018 om 12:38
    Nou... lekker potje gaan ballen in Erdoland....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:38
    Dat is jammer je laat toch niet zo'n briljante speler gaan of heeft Marcel een hekel aan klaasen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:19
    Nee Marcel ziet wat de meeste kenners al zagen, hij voetbalt lekker mee tegen mindere tegenstanders als ie vooruit kan voetballen. Maar tegen betere tegenstanders als ie onder druk komt te staan en achteruit moet is ie erg kwetsbaar en word ie vaak overlopen waardoor de rest ook in de problemen komt.
    Vind ik leuk
    Muscles +949
    donderdag 14 juni 2018 om 12:39
    Voor drie miljoen terug naar Ajax. Da’s pas zaken doen win- win.
    Vind ik leuk
    Manolo +2295
    donderdag 14 juni 2018 om 12:41
    FC Emmen, grijp je kans!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:41
    Heel snel terughalen naar Ajax !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:02
    ik zou eerder voor Daley gaan, Donny is de betere versie van Klaassen
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    Ik had van hem verwacht dat hij het wel zou redden. Toch gewoon een goede speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:57
    Neehoor kan er geen reet van
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2368
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    gewoon blijven waar je zit klaassen ze kunnen je niet dwingen en het betaald goed
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    The Iceman +11418
    donderdag 14 juni 2018 om 12:46
    Haha a la Bogarde: "Deze kaaskop buigt voor niemand." :p
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    donderdag 14 juni 2018 om 12:46
    Terughalen Ajax, stabiele factor op het middenveld die ook nog eens scoort is nu wel nodig.
    Vind ik leuk
    hassel +812
    donderdag 14 juni 2018 om 12:49
    Lol, wat denk je wat hij verdient per jaar nu?
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    donderdag 14 juni 2018 om 13:03
    Hoeveel denk je dat Ajax momenteel op de bank heeft staan?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:24
    En waar het lekker blijft staan omdat ze anders helemaal gezeik krijgen omdat iedereen zichzelf het beste vind en dus het meeste salaris wil.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:50
    Genoeg om de schaal te vullen.... maarjaaahh geen schaal!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:24
    Dat geld is hard nodig om Bayern route te volgen.
    Vind ik leuk
    hassel +812
    donderdag 14 juni 2018 om 12:48
    Overschatte neus, zoals zovelen van zijn voorgangers.
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    donderdag 14 juni 2018 om 13:04
    Ja want er zijn op dit moment zoveel kakkerlakken die het gemaakt hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:14
    Gini heeft net een cl-finale gespeeld ;)
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 14 juni 2018 om 14:08
    Dat is toch een Psv´er? ;)
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    donderdag 14 juni 2018 om 14:42
    Vorig jaar speelde ajax zelf de EL finale.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:49
    Ajax zou vol voor Morgan Schneiderlin gaan als Ziyech wordt verkocht. De Ajax conpetitie is in een ander context een stuk uitdager dan de premier league zeker als je (met alle respect) voor Everton speelt die nooit een europese prijs pakt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:54
    Dat doet Ajax ook al 23 jaar niet. Europees stellen de Nederlandse clubs geen klote meer voor.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:02
    Dat Ajax al 23 geen prijs meer pakt ligt eerder aan Overmars en Ten Hag dan aan Real. Als de club echt gaat investeren in goede spelers dan kan Ajax met gemak de top4 halen in de CL. En met 300 miljoen op de bankrekening moet dat makkelijk lukken. Daarnaast moeten die nepclubs als Real en Barcelona met hun overheidssteun eens goed aangepakt worden. Vergeet niet dat die clubs groot zijn geworden door Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:08
    Haha, hoeveel drugs slik, spuit en rook jij met al die waanzin die jij loopt te bazelen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34182
    donderdag 14 juni 2018 om 13:28
    Gozert wat heb jij op?
    Geef mij ook eens wat.

    Sharibg is caring.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:57
    Jij bent of een auttie of een downtje
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:05
    Je hebt echt geen flauw idee wat zo'n Schneiderlin (die nog een contract tot 2021 heeft) verdient he?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:07
    Dat niet maar dat hoeft ook niet. Ajax heeft geld zat die moeten dat salaris makellijk kunnen betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:09
    En hem dan 5 of in veel gevallen zelfs 10 keer zoveel laten verdienen dan de rest van de selectie?

