'Geen afspraak tussen Everton en PSV: Brands kan jacht op Lozano openen'

'Geen afspraak tussen Everton en PSV: Brands kan jacht op Lozano openen'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 07:55di 19-06-2018 om 07:55

Het staat Marcel Brands vrij om deze zomer op koopjesjacht te gaan in Eindhoven. In het contract van de nieuwe Director of Football van Everton staat geen clausule dat hij zijn oude club PSV met rust moet laten.

Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde The Liverpool Echo. Volgens de lokale krant maakt dat de weg vrij voor Everton om zich te melden voor Hirving Lozano. Brands haalde de Mexicaanse aanvaller vorig jaar naar PSV, waar hij in zijn debuutseizoen veel indruk maakte. In 29 Eredivisie-duels was Lozano goed voor zeventien goals en acht assists, waarmee hij PSV aan de landstitel hielp.

The Toffees lijken wel geduld te moeten betrachten, aangezien Lozano pas na het WK een beslissing neemt over zijn toekomst. Everton heeft overigens nog een ijzer in het vuur. Ook Richarlison is in beeld. Het is echter de vraag of Watford wil meewerken aan een transfer. Sinds de overstap van manager Marco Silva naar Goodison Park is de relatie tussen de twee clubs bekoeld.

Everton werd maandag al in verband gebracht met Matthijs de Ligt en Gelson Martins. De Ajax-verdediger kan tot wel zestig miljoen euro kosten.

Poll

Stelling: PSV kan Lozano na het WK niet behouden

(4925 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 19 juni 2018 om 08:06
Nou, Brands, in je natste dromen. Raiola bemoeid zich ermee...
Vind ik leuk
DeanJayden +11206
dinsdag 19 juni 2018 om 09:31
Die Haarlemse Italiaan verkoopt hem zo aan Brands hoor, als hij maar met harde euro`s over de brug komt en de hoogste bieder is
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 08:07
Kan hij beter voor 40 onze Neres halen! Die is minder duur maar toch net dat extra beter om een echte topper te worden!
Vind ik leuk
Korm +39449
dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
Tja maar die kan je niet gelijk gebruiken omdat hij moet wennen....
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 12:38
Niet te hard op moppensmurf...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29076
dinsdag 19 juni 2018 om 08:09
Wel 'lekker' dat Brands en Cocu niet heel creatief zijn en versterkingen in Eindhoven willen ophalen..
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 08:15
Deal
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 08:19
Ach, waarom zou Brands niet in de vijver van PSV mogen vissen en alle andere clubs wel? Lijkt me wel dat Lozano zijn ambities hoger dan Everton kan stellen.
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 06:23
Ach, Brands wil die rotzooi helemaal niet hebben. Ook Cocu laat ze staan.
Vind ik leuk
Shelbourne +5862
dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
Hopelijk blijft Lozano nog een jaartje, maar als hij nog een paar goede potjes speelt is hij weg. Zal wel een record transfer worden dan, minimaal veertig miljoen
Vind ik leuk
Bizzy +23310
dinsdag 19 juni 2018 om 08:51
Raiola is de zaakwn van lozano. Brands en Raiola zijn dikke vrienden. Ik zie het wel gebeuren.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
Hij gaat naar de club die raiola het meeste geld geeft. Barcelona heeft dat in het verleden graag gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 09:19
Maar barca wou hem toch hahaha
Vind ik leuk
Adriaan +443
dinsdag 19 juni 2018 om 10:24
Gevalletje Dolberg denk ik zo maar
Vind ik leuk
Mari +11838
dinsdag 19 juni 2018 om 10:36
En Zoet dan?
Vind ik leuk
G.Kopf +4360
dinsdag 19 juni 2018 om 10:36
Heeft Everton vorig jaar niet al hun geld al opgemaakt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:39
Brands is een overschat managertje die wat geluk heeft gehad op de juiste momenten.
Zijn poenerige imago en geldsmijterij nu bij everton gaat hem opbreken
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 12:31
Brands heeft maar 100 miljoen,en met alleen lozano redt hij het niet bij everton.
Dus lozano gaat hem niet worden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
WHAAAAAA +135
dinsdag 19 juni 2018 om 13:26
Everton had een goede stap voor hem geweest , maar na de wedstrijd tegen Duitsland kan brands hem wel vergeten.
Vind ik leuk
Bocajuun +907
woensdag 20 juni 2018 om 00:00
Mischien kan de gemeente hem kopen? Wel lekker elke maandag vrij
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws