Atlético verlengt met Griezmann en Hernández en kondigt miljoenentransfer aan

    Atlético verlengt met Griezmann en Hernández en kondigt miljoenentransfer aan

    maandag 18 juni 2018 om 23:09

    Antoine Griezmann heeft zijn contract bij Atlético Madrid met een jaar verlengd. De Franse aanvaller ligt nu tot 2023 vast in Madrid.

    Griezmann kondigde vorige week al aan dat hij bij Atlético zou blijven en nu zijn er ook daadwerkelijk handtekeningen gezet. Atlético slaat met de verlenging van Griezmann een belangrijke slag, want FC Barcelona zit al een paar jaar achter hem aan. Atlético-voorzitter Miguel Ángel Gil Marín is speciaal naar Rusland gevlogen om Griezmann te laten tekenen.

    Naast Griezmann heeft ook Lucas Hernández zijn contract bij Atlético verlengd. De verdediger had nog een verbintenis tot de zomer van 2022, maar dat is nu 2024 geworden. Ook voor Hernández was er veel interesse vanuit Europa.

    Atlético kondigde vorige week aan dat er een principeakkoord op tafel ligt met AS Monaco over de transfer van Thomas Lemar. De Fransman heeft maandag een voorcontract getekend bij de Spaanse club. Lemar moet echter wel nog medisch gekeurd worden en ook moeten de laatste puntjes nog op de i worden gezet. Naar verluidt is er met de transfer een bedrag van 65 miljoen euro gemoeid.

    Plaats een reactie

    El Cazador +6097
    maandag 18 juni 2018 om 23:11
    Verzadiging ligt op de loer!!
    Vind ik leuk
    Verratti +1985
    maandag 18 juni 2018 om 23:22
    Van hetzelfde nieuws. Ja. Dat Griezman bij Atletico blijft natuurlijk niet. Bij trainer Simeone staat dat woord niet in het woordenboek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:45
    .....ik weet wel wat trucjes om dat tegen te gaan!!!
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8749
    maandag 18 juni 2018 om 23:20
    Zo zal Griezmann helemaal niet meer weg willen met al die Fransen daar ze willen Sidibe ook nog.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44985
    maandag 18 juni 2018 om 23:24
    Dumfries is nu ook definitief PSV-er !
    Vind ik leuk
    El Cazador +6097
    maandag 18 juni 2018 om 23:28
    deze reactie hoort echt bij dit topic thuis, typisch psv dit
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44985
    maandag 18 juni 2018 om 23:32
    Ik informeer een mede psv-er. Zeur niet zo...jaloers zeker.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6097
    maandag 18 juni 2018 om 23:33
    mega
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    maandag 18 juni 2018 om 23:36
    Dumphries hoort hier niet in thuis, correct. Om dat dan typisch PSV tnoemen zal jou wel trots maken. Niet-fiscale..
    Vind ik leuk
    pietprecies +4794
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:36
    En maar janken als Ajacieden over Ajax beginnen in een psv topic :-)
    Vind ik leuk
    Rodajc +14342
    maandag 18 juni 2018 om 23:39
    Schitterend team en prachtige club!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    maandag 18 juni 2018 om 23:48
    Griezman niet naar Barca, dan is Lozano of Memphis logisch alternatief voor de Catalanen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    dinsdag 19 juni 2018 om 04:17
    Nou er zijn wel een paar betere alternatieven dan die twee hoor. Aardige spelers maar ver verwijderd van Barcelona niveau
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6197
    maandag 18 juni 2018 om 23:52
    Lemar kon nog wel eens de aankoop van het jaar worden. Als ik Deschamps was zou ik hem ook maar gauw in de basis zetten.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31533
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:20
    Goed bezig daar. Hopelijk kunnen ze de strijd aan met de andere 2.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:36
    Verlenging van 1 jaar maar😥
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Atlético verlengt met Griezmann en Hernández en kondigt miljoenentransfer aan