    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:28
    Dat geld is hard nodig voor de Bayern route
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19977
    donderdag 14 juni 2018 om 13:13
    Lekker man hehe
    Vind ik leuk
    Bizzy +21409
    donderdag 14 juni 2018 om 12:53
    Verklaar Klaassen voor gek als hij terugkomt naar Amsterdam. Je financieel onafhankelijk spelen wordt een stuk lastiger. Hij moet nu cashen. Turkije,Rusland of China kan hij qua niveau makkelijk mee komen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1457
    donderdag 14 juni 2018 om 13:04
    Sorry maar klaasen heb lang thuis gewoond en verdiende bij ajax al vrij behoorlijk ik denk dat deze man er gewoon 5mio op de bank heb staan en als hij de rest van zijn carriere bij ajax speelt.voor 1miljoen per seizoen dan komt hij nog makkelijk over de 10mio heen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21409
    donderdag 14 juni 2018 om 13:57
    Vrij bescheiden bedrag voor een prof voetballer. Waarom zou hij voor minder salaris terugkeren naar Ajax wetende dat je elders 3x zoveel kan verdienen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1457
    donderdag 14 juni 2018 om 18:13
    Soms moet je gewoon accepteren hoe het is en is het leuk hebben op werk belangrijker dan bakken met geld verdienen en elke dag met een shit gevoel naar je werk gaan. En met een miljoen per jaar kan je denk ik toch zeer riant leven.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:56
    Geweldig talent weer uit de ajax opleiding hahaha
    Vind ik leuk
    Leozao +5503
    donderdag 14 juni 2018 om 13:09
    Dat wisten we al toen ene meneer Brands kwam...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:16
    Brands is niets anders dan een gore eikel eerste klas! Ik hoop dat hij door de ondergrens zakt
    Vind ik leuk
    Bizzy +21409
    donderdag 14 juni 2018 om 14:00
    Beste Smurf, je slaat de plank mis. Brands gaat niet over de opstelling. De trainer geeft aan of hij gebruik gaat maken van een speler of niet. Waarom een speler een seizoenkaart geven en op de tribune zetten. Dat is in niemands belang toch. Dit is geen Ajax versus PSV issue. Brands heeft van de club eigenaar een opdracht gekregen namelijk een nieuwe trainer aanstellen, selectie opschonen / versterken en de jeugdopleiding weer op de kaart zetten. En ja de financien mogen niet uit het oog worden verloren. Klaassen erbij houden slaat nergens op. Silva gaat toch geen gebruik maken van zijn diensten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:05
    Hij mag weg.....
    Hij moet dus niets!

    Als ik ergens anders heen moest gaan zou ik toch op zijn minst net zoveel moeten verdienen! Zo niet, dan maar een jaartje tribune en lekker de zakken vullen!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21409
    donderdag 14 juni 2018 om 14:12
    Natuurlijk mag hij weg (officiële club statement). Als hij weg moet dan drukt dat de prijs. Zo gek zijn ze bij Everton niet.

    Kip en het ei verhaal. Besiktas en Napoli zijn nu nog geïnteresseerd in de diensten van Klaassen. Nog een jaartje tribune betekent dat je uit beeld bent bij deze clubs. Klaassen is te goed Moeskroen, Bolongna, Sankt Pauli of AEK Larnaca toch.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    donderdag 14 juni 2018 om 13:22
    Koop hem terug voor 5m
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1197
    donderdag 14 juni 2018 om 13:25
    ....kijk eens aan Ajax, dasss nog eens een gelukje..; voor 30 miljoen op te halen...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34182
    donderdag 14 juni 2018 om 13:28
    Marcel wil geen neuzen 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:06
    Dat zie je wel aan Viergever stumpertje
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    donderdag 14 juni 2018 om 14:12
    Hahaha en toen was het stil... +1
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34182
    donderdag 14 juni 2018 om 14:17
    Afscheidscadeautje 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:37
    NAC zoekt nog een middenvelder met NOAD mentaliteit..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:43
    Terug naar Ajax voor de prijs van een tweedehandsje
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:46
    Tja, het enige probleem is dat Ajax ook maar 11 spelers op mag stellen. En qua middenveldposities is alles al meer dan dubbel bezet.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1123
    donderdag 14 juni 2018 om 14:01
    Leek zo'n verstandige keus van Klaassen: een Engelse middenmoter die soms de subtop aanraakt,een Hollandse manager. Alles leek aanwezig voor een goede 'match'. Nu een jaar later: Klaassen wordt gezien als 1 van de grootste flops van het afgelopen seizoen en mag vertrekken. Dat had ik echt niet zien aankomen in de zomer van 2017,dacht echt dat hij daar zou slagen......jammer weer,ook voor de uitstraling van het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:03
    Mooi,davy kom maar terug naar amsterdam!!!ajax nu toeslaan,contract voor 4 jaar aanbieden!!!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2559
    donderdag 14 juni 2018 om 14:16
    Sentimenten of niet.. deze jongen kan en moet je natuurlijk nooit terughalen... hebben 27 miljoen ontvangen voor hem en met een beetje geluk en een internationale transfer misschien zelfs wel meer dan 30..... maar Everton zal A) minimaal nog 25 miljoen willen zien voor Klaassen .... B) hij een salaris heeft van minimaal 2 miljoen per jaar... en C) Donny en Davey op 1 middenveld niet goed gaat werken teveel van hetzelfde... Donny doet het goed en zal na volgend jaar ook misschien wel een transfer maken.. moet dus spelen en is zeker niet minder dan Davey... D) belemmert de doorstroming van bv Ekkelenkamp en Gravenberg.. zelfde type jeugdspelers... met veel diepgang vanuit het middenveld en scoren vermogen. Niet doen dus
    Vind ik leuk
    B3v3r +688
    donderdag 14 juni 2018 om 14:18
    Terugkeer naar Ajax zou voor beide een goede keus zijn, prima vervanger voor Ziyech.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:20
    En morgen staat er dat ajax intresse heeft
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:05
    Ook nu krijgt hij geen enkele kans bij Everton, Lijkt net alsnog hij niet kan voetballen , het zou niet slecht voor hem zijn om terug naar Ajax te gaan.
    Dit is voor hem de manier om weer aan het voetballen te komen en bij Ajax zal hij wel positief worden behandeld en krijgt hij zijn plezier in voetballen weer terug.

    Vind ik leuk
    ritje +298
    donderdag 14 juni 2018 om 21:11
    hallo Misschien iets voor AJAX om hem terug tehalen? AJAX weet wat ze aan hem hebben. mvg ritje
    Vind ik leuk
    Hansi H +105
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:45
    Ik heb het nooit zien zitten in Klaassen.
    Kan aan mij liggen.
    Maar bij Everton is hij niet goed genoeg gebleken.
    Vind ik leuk
    kiki +4
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:02
    "Ingekrimpt", serieus?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws