'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

Gepubliceerd: zondag 17 juni 2018 om 17:15zo 17-06-2018 om 17:15

Ajax schijnt bezig te zijn met de komst van Dusan Tadic, maar na het bekijken van het WK-duel tussen Servië en Costa Rica weten Ajacieden en voetbalfans in het algemeen het zeker: de kans dat de linkspoot daadwerkelijk aan de slag gaat in Amsterdam, is héél klein. Tadic (Southampton) speelde in Samara een uitstekende wedstrijd. 

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Denk jij dat Tadic naar Ajax komt?

(14897 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +43405
zondag 17 juni 2018 om 17:24
Leuk twitter leuk.

Speelde redelijk goed,overdrijven is ook een vak.

Tadic is ook alweer 29, speelt al een tijdje de definitieve stap hogerop niet kunnen maken.

Dus zeker wel haalbaar voor ajax.

Lompe twitteraars....
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3308
zondag 17 juni 2018 om 17:30
Ik denk dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ajax is een hele mooie optie voor hem, als hij Ajax naar de CL loodst en de belangrijke man word in Europa & voor (als we het halen) de landstitel heeft hij een mooie uitdaging vervuld.
Maar goed als een Milan of een Valencia aanklopt dan snap ik dat de keuze moeilijker word.
Vind ik leuk
diekertjedap +5444
zondag 17 juni 2018 om 18:13
niet moeilijker.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:00
Dan word de keuze juist makkelijker
Vind ik leuk
Tim +5026
zondag 17 juni 2018 om 17:31
Nou.. Met Cindy zou ik toch best eens een drankje willen doen hoor, hele mooie dame en ze is gek van voetbal.. Dat ze Twente-fan is zie ik dan maar even door de vingers, dat was ik waarschijnlijk ook geweest als ik uit Enschede zou komen.
Vind ik leuk
Youri99 +10560
zondag 17 juni 2018 om 17:58
Wtf, tadic speelde gewoon erg matig... wat irritant dat ie constant zijn voorzet uitstelt, zou als Ajax zijnde snel verderkijken
Vind ik leuk
Tweey +2106
zondag 17 juni 2018 om 18:40
Get a life
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
zondag 17 juni 2018 om 18:43
Zeg dat tegen de twitter zeikerds!!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18956
zondag 17 juni 2018 om 17:24
Natuurlijk gaat hij niet komen. De naam Tadic wordt alleen maar gebruikt als afleidingsmanouvre. Overmars is helemaal nergens mee bezig dan verkopen.
Vind ik leuk
Dorzon +4821
zondag 17 juni 2018 om 17:40
Je moet het volk een beetje tevreden zien te houden. Se seizoen kaarten moeten weer verkocht worden
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
zondag 17 juni 2018 om 17:25
We zullen zien of hij haalbaar is of niet
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 17:31
Hmmm... Diepzinnig.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
zondag 17 juni 2018 om 17:37
Zeer diep, met deze uitspraak kan het echt alle kanten op
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 17:52
Je had ook filosofischer kunnen zeggen: "We gaan het zien." Dat is zo'n beetje de meest populaire op VP.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5632
zondag 17 juni 2018 om 17:26
De naam Tadic is eind mei alleen maar geroepen zodat Ajacieden weer een seizoenskaartje kopen. In augustus wordt vervolgens de hele as verkocht.
Onana, De Ligt, De Jong...etc.

Gebeurt toch ieder jaar?
Vind ik leuk
Florian87 +12161
zondag 17 juni 2018 om 17:34
Dan te bedenken dat half mei al 35.000 seizoenkaarten waren verkocht, en ondanks nog geen versterkingen er op dit moment 40.000+ zijn verkocht.

4 jaar geen kampioenschap en toch zoveel seizoenkaarten verkopen, en maar roepen dat Ajacieden succes supporters zijn!
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
zondag 17 juni 2018 om 17:38
Wij zijn sowieso successupporters, we zijn nu eenmaal supporters van de succesvolste club van Nederland
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 18:00
Daar heb je wel een punt, ze praten dus eigenlijk geen onzin. Het is dus meer jaloersie van onze Eindhovense vrienden
Vind ik leuk
Florian87 +12161
zondag 17 juni 2018 om 18:55
Ik heb geen Eindhovense vrienden, zo diep zal ik niet willen zinken! Ik zie ze als vijanden :D
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 18:16
van de OOIT ............. fritsie
Vind ik leuk
Martinnat +992
zondag 17 juni 2018 om 18:07
Zitten ze er ook daadwerkelijk iedere week?
Ik zie altijd heel snel veel lege plekken bij jullie .
Op het moment dat jullie uitgespeeld zijn komt net de helft opdagen
Vind ik leuk
ajax1973 +2375
zondag 17 juni 2018 om 17:28
mooi weg laten voor de vleugel nu niets nodig
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
zondag 17 juni 2018 om 17:34
Onhaalbaar lijkt Tadic voor Ajax. Maar het is het proberen waard.
Vind ik leuk
Koen Blom +80
zondag 17 juni 2018 om 17:53
Overmars is stiekem FeyenoordfanūüėČ het paard van Troje zeg maar! Verkoopt Iedereen, pest spelers en personeel weg en zodra die zijn plan heeft uitgewerkt gaat die weg( waarschijnlijk staan al doe 020 miljoenen op zijn priv√© rekening)
Vind ik leuk
berwi +512
zondag 17 juni 2018 om 18:04
wat hij in 2 maanden verdiend dat is voor ajax een jaarsalaris
Vind ik leuk
hassel +794
zondag 17 juni 2018 om 18:18
Hoeveel verdient hij bij Southampton? Dus weet je al genoeg,
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 17 juni 2018 om 18:41
Wat mij betreft gooien ze de salarissen eens flink omhoog, blijft er eens wat hangen bij Ajax
Vind ik leuk
hassel +794
zondag 17 juni 2018 om 18:58
Dan ben je zo failliet. Bovendien speel je geen CL en is de eredivisie lachwekkend. Je kan zelfs niet concurreren met een middenmoter in de PL.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 17 juni 2018 om 19:09
Kunt het gewoon eenmalig 5 jaar doen, aan op de bank staan heb je niks als voetbal club. Geld hoort op het veld
Vind ik leuk
hassel +794
zondag 17 juni 2018 om 19:19
Jij hebt vast geen economie gestudeerd....
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 19:14
Ik zeg : gewoon loon naar werken. Dan rotten die puberale macho's vanzelf op. Niks omhoog . Al dat pleurisgeld verkracht het hele ‚öĹÔłŹ
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
Paul1982 +12074
zondag 17 juni 2018 om 18:45
Ik had een serieus bericht verwacht, maar het zijn maar de meningen van een paar mensen op Twitter.
Vind ik leuk
orion73 +1532
zondag 17 juni 2018 om 18:50
Alsof Tadic ge√Įnteresseerd zou zijn in Ajax ongeacht of hij nu wel of geen goed WK speelt.
Vind ik leuk
Bullet +3353
zondag 17 juni 2018 om 19:07
Grappig te zien dat er ook velen waren hier die Tadic niet goed meer vonden.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 20:06
Ach lazer toch op, dat is nooit aan de orde geweest.
Vind ik leuk
Weetjewel +506
zondag 17 juni 2018 om 20:11
Al hij minder wil verdienen gaat ie naar ajaks
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zondag 17 juni 2018 om 20:53
Bijna alles is onhaalbaar voor Ajax laatste jaren Ajax zet elke keer hun zinnen op spelers die never nooit komen elk jaar het zelfde liedje Tadic prima speler maar gaat echt niet komen zie Pavon ook zo'n naam die vaak genoemd word gaat ook never nooit komen gewoon omdat Ajax geen 20 miljoen gaat betalen
Vind ik leuk
Gerro +9044
zondag 17 juni 2018 om 23:02
Denk dat Ajax ook 20 miljoen aftikt als het een gele goede speler is.
Vind ik leuk
Nar +1118
zondag 17 juni 2018 om 21:47
We zullen zien, van mij mag hij komen
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
Gerro +9044
zondag 17 juni 2018 om 22:57
Het is het proberen waard en nooit geschoten is altijd mis. Daarbij heeft Ajax er gewoon de financi√ęle middelen voor en is dit voor die jongen een kans om CL te kunnen spelen.
Vind ik leuk
Muscles +1770
maandag 18 juni 2018 om 06:24
Als je drie ballen raakt op wk, stijgt je prijs? Wat een kul verhaal. Tadic was al lastig om te halen maar dit heeft er weinig mee te maken. Prietpraatopendeur....zomer
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws