El Ghazi twijfelt nog over toekomst: 'Wil laten zien welke stappen ik heb gemaakt'

    El Ghazi twijfelt nog over toekomst: 'Wil laten zien welke stappen ik heb gemaakt'

    woensdag 20 juni 2018 om 07:12

    Anwar El Ghazi is er nog niet helemaal over uit waar hij volgend seizoen voetbalt. De aanvaller geeft aan tijdens de transferperiode oren en ogen geopend te houden.

    "Maar in principe blijf ik, want ik heb het naar mijn zin in Lille en ik word gewaardeerd", aldus de oud-Ajacied tegenover De Telegraaf. Toch was het eerste seizoen voor de buitenspeler geen groot succes. "Ik ben lang geblesseerd geweest aan mijn lies en we zijn bijna gedegradeerd. Maar persoonlijk ging het tot aan mijn blessure eigenlijk best wel goed."

    Door zijn blessure maakte El Ghazi minder minuten dan hij had gewenst. Hij staat inmiddels weer te trappelen om aan de slag te gaan. "Ik ben nu optimaal hersteld en wil iedereen laten zien welke stappen ik als mens en als voetballer heb gemaakt. Ik ben hier echt volwassen geworden."

    El Ghazi verruilde in januari 2017 Ajax voor de Franse club. Lille betaalde zeven mijoen euro voor hem. Het afgelopen seizoen kwam El Ghazi tot 27 optredens in de Ligue 1.

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 07:29
    27 optredens? Geen goals?
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1028
    woensdag 20 juni 2018 om 07:38
    4 goals, 4 assists. Niet heel indrukwekkend
    Vind ik leuk
    Den Daats +4364
    woensdag 20 juni 2018 om 07:52
    Nog zo'n mega talent uit Amsterdam! Buitenaards top talent! Wonderkind!
    Vind ik leuk
    PRICE +17726
    woensdag 20 juni 2018 om 10:38
    Kun je wonderkinderen,toptalenten clownen of fokken want dat is goeie handel Daats ha ha
    Vind ik leuk
    Den Daats +4364
    woensdag 20 juni 2018 om 10:40
    Zeer zeker, goeie handel!

    Alleen vergeet men dat voetbal toch een sport is!
    Vind ik leuk
    PRICE +17726
    woensdag 20 juni 2018 om 10:47
    Klopt absoluut ik snap jou punt,word ook een beetje ziek van die titels van wonderkind en super toptalent,hoe vaak wordt het daarna nooit niks
    Vind ik leuk
    PRICE +17726
    woensdag 20 juni 2018 om 08:33
    Was veel belovend in Amsterdam,jammer van terug slag. In potentie kan hij heel hoog komen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:30
    Goed gemiddelde
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:31
    In Amsterdam werd vooral gewaardeerd dat hij vertrok.
    Vind ik leuk
    Morris +20985
    woensdag 20 juni 2018 om 07:46
    nee de 7 miljoen werd erg gewaardeerd.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3279
    woensdag 20 juni 2018 om 08:09
    De clubs zullen staan te springen, indrukwekkend hoor 17e eindigen met Lille.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:27
    Bande degradeerde zelfs in België, maar wat zegt dat over een individuele speler, Kadioglu bij NEC zelfde verhaal, maar vast ook een slechte speler...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3279
    woensdag 20 juni 2018 om 08:44
    Nou el Ghazi heeft totaal geen indruk gemaakt.

    Overigens zijn veel mensen in België ook verbaasd dat Ajax vele miljoenen neertelde voor Bandé
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23682
    woensdag 20 juni 2018 om 08:22
    Een geweldige ajax exponent.

    Ach die moeten ook ergens ballen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:48
    Zo voorspelbaar. Hij transfereerd naar een sterkere competitie, kan niet mee en is altijd geblesseerd. En dan weer zulke praatjes. Hij is middenmoot/onderkant eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 10:49]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    El Ghazi twijfelt nog over toekomst: 'Wil laten zien welke stappen ik heb gemaakt'