Update: 'Transfervrije Elbers in onderhandeling met Franse formatie'

    Update: 'Transfervrije Elbers in onderhandeling met Franse formatie'

    zaterdag 23 juni 2018 om 21:32

    Stanley Elbers kan Excelsior inruilen voor de Franse competitie. Ligue 2-club FC Lorient heeft de aanvaller van de Kralingers een aanbieding gedaan, meldt De Telegraaf vrijdagavond.

    Elbers heeft in Frankrijk een gesprek gehad met de trainer van Lorient, Mickaël Landreau. Hij kan transfervrij de overstap maken naar de Ligue 2. Landreau hoopt dat Elbers een rol kan spelen in promotie naar de Ligue 1. Vorig seizoen liep de Franse club promotie op de laatste speeldag mis na een nederlaag bij de nummer voorlaatst. De club degradeerde een jaar eerder.

    Een vertrek van Elbers zou voor Excelsior een groot gemis zijn. De aanvaller was onder trainer Mitchell van der Gaag een van de bepalende spelers en had een basisplaats. In 54 wedstrijden voor Excelsior maakte hij elf doelpunten. Elbers heeft er geen geheim van gemaakt dat hij toe is aan een nieuw avontuur.

    Update 23/6 21.30 uur: Voetbal International bevestigt dat Elbers inderdaad de overstap kan maken naar Frankrijk. De 26-jarige aanvaller aast op een buitenlands avontuur en is momenteel in gesprek met Lorient. In Kralingen beschikt Elbers over een aflopend contract.

    Plaats een reactie

    elijah +1571
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:45
    Ik ken hem niet maar succes voor hem
    Vind ik leuk
    Aal +22122
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:49
    Qua entourage doen... maar 2e divisie Frankrijk is drama........NEE!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:01
    Kijk je geen voetbal dan? Is gewoon een basisklant in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:01
    Leuke club voor onze oud speler.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22071
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:39
    Toch aardig wat jeugdspelers van Den Haag goed terechtgekomen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:46
    Zeker weten maat! Iets anders dan, hoop toch echt vaker jeugdspelers kunnen houden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22071
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:04
    Er worden al best veel jeugdspelers gecontracteerd je kunt niet iedereen maar een contract aanbieden, toch? Wij zijn geen topclub die zomaar die risico kunnen nemen. Het kost wat allemaal maat. En jeugdspelers die wel elders de overstap maken naar anders BVO's worden vaak gemanipuleerd door clubs met veel belovende beloftes waar ouders vaak voor vallen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31892
    zondag 24 juni 2018 om 09:55
    En de raiola's niet te vergeten
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22071
    zondag 24 juni 2018 om 10:20
    Ook die spelen een grote rol.
    Vind ik leuk
    Enw02 +511
    zondag 24 juni 2018 om 12:11
    Dit soort jeugdspelers neem je afscheid van. Hebben ze goed gezien destijds
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22071
    zondag 24 juni 2018 om 18:39
    Net als Robin van der Meer goed gezien.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:06
    Jammer dat hij transfervrij gaat.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31892
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:36
    Gelijk gaan stapje hogerop voor hem.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:41
    Leuke stap voor hem, toch 4x zo groot als Excelsior..
    Vind ik leuk
    Dussie +185