'FC Barcelona zet 'carta secreta' in om Ajax te overtuigen en benadert Jansen'

    'FC Barcelona zet 'carta secreta' in om Ajax te overtuigen en benadert Jansen'

    zondag 17 juni 2018 om 08:20

    FC Barcelona zet een 'carta secreta' in om Frenkie de Jong naar Spanje te halen. De Catalaanse club heeft zaakwaarnemer Rob Jansen de opdracht gegeven om Ajax te overtuigen om aan een transfer mee te werken.

    Dat schrijft de Spaanse krant Mundo Deportivo. Het Spaanse medium schrijft de hele week al over De Jong en meldt zondag dat Jansen is ingezet om het verzet van Ajax te breken. Jansen onderhoudt goede banden met de directie van Ajax en daarom zet Barcelona hem in als 'geheim wapen' om een transfer bespreekbaar te maken.

    Tot nu toe heeft Ajax een duidelijk nee verkocht aan Barcelona, maar de Spanjaarden zijn niet van plan om op te geven. De club doet er alles aan om Ajax over te halen om te onderhandelen over De Jong. Mundo Deportivo schreef eerder deze week dat Barcelona invloedrijke contactpersonen rond Ajax aan wil spreken om binnen te komen bij bij de club. Naar verluidt is Jansen er daar een van. De zaakwaarnemer moet gaan bemiddelen tussen beide partijen.

    Jansen kent Ajax en Barcelona erg goed, want met beide clubs heeft hij in zijn carrière veel te maken gehad. Jansen bezorgde Ibrahim Afellay, Henrik Larsson, Phillip Cocu en Marc Overmars aan de Catalanen en was de zaakwaarnemer van Edwin van der Sar, die nu algemeen directeur van Ajax is. Jansen moet dienen als dé persoon om binnen te komen bij Ajax.

    Opvallend is ook dat Jansen helemaal niet de zaakwaarnemer van De Jong is. Dat is Ali Dursun, die volgens Spaanse berichten onlangs gesignaleerd is in Catalonië. Hij zou daar zijn geweest om de club te bekijken en te spreken met de directie van Barcelona.

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +22046
    zondag 17 juni 2018 om 08:26
    Nee is nee, zou je zeggen. Maar Barcelona weigeren maken ze daar kennelijk weinig mee. Zal lastig gaan worden om de Jong te behouden voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:26
    En nu moet de UEFA ingrijpen. Barcelona handelt illegaal. Ten eerste hebben ze gesproken met de zaakwaarnemer na een duidelijke NEE van Ajax, vervolgens maken ze de speler gek, door elke dag een artikel in de krant te zetten en nu wenden ze een contact aan die niets met de Jong te maken heeft om hem los te weken. 100 miljoen. Als ze hem zo graag willen hebben, dan gaan ze maar betalen.
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:32
    Niks illegaals te bekennen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:34
    Ze hebben contact met de speler, zonder toestemming van de club. Die heeft immers gezegd dat hij niet te koop is. En nee, dat mag dus niet van de UEFA en daarmee handelt Barcelona illegaal.
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:36
    Het contact hebben is niet illegaal. Ajax heeft in het verleden vaker gemeld dat een speler niet te koop is of was, meestal ging het daarna rap.
    Vind ik leuk
    J de Wit +990
    zondag 17 juni 2018 om 08:44
    Bro, je mag niet contact hebben met de speler zonde de club in te lichten. Een club kan een speler en/of club biet het zwijgen opleggen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:11
    inlichten en toestemming hebben zijn 2 totaal verschillende dingen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:55
    Ik lees in de topic dat ze Rob Janssen hebben gevraagd te bemiddelen met Ajax,niet dat ze Frenkie rechtstreeks benaderen en volgens mij mag je altijd informeren.
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    zondag 17 juni 2018 om 13:56
    Ben jij bij dat contact geweest? En sinds wanneer zetten clubs artikelen in de krant? Laat die De Jong gewoon gaan, hij wil ook wel eens kampioen worden!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:58
    Niet.bij dat contact. Maar wel bij een overleg met zn zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22046
    zondag 17 juni 2018 om 08:45
    Zo gaat het kennelijk tegenwoordig. Vroeger werden clubs om toestemming gevraagd om met spelers te mogen praten. Fenerbahce heeft ook eerst met Cocu gesproken en PSV werd verrast. Ajax benaderde overigens ten Hag ook achter de rug van Utrecht om. Dus eigenlijk heeft Ajax geen poot om op te staan.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:04
    Er staat nergens dat ze met de Jong of zijn zaakwaarnemer praten,ze vragen Janssen om met Ajax te praten en volgens mij mag dat gewoon,het enige wat niet mag is een speler met contract zonder toestemming vd club rechtstreeks benaderen,bij een aflopend contract mag het wel.Verder mogen clubs te allen tijde bij elkaar informeren en openingen zoeken,niks illegaals.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:05
    De zaakwaarnemer van de Jong is bij Barcelona geweest......
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:07
    Ik begrijp je, ze doen alleen niets illegaals zolang ze Frenkie maar niet rechtstreeks benaderen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:09
    In de voetbalwereld is een zaakwaarnemer benaderen hetzelfde als de speler, maar dat wist je zelf ook wel. Dat Ajax dit ook weleens gedaan heeft, staat hier los van. Ben ik het ook niet mee eens.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2616
    zondag 17 juni 2018 om 08:26
    En als dit niet lukt komt mino raiola er aan te pas
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:33
    Daar doen ze bij Barca geen zaken mee heb ik gelezen,
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    zondag 17 juni 2018 om 08:44
    En wij doen geen zaken met Barca... Nee is Nee (dat begrijpt zelfs mijn dochter)
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:51
    Goede zaak dat je je dochter fatsoensnormen leert. Helaas blijkt in het voetbal dat deze nogal eens genegeerd worden, daarbij heb ik vaker gelezen dat een speler niet te koop is, het moment dat dan vervolgens gemeld word dat hij volgend jaar nog bij de club speelt, is die vervolgens de week er op weg.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    zondag 17 juni 2018 om 08:57
    Maar er zijn wel degelijk regels in de voetbal. 1 ervan is dat niet in gesprek mag gaan zonder dat je toestemming hebt gehad van de club waar je op dat moment een contract hebt. Gebeurd echt nog veel te veel. Natuurlijk begrijp ik het wel maar zo mag het officieel niet.

    Fijne zondag
    Vind ik leuk
    Ozpo +411
    zondag 17 juni 2018 om 08:55
    In het geval van Ajax is nee niet echt nee. Betekend alleen dat er nog 20 miljoen bij op moet. En nee betekend eigenlijk dat Barca moet wachten tot de laatste week zodat we geen nieuwe speler kunnen halen en weer een seizoen verloren gaat.

