Raiola praat met grootmacht over transfervrije Balotelli: 'Ik heb daar contacten'

Raiola praat met grootmacht over transfervrije Balotelli: 'Ik heb daar contacten'

Gepubliceerd: zondag 17 juni 2018 om 18:14zo 17-06-2018 om 18:14

Mino Raiola is met Olympique Marseille in gesprek over Mario Balotelli. De puissant rijke zaakwaarnemer laat dat zondag weten in een interview met RMC Sport. Balotelli (27) is transfervrij. 

De Italiaanse spits besloot zijn aflopende contract bij OGC Nice niet te verlengen - en dus is Super Mario deze zomer op zoek naar een nieuwe werkgever. Raiola is namens het enfant terrible in onderhandeling met Marseille, dus mogelijk blijft Balotelli actief in de Ligue 1. 

"Ik heb goede contacten bij Olympique Marseille", aldus Raiola. "Ik ken de sportief directeur en voorzitter van de club erg goed. We zullen zien, het is nog vroeg."

"Mario is een speler die altijd voor emotie en opwinding zorgt. Dat past in mijn ogen goed bij de mentaliteit in Marseille. De mensen daar zijn namelijk erg gepassioneerd. Mario is dat ook. We gaan zien wat er gebeurt."

Balotelli tekende afgelopen seizoen voor 26 goals namens Nice. Eerder speelde de aanvaller voor onder meer Internazionale, Manchester City en Liverpool. 

Poll

Is Marseille een mooie club voor Balotelli?

(2425 stemmen)

Plaats een reactie

Luiehond +2275
zondag 17 juni 2018 om 18:15
Deze speler met deze spelersmakelaar moet je niet meer willen hebben!
Vind ik leuk
Aal +22958
zondag 17 juni 2018 om 18:25
Ik was even bang dat ie t over Vitesse had......
Vind ik leuk
Smithsonian +41131
zondag 17 juni 2018 om 18:33
Niet alles draait om viteski 😂😂
Vind ik leuk
Plattekar bv +32059
zondag 17 juni 2018 om 18:35
soort zoekt soort
Vind ik leuk
Argento8523 +7052
zondag 17 juni 2018 om 18:24
Vetklep
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 18:31
Balotelli pas 27 jaar oud pff
Vind ik leuk
Smithsonian +41131
zondag 17 juni 2018 om 18:33
Mooie club.

Bij nice goed gedaan dus waarom niet.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
zondag 17 juni 2018 om 18:54
Grootmacht en dan gaat het over marseille. Ik dacht dat even dat het over ajax ging..
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 19:02
Had zomaar gekund natuurlijk.
Vind ik leuk
Psv1989 +2458
zondag 17 juni 2018 om 19:25
Dacht ook al grootmacht een club die regel matig kampioen word ofzo maar nee
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
zondag 17 juni 2018 om 19:44
Nee joh ajax is na 4 jaar geen prijzen nog steeds de enige grootmacht in nederland
Vind ik leuk
Psv1989 +2458
zondag 17 juni 2018 om 23:35
Groootmacht van? Owja al dat geld waar ze geen successen mee kopen
Vind ik leuk
Verratti +2230
zondag 17 juni 2018 om 22:56
Zo reageren veel fans van Nederlandse competitie-clubs. Ja, vaak de grijze generatie. Jongeren weten wel beter,
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
zondag 17 juni 2018 om 19:06
Gratis op te halen Ajax?
Vind ik leuk
Echt? +5257
zondag 17 juni 2018 om 20:55
Zal niet gratis zijn. Geen transfersom voor club betekent bij Raiola veel tekengeld voor de speler (en voor meneer Raiola)
Vind ik leuk
derksen +9004
zondag 17 juni 2018 om 19:25
Balosnelli kan makkelijk chelsea arsenal roma inter,valencia allemaal de net niet clubs net als nice prima clubs voor balosnelli
Vind ik leuk
Gyrosregime +2685
zondag 17 juni 2018 om 19:42
Laat maar lekker naar Ajax of PSV komen!
Dit is een topspits en de Eredivisie kan wel wat opschudding gebruiken! Maar de kans dat super mario voor deze ploegen wil spelen is helaas erg miniem..
Vind ik leuk
Gerro +8458
zondag 17 juni 2018 om 23:14
Word een beetje rioolrat moe.
Vind ik leuk
MBP +714
vrijdag 22 juni 2018 om 21:04
👌
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws