'Ajax stelt nog altijd alles in het werk voor potentiële opvolger van Ziyech'

    'Ajax stelt nog altijd alles in het werk voor potentiële opvolger van Ziyech'

    maandag 18 juni 2018 om 06:52

    Ajax stelt nog steeds alles in het werk om Dusan Tadic te strikken. Dat meldt De Telgraaf. Zondag werd in Amsterdam met bovengemiddelde belangstelling gekeken naar de WK-wedstrijd tussen Servië en Costa Rica (1-0).

    Tadic speelde 83 minuten en hoorde bij de beste spelers op het veld. Volgens De Telegraaf heeft Ajax nog steeds belangstelling voor de stilist van Southampton, die in beeld is als potentiële opvolger van Hakim Ziyech. 'Tadic toonde zich beresterk, balvast en voorzag zijn elftal van creativiteit', schrijft de ochtendkrant.

    Het is onduidelijk hoe reëel de hoop van Ajax op de komst van Tadic nog is. Southampton handhaafde zich afgelopen seizoen op het nippertje in de Premier League, waardoor de 29-jarige Serviër ook volgend seizoen 'gewoon' in de Premier League kan spelen. In de WK-wedstrijd tegen Costa Rica maakte hij duidelijk nog lang niet versleten te zijn.

    Servië won met 1-0 van Costa Rica door een wonderschone vrije trap van Aleksandar Kolarov.

    Lees ook: 'Na 35 minuten kan ik toch met zekerheid zeggen: hij is onhaalbaar voor Ajax'

    Poll

    Denk jij dat Tadic naar Ajax komt?

    (14889 stemmen)

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +18387
    maandag 18 juni 2018 om 06:56
    Bladvulling
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14573
    maandag 18 juni 2018 om 11:42
    Tadiets meer bieden Ajax...
    Vind ik leuk
    Rodajc +11050
    maandag 18 juni 2018 om 06:57
    Gaat niet lukken vrees ik toch, of ze moeten opeens fors boven het salarisplafond gaan zitten.
    Vind ik leuk
    Bertus +4092
    maandag 18 juni 2018 om 06:59
    Waarna de rest ook snel zal volgen om salarisverhoging aan te vragen.
    Ze voelen zich nou eenmaal allemaal supersterren daar.
    Vind ik leuk
    Jozef +32787
    maandag 18 juni 2018 om 07:46
    Is het waar, ja?


    Jij kent 'ze' natuurlijk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22291
    maandag 18 juni 2018 om 10:17
    Dat van de supersterren valt wel mee, maar dat eerste klopt denk ik wel.
    Vind ik leuk
    PRICE +17727
    maandag 18 juni 2018 om 07:04
    Prachtige speler,maar waarschijnlijk verloren energie om hem te halen
    Vind ik leuk
    Romario9 +9727
    maandag 18 juni 2018 om 07:12
    Een hoger salaris bij Ajax verandert niets aan het algehele niveau van de Eredivisie. Spelers willen gewoon niet op plastic velden spelen en tegen ploegen als Emmen of Fortuna (“met alle respect”) als ze ook in de Premier League kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    luccerd +2978
    maandag 18 juni 2018 om 06:58
    Sterke titel weer van VP! ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +12280
    maandag 18 juni 2018 om 09:30
    Broer van ten Hag heeft dit geschreven...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 06:59
    spendeer die miljoenen maar eens. Ik denk persoonlijk dat die gaat komen voor een groot transferbedrag. 17/18 miljoen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2729
    maandag 18 juni 2018 om 07:06
    Als je kunt kiezen tussen de PL of de ED ongeacht de portemonnee denk ik wel wat de keuze is..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:10
    Ja klopt. Ik had gehoopt dat Southampton het niet zou redden. In het voordeel van Ajax. Maar helaas. :p
    Vind ik leuk
    PSVFU +2729
    maandag 18 juni 2018 om 07:55
    En het salarisplafond optrekken zullen ze in Nederland niet snel doen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:07
    salaris verhogen bij Ajax zou zeer slecht voor psv zijn wand die moeten dan ook hun salaris verhogen
    Vind ik leuk
    PSVFU +2729
    maandag 18 juni 2018 om 12:40
    Voor ajax ook op de lange termijn. Het is niet namelijk altijd hosanna geweest financieel gezien...
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2496
    maandag 18 juni 2018 om 13:40
    Een salariswand?
    Vind ik leuk
    Kuip +5792
    maandag 18 juni 2018 om 07:03
    Ik snap niet dat Tadic als opvolger voor Ziyech wordt gehaald. Twee totaal verschillende voetballers. Tadic is een aanvaller, Ziyech een middenvelder.
    Ajax moet het middenveld versterken met een fysiek sterke linksbenige middenvelder die Frenkie de Jong en Van de Beek goed kan laten functioneren.
    Tadic is een prima voetballer om naast Dolberg te spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:04
    Ik denk persoonlijk dat Dolberg zijn oude niveau niet meer gaat halen.:p
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    maandag 18 juni 2018 om 07:49
    Toch respect voor jou dat jij als Ajacied dat zegt.
    Toen "we" vorig seizoen zeiden dat Dolberg misschien wel zijn beste tijd had gehad werden "we" door bijna alle Ajacieden weggehoond.
    Maar zie, nog steeds geen sprankje Dolberg van de Dolberg die hij was.
    Vind ik leuk
    Jozef +32787
    maandag 18 juni 2018 om 09:31
    Het zou leuk zijn als ie mocht spelen in de volgende wedstrijd.

