'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

    'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

    zondag 17 juni 2018 om 17:15

    Ajax schijnt bezig te zijn met de komst van Dusan Tadic, maar na het bekijken van het WK-duel tussen Servië en Costa Rica weten Ajacieden en voetbalfans in het algemeen het zeker: de kans dat de linkspoot daadwerkelijk aan de slag gaat in Amsterdam, is héél klein. Tadic (Southampton) speelde in Samara een uitstekende wedstrijd. 

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Denk jij dat Tadic naar Ajax komt?

    (14895 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +30010
    zondag 17 juni 2018 om 17:24
    Leuk twitter leuk.

    Speelde redelijk goed,overdrijven is ook een vak.

    Tadic is ook alweer 29, speelt al een tijdje de definitieve stap hogerop niet kunnen maken.

    Dus zeker wel haalbaar voor ajax.

    Lompe twitteraars....
    Vind ik leuk
    PRICE +33771
    zondag 17 juni 2018 om 17:28
    Wie probeert heeft kans
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3195
    zondag 17 juni 2018 om 17:30
    Ik denk dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
    Ajax is een hele mooie optie voor hem, als hij Ajax naar de CL loodst en de belangrijke man word in Europa & voor (als we het halen) de landstitel heeft hij een mooie uitdaging vervuld.
    Maar goed als een Milan of een Valencia aanklopt dan snap ik dat de keuze moeilijker word.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4103
    zondag 17 juni 2018 om 18:13
    niet moeilijker.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 21:00
    Dan word de keuze juist makkelijker
    Vind ik leuk
    Tim +4582
    zondag 17 juni 2018 om 17:31
    Nou.. Met Cindy zou ik toch best eens een drankje willen doen hoor, hele mooie dame en ze is gek van voetbal.. Dat ze Twente-fan is zie ik dan maar even door de vingers, dat was ik waarschijnlijk ook geweest als ik uit Enschede zou komen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4864
    zondag 17 juni 2018 om 17:33
    Als die ergens een euro meer kan verdienen gaat hij echt niet naar nederland.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    zondag 17 juni 2018 om 20:39
    Wie wel, zelfs de trainers gaan weg.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8875
    zondag 17 juni 2018 om 17:58
    Wtf, tadic speelde gewoon erg matig... wat irritant dat ie constant zijn voorzet uitstelt, zou als Ajax zijnde snel verderkijken
    Vind ik leuk
    Tweey +2074
    zondag 17 juni 2018 om 18:40
    Get a life
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30010
    zondag 17 juni 2018 om 18:43
    Zeg dat tegen de twitter zeikerds!!!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43541
    zondag 17 juni 2018 om 17:24
    Guardado, Moreno en Lozano konden wij wel halen :)
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:30
    Zekers in het geval van guardado vond ik dat zeer opvallend was toch wel een heel grote naam voordat ie naar jullie ging
    Vind ik leuk
    Sluisje +523
    zondag 17 juni 2018 om 18:01
    En.....
    Lekker belangrijk in dit topic, idiote piveesupporters...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43541
    zondag 17 juni 2018 om 18:02
    Ach gossie sluisje. Een duimpje voor je.
    Vind ik leuk
    Sluisje +523
    zondag 17 juni 2018 om 18:06
    Kun je dan lekker op sabbelen, bespaart ons je zielige reacties....
    Vind ik leuk
    Tweey +2074
    zondag 17 juni 2018 om 18:42
    Tadic naar neuzenland hahaha. Kneus.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18329
    zondag 17 juni 2018 om 17:24
    Natuurlijk gaat hij niet komen. De naam Tadic wordt alleen maar gebruikt als afleidingsmanouvre. Overmars is helemaal nergens mee bezig dan verkopen.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4311
    zondag 17 juni 2018 om 17:40
    Je moet het volk een beetje tevreden zien te houden. Se seizoen kaarten moeten weer verkocht worden
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20151
    zondag 17 juni 2018 om 17:25
    We zullen zien of hij haalbaar is of niet
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:31
    Hmmm... Diepzinnig.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20151
    zondag 17 juni 2018 om 17:37
    Zeer diep, met deze uitspraak kan het echt alle kanten op
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:52
    Je had ook filosofischer kunnen zeggen: "We gaan het zien." Dat is zo'n beetje de meest populaire op VP.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2677
    zondag 17 juni 2018 om 17:26
    De naam Tadic is eind mei alleen maar geroepen zodat Ajacieden weer een seizoenskaartje kopen. In augustus wordt vervolgens de hele as verkocht.
    Onana, De Ligt, De Jong...etc.

    Gebeurt toch ieder jaar?
    Vind ik leuk
    Florian87 +10318
    zondag 17 juni 2018 om 17:34
    Dan te bedenken dat half mei al 35.000 seizoenkaarten waren verkocht, en ondanks nog geen versterkingen er op dit moment 40.000+ zijn verkocht.

