Ik heb wel contact met Ziyech, maar ik word niet gepest. Absoluut niet

"Ik heb wel contact met Ziyech, maar ik word niet gepest. Absoluut niet"

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 12:45do 14-06-2018 om 12:45

Anwar El Ghazi verwacht veel van zijn maatje Hakim Ziyech tijdens het WK in Rusland. De twee voormalig teamgenoten bij Ajax spreken elkaar nog regelmatig. 

"Ik heb wel contact met Ziyech, maar ik word niet gepest. Absoluut niet", doelt El Ghazi bij Bureau Sport op het feit dat hij met het Nederlands elftal niet op het WK actief is. "Zij zijn ook met hun eigen voorbereiding bezig, dan hebben ze het niet over mij."

Of Ziyech een van de uitblinkers kan worden op het WK? "Absoluut, zeker weten. Ik heb met hem samengespeeld, het is echt een nuchtere jongen. Hij komt in de media natuurlijk over alsof het een moeilijke jongen is, maar hij heeft gewoon overal maling aan. Zo is hij nou eenmaal en daarom gaat hij ver komen. Ik denk – en hoop – dat hij echt gaat schitteren", aldus El Ghazi. 

"Ziyech is absoluut populair in Marokko. Iedereen scandeert zijn naam en is groot fan van hem. Toen hij een keer niet werd opgeroepen, maakten fans ruzie met spelers en de trainer omdat ze het er niet mee eens waren. Hij is heel geliefd daar. Qua populariteit gaat hij richting Badr Hari", besluit El Ghazi. 

Lees ook: Nederlands elftal verkozen boven WK-ganger Marokko: "Spijt is een groot woord"

Poll

Gaat Ziyech schitteren op het WK?

(1451 stemmen)

Plaats een reactie

The Iceman +16253
donderdag 14 juni 2018 om 12:51
Gelukkig een veel beter rolmodel dan Badr.
Vind ik leuk
Barry Engels +32298
donderdag 14 juni 2018 om 12:51
Badr Hari.... nou dan heb je het goed voor mekaar....

Slap aftreksel van een mens, als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
dhrwobo +43727
donderdag 14 juni 2018 om 12:52
Mooi omschreven!
Vind ik leuk
The Iceman +16253
donderdag 14 juni 2018 om 12:53
Mijn aanvankelijke waardering voor Badr als vechter verdween als sneeuw voor de zon na die schandalige partij tegen Bonjasky. Daarna ging het qua gedrag ook alleen maar bergafwaarts.
Vind ik leuk
Barry Engels +32298
donderdag 14 juni 2018 om 12:55
Iemand die meent mensen zomaar te kunnen slaan en mishandelen die heeft helemaal niks te zoeken in het publieke domein.

I rest my case.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 12:51
Ziyech, Hari.. Als dergelijke nare, contactgestoorde mannetjes je helden moeten zijn.
Vind ik leuk
The Iceman +16253
donderdag 14 juni 2018 om 12:54
Niet te vergelijken die twee.
Vind ik leuk
linkspoot +699
donderdag 14 juni 2018 om 13:02
De mensen daar kennen zijn slechte kant natuurlijk niet, want dat houden ze achter daar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 00:55
Als hij voor je staat moet je die opmerking maken. Dan ga je rennen vriend.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 12:55
Helden in marokko... badr hari en hakimi ziyech... kan je nagaan wat een triest volk
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
donderdag 14 juni 2018 om 13:01
liever hun dan zo'n rare haatbaard
Vind ik leuk
The Iceman +16253
donderdag 14 juni 2018 om 13:09
Bij Badr scheelt het niet veel, maar die is dan ook vriendjes met Kadyrov.
Vind ik leuk
linkspoot +699
donderdag 14 juni 2018 om 13:03
Jij vindt de pvv leider zeker een held, oh oh oh.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 13:04]
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:08
Geertjeee!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:10
Jij bent dus een Marokkanen likker
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:47
Jij bent zelf een ghanees!!
Vind ik leuk
Nistel +3710
donderdag 14 juni 2018 om 12:55
Drie potjes en weer met de beide voetjes op aarde. Maar dan zal het wel weer aan alles en iedereen liggen (buiten zichzelf) dat het niet gelukt is.
Vind ik leuk
Barry Engels +32298
vrijdag 15 juni 2018 om 22:31
Het heeft er alle schijn van ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 12:57
Hoop op o punten en geen doelpunt
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:00
Ik HOOP dat jij snel Nederlandse les krijgt Brabant1913
Vind ik leuk
robertus +2438
donderdag 14 juni 2018 om 13:38
Zielepiet!
Vind ik leuk
The Iceman +16253
donderdag 14 juni 2018 om 13:35
Je bent meer fan van de Iraniërs?
Vind ik leuk
Schaar +1524
donderdag 14 juni 2018 om 13:01
Jammer voor Ziyech dat de ploeg waarin hij speelt zo matig is. Die gaan er niks van bakken.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5568
donderdag 14 juni 2018 om 13:01
De grote Marokko show in de Nederlandse media....allemachtig
Vind ik leuk
˩ens1999 +48
donderdag 14 juni 2018 om 13:04
Mocroland en mocro Ziyech gaan het niet redden. Dat worden 3 nederlaagjes.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:09
Ik hoop het
Vind ik leuk
Rodajc +18656
donderdag 14 juni 2018 om 15:21
Puntje tegen Iran zit er vast wel in.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:21
Man, man, man.... Te bedenken dat deze zeer matige speler, met dank aan de grote tumor (D. Blind) twee kwalificatie duels heeft mogen spelen is toch ook om te huilen... Zou wel leuk zijn als Marokko het goed deed overigens.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:47
Wallah
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 13:47]
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:28
Een poll met als optie "Ja, sowieso".... Ik dacht dat de kleuters hier onder de berichten posten, maar blijkbaar zijn de mannetjes of vrouwtjes op de redactie van VP ook nog maar net uit hun ei gekropen. Gadverdamme. Jammer van een site die wel goed nieuws brengt maar dat verprutst met clickbait en abominabel tekstschrijven. Heel jammer, het had zo mooi kunnen zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 13:28]
Vind ik leuk
The Iceman +16253
donderdag 14 juni 2018 om 13:30
If you pay peanuts, you get monkeys.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 13:47
Nou ik heb 1.000 maal liever Ziyech dan Badr in mijn team.
Vind ik leuk
huge +499
donderdag 14 juni 2018 om 13:57
Ik heb geen moeite met Marrokanen integendeel, prima volk.
Ze komen zelfs altijd keurig netjes in een grote groep om je heen staan en vragen dan uitermate beleefd wat je probleem is.
Vind ik leuk
5by5 +1343
donderdag 14 juni 2018 om 15:21
Wat medelevend haha
Vind ik leuk
5by5 +1343
donderdag 14 juni 2018 om 15:20
Daarom is Ziyach altijd zo pissed hier in Nederland, komt omdat hij niet zo populair is in Nederland ten opzichte van Marokko, heeft niets te maken met het feit dat het een over het paard getilde eikel is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws