'Van Ginkel kan wellicht transfer maken; ook voor Mount is PSV ideale stap'

    'Van Ginkel kan wellicht transfer maken; ook voor Mount is PSV ideale stap'

    zaterdag 16 juni 2018 om 07:08

    John de Jong en Mark van Bommel – met in zijn kielzog mogelijk schoonvader Bert van Marwijk – moeten als technisch manager en hoofdtrainer een nieuwe fase bij PSV in gang zetten. Op de achtergrond heeft de club de voetbaltechnische steun van commissaris Frank Arnesen.

    Dankzij zijn verleden bij Chelsea heeft Arnesen warme banden met Marina Granovskaia, de topvrouw die namens miljardair en eigenaar Roman Abramovich de Premier League-topclub runt. Dat betekent ook een rechtstreekse lijn om spelers naar Eindhoven te halen, meldt De Telegraaf.

    Ook voor Chelsea is het interessant om toptalenten bij PSV te stallen, zodat ze komend seizoen ervaring op kunnen doen in de Champions League. Voor een speler als Mason Mount zou PSV een ideale volgende halte kunnen zijn, schrijft de ochtendkrant. Ook Marco van Ginkel kan wellicht een definitieve transfer maken.

    De middenvelder werd het afgelopen seizoen al gehuurd van de Londenaren. Als aanvoerder had hij een belangrijk aandeel in de landstitel. Eerder werd nog gemeld dat zijn prijskaartje ruim tien miljoen euro bedraagt.

    Lees ook'Cocu bereikt principe-akkoord; Van Bommel neemt stokje over bij PSV'

    Plaats een reactie

    PSVFU +4765
    zaterdag 16 juni 2018 om 07:23
    Tja arnesen heeft ook bij chelski gewerkt. Als dit rond komt en arias gaat weg en zelfs lozano dan zijn we klaar voor komend seizoen. Malen of gudmondsson kunnen lozano prima vervangen.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1799
    zaterdag 16 juni 2018 om 07:31
    Champions league ervaring, 2 potjes in de voorronde... Daar hebben die spelers echt wat aan zeg!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26561
    zaterdag 16 juni 2018 om 07:45
    Als het wel meezit, zijn het er 8 en daar hebben de spelers natuurlijk wel iets aan.
    Vind ik leuk
    Marco S +4734
    zaterdag 16 juni 2018 om 07:44
    Speelt van ginkel niet in de basis van Chelsea volgend jaar?

    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:02
    Die van Ginkel moet echt eens wat anders gaan doen, nu is de tijd. Ga gewoon in Spanje voetballen, daar zal hij echt goed uit de verf komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:13
    Het is gebleken dat hij het prima doet in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:14
    Psv wordt Chelsea 2 ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:38
    Psv pakt door en kan wel eens gaan verrassen aankomend seizoen in de CL
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:51
    mooi zo een verhaal vol met aannames en zonder feiten
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:19
    Waarom wil psv toch altijd maar spelers hebben die bij ons hebben gespeeld, hebben ze geen jeugdopleiding ?
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:23
    Vitesse is de jeugdopleiding van Chelsea.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:29
    Schaars, Pröpper, en Van Ginkel komen gewoon van onze jeugd. Dus kom eens met feiten.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:45
    feit is dat van Ginkel geen binnenlandse transfer mocht maken omdat Chelsea eerste keus had. Feit is dat er constant jeugdspelers van Chelsea naar Vitesse moeten en er dan soms een voltreffer tussen zit zoals Mount.

    Hoelang terug zat Schaars in jullie opleiding? PSV heeft hem als gearriveerde speler van Sporting overgenomen en niet van Vitesse.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:28
    Schaars komt gewoon uit onze jeugdopleiding hoor. En Remco van der Schaaf kwam ook van ons af, net als Room. En in het verleden ook spelers zoals van der Weerden en Cocu. Dus wij zijn onderhand hofleverancier voor het grote psv !
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zondag 17 juni 2018 om 10:10
    Over een periode van 25 jaar, serieus? Ik zou nog eerder claimen dat Sparta & Utrecht hofleverancier zijn.

    Ga je nou maar druk maken om andere zaken, zoals een relevante rol spelen in de ED.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    zondag 17 juni 2018 om 14:24
    Vervelend als je geen gelijk krijgt hé. Maar ja dat krijg je met zo'n koopclub, kampioenschappen zijn te koop.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zondag 17 juni 2018 om 17:11
    Waar heb ik ongelijk? Weet je wat vervelend is? Een persoon die het begrip hofleverancier schijnbaar niet snapt.

