'Concurrentie Cillessen: Napoli moet miljoenen op tafel leggen voor PSG-doelman'

'Concurrentie Cillessen: Napoli moet miljoenen op tafel leggen voor PSG-doelman'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 10:51di 19-06-2018 om 10:51

SSC Napoli heeft geïnformeerd naar Alphonse Areola (foto rechts). De 25-jarige doelman van Paris Saint-Germain staat hoog op het verlanglijstje van Carlo Ancelotti, de nieuwe hoofdtrainer van de club uit Napels.

Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca di Marzio. Napoli is op zoek naar een doelman na het vertrek van Pepe Reina naar AC Milan. Ook Jasper Cillessen is genoemd, maar Areola is de eerste keus van Napoli. PSG verlangt een miljoenenbedrag voor de 25-jarige Fransman: 35 miljoen euro. Di Marzio sluit niet uit dat dat bedrag lager wordt zodra zaakwaarnemer Mino Raiola aan de onderhandelingen begint.

Duidelijk is niet of Napoli Cillessen nu definitief links laat liggen. De reservegoalie van FC Barcelona wordt steeds meer in verband gebracht met een transfer. Clubs als Liverpool en Bayern München worden genoemd, maar dus ook Napoli. Volgens Di Marzio is Ancelotti druk bezig met het zoeken naar zijn nummer een doelman voor volgend seizoen. 

Plaats een reactie

snorrepof +1234
dinsdag 19 juni 2018 om 10:53
cillessen moet lekker bij barca blijven, centjes harken
Vind ik leuk
chicken +13344
dinsdag 19 juni 2018 om 10:56
Als eerste keeper krijgt hij misschien wel meer dan nu...

Maar geen Italië please...liverpool zou ideaal wezen..

En nu een biertje..
Vind ik leuk
snorrepof +1234
dinsdag 19 juni 2018 om 10:58
als eerste keeper moet hij ook meer werk verrichten; lekker makkelijk geld verdienen zo
Vind ik leuk
chicken +13344
dinsdag 19 juni 2018 om 11:01
Zette mijn werkgever me maar ff op de bank dan ;)
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:56
hij heeft veel geleerd van Bogarde
Vind ik leuk
G.Kopf +3387
dinsdag 19 juni 2018 om 11:11
Cillesen moet lekker van de situatie gebruik maken en salaris verhoging vragen, contractverlenging. Vervolgens lekker verder gaan met de bank warmhouden
Vind ik leuk
Simonsopa +427
dinsdag 19 juni 2018 om 15:38
Wat een slap gel... allemaal.
Deze jongen is te goed om op de bank te zitten.
Bij hem gaat het gelukkig niet alleen om geld.
Hij wil voetballen
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
"Ancelotti zoekt een nr. 1 doelman", dus Cillissen valt af.
Vind ik leuk
Arbee +2422
dinsdag 19 juni 2018 om 11:18
Meteen halen, die Areola. Ik zie Cillessen veel liever naar Liverpool vertrekken
Vind ik leuk
Smithsonian +38008
dinsdag 19 juni 2018 om 11:30
Aerola is echt onderschat. Jammer.
Vind ik leuk
Rodajc +17393
dinsdag 19 juni 2018 om 11:47
Had niet meegekregen dat Reina naar Milan was vertrokken, maar 35 miljoen voor Areola is redelijk.
Vind ik leuk
Verratti +2198
dinsdag 19 juni 2018 om 11:54
Dan zal PSG een betere keeper gaan terugkopen. Goed nieuws. Mogelijk Cillessen naar PSG.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:57]
Vind ik leuk
Tjipie +125