'Transfernieuws in Almelo: Heracles legt Belgische stopper voor twee jaar vast'

'Transfernieuws in Almelo: Heracles legt Belgische stopper voor twee jaar vast'

Gepubliceerd: zondag 17 juni 2018 om 12:26zo 17-06-2018 om 12:26

Heracles Almelo gaat zich versterken met Samy Mmaee. Dat meldt het regionale medium 1Limburg zondag. Mmaee werd afgelopen seizoen door Standard Luik verhuurd aan MVV. Nu maakt de jonge Belg met Marokkaanse en Kameroense roots dus promotie naar de Eredivisie. 

1Limburg weet dat de 21-jarige Mmaee een tweejarig contract gaat signeren in Almelo. Heracles heeft daarbij de optie om de verbintenis van de stopper met één jaar te verlengen. 

Mmaee, die bij MVV voornamelijk als centrale verdediger werd gebruikt, kwam afgelopen seizoen tot 27 optredens in de Jupiler League. De jeugdinternational van België scoorde drie keer. 

Een doelpunt dat Mmaee in september maakte tijdens het bekerduel tussen MVV en AZ ging viraal. Op zéér acrobatische wijze wist de jongeling met zijn hak te scoren. Mmaee scoorde in de wedstrijd tweemaal. Het bleek niet genoeg voor een stunt: AZ won uiteindelijk met 3-2 in Zuid-Limburg.  

Heracles heeft de komst van Mmaee nog niet bevestigd via de officiële kanalen. 

Plaats een reactie

3puntertje +1520
zondag 17 juni 2018 om 12:31
Leuke speler. Had alleen gehoopt dat hij naar een betere club zou gaan dan Heracles.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
Gerhuis +84
zondag 17 juni 2018 om 12:37
Hey Jankerd hou je smoel
Vind ik leuk
Thilo +2745
zondag 17 juni 2018 om 12:53
Jeankerd*
Vind ik leuk
Luiehond +2275
zondag 17 juni 2018 om 12:38
Ook sneu voor heracles dan!
Vind ik leuk
Rodajc +18137
zondag 17 juni 2018 om 13:09
Hoezo? De stap van MVV naar Heracles is al vrij groot en om nou te zeggen dat hij wekelijks uitblonk bij MVV, niet echt.
Vind ik leuk
Schaar +1533
zondag 17 juni 2018 om 13:10
Huulerd
Vind ik leuk
Connycoll +109
dinsdag 19 juni 2018 om 13:36
er is geen betere club dan Heracles Almelo knoop dat nou ff goed in je oren
Vind ik leuk
schfan1920 +6107
zondag 17 juni 2018 om 12:44
Vreemd dat je in het Ronaldo/Joling topic niet kan reageren.
Vind ik leuk
The Iceman +14612
zondag 17 juni 2018 om 12:48
Beetje wel, maar een discussie over de vraag of Joling gelijk heeft is ook weer niet zo heel relevant. Maar schrijf er dan gewoon geen artikel over.
Vind ik leuk
schfan1920 +6107
zondag 17 juni 2018 om 12:51
Precies. En nee dat is natuurlijk ook zinloos. Aan de andere kant moet je van voetbal en homoseksualiteit geen groter taboe maken dan het nu al is.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 12:49
Prima speler voor Heracles. kopsterke speler. verdedigend wisselvallig.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20523
zondag 17 juni 2018 om 12:53
Het is aan Heracles om de Twentse eer te verdedigen dus hoop dat ze het goed gaan doen komend seizoen.
Het jaar daarna mag het weer wat minder want dan zijn wij terug:p .....
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
zondag 17 juni 2018 om 13:08
Ik hoop het voor jullie want een faillissement voor een club met 30000 mensen in hun stadion zou te zot voor woorden zijn!

Maar Cambuur gaat voor ;)
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20523
zondag 17 juni 2018 om 13:19
Ik ga er gemakshalve gewoon even van uit dat het gaat lukken.
Mocht het niet zo zijn zien we dat dan wel weer.
Met alle respect voor Cambuur, die gaan even niet voor:p
Wanneer wij weer terug zijn, dan mag Cambuur weer;):p
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
zondag 17 juni 2018 om 13:20
of samen ;)
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20523
zondag 17 juni 2018 om 13:25
Doe ik het voor.
Al zie ik persoonlijk liever Roda meegaan.
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
zondag 17 juni 2018 om 13:27
er is een 3e optie ;;)
Vind ik leuk
Gerhuis +84
zondag 17 juni 2018 om 16:25
Jullie komen nooit meer terug, dat is één ding wat zeker is!
Vind ik leuk
ThomDH070 +991
zondag 17 juni 2018 om 13:45
bij ado hebben we geen goede herinnering aan Mvv verdedigers maar ik hoop dat ie slaagt bij Heracles, tevens is dat volgens mij jullie zwakste linie dus een versterking kan geen kwaad
Vind ik leuk
El Lobo +2114