'Concurrentie Cillessen: Napoli moet miljoenen op tafel leggen voor PSG-doelman'

    'Concurrentie Cillessen: Napoli moet miljoenen op tafel leggen voor PSG-doelman'

    dinsdag 19 juni 2018 om 10:51

    SSC Napoli heeft geïnformeerd naar Alphonse Areola (foto rechts). De 25-jarige doelman van Paris Saint-Germain staat hoog op het verlanglijstje van Carlo Ancelotti, de nieuwe hoofdtrainer van de club uit Napels.

    Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca di Marzio. Napoli is op zoek naar een doelman na het vertrek van Pepe Reina naar AC Milan. Ook Jasper Cillessen is genoemd, maar Areola is de eerste keus van Napoli. PSG verlangt een miljoenenbedrag voor de 25-jarige Fransman: 35 miljoen euro. Di Marzio sluit niet uit dat dat bedrag lager wordt zodra zaakwaarnemer Mino Raiola aan de onderhandelingen begint.

    Duidelijk is niet of Napoli Cillessen nu definitief links laat liggen. De reservegoalie van FC Barcelona wordt steeds meer in verband gebracht met een transfer. Clubs als Liverpool en Bayern München worden genoemd, maar dus ook Napoli. Volgens Di Marzio is Ancelotti druk bezig met het zoeken naar zijn nummer een doelman voor volgend seizoen. 

    Plaats een reactie

    snorrepof +1024
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:53
    cillessen moet lekker bij barca blijven, centjes harken
    Vind ik leuk
    chicken +10944
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:56
    Als eerste keeper krijgt hij misschien wel meer dan nu...

    Maar geen Italië please...liverpool zou ideaal wezen..

    En nu een biertje..
    Vind ik leuk
    snorrepof +1024
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:58
    als eerste keeper moet hij ook meer werk verrichten; lekker makkelijk geld verdienen zo
    Vind ik leuk
    chicken +10944
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:01
    Zette mijn werkgever me maar ff op de bank dan ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:56
    hij heeft veel geleerd van Bogarde
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:59
    Daar is hij het best in.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1687
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:11
    Cillesen moet lekker van de situatie gebruik maken en salaris verhoging vragen, contractverlenging. Vervolgens lekker verder gaan met de bank warmhouden
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:38
    Wat een slap gel... allemaal.
    Deze jongen is te goed om op de bank te zitten.
    Bij hem gaat het gelukkig niet alleen om geld.
    Hij wil voetballen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
    "Ancelotti zoekt een nr. 1 doelman", dus Cillissen valt af.
    Vind ik leuk
    Arbee +2216
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:18
    Meteen halen, die Areola. Ik zie Cillessen veel liever naar Liverpool vertrekken
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31530
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:30
    Aerola is echt onderschat. Jammer.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14342
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:47
    Had niet meegekregen dat Reina naar Milan was vertrokken, maar 35 miljoen voor Areola is redelijk.
    Vind ik leuk
    Verratti +1994
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:54
    Dan zal PSG een betere keeper gaan terugkopen. Goed nieuws. Mogelijk Cillessen naar PSG.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:01
    Dat denk ik niet is te duur.
    Vind ik leuk
    Verratti +1994
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:08
    Wegens FFP? Goede keepers zijn duur. PSG heeft ergens nog wel wat geld liggen, denk ik. Het zijn geen kruimelaars. Jonge rijken praten over geld. Echte rijken denken niet eens aan geld.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:13
    Weet ik maar eerst een eigen keeper verkopen voor tig miljoen en danCillissen terug kopen voor tig miljoen waar geen winst meer op zit .Dan ben je een dief van je eigen beurs.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:41
    Dacht eerst dat er hier "voetbalkenners"iets schreven.
    Blijken echter allemaal psychologen en bankdirecteuren te zijn.
    Vind ik leuk
    Tjipie +128
    woensdag 20 juni 2018 om 16:19
    Napoli gaat denk ik Ochoa halen, als ik Italiaans en spaans sporr nieuws mag geloven. Ochoa, ex-Ajaccio, ex-Malaga en nu standard luik, heeft zich na winst met Mexico op Duitsland en daarvoor winst van beker in Belgie in de kijker gespeeld..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Concurrentie Cillessen: Napoli moet miljoenen op tafel leggen voor PSG-doelman'