'Transfernieuws in Almelo: Heracles legt Belgische stopper voor twee jaar vast'

    'Transfernieuws in Almelo: Heracles legt Belgische stopper voor twee jaar vast'

    Heracles Almelo gaat zich versterken met Samy Mmaee. Dat meldt het regionale medium 1Limburg zondag. Mmaee werd afgelopen seizoen door Standard Luik verhuurd aan MVV. Nu maakt de jonge Belg met Marokkaanse en Kameroense roots dus promotie naar de Eredivisie. 

    1Limburg weet dat de 21-jarige Mmaee een tweejarig contract gaat signeren in Almelo. Heracles heeft daarbij de optie om de verbintenis van de stopper met één jaar te verlengen. 

    Mmaee, die bij MVV voornamelijk als centrale verdediger werd gebruikt, kwam afgelopen seizoen tot 27 optredens in de Jupiler League. De jeugdinternational van België scoorde drie keer. 

    Een doelpunt dat Mmaee in september maakte tijdens het bekerduel tussen MVV en AZ ging viraal. Op zéér acrobatische wijze wist de jongeling met zijn hak te scoren. Mmaee scoorde in de wedstrijd tweemaal. Het bleek niet genoeg voor een stunt: AZ won uiteindelijk met 3-2 in Zuid-Limburg.  

    Heracles heeft de komst van Mmaee nog niet bevestigd via de officiële kanalen. 

    Plaats een reactie

    3puntertje +1500
    zondag 17 juni 2018 om 12:31
    Leuke speler. Had alleen gehoopt dat hij naar een betere club zou gaan dan Heracles.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    Gerhuis +79
    zondag 17 juni 2018 om 12:37
    Hey Jankerd hou je smoel
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    zondag 17 juni 2018 om 12:53
    Jeankerd*
    Vind ik leuk
    Luiehond +1956
    zondag 17 juni 2018 om 12:38
    Ook sneu voor heracles dan!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14638
    zondag 17 juni 2018 om 13:09
    Hoezo? De stap van MVV naar Heracles is al vrij groot en om nou te zeggen dat hij wekelijks uitblonk bij MVV, niet echt.
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    zondag 17 juni 2018 om 13:10
    Huulerd
    Vind ik leuk
    Connycoll +112
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:36
    er is geen betere club dan Heracles Almelo knoop dat nou ff goed in je oren
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5543
    zondag 17 juni 2018 om 12:44
    Vreemd dat je in het Ronaldo/Joling topic niet kan reageren.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10298
    zondag 17 juni 2018 om 12:48
    Beetje wel, maar een discussie over de vraag of Joling gelijk heeft is ook weer niet zo heel relevant. Maar schrijf er dan gewoon geen artikel over.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5543
    zondag 17 juni 2018 om 12:51
    Precies. En nee dat is natuurlijk ook zinloos. Aan de andere kant moet je van voetbal en homoseksualiteit geen groter taboe maken dan het nu al is.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    zondag 17 juni 2018 om 12:49
    Zo Goal maakt hij normaal ook nooit meer van ze leven.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:50
    Klopt, Het is wel een sterke speler in de lucht.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:49
    Prima speler voor Heracles. kopsterke speler. verdedigend wisselvallig.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    zondag 17 juni 2018 om 12:53
    Het is aan Heracles om de Twentse eer te verdedigen dus hoop dat ze het goed gaan doen komend seizoen.
    Het jaar daarna mag het weer wat minder want dan zijn wij terug:p .....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 13:08
    Ik hoop het voor jullie want een faillissement voor een club met 30000 mensen in hun stadion zou te zot voor woorden zijn!

    Maar Cambuur gaat voor ;)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    zondag 17 juni 2018 om 13:19
    Ik ga er gemakshalve gewoon even van uit dat het gaat lukken.
    Mocht het niet zo zijn zien we dat dan wel weer.
    Met alle respect voor Cambuur, die gaan even niet voor:p
    Wanneer wij weer terug zijn, dan mag Cambuur weer;):p
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 13:20
    of samen ;)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    zondag 17 juni 2018 om 13:25
    Doe ik het voor.
    Al zie ik persoonlijk liever Roda meegaan.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zondag 17 juni 2018 om 13:27
    er is een 3e optie ;;)
    Vind ik leuk
    Gerhuis +79
    zondag 17 juni 2018 om 16:25
    Jullie komen nooit meer terug, dat is één ding wat zeker is!
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +918
    zondag 17 juni 2018 om 13:45
    bij ado hebben we geen goede herinnering aan Mvv verdedigers maar ik hoop dat ie slaagt bij Heracles, tevens is dat volgens mij jullie zwakste linie dus een versterking kan geen kwaad
    Vind ik leuk
    El Lobo +2049