    4 jaar geen kampioenschap en toch zoveel seizoenkaarten verkopen, en maar roepen dat Ajacieden succes supporters zijn!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20151
    zondag 17 juni 2018 om 17:38
    Wij zijn sowieso successupporters, we zijn nu eenmaal supporters van de succesvolste club van Nederland
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:00
    Daar heb je wel een punt, ze praten dus eigenlijk geen onzin. Het is dus meer jaloersie van onze Eindhovense vrienden
    Vind ik leuk
    Florian87 +10318
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Ik heb geen Eindhovense vrienden, zo diep zal ik niet willen zinken! Ik zie ze als vijanden :D
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:16
    van de OOIT ............. fritsie
    Vind ik leuk
    Martinnat +731
    zondag 17 juni 2018 om 18:07
    Zitten ze er ook daadwerkelijk iedere week?
    Ik zie altijd heel snel veel lege plekken bij jullie .
    Op het moment dat jullie uitgespeeld zijn komt net de helft opdagen
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:26
    Voor dat geld wat ajax op de bank heeft kunnen ze alleen messi of Ronaldo niet afkopen. Maar of de rest er heen wil is een tweede.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2297
    zondag 17 juni 2018 om 17:28
    mooi weg laten voor de vleugel nu niets nodig
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25502
    zondag 17 juni 2018 om 17:34
    Onhaalbaar lijkt Tadic voor Ajax. Maar het is het proberen waard.
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 17 juni 2018 om 17:50
    Wie wil dr nou naar een club die al jaren niks wint?
    Vind ik leuk
    Sluisje +523
    zondag 17 juni 2018 om 18:05
    Nee, een club die de salarissen laat betalen door de gemeente en helemaal los gaat bij opnieuw een gestolen overwinning is wel aantrekkelijk ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:41
    Welke club laat de salarissen betalen door de gemeente?! Heb je daar een linkje van? Want dat is gewoon ongeoorloofde staatssteun!
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 17 juni 2018 om 19:43
    Alles is aantrekkelijk vergeleken met ajax
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    zondag 17 juni 2018 om 20:42
    Zijn er meer die niks winnen dan wel, dus wat is je punt?
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 17 juni 2018 om 20:54
    Hap hap
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    zondag 17 juni 2018 om 22:20
    man man, wat ben je triest zeg
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    maandag 18 juni 2018 om 07:26
    Nee jij trekt volle zalen
    Vind ik leuk
    Koen Blom +82
    zondag 17 juni 2018 om 17:53
    Overmars is stiekem Feyenoordfan😉 het paard van Troje zeg maar! Verkoopt Iedereen, pest spelers en personeel weg en zodra die zijn plan heeft uitgewerkt gaat die weg( waarschijnlijk staan al doe 020 miljoenen op zijn privé rekening)
    Vind ik leuk
    berwi +439
    zondag 17 juni 2018 om 18:04
    wat hij in 2 maanden verdiend dat is voor ajax een jaarsalaris
    Vind ik leuk
    hassel +815
    zondag 17 juni 2018 om 18:18
    Hoeveel verdient hij bij Southampton? Dus weet je al genoeg,
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7739
    zondag 17 juni 2018 om 18:41
    Wat mij betreft gooien ze de salarissen eens flink omhoog, blijft er eens wat hangen bij Ajax
    Vind ik leuk
    hassel +815
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Dan ben je zo failliet. Bovendien speel je geen CL en is de eredivisie lachwekkend. Je kan zelfs niet concurreren met een middenmoter in de PL.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7739
    zondag 17 juni 2018 om 19:09
    Kunt het gewoon eenmalig 5 jaar doen, aan op de bank staan heb je niks als voetbal club. Geld hoort op het veld
    Vind ik leuk
    hassel +815
    zondag 17 juni 2018 om 19:19
    Jij hebt vast geen economie gestudeerd....
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:14
    Ik zeg : gewoon loon naar werken. Dan rotten die puberale macho's vanzelf op. Niks omhoog . Al dat pleurisgeld verkracht het hele ⚽️
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:40
    Lozano is inmiddels ook te duur voor Ajax.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7739
    zondag 17 juni 2018 om 18:42
    Nog een paar goals en is ook onhoudbaar voor Pisvee
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 17 juni 2018 om 18:45
    Ik had een serieus bericht verwacht, maar het zijn maar de meningen van een paar mensen op Twitter.
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 17 juni 2018 om 18:50
    Alsof Tadic geïnteresseerd zou zijn in Ajax ongeacht of hij nu wel of geen goed WK speelt.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1274
    zondag 17 juni 2018 om 21:41
    Bij Ajax doet die mee om de prijzen bij Southampton om degradatie
    Vind ik leuk
    Bullet +3008
    zondag 17 juni 2018 om 19:07
    Grappig te zien dat er ook velen waren hier die Tadic niet goed meer vonden.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:06
    Ach lazer toch op, dat is nooit aan de orde geweest.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    zondag 17 juni 2018 om 20:11
    Al hij minder wil verdienen gaat ie naar ajaks
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zondag 17 juni 2018 om 20:53
    Bijna alles is onhaalbaar voor Ajax laatste jaren Ajax zet elke keer hun zinnen op spelers die never nooit komen elk jaar het zelfde liedje Tadic prima speler maar gaat echt niet komen zie Pavon ook zo'n naam die vaak genoemd word gaat ook never nooit komen gewoon omdat Ajax geen 20 miljoen gaat betalen
    Vind ik leuk
    Gerro +6148
    zondag 17 juni 2018 om 23:02
    Denk dat Ajax ook 20 miljoen aftikt als het een gele goede speler is.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1274
    zondag 17 juni 2018 om 21:40
    Gewoon flink tekengeld geven
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zondag 17 juni 2018 om 21:47
    We zullen zien, van mij mag hij komen
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    Gerro +6148
    zondag 17 juni 2018 om 22:57
    Het is het proberen waard en nooit geschoten is altijd mis. Daarbij heeft Ajax er gewoon de financiële middelen voor en is dit voor die jongen een kans om CL te kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    maandag 18 juni 2018 om 06:24
    Als je drie ballen raakt op wk, stijgt je prijs? Wat een kul verhaal. Tadic was al lastig om te halen maar dit heeft er weinig mee te maken. Prietpraatopendeur....zomer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'