'Geen afspraak tussen Everton en PSV: Brands kan jacht op Lozano openen'

    'Geen afspraak tussen Everton en PSV: Brands kan jacht op Lozano openen'

    dinsdag 19 juni 2018 om 07:55

    Het staat Marcel Brands vrij om deze zomer op koopjesjacht te gaan in Eindhoven. In het contract van de nieuwe Director of Football van Everton staat geen clausule dat hij zijn oude club PSV met rust moet laten.

    Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde The Liverpool Echo. Volgens de lokale krant maakt dat de weg vrij voor Everton om zich te melden voor Hirving Lozano. Brands haalde de Mexicaanse aanvaller vorig jaar naar PSV, waar hij in zijn debuutseizoen veel indruk maakte. In 29 Eredivisie-duels was Lozano goed voor zeventien goals en acht assists, waarmee hij PSV aan de landstitel hielp.

    The Toffees lijken wel geduld te moeten betrachten, aangezien Lozano pas na het WK een beslissing neemt over zijn toekomst. Everton heeft overigens nog een ijzer in het vuur. Ook Richarlison is in beeld. Het is echter de vraag of Watford wil meewerken aan een transfer. Sinds de overstap van manager Marco Silva naar Goodison Park is de relatie tussen de twee clubs bekoeld.

    Everton werd maandag al in verband gebracht met Matthijs de Ligt en Gelson Martins. De Ajax-verdediger kan tot wel zestig miljoen euro kosten.

    Poll

    Stelling: PSV kan Lozano na het WK niet behouden

    (4913 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 08:04
    En dr is ook geen afspraak dat PSV hem nu al hoeft te verkopen aan de eerste bieder dus of je bepaalt de volle mep of je kan iemand anders zoeken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    yabba1000 +561
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:07
    precies, hij hoeft nog niet verkocht te worden.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:24
    Dat hoefde Ziyech, Kluivert ook niet en toch gaan ze weg. Lozano kunnen ze never nooit houden dus die heeft zijn laatste wedstrijd voor psv allang gespeeld. Is wel jammer voor het Nederlands voetbal want voor zulke spelers komen de mensen naar het stadion!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    Castromann +5317
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:02
    Dat denk ik ook..... mocht hij nog n keer scoren/uitblinken dan is hij niet te houden....
    40 miljoen of meer is dan geen gek bedrag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:41
    Afwachten. Nog drie wedstrijden met drie of vier goals en hij is weg. Maar één rode kaart vanwege een onbesuisde actie in een moment van frustratie en hij is terug bij "af".
    Als PSV supporter is het lastig: je wil hem er graag nog een seizoen bij hebben, maar als er voor hem een stevig bedrag wordt betaald dan is dat ook belangrijk.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:06
    Nou, Brands, in je natste dromen. Raiola bemoeid zich ermee...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36124
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:15
    We wachten op Barca, Real Madrid, Manchester United of City voor het echt grote geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:22
    Ga jij nu ook over geld, beginnen?
    Jaja_ toch......
    Vind ik leuk
    Thilo +2848
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:30
    “Wij denken in tegenstelling tot Ajacieden niet aan geld.”
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:35
    Niet goed gelezen, bovenstaande.......
    Jaja_ denkt aan het Grote Geld.......
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:40
    Dan kun je lang wachten :p
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +839
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
    Wil je nou zeggen dat Ajax kampioen is in hoofdprijzen vangen dan? Je laat het overkomen alsof PSV niet goed verkoopt. Toevallig dat Sanchez afgelopen seizoen voor 40 verkocht is geworden, anders was Depay toch echt de duurste uitgaande transfer van de Eredivisie ooit. Dus in termen van "Het grote geld" kan PSV met Lozano best wel eens in het vuistje gaan lachen ja (zoals jij nu doet)
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +692
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
    We hebben 5 jaar de tijd.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:36
    Grote geld? Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Rond de 15 miljoen, mag je je handjes dichtknijpen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:40
    Kun je lang wachten. Barca is met alles en iedereen in de weer, nu met Griezmann en Arthur.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:31
    Die Haarlemse Italiaan verkoopt hem zo aan Brands hoor, als hij maar met harde euro`s over de brug komt en de hoogste bieder is
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:07
    Kan hij beter voor 40 onze Neres halen! Die is minder duur maar toch net dat extra beter om een echte topper te worden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:13
    Haha, nog meer leuke grappen zo vroeg in de ochtend? K denk niet dat Brands zit te wachten op iemand die zelfs bij de nr 2 van de eredivisie niet onomstreden is voor 40 mil.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:14
    Je doet net of die Lozano een wereldtopper is! Hij kan idd lekker ballen, maar de absolute top? No way..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36124
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:17
    Als je wereldkampioen Duitsland verslaat op het WK dan ben je een wereldtopper.