    Dat is de Ajax “nee”
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:27
    Iedere dag weer wat nieuws pfff
    Laat ze toch paar jaar met rust
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:27
    Wat heeft die secreet van een carter er mee te maken!
    Dat die het bij carten houdt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 08:28]
    Vind ik leuk
    Dunneke +116
    zondag 17 juni 2018 om 08:28
    Dag dag frenkie weer 1 die gaat vertrekken
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:29
    Wat heeft die secreet van een carter ee mee te maken!
    Dat die het bij carten houd.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:30
    Ze blijven bezig , het antwoord is nee en blijft nee , Ajax zal nu dan ook de UEFA kunnen inschakelen met de klacht dat er weer een speler is benaderd die onder contract staat zonder dan Ajax dit wist. Barcelona is hardleers en Jansen heeft niets met de Jong te maken en Overmars gaat nu zeer zeker niet overstag !
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:38
    Ook voor jou, het contact hebben en benaderen is niet illegaal, ze mogen echter niet onderhandelen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:10
    Contact hebben zonder toestemming van de club mag niet, nog een keer voor jou.
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 09:13
    Lees mijn reactie hierboven. Ga nu eerst even de regels bekijken en niet alleen roeptoeters naroepen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:16
    Wanneer wordt contact, onderhandelen? Zaakwaarnemer het complex laten zien, rondleidingen, vragen naar de eventuele transfersom. Allemaal onderhandelingen en zo ziet de UEFA dat ook. Ik zal het regelboekje naar je toesturen, dan kun je ze zelf even lezen.
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 09:22
    Onderhandelingen gaan over het of een contract van de speler, dat kan je vinden in je “regelboekje”.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:23
    Wijsneus. Er staat veel meer in dan dat. Onderhandelingen starten op het moment dat de zaakwaarnemer wordt uitgenodigd bij de club.
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 09:32
    Het gaat in de regels over dat er geen tegenprestaties geboden / besproken mogen worden.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:39
    Je zal het vast beter weten, dan iemand die er dagelijks mee te maken heeft...... #denkhetookniet
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 09:45
    Ik hoop dat je daarmee niet jezelf bedoeld.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:47
    Koelkast of wasmachine?
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 09:50
    Ah, wartaal, dat verklaart veel.
    Vind ik leuk
    krul +47
    zondag 17 juni 2018 om 12:44
    wie de bal kaatst kan hem terug ontvangen !!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:30
    Graag bij Ajax en anders opzouten
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:55
    Dat zijn ook zijn 2 opties, Ajax of weg, toch?
    Vind ik leuk
    Muscles +389
    zondag 17 juni 2018 om 08:31
    Zet mij maar in. Naast Marc om carta secreta even onder zes ogen te vertellen dat hij op kan bokken en nooit meer carta secreta kan zijn. Hij heeft kennelijk allang zijn ziel verkocht en zwelgt doorgaans aan een Spaanse Costa
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:56
    Als we praten over dat het niveau van de inhoud hier op VP daalt, us deze reactie een schoolvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +964
    zondag 17 juni 2018 om 08:31
    En die krant gaat maar door in opdracht van Barcelona, die spelen vaak een vuil spelletje.
    Vind ik leuk
    Budazonen +248
    zondag 17 juni 2018 om 08:34
    Soap na Kluivert en Younes
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:37
    Mede dankzij het aanstellen van ten hag staan spelers open voor een vertrek. Zet reiziger en bogarde snel op die plek. Daar kijken spelers tegen op.
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:40
    Ik denk dat je onder elke trainer voor Barca open staat. Echter word dat wel het einde van zijn cariere.
    Vind ik leuk
    Kuip +5792
    zondag 17 juni 2018 om 09:31
    Wie? Reiziger en Bogarde? Wie zijn dat? Laat me niet lachen, dat zijn de Peppie en Kokkie van Ajax.
    Kom op zeg...Nee, Ajax moet inderdaad een andere trainer halen, maar dan wel eens een keer een internationaal door de wol geverfde toptrainer. Dat moet dan wel een buitenlander zijn want in Nederland hebben we geen toptrainers.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2493
    zondag 17 juni 2018 om 09:46
    Je vergeet Cocu, kampioenmaker, in de hele wereld bekend als ex-topvoetballer, spreekt zijn talen, blijft rustig, doet geen rare uitspraken in de pers. He!!! alles wat tenhag niet heeft :-))
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 09:47]
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    zondag 17 juni 2018 om 08:43
    Snap niet wat Barcelona met De Jong moet, zoeken ze nog opvulling voor Barca B?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 16:59
    Ik snap dat wel.Kijk dan op You tub de video s van Frenkie
    En zie wat een geweldige voetballer Frenkie is.
    Dan ben je gewassen en geschoren.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +39
    zondag 17 juni 2018 om 08:44
    Als Ajax hem niet wilt laten gaan laten ze hem niet gaan waarom moet Barcelona dan allerij mensen gaan benaderen zodat de jong word los geweekt bij Ajax blijf met je tengels ervan af 😉
    Vind ik leuk
    Sanuk +2493
    zondag 17 juni 2018 om 09:48
    De Jong heeft aangegeven dat hij bij ajax weg wil.
    Vind ik leuk
    2cents +49444
    zondag 17 juni 2018 om 10:04
    Waar precies?