    Kampioenschappen zijn niet te koop, dat moet jij toch wel weten sinds jullie je club verkochten aan oost-europese enclaves. Wanneer wilden jullie ook alweer kampioen worden?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    zondag 17 juni 2018 om 20:37
    En als jij het zo goed weet, weet je ook dat die uitspraken over een kampioenschap niet door Vitesse zelf zijn gedaan meneer de successupporter.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:59
    Vak-DD, ik heb Van Ginkel in zijn jeugd op de Veluwe zien ballen hoor, totdat hij een jaar of zestien, zeventien was dacht ik.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11396
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:29
    Op tienjarige leeftijd naar de jeugdopleiding gegaan van Vitesse, jong genoeg toch ?

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_van_Ginkel
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    maandag 18 juni 2018 om 09:30
    Ja, prima toch. Je weet waarschijnlijk ook nog wel hoe dat gegaan is? Uiteindelijk heeft hij zijn status ontzettend goed waargemaakt en gaat het niet om jou of mij, maar in dit geval om hem.
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +82
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:28
    Als iemand een jaartje ergens goed speelt kaapt psv hem weer weg wat een pauper club zeg
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:11
    Maar goed dat dat jullie allemaal zelf opgeleide spelers hebben pfff
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +82
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:32
    Wat lul je nou dom joh propper van ginkel nu weer mount je moet wel inverdiepen sukkeltje
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:57
    Jullie zijn niks en zullen nooit wat worden mat al jullie opgeleide spelers leeghoofd
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +82
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:09
    He vriend niet gelijk zo he stumpert achterlijke kneus dat je er bent zielig ventje
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9494
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:32
    Yes, dit ziet er goed uit klasse PSV .
    Ginkel lukt wel maar als mount ook nog komt ! Lekker hoor
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9494
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:40
    skon he
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:52
    Voor Mason een juiste stap omhoog voor zijn nog prille carrière
    Vind ik leuk
    Jan1997 +120
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:27
    Ajax koop aub Van Ginkel! Al kost het je 20 miljoen euro, maakt niet uit. Van Ginkel maakt PSV al 3 jaar op rij kampioen.... Kopen dus
    Vind ik leuk
    stratumseind +171881
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:00
    V Ginkel zal target 1 zijn , mocht dat niet lukken Ibi transfervrij halen
    Vind ik leuk
    Iggy +3846
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:23
    Ow ja joh?! De compleet over het paard getilde Afellay, die het verder nergens meer heeft laten zien? Het ideale scenario voor je clubje!
    Vind ik leuk
    ritje +206
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:32
    hallo De enige echte versterking voor de lampekapjes uit lampegat is Van ginkel!! dank zij zijn inbreng zijn de lampekapjes kampioen geworden Voor 90% Van Ginkel! mvg ritje
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:46
    Hoe ziek is de voetbalsport als wij hier in de eredivisie gebruikt worden als een soort etalage competitie... clubs als Chelsea die dus gewoon 150 spelers onder contract hebben staan een soort van Chelsea 2 en 3 (Vitesse en PSV) of City 2 (NAC) in onze competitie opzetten....
    Ongelooflijk dat een Van Ginkel wordt verkocht en vervolgens 3 of misschien dus wel 4 x wordt verhuurd aan dezelfde club.. slaat werkelijk nergens op... dit is wat mij betreft net zo n competitievervalsing als de kunstgrasvelden.... zonder geld toch je team zo versterken dat je aan het werk bent voor anderen.... als de KNVB niet een keer ingrijpt met dit soort malafide contracten is het einde zoek...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:50
    De jeugdspelers van PSV wrijven zich al weer in hun handen... wordt dus weer volop kansen het komend seizoen met nu al 2 aankopen en straks nog 4 gehuurde spelers die van hun club MOETEN spelen... maar .. het is wel een hele warme club...
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:20
    Hoop voetbalkenners, maar als TD moet je ook zakelijk inzicht hebben.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    zondag 17 juni 2018 om 03:47
    10 Miljoen, als PSV dat niet kan betalen, dan moet ajax snel toeslaan. Van Ginkel is een wereld speler. Zoveel beter dan Klaassen of Blind.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws