'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

    'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

    zondag 17 juni 2018 om 17:15

    Ajax schijnt bezig te zijn met de komst van Dusan Tadic, maar na het bekijken van het WK-duel tussen Servië en Costa Rica weten Ajacieden en voetbalfans in het algemeen het zeker: de kans dat de linkspoot daadwerkelijk aan de slag gaat in Amsterdam, is héél klein. Tadic (Southampton) speelde in Samara een uitstekende wedstrijd. 

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Denk jij dat Tadic naar Ajax komt?

    (14889 stemmen)

    Plaats een reactie

    Teo Smith +23616
    zondag 17 juni 2018 om 17:24
    Leuk twitter leuk.

    Speelde redelijk goed,overdrijven is ook een vak.

    Tadic is ook alweer 29, speelt al een tijdje de definitieve stap hogerop niet kunnen maken.

    Dus zeker wel haalbaar voor ajax.

    Lompe twitteraars....
    Vind ik leuk
    PRICE +17399
    zondag 17 juni 2018 om 17:28
    Wie probeert heeft kans
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    zondag 17 juni 2018 om 17:30
    Ik denk dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
    Ajax is een hele mooie optie voor hem, als hij Ajax naar de CL loodst en de belangrijke man word in Europa & voor (als we het halen) de landstitel heeft hij een mooie uitdaging vervuld.
    Maar goed als een Milan of een Valencia aanklopt dan snap ik dat de keuze moeilijker word.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4248
    zondag 17 juni 2018 om 17:36
    De kans dat hij ket Ajax in de CL komt is natuurlijk niet bepaald groot als je kijkt naar hoevaak ze hebben mogen deelnemen de laatste jaren en het feit dat de kampioen van ED geen directe plaatsing heeft.

    Er zijn genoeg ploegen die hem op dat gebied meer zekerheid kunnen geven. Ploegen waar hij toch zeer een sleutelspeler zou zijn!

    Ik heb het over (sub)top serie a of franse competitie!

    Bundesliga...

    Ajac gaat het eeecht niet worden, pik!

    Zelf wil hij net als vele joegoslaven nog eens in de serie a spelen. Lekker dichtbij huis.

    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    zondag 17 juni 2018 om 17:46
    Ik verwacht ook niet dat hij komt, maar Ajax blijft altijd voor vele spelers wel een mooie uitdaging.
    Alles is mogelijk in de voetballerij.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4248
    zondag 17 juni 2018 om 17:51
    Persoonlijk zie ik de uitdaging niet! Zeker niet alsnke kijkt naar de huidige sportieve prestaties van de club.

    Niet voor spelers als Tadic in ieder geval, wel.voor ene Schuurs of Labyad!

    Vind ik leuk
    Paulus1962 +965
    zondag 17 juni 2018 om 19:02
    Het is misschien een uitdaging om ze er weer bovenop te krijgen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4248
    zondag 17 juni 2018 om 19:35
    Wat precies?
    Vind ik leuk
    JustH +10590
    zondag 17 juni 2018 om 20:37
    Snap je het weer niet?
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    zondag 17 juni 2018 om 23:02
    Jij begrijpt wat ik bedoel.
    Vind ik leuk
    PRICE +17399
    zondag 17 juni 2018 om 18:45
    Nederland staat er niet zo goed op,betreft grote spelers
    Vind ik leuk
    Nuance +7047
    zondag 17 juni 2018 om 18:53
    Eerste stap kunstgrasvelden er uit.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3871
    zondag 17 juni 2018 om 18:13
    niet moeilijker.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 21:00
    Dan word de keuze juist makkelijker
    Vind ik leuk
    Tim +3461
    zondag 17 juni 2018 om 17:31
    Nou.. Met Cindy zou ik toch best eens een drankje willen doen hoor, hele mooie dame en ze is gek van voetbal.. Dat ze Twente-fan is zie ik dan maar even door de vingers, dat was ik waarschijnlijk ook geweest als ik uit Enschede zou komen.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1108
    zondag 17 juni 2018 om 18:19
    Geef maar aan mij. Ik ben FC Twente supporter. Heb alleen geen twitter of al die rotzooi. Moet ze maar gelijk op de App! :-P
    Vind ik leuk
    Tim +3461
    zondag 17 juni 2018 om 18:44
    Jij zit dus elke twee weken met haar in het stadion.. misschien had je dan je kans al eens moeten pakken. Nu ben je te laat.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1108
    zondag 17 juni 2018 om 19:15
    Weeeeeehhhhhhhhhhhh ;’(
    Vind ik leuk
    PSVFU +2727
    zondag 17 juni 2018 om 17:33
    Als die ergens een euro meer kan verdienen gaat hij echt niet naar nederland.
    Vind ik leuk
    JustH +10590
    zondag 17 juni 2018 om 20:39
    Wie wel, zelfs de trainers gaan weg.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7492
    zondag 17 juni 2018 om 17:58
    Wtf, tadic speelde gewoon erg matig... wat irritant dat ie constant zijn voorzet uitstelt, zou als Ajax zijnde snel verderkijken
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1108
    zondag 17 juni 2018 om 18:18
    Twitter, facebook en die hele platform-meuk. Iedereen heeft zijn/haar mening. Morgen kan alles weer anders zijn.
    Vind ik leuk
    Tweey +1335
    zondag 17 juni 2018 om 18:40
    Get a life
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23616
    zondag 17 juni 2018 om 18:43
    Zeg dat tegen de twitter zeikerds!!!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zondag 17 juni 2018 om 17:24
    Guardado, Moreno en Lozano konden wij wel halen :)
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:30
    Zekers in het geval van guardado vond ik dat zeer opvallend was toch wel een heel grote naam voordat ie naar jullie ging
    Vind ik leuk
    Sluisje +323
    zondag 17 juni 2018 om 18:01
    En.....
    Lekker belangrijk in dit topic, idiote piveesupporters...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zondag 17 juni 2018 om 18:02
    Ach gossie sluisje. Een duimpje voor je.
    Vind ik leuk
    Sluisje +323
    zondag 17 juni 2018 om 18:06
    Kun je dan lekker op sabbelen, bespaart ons je zielige reacties....
    Vind ik leuk
    Tweey +1335
    zondag 17 juni 2018 om 18:42
    Tadic naar neuzenland hahaha. Kneus.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12606
    zondag 17 juni 2018 om 17:24
    Natuurlijk gaat hij niet komen. De naam Tadic wordt alleen maar gebruikt als afleidingsmanouvre. Overmars is helemaal nergens mee bezig dan verkopen.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4002
    zondag 17 juni 2018 om 17:40
    Je moet het volk een beetje tevreden zien te houden. Se seizoen kaarten moeten weer verkocht worden
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +15877
    zondag 17 juni 2018 om 17:25
    We zullen zien of hij haalbaar is of niet
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:31
    Hmmm... Diepzinnig.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +15877
    zondag 17 juni 2018 om 17:37
    Zeer diep, met deze uitspraak kan het echt alle kanten op
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:52
    Je had ook filosofischer kunnen zeggen: "We gaan het zien." Dat is zo'n beetje de meest populaire op VP.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1492
    zondag 17 juni 2018 om 17:26
    De naam Tadic is eind mei alleen maar geroepen zodat Ajacieden weer een seizoenskaartje kopen. In augustus wordt vervolgens de hele as verkocht.
    Onana, De Ligt, De Jong...etc.

    Gebeurt toch ieder jaar?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7764
    zondag 17 juni 2018 om 17:34
    Dan te bedenken dat half mei al 35.000 seizoenkaarten waren verkocht, en ondanks nog geen versterkingen er op dit moment 40.000+ zijn verkocht.

    4 jaar geen kampioenschap en toch zoveel seizoenkaarten verkopen, en maar roepen dat Ajacieden succes supporters zijn!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +15877
    zondag 17 juni 2018 om 17:38
    Wij zijn sowieso successupporters, we zijn nu eenmaal supporters van de succesvolste club van Nederland
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:00
    Daar heb je wel een punt, ze praten dus eigenlijk geen onzin. Het is dus meer jaloersie van onze Eindhovense vrienden
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7764
    zondag 17 juni 2018 om 18:55
    Ik heb geen Eindhovense vrienden, zo diep zal ik niet willen zinken! Ik zie ze als vijanden :D
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:16
    van de OOIT ............. fritsie
    Vind ik leuk
    Martinnat +468
    zondag 17 juni 2018 om 18:07
    Zitten ze er ook daadwerkelijk iedere week?
    Ik zie altijd heel snel veel lege plekken bij jullie .
    Op het moment dat jullie uitgespeeld zijn komt net de helft opdagen
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:26
    Voor dat geld wat ajax op de bank heeft kunnen ze alleen messi of Ronaldo niet afkopen. Maar of de rest er heen wil is een tweede.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2032
    zondag 17 juni 2018 om 17:28
    mooi weg laten voor de vleugel nu niets nodig
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22042
    zondag 17 juni 2018 om 17:34
    Onhaalbaar lijkt Tadic voor Ajax. Maar het is het proberen waard.
    Vind ik leuk
    alaaf +327
    zondag 17 juni 2018 om 17:50
    Wie wil dr nou naar een club die al jaren niks wint?
    Vind ik leuk
    Sluisje +323
    zondag 17 juni 2018 om 18:05
    Nee, een club die de salarissen laat betalen door de gemeente en helemaal los gaat bij opnieuw een gestolen overwinning is wel aantrekkelijk ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:41
    Welke club laat de salarissen betalen door de gemeente?! Heb je daar een linkje van? Want dat is gewoon ongeoorloofde staatssteun!
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    alaaf +327
    zondag 17 juni 2018 om 19:43
    Alles is aantrekkelijk vergeleken met ajax
    Vind ik leuk
    JustH +10590
    zondag 17 juni 2018 om 20:42
    Zijn er meer die niks winnen dan wel, dus wat is je punt?
    Vind ik leuk
    alaaf +327
    zondag 17 juni 2018 om 20:54
    Hap hap
    Vind ik leuk
    JustH +10590
    zondag 17 juni 2018 om 22:20
    man man, wat ben je triest zeg
    Vind ik leuk
    alaaf +327
    maandag 18 juni 2018 om 07:26
    Nee jij trekt volle zalen
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 17:52
    Ajax had zijn team al rond moeten hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:46
    De transfermarkt gaat op 1 juli pas weer open.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:26
    Ja klopt maar er kan al wel onderhandeld en afgerond worden en per 1 juli wordt dan alles officieel.
    Vind ik leuk
    JustH +10590
    maandag 18 juni 2018 om 09:59
    Ja en 31 augustus gebeurd er ook weer wat, en wat dan?
    Vind ik leuk
    Koen Blom +66
    zondag 17 juni 2018 om 17:53
    Overmars is stiekem Feyenoordfan😉 het paard van Troje zeg maar! Verkoopt Iedereen, pest spelers en personeel weg en zodra die zijn plan heeft uitgewerkt gaat die weg( waarschijnlijk staan al doe 020 miljoenen op zijn privé rekening)
    Vind ik leuk
    berwi +410
    zondag 17 juni 2018 om 18:04
    wat hij in 2 maanden verdiend dat is voor ajax een jaarsalaris
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1108
    zondag 17 juni 2018 om 18:17
    Jørgensen speelt 1 wedstrijd slecht en wordt afgebrand. Tadic speelt naar schijnt 1 wedstrijd goed en wordt opgehemeld. Man man man.
    Vind ik leuk
    hassel +574
    zondag 17 juni 2018 om 18:18
    Hoeveel verdient hij bij Southampton? Dus weet je al genoeg,
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zondag 17 juni 2018 om 18:41
    Wat mij betreft gooien ze de salarissen eens flink omhoog, blijft er eens wat hangen bij Ajax
    Vind ik leuk
    hassel +574
    zondag 17 juni 2018 om 18:58
    Dan ben je zo failliet. Bovendien speel je geen CL en is de eredivisie lachwekkend. Je kan zelfs niet concurreren met een middenmoter in de PL.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zondag 17 juni 2018 om 19:09
    Kunt het gewoon eenmalig 5 jaar doen, aan op de bank staan heb je niks als voetbal club. Geld hoort op het veld
    Vind ik leuk
    hassel +574
    zondag 17 juni 2018 om 19:19
    Jij hebt vast geen economie gestudeerd....
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 19:14
    Ik zeg : gewoon loon naar werken. Dan rotten die puberale macho's vanzelf op. Niks omhoog . Al dat pleurisgeld verkracht het hele ⚽️
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:40
    Lozano is inmiddels ook te duur voor Ajax.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zondag 17 juni 2018 om 18:42
    Nog een paar goals en is ook onhoudbaar voor Pisvee
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10650
    zondag 17 juni 2018 om 18:45
    Ik had een serieus bericht verwacht, maar het zijn maar de meningen van een paar mensen op Twitter.
    Vind ik leuk
    orion73 +1182
    zondag 17 juni 2018 om 18:50
    Alsof Tadic geïnteresseerd zou zijn in Ajax ongeacht of hij nu wel of geen goed WK speelt.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +707
    zondag 17 juni 2018 om 21:41
    Bij Ajax doet die mee om de prijzen bij Southampton om degradatie
    Vind ik leuk
    Bullet +2618
    zondag 17 juni 2018 om 19:07
    Grappig te zien dat er ook velen waren hier die Tadic niet goed meer vonden.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:06
    Ach lazer toch op, dat is nooit aan de orde geweest.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +92
    zondag 17 juni 2018 om 20:11
    Al hij minder wil verdienen gaat ie naar ajaks
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:53
    Bijna alles is onhaalbaar voor Ajax laatste jaren Ajax zet elke keer hun zinnen op spelers die never nooit komen elk jaar het zelfde liedje Tadic prima speler maar gaat echt niet komen zie Pavon ook zo'n naam die vaak genoemd word gaat ook never nooit komen gewoon omdat Ajax geen 20 miljoen gaat betalen
    Vind ik leuk
    Gerro +5410
    zondag 17 juni 2018 om 23:02
    Denk dat Ajax ook 20 miljoen aftikt als het een gele goede speler is.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +707
    zondag 17 juni 2018 om 21:40
    Gewoon flink tekengeld geven
    Vind ik leuk
    Nar +166
    zondag 17 juni 2018 om 21:47
    We zullen zien, van mij mag hij komen
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    Gerro +5410
    zondag 17 juni 2018 om 22:57
    Het is het proberen waard en nooit geschoten is altijd mis. Daarbij heeft Ajax er gewoon de financiële middelen voor en is dit voor die jongen een kans om CL te kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Muscles +380
    maandag 18 juni 2018 om 06:24
    Als je drie ballen raakt op wk, stijgt je prijs? Wat een kul verhaal. Tadic was al lastig om te halen maar dit heeft er weinig mee te maken. Prietpraatopendeur....zomer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'