    Enige quotes van de Jong over willen blijven of vertrekken komen uit afgelopen december nadat hij zijn contract bij Ajax verlengde tot 2022.

    “Ik wil gewoon bij Ajax blijven. Ik ben nog niet uitgeleerd/klaar bij Ajax.”

    De rest zijn verzinsels van een Spaanse sportkrant die elke dag een x aantal pagina`s moet vullen over Barcelona.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2493
    zondag 17 juni 2018 om 10:12
    Het tenhag effect begint te werken, deze voorheen zelf matige voetballer, wil in alles spelers zijn wil opleggen. Dat werkt bij subtoppers misschien ff, maar topvoetballers kunnen deze man niet serieus nemen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    2cents +49444
    zondag 17 juni 2018 om 10:35
    Wat heeft dat hiermee te maken? Je hebt geen enkele quote van De Jong die onderschrijft wat jij beweerde.

    Wat rest zijn verhalen in kranten.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3833
    zondag 17 juni 2018 om 08:46
    Kluivert, Ziyech ze vallen volgend seizoen net als Klaasen dat gedaan heeft waarschijnlijk aardig door de mand. Mochten er grote bedragen worden gedaan weg doen nu het nog kan. Op papier is deze jongen beter dan op het veld net zoals men Dolberg destijds had moeten verkopen (als de verhalen over dergelijke bedragen tenminste waarheid waren)
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk
    2cents +49444
    zondag 17 juni 2018 om 10:37
    Of ze houden de opgaande lijn vast zoals Sanchez dat deed.

    Totaal koffiedik kijken.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:49
    Frenkie heeft nog niet echt veel gespeeld bij Ajax....Hij zou er goed aan doen om nog een jaar te blijven
    Ben bang dat ie anders op de bank beland,omdat het het allemaal veel sneller gaat als hier
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:57
    Doe maar een paar jaar, wanneer deze jongen nu naar Barcelona gaat zal zn cariere nog niet helemaal over zijn maar flinke vertraging oplopen in een belangrijke fase.
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    zondag 17 juni 2018 om 09:39
    "Ben bang" ? Weet wel zeker dat hij op de bank zit, ben bang dat hij een vaste tribune klant wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:52
    Frenkie de Jong is toch nog niet goed genoeg voor Barca 1. Dat is toch zonde, ben je toch gewoon selectievulling.
    Waarom nou niet gewoon eerst nog een jaar in Ajax 1 en proberen in de CL te komen.
    Vind ik leuk
    Toets +35
    maandag 18 juni 2018 om 09:30
    wellicht niet goedgevoeg voor Barca 1 op dit moment maar ze zien blijkbaar toch iets in hem om dit allemaal op te tuigen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:52
    Frenkie de Jong blijft gewoon lekker bij Ajax.Frenkie kan niet zonder Marc Overmars,Overmars zuigt Frenkie 3x daags af
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 08:58
    Het niveau..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    zondag 17 juni 2018 om 10:10
    We zien waar je voorkeur naar uitgaat. Wellicht is dit niet de juiste site voor jou.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:02
    Wat een commentaar! Schaam je.
    Vind ik leuk
    Tfoe +647
    zondag 17 juni 2018 om 09:00
    Hahahagahahaha.....wat een artikel....Wahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Downvalley +132
    zondag 17 juni 2018 om 09:15
    Al zet je de Paus in, als Marc nee zegt is het nee..... (helaas weten we toch dat het gaat gebeuren)
    Vind ik leuk
    Fritske01 +446
    zondag 17 juni 2018 om 09:19
    Volgens mij bedoelen ze hier Carta Secreta.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    Kuip +5792
    zondag 17 juni 2018 om 09:27
    Jammer Ajax, maar spelers die weg willen moet je gewoon laten gaan.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +732
    zondag 17 juni 2018 om 09:28
    Jullie Frenkie wij Raketic. Zoniet betaal je 70 miljoen zoniet valt er niet te praten
    Vind ik leuk
    flipper +1320
    zondag 17 juni 2018 om 09:34
    En die is ook weg!
    Vind ik leuk
    AVDV +50
    zondag 17 juni 2018 om 09:38
    Misschien wil Carta Blanca wel helpen Ajax te overtuigen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1416
    zondag 17 juni 2018 om 09:39
    Wat een kinderlijk artikel.. Alsof Barcelona echt denkt weetje wat, we laten de Jansen los op Ajax! Zo gaat dit echt niet hoor.. Ajax is echt niet opeens onder de indruk als meneer jansen zich ermee gaat bemoeien..
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:44
    Zo veel bullshit op de vroege zondag morgen... lijkt wel de kerk hier.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    zondag 17 juni 2018 om 09:48
    Zo plakken de kranten alles aan elkaar vast...
    Vind ik leuk
    Strijp +7715
    zondag 17 juni 2018 om 09:52
    Marc; Nee = https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/755686/overmars-heeft-mededeling-voor-zaakwaarnemers-s-nchez-niet-te-koop.html
    Vind ik leuk
    Chebaisit +356
    zondag 17 juni 2018 om 10:06
    Janssen persona non grata verklaren bij Ajax.
    Deze man heeft er niks meer te zoeken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138673
    zondag 17 juni 2018 om 10:21
    rob jansen ...heeft die niet hetzelfde beroep als vriend mino waar iedereen zo n schande over sprak ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 10:36
    Jansen is zeker een secreet, maar wel een slimme...verkopen en twee jaar terug huren!
    Vind ik leuk
    Utca030 +7971
    zondag 17 juni 2018 om 10:37
    Sorry hoor nog niet veel gezien van de jong. Blijft een gok voor barca.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    zondag 17 juni 2018 om 10:39
    Het relaas bij Ajax de laatste jaren, de competitie in met spelers die het op dat moment allemaal net niet hebben of niet goed genoeg zijn, Veltman,4gever,Sinkgraven ,younes en alles verkopen die het wel hebben verkopen op het laatste moment en spelers daarvoor kopen die het ook niet meer hebben zoals Huntelaar.
    Eindigen met een vette bankrekening en gelukkige aandeelhouders en de fans achterlaten met niets dan eer en clubgevoel maar geen titels
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    Siemjo +216
    zondag 17 juni 2018 om 10:44
    Ajax heeft de prijs bepaald. Dus aan Barcelona de eer om die te betalen. Ajax hoeft niet te verkopen. De bankrekening is goed gevuld dus geen must. De Jong heeft nog een contract voor enkele jaren. Bij Barcelona gaat er ook niemand de deur uit voor een vrienden prijs.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 10:50
    Barcelona kan sturen wie ze willen, Ajax moet hier niet op reageren. Frenk heeft een contract dat nog even duurt, er is geen enkele noodzaak hem te transfereren . Lekker eerst gaan presteren voor Ajax!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 10:55
    Gisteren was Barcelona nog bezig met een driestappenplan om De Jong "weg te kapen". Vandaag wordt stap vier gemeld. Maar geef toe, met een selectie vol spelers die nog geen penalty raak kunnen schieten ga je natuurlijk tot het uiterste en daar voorbij om een wereldster binnen te hengelen die al 22 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +356
    zondag 17 juni 2018 om 10:58
    Ajax is straks als de VCL begint niet klaar zoals beloofd.
    Daar gaan we weer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 11:21
    Tja ook Barcelona moet gewoon flink lappen willen ze Frenkie hebben al sturen ze de Paus! Wat denken ze nou dat als Jansen zich ermee gaat bemoeien dat hij in 1 keer voor een miljoen of 20 minder weggaat of zo.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3237
    zondag 17 juni 2018 om 11:32
    Welk bedrag Barcelona ook wil neerleggen, ik ben er niet blij mee als ook de 2e spelbepaler vroegtijdig gaat vertrekken. In de NL competitie weet ik geen betere dus moet Ajax weer gaan zoeken in het buitenland en spelers voor de korte termijn die ook toegevoegde waarde hebben zijn onbetaalbaar geworden, ook voor Ajax. Nog even en Ajax heeft veruit het grootste vermogen maar met de slechtste selectie. Deze ontwikkelingen zijn heel slecht voor het NL voetbal in het algemeen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    iceman +1479
    zondag 17 juni 2018 om 11:54
    Spelbepaler haha? Komop man, die Frenky de Jong heeft niets laten zien bij Ajax. De enige spelbepaler was Ziyech. Het is te gek voor woorden dit hele verhaal. Bij clubs als Barca willen ze alles wat maar enigszins talent heeft. Maar die hele Frenky is een overschat mannetje.
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    zondag 17 juni 2018 om 14:08
    Jammer dat er in Amsterdam altijd gedacht wordt dat het slecht is voor het Nederlandse voetbal als er een Ajacied wordt verkocht. Het is voor oranje goed als spelers voor grote clubs in grote competities gaan spelen. Met eredivisie spelers blijft deelname aan een EK of WK erg ver weg.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4749
    zondag 17 juni 2018 om 11:33
    Die is weg, daar is geen houden aan.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 11:39
    wat doet Barcelona moeilijk gooi die paar centen op tafel 70.000.000! Barcelona is toch rijk genoeg AJAX blij Barcelona blij toch
    Vind ik leuk
    ajaxdev +309
    zondag 17 juni 2018 om 11:51
    Als directie ajax hieraan mee werkt moeten zij direct ontslag krijgen van de rvc. Je gaat toch geen spelers van 18 /19 jaar verkopen die de ruggengraat moeten gaan vormen van je eerste team. Wij willen toch niet allemaal 2 e keuze voetballers in het eerste. Nee is nee en ophoepelen met al je euro’s. Inderdaad moeten wij als supportes een statement maken naar directie. Maar hoe geef je dat vorm?
    Vind ik leuk
    iceman +1479
    zondag 17 juni 2018 om 11:52
    Kan iemand mij vertellen wat er zo goed is aan die Frenky de Jong? Vond het niks aparts in die paar wedstrijden die hij in de Eredivisie speelde.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    Krens +10
    zondag 17 juni 2018 om 12:18
    Meest succesvolle dribbels, meest accurate passing en heel comfortabel aan de bal. Heeft aan de bal een versnelling in een versnelling. Uniek talent, een natuurtalent. Bezit kwaliteiten die niet aan te leren zijn. Maar goed, als je hem hebt zien voetballen en niets aparts hebt gezien wordt het wellicht tijd voor een andere hobby.
    Vind ik leuk
    Tfoe +647
    zondag 17 juni 2018 om 12:49
    wahagaga....ahum...wahahaha....
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:22
    Als ze nou gewoon 125 miljoen vragen heel onrealistisch en je gewoon daar aan houden dan zouden ze echt gek bij Barca zijn als ze het zouden doen.
    Vind ik leuk
    klick +604
    zondag 17 juni 2018 om 12:22
    hahahaha zaakwaarnemer Euros!!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:36
    Dit ‘broodje aap’ is inmiddels in alle toonaarden ontzenuwd door de doorgaans buitengewoon goed geïnformeerde en gevreesde Twan Spierts, provinciescribent van één der Groot-Helmondse schoolkrantjes.

    In lemmingnavolging van de wakkere schrijfhofnar Jaap de Groot schrijft de gelegenheidschroniqueur en freelance hagiograaf Twan Spierts dat ‘Frenkie de Jong beter nog een jaartje in Amsterdam kan blijven, net zoals Mark van Bommel nog niet klaar is voor PSV-1 ’.
    Vind ik leuk
    Champ1 +125
    zondag 17 juni 2018 om 12:59
    Daar horen we volgend jaar niets meer van matig talentje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'FC Barcelona zet 'carta secreta' in om Ajax te overtuigen en benadert Jansen'