Ruud heeft zijn woord gegeven aan PSV en er is inmiddels sprake van een akkoord

    "Ruud heeft zijn woord gegeven aan PSV en er is inmiddels sprake van een akkoord"

    maandag 18 juni 2018 om 14:56

    Ruud Brood en PSV hebben een akkoord. Dat laat zaakwaarnemer Sigi Lens weten aan het Eindhovens Dagblad. De laatste dagen ontstond onduidelijkheid over de situatie van de assistent-trainer.

    Brood zou twijfelen over een langer verblijf, omdat hoofdtrainer Phillip Cocu op weg is naar Fenerbahçe. Dat nieuws klopt niet, meldde Brood zelf al via Twitter. Vorige week liet Lens weten dat het nieuwe contract van de assistent-trainer nog niet was ondertekend, omdat Marcel Brands weg is en de ontwikkelingen bij PSV nog onduidelijk zijn. Maandag komt de zaakwaarnemer van Brood met een update.

    "Dat het contract nog niet is ondertekend, had te maken met nog een klein punt van aandacht, niet zozeer met de wisselingen bij PSV", vertelt Lens aan het Eindhovens Dagblad. "Van de situatie van Phillip Cocu was ik op dat moment niet op de hoogte. Wel van de switch van Marcel Brands uiteraard, maar niet van de mogelijke switch van Cocu. Ruud heeft zijn woord gegeven aan PSV en er is inmiddels sprake van een akkoord."

    PSV zou maar wat graag het contract van Brood verlengen, zodat hij de voorbereiding kan opstarten als Cocu is vertrokken. Lens denkt dat zijn cliënt gewoon door kan in Eindhoven. "Aan de duur van zijn eerdere contracten is al te zien dat Ruud contractueel nooit voor dezelfde termijnen gekoppeld is geweest aan Cocu."

    Lees ook: 'Vertrek van Cocu dichtbij: Fenerbahçe meldt zich officieel bij PSV'

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 15:03
    Ruudje brood zou ik toch ook graag nog eens als trainer bij nac zien
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    maandag 18 juni 2018 om 15:07
    Van de Gaag is amper net begonnen,dus Brood hoef je voorlopig nog niet op te rekenen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:10
    Zeg ook niet nu toch? Ben zeer tevreden met de aanstelling van van der gaag.
    In het verleden waren er regelmatig flirts van brood met nac en andersom, en het lijkt me een aardige trainer
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    maandag 18 juni 2018 om 15:17
    Een nieuwe trainer was broodnodig, ik zou zeggen van de Gaag of niet. Laat je niet de kaas van het brood eten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    maandag 18 juni 2018 om 15:06
    Blijft leuk, niks is nog zeker:p voor VP lijkt alles al klaar te zijn. Duitsland zou ook wel even van Mexico winnen;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    maandag 18 juni 2018 om 15:42
    Wel even winnen van Mexico kan elke ploeg gewoon vergeten. Mexico is een taaie tegenstander
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    maandag 18 juni 2018 om 16:31
    Heerlijke wereldbeker toch:p zoveel goede teams.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    maandag 18 juni 2018 om 15:10
    Klasse Brood!.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 15:18
    Assistent van...... Bert van Marwijk.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9717
    maandag 18 juni 2018 om 15:27
    Beetje vreemd om al wel een assistent te hebben maar nog geen nieuwe hoofdtrainer. Maar misschien weten ze daar allang dat ie goed met Van Bommel door een deur kan..
    Vind ik leuk
    Vowtar +3641
    maandag 18 juni 2018 om 16:36
    Zo gek is dat toch niet? PSV begint over 9 dagen aan de voorbereiding, dan heb je iemand nodig die de trainingen leidt. Voorlopig is Cocu nog niet weg. Over een paar dagen kan dat goed anders zijn, maar dan is zijn eventuele vervanger nog niet meteen aangesteld.
    Onafhankelijk van wat er allemaal gebeurt op het trainersvlak, heeft de spelersgroep nu een bekend gezicht dat de eerste trainigen kan leiden. Lijkt me een goeie beslissing.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9717
    maandag 18 juni 2018 om 17:50
    En wat nou als je straks een nieuwe hoofdtrainer aanstelt die zijn eigen stag wil samenstellen? Dan zit je met Brood in je maag..
    Vind ik leuk
    Vowtar +3641
    maandag 18 juni 2018 om 18:05
    Ik kan me goed voorstellen dat Gerbrands bij een eventuele nieuwe hoofdtrainer erop aandringt dat die Brood in zijn technische staf moet opnemen. Je verliest met Brands, Jansen en Cocu drie belangrijke figuren bij het eerste elftal, dan wil je toch nog iets van continuiteit behouden.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12279
    maandag 18 juni 2018 om 19:01
    Kocaman net op straat gezet, kom der maar in Flipke
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ruud heeft zijn woord gegeven aan PSV en er is inmiddels sprake van een akkoord"