'Mislukte Ajacied kan transfer maken: bod van 35 miljoen; ook PSG geïnteresseerd'

    'Mislukte Ajacied kan transfer maken: bod van 35 miljoen; ook PSG geïnteresseerd'

    donderdag 21 juni 2018 om 21:30

    Stanislav Lobotka staat voor een vertrek bij Celta de Vigo. De 23-jarige middenvelder heeft een sterk seizoen in Spanje achter de rug en mag zich in de belangstelling verheugen van twee topteams, meldt althans El Desmarque.

    Volgens het Spaanse medium staat Lobotka hoog op het lijstje bij Napoli en Paris Saint-Germain. De Italianen brachten zelfs al een bod uit van 35 miljoen euro. De Slowaak moet in Napels de opvolger worden van Jorginho, die voor een transfer naar Manchester City staat. Ook PSG bewondert de speler al maanden en overweegt zich in de strijd te melden.

    De aanstaande toptransfer van Lobotka is enigszins pijnlijk voor Ajax. De controleur speelde in het seizoen 2013/'14 op huurbasis in Amsterdam, maar kwam alleen voor de beloften uit. Ajax had een optie tot koop die in het huurcontract was opgenomen, maar besloot daar geen gebruik van te maken.

    Plaats een reactie

    J Kiprich +14231
    donderdag 21 juni 2018 om 21:36
    Ja, want je kunt alles zien . Gelukkig geen suggestieve titel wederom....
    Vind ik leuk
    slechtekont +3607
    donderdag 21 juni 2018 om 21:53
    Je kan het allemaal niet weten, maar ik begreep toen al niet waarom ze hem geen contractje gaven. Deed echt niet onder voor de rest, maar dat hij dit niveau zou halen had ik ook niet gedacht.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:43
    je koopt niet iemand die niet onder doet van de andere, hij moet er bovenuit steken anders haal je hem niet.
    Vind ik leuk
    chicken +10150
    donderdag 21 juni 2018 om 22:46
    Soms moet je een gokje nemen. Dan weet ik niet wat hij toen moest kosten maar zal geen wereldbedrag geweest zijn.
    Vind ik leuk
    Olfie +3614
    donderdag 21 juni 2018 om 22:53
    Je kunt alleen geen 50 gokjes een wedstrijd laten spelen. Iemand die er bovenuit steekt in de jeugd is al een gokje.
    Vind ik leuk
    chicken +10150
    donderdag 21 juni 2018 om 22:59
    11 gokjes past nog net ;)
    Vind ik leuk
    slechtekont +3607
    donderdag 21 juni 2018 om 22:51
    Bazoer stond op zn plek, anders hadden ze hem gehouden.
    Vind ik leuk
    chicken +10150
    donderdag 21 juni 2018 om 22:58
    Zal dat de reden zijn geweest? Als ze talent gezien hadden had er echt wel een contractje af gekund schat ik in. Maargoed, altijd lastig in te schatten hoe iemand zich gaat ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3607
    donderdag 21 juni 2018 om 23:33
    Trencin vroeg nog een aardig bedrag 2,5 mio geloof ik.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +17004
    donderdag 21 juni 2018 om 21:36
    You win some you lose some
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14231
    donderdag 21 juni 2018 om 21:39
    Welkom bij de club van drie. Je hoort nu bij een select gezelschap van drie mensen die op het zelfde tijdstip op het zelfde topic reageren. Wees zuinig op je lidmaatschap!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +17004
    donderdag 21 juni 2018 om 21:45
    Bedankt voor het verwelkomen van dit bijzondere lidmaatschap, ik kon me in geen beter gezelschap bevinden
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14231
    donderdag 21 juni 2018 om 21:50
    Over jouw gezelschap maak ik me geen zorgen maar ik zit nu toch even kritisch te kijken naar die bult....
    Vind ik leuk
    PRICE +18635
    donderdag 21 juni 2018 om 21:43
    Foutje bedankt,t ja gebeurt ooit.
    Kun je AJAX niet verwijten,speelstijl ,omgeving,vorm allemaal afhankelijk. In Amsterdam niet,nu wel,helaas.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 21:36
    Die gaan voor de eigen jeugd
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14231
    donderdag 21 juni 2018 om 21:41
    Welkom bij de club van drie. Je hoort nu bij een select gezelschap van drie mensen die op het zelfde topic op het zelfde tijdstip reageren. Wees zuinig op je lidmaatschap!
    Vind ik leuk
    035 +3720
    donderdag 21 juni 2018 om 21:39
    Wat een mooie titel weer vh topic?....
    Vind ik leuk
    Thilo +2848
    donderdag 21 juni 2018 om 21:41
    Werd 1 jaar gehuurd door Ajax. VP: “Mislukte Ajacied...”
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    donderdag 21 juni 2018 om 21:43
    Lang leve de ajax flops.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 21:44
    Wij leveren nog regelmatig goede spelers af en jullie?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    donderdag 21 juni 2018 om 21:47
    Sarcasme brah.

    Vind die titels echt steeds slechter worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 21:55
    Excuses dan, met al die trollers hier is het sarcasme niet meer te herkennen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:31
    Filipe Luis werd toentertijd ook niet gezien. Zo laten ze nog wel eens wat lopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:54
    Als je veel klappers maakt kan je het je permitteren om wat misstappen te maken. Je gooit niet altijd 6 he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:22
    Dat ben ik met je eens. Maar een Filipe Luis is toch wel iets meer dan een gewone linksback
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    donderdag 21 juni 2018 om 21:47
    Lang leve Ajax!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    donderdag 21 juni 2018 om 21:44
    Nooit begrepen dat ze hem snel weg deden, maargoed Ajax kan het ook niet altijd bij het rechte eind hebben he;)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10410
    donderdag 21 juni 2018 om 21:47
    Sommige spelers ontwikkelen zich pas later, stilstaan betekend niet dat dat je achteruit gaat. Bij Ajax is het geen vooruitgang dan naar de uitgang iets wat vaak goed uitpakt maar in dit geval niet.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11910
    donderdag 21 juni 2018 om 22:04
    “De aanstaande toptransfer van Lobotka is enigszins pijnlijk voor Ajax”

    Hahah wat een onzin weer zeg, typisch VP dit...
    Alsof iemand hiermee zit, wat een flauwekul.
    Vind ik leuk
    LIO7 +367
    donderdag 21 juni 2018 om 22:23
    Zo gaat dat af en toe in het voetbal... laatbloeier... Ajax kan onmogelijk iedereen vastleggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:24
    Had nooit weg mogen gaan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6237
    donderdag 21 juni 2018 om 22:27
    Dit was gewoon stom van Ajax, heb die jongen tijd gevolgd.kon lekker voetballen.Had wel wat weg van Sneijder.was verbaast dat hij geen verlenging kreeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:32
    Jorginho voor 50-60 verkopen en Lobotka voor iets meer dan de helft terug. Logisch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:58
    Je kan niet alles hebben...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 01:03
    AJAX naam doet wonderen dat zie je maar weer!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:01
    Pfff 2013 lijkt alweer zo ver geleden
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2866
    vrijdag 22 juni 2018 om 01:48
    Ach ja, je kunt ze niet allemaal hebben...
    Vind ik leuk
    renemar +470
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:26
    Mensen bij AJAX zullen zich nog wel eens achter de oren krabben dat ze deze jongen die wekelijks uitblinker was bij Jong AJAX hebben weggestuurd alleen omdat hij van Trencin, de club van Tscheu la Ling (uit de koker van Cruijff), kwam. Typisch de mensen die er niet voor de club maar voor zichzelf zitten. Rancuneuze idioten. Walgelijke mannetjes. En mss. het ergste, die zitten er nu nog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mislukte Ajacied kan transfer maken: bod van 35 miljoen; ook PSG geïnteresseerd'