    Vorig jaar zwaar overroepen, maar ontegenzeggelijk een behoorlijk talent. Volgens oud recept zou hij nog gewoon drie jaar bij Ajax moeten blijven. Volgens mij komt het dan helemaal goed met Dolbergje...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    maandag 18 juni 2018 om 10:38
    Oh Dolberg is best wel een talent.
    Had hij al laten zien.
    Maar was dat niet gelijk het beste wat in hem boven kwam?
    Misschien heb ik het verkeerd hoor...........maar hij stagneert al een heel seizoen.
    Oke, is geblesseerd geweest maar die wedstrijden die hij later speelde was verre van zijn kunnen en leken in ieder geval zwaar gedesintresseert.
    Vind ik leuk
    Jozef +32787
    maandag 18 juni 2018 om 10:42
    Met talenten moet je van oudsher geduld hebben toch?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    maandag 18 juni 2018 om 10:46
    Klopt, maar hij nadert de leeftijd talent af te zijn en een jonge gevestigde speler behoort te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:14
    Sommige zijn hier gewoon onrealistisch en proberen hun club te beschermen met rare uitspraken. Ik ben gewoon eerlijk en kritisch over Ajax. Ik vind ook ongeacht welke club je support dat we allemaal op een normale manier kunnen discussiëren over meningsverschillen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    maandag 18 juni 2018 om 12:05
    Ben het helemaal met je eens.
    Vaak genoeg praat ik ook wel positief over Ajax, maar soms bekritiseer ik ze ook wel.
    Vooral door uitspraken vaak gevoed door de media.
    Maar dat wordt mij niet altijd in dank afgenomen.
    Gelukkig zijn er hier wel meer die objectief zijn.
    Alhoewel ik ook moet bekennen dat ik ook mijn club anders bekijk dan een buitenstaander, maar sta wel open voor discussies.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2729
    maandag 18 juni 2018 om 08:53
    Fysiek probleem denk ik. In de jeugd van ajax lang geblesseerd geweest en afgelopen seizoen weer.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22291
    maandag 18 juni 2018 om 10:18
    Ziyech was ook gewoon een rechtsbuiten toen hij kwam
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:04
    De vraag is of Hakim wel tegen een acceptabel bedrag verkocht kan worden als zijn WK finaal in de soep loopt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:13
    Exact stel nou dat Ziyech op het wk compleet door de mand valt, wat dan?
    En Tadic is al 29 als je hem haalt haal je hem voor meerdere seizoenen, dan is zijn waarde wel weg aan het eind van zijn periode, dan moet je al zeker zijn dat je met hem titels haalt, en CL haalt.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5517
    maandag 18 juni 2018 om 07:43
    Wat is het probleem? Geld zat. Tadic en Ziyech in je team zou heerlijk zijn.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    maandag 18 juni 2018 om 07:51
    Normaal gesproken wel.
    Ik weet alleen niet of jij Ajax bedoeld maar dat is voor Ziyech geen optie meer.
    Dan kun je hem beter verkopen ipv een ongeïnteresseerde speler hebben.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9727
    maandag 18 juni 2018 om 07:14
    Wat is acceptabel?

    Ik denk dat Ziyech zelf mentaal al weg is bij Ajax. Eigenlijk kan ie niet meer blijven.
    Vind ik leuk
    Jozef +32787
    maandag 18 juni 2018 om 07:49
    Jawel hoor.

    Ik denk dat Ziyech een bepaald type club voor ogen heeft en dat ie gewoon nog een jaar blijft als er geen geschikte club langskomt.
    Vind ik leuk
    Vato75 +1832
    maandag 18 juni 2018 om 07:07
    Die komt niet kunstgras en te weinig salaris
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 07:10
    onhaalbare kaart!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23682
    maandag 18 juni 2018 om 07:13
    Premier league en een beter salaris.

    Zal het wel weten.
    Vind ik leuk
    Mike123 +366
    maandag 18 juni 2018 om 07:14
    Ajax stelt nog altijd alles in het werk stelt....
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16093
    maandag 18 juni 2018 om 07:23
    Die komt absoluut niet. Ajax is zn tijd aan het verdoen. Kunnen beter doorschakelen naar iets anders, straks zitten ze met lege handen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +347
    maandag 18 juni 2018 om 07:45
    Leuk om te proberen, maar kansloos natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1500
    maandag 18 juni 2018 om 07:54
    De Telegraaf als mediapartner van de Amsterdammers. En Mike 'breaking' Verweij die op verzoek dit soort flauwekul plaatst.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22291
    maandag 18 juni 2018 om 10:21
    De Telegraaf doet niks op verzoek van Ajax. De afgelopen maanden hebben ze alleen maar geschreven over onrust, spelers die weg zouden willen en transfers die niet doorgaan.
    Vind ik leuk
    BonusMalus +508
    maandag 18 juni 2018 om 08:01
    Een goed WK spelen, 29 jaar en al in Premier League actief, onhaalbaar lijkt me.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    maandag 18 juni 2018 om 08:01
    Kleine kans dat die komt. Heel klein. Als ik Roma was zou ik voor Tadic gaan en niet voor ziyech.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:05
    Ajax stelt wederom teleur, dit zal de laatste soap a la balotelli zijn voordat het seizoen begint. Weer een jaar waar supporters lekker worden gemaakt met transfernieuws en waar er niemand komt, en ondertussen krijgt het bestuur weer hun dikke jaarlijkse winstpremie door de winst die straks wordt gemaakt op de op laatste moment vertrekkende spelers....
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:07
    Ik zou em zelfs gratis omruilen met zyech. Wat een verschil in kwaliteit zeg.
    Vind ik leuk
    Morris +20985
    maandag 18 juni 2018 om 08:08
    Mocht het zo realistisch zijn dat hij komt (even dromen) dan is het toch wel helder dat hij voor de vleugelpositie gehaald wordt?

    Immers daar ligt zijn kracht.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:17
    Vind Tadic toch meer een vleugelspits dan een nummer 10
    Vind ik leuk
    Korm +29559
    maandag 18 juni 2018 om 08:24
    Deze speler komt niet, let maar op ;)
    Vind ik leuk
    Budazonen +248
    maandag 18 juni 2018 om 09:17
    Nou dan mag Ajax de salarisplafond wel een stuk verhogen. En als je dat doet voor de speler. Hoe is dan de verhouding binnen de groep?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    maandag 18 juni 2018 om 09:27
    De rest één of ander lul verhaal voorschotelen dat zij ook in aanmerking komen voor loons verhoging.............en bij het functionerings gesprek lullen van: "Ja maar dit kan beter.......dat moet beter......dan kijken we verder".
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:35
    Zo te gek zijn want hij is een beest. Juist daarom ook onwaarschijnlijk dat ie komt. Met dit soort gasten erbij kun je wel weer een potje breken Europees gezien.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:41
    Ajax zou nu de keus moeten maken om het gehele salarisplafond omhoog te brengen om spelers te kunnen behouden en aan te kunnen trekken , dit zou in ieder geval een goede stap zijn, Ajax zou deze bedragen makkelijk kunnen dragen in Nederland, of ze het zullen doen !
    Vind ik leuk
    Eddepet +29
    maandag 18 juni 2018 om 10:05
    Tadic gaat toch nog niet afbouwen? Die wil nog op niveau blijven voetballen.
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    maandag 18 juni 2018 om 11:04
    Zou voor Tadic echt een enorme stap achteruit zijn. Premier league of Eredivisie, wat zou je zelf kiezen? Daarnaast denk ik dat er wel andere clubs in Engeland zijn die hem eventueel over willen nemen.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +622
    maandag 18 juni 2018 om 11:58
    Zie je nog wel voor Doan melden als opvolger. Tadic is onhaalbaar.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:01
    geef m een flink tekengeld en de mogelijkheid om kampioen teworden in nl, dat is dan toch wel beter als tegen degradatie te spelen in england.
    dan kan hij champions league spelen en zich daar ook zo onderscheiden dat hij over 2 jaar nog een dikke klapper kan maken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax stelt nog altijd alles in het werk voor potentiële opvolger van Ziyech'