    PS doet Neres mee om het WK?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:25
    Ja, wereldkampioen was echt goed......
    Knudde, Zweden is favoriet, hoewel ze op z'n Duits wel zullen ontsnappen.....
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:48
    Ben je tijdens het kampioensfeestje op je hoofd gevallen ofzo? Zweden? België speelt op een hogere nivo dan die gekke Zweden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:05
    Zweden - Duitsland wel te verstaan, we zullen het zien.......
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:26
    Zoals de Brazilianen voetbalden, had Neres uitblinker daar geweest.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:43
    In 2017 werd Mexico afgemaakt door Duitsland met 4-1 met Lozano erbij.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:12
    Nu heeft hij een jaar bij psv gespeeld. Veel geleerd, en na volgend seizoen klaar voor de top
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:00
    Die goal van Lozano had een mongoal zonder benen nog gemaakt!
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:30
    Je wil zeggen dat jij m ook gemaakt zou hebben?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:31
    Nee, ik wilde jou als voorbeeld gebruiken, maar eigenlijk doe je die mongoal er te kort mee...
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:35
    Als iemand die minder is dan een mogool zonder benen op da niveau mee kan. Dan heb jij wel een hele erge ziekte als je t nie haalt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:43
    Niemand is minder!

    In mijn ogen is iedereen hetzelfde! Dik dun zwart wit slim stom rijk arm
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:08
    Vindt ik best racistisch... alles en iedereen maar t zelfde vinde..
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:09
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:35
    Omdat Duitsland een slechte dag heeft en Lozano scoort heeft hij niet ineens in zijn eentje Duitsland over de knie gelegd. Buiten het doelpunt om was hij onzichtbaar, overdreven gelul hier altijd......Lozano is nog gewoon van deze aarde en heeft nog niet veel laten zien
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +964
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
    Deze wereldkampioen heeft zijn laatste 5 wedstrijden niet gewonnen, zo verrassend was het niet.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:44
    Low zet de poppetjes verkeerd neer. Hummels en Boateng maken er een rommeltje van. En Kroos, ja, die had een slechte dag. Die kon loza niet afhouden.
    Reken erop dat Mexico eerder naar huis gaat dan Duitsland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    076Mike +265
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:01
    Dus als de ene ploeg de andere verslaat.. Is de linksbuiten een wereldtopper?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:18
    Hij heeft twee wapens om in de top mee te kunnen komen op jonge leeftijd. Een fatsoenlijk schot en veel snelheid. Als flankspeler kan je dan ook in een seizoen wel tussen de 5 en 10 goals in een hogere competitie scoren. Zoveel hoef je niet te verwachten van een flankspeler als ie de aanval maar niet vertraagd en dat doet ie meestal niet. Alleen op disciplinair gebied is ie nog niet uitgeleerd in de ED.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:25
    Nogmaals, ik vindt het echt een prima voetballer. Maar zolang hij zijn temperament niet onder controle heeft, heeft hij in een topcompetitie niets te zoeken. Daar vliegt hij nog vaker met rood van het veld af!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
    Die beheersing komt met de jaren vast en zeker. Hij is slim genoeg om dat te trainen.
    Vind ik leuk
    Korm +29617
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:29
    ach dat boeit ons niet, zolang ze maar dokken voor hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:34
    haha korm, daar heb je een punt :)
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    donderdag 21 juni 2018 om 01:47
    Dat hoop de gemeente Eindhoven ook, Korm..
    Vind ik leuk
    Korm +29617
    donderdag 21 juni 2018 om 05:48
    Zo afgezaagd dit..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:37
    Ken iemand die zijn tanden in tegenstanders zette en evengoed bij Barca speelt
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:46
    Ik wil er nog wel een wapen aan toevoegen: rust in scoringspositie. Dat zag je ook bij die goal tegen Duitsland. Hoeveel aanvallers ik tijdens dit toernooi al niet heb zien blunderen omdat ze véél te onrustig en véél te direct willen afdrukken... Lozano heeft dat instinct om nog even die extra beweging te maken om zichzelf een betere kans te bieden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:26
    Doen alsof? Hij is jong en flink op weg een wereldtopper met snelheid en scorend te worden. Dat ziet zelfs een blinde in pikdonker!
    Vind ik leuk
    Korm +29617
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
    Neres ook niet
    Vind ik leuk
    Korm +29617
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
    Tja maar die kan je niet gelijk gebruiken omdat hij moet wennen....
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:38
    Niet te hard op moppensmurf...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22054
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:09
    Wel 'lekker' dat Brands en Cocu niet heel creatief zijn en versterkingen in Eindhoven willen ophalen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:15
    Deal
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:19
    Ach, waarom zou Brands niet in de vijver van PSV mogen vissen en alle andere clubs wel? Lijkt me wel dat Lozano zijn ambities hoger dan Everton kan stellen.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2847
    donderdag 21 juni 2018 om 06:23
    Ach, Brands wil die rotzooi helemaal niet hebben. Ook Cocu laat ze staan.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3287
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
    Hopelijk blijft Lozano nog een jaartje, maar als hij nog een paar goede potjes speelt is hij weg. Zal wel een record transfer worden dan, minimaal veertig miljoen
    Vind ik leuk
    Bizzy +16768
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:51
    Raiola is de zaakwn van lozano. Brands en Raiola zijn dikke vrienden. Ik zie het wel gebeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
    Hij gaat naar de club die raiola het meeste geld geeft. Barcelona heeft dat in het verleden graag gedaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:19
    Maar barca wou hem toch hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:44
    Hebben gisteren een bod uitgebracht
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:45
    Tuurlijk... wacht schrijf effe een artikel dat wij dan een bod op Suarez hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:41
    Barcelona heeft via via al een bod van zo'n 50 mln gedaan, kom Marcel.. bieden!
    Vind ik leuk
    Adriaan +351
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:24
    Gevalletje Dolberg denk ik zo maar
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:36
    En Zoet dan?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +663
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:36
    Heeft Everton vorig jaar niet al hun geld al opgemaakt?
    Vind ik leuk
    Bill +21
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:39
    Brands is een overschat managertje die wat geluk heeft gehad op de juiste momenten.
    Zijn poenerige imago en geldsmijterij nu bij everton gaat hem opbreken
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:31
    Brands heeft maar 100 miljoen,en met alleen lozano redt hij het niet bij everton.
    Dus lozano gaat hem niet worden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +141
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:26
    Everton had een goede stap voor hem geweest , maar na de wedstrijd tegen Duitsland kan brands hem wel vergeten.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +114
    woensdag 20 juni 2018 om 00:00
    Mischien kan de gemeente hem kopen? Wel lekker elke maandag vrij
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Geen afspraak tussen Everton en PSV: Brands kan jacht op Lozano openen'