'Droomtransfer naar Primera Division-top lonkt voor oud-PSV'er Moreno'

    'Droomtransfer naar Primera Division-top lonkt voor oud-PSV'er Moreno'

    vrijdag 22 juni 2018 om 23:31

    Hectór Moreno mag dromen van een toptransfer naar Atlético Madrid. De Spaanse grootmacht heeft volgens de Mexicaanse krant Record interesse in de oud-PSV'er van Real Sociedad.

    Moreno werd vorig jaar zomer door AS Roma voor een klein bedrag van zes miljoen euro overgenomen van PSV, maar in Italië flopte hij volledig. Al na een half jaar en vijf optredens voor Roma vertrok hij naar Sociedad. Record schrijft dat Moreno in de eerste WK-wedstrijd van Mexico tegen Duitsland de interesse van Atlético heeft gewekt. De Spaanse topclub is voor het hart van de defensie op zoek naar een versterking. Moreno geldt als optie.

    Een groot voordeel voor Atlético is dat Moreno voor een klein bedrag af te halen is bij Sociedad. Record schrijft dat de dertigjarige linkspoot voor een bedrag van rond de vijf miljoen euro overgenomen kan worden. Moreno heeft bij Sociedad nog een contract voor drie jaar. 

    Een voordeel voor Moreno is dat hij de Spaanse competitie goed kent. Eerder kwam hij uit voor Espanyol. Atlético zou zijn derde Spaanse club worden. In totaal was Moreno vijf seizoenen actief in de Primera Division. Moreno speelde in Europa verder nog voor AZ.

    Plaats een reactie

    stratumseind +139257
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:28
    Dat zou een geweldige stap voor hem zijn maar godin gaat ie er niet uit spelen
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:48
    Backup bij Atletico is al geweldig genoeg en hem zeer gegund
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:59
    Moet ie gewoon doen, kunnen jullie hem dan weer huren. Beter als die Duitser naast isi lijkt me.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:08
    Lekker he zo n waterpijp
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:23
    Vind je? Doe mij maar een pilske.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:30
    Moreno kennen ze bij Atleti wel de laatste jaren. Mooie stap voor hem!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:35
    Mooie transfer!
    Vind ik leuk
    SvL +125
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:53
    Waarom komt die gewoon niet lekker terug naar PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:03
    omdat het leven met een jaarsalaris van 3 miljoen iets aantrekkelijker is dan dat met 1 miljoen
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +633
    zaterdag 23 juni 2018 om 04:22
    Kreeg bij PSV ook tegen de 3mio inclusief alle trucs. Maar daar ging nog wel wat belasting af, dus verschil zal idd groot zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:21
    Vind het toch gek dat hij niet geslaagd is bij roma. Waarom niet, weet iemand dat? Want is kwalitatief echt wel goed genoeg voor de subtop/top van de serie A. Niet voor juventus, maar wel voor de rest lijkt me zo!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82144
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:32
    Tsja, als je maar een half jaar de kans krijgt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:33
    Tja dat is idd niet makkelijk. Maar is dat de enige reden? Je zou toch zeggen dat roma toch zorgvuldig moet inkopen, het is geen city of psg.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82144
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:35
    Ja klopt wel wat je zegt. Maar Roma heeft wel te snel afscheid genomen. Gewoon een mispeer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:40
    Zonde dat dit soort spelers niet lekker in NL blijven dus! Al zal dit helaas niet gaan gebeuren...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82144
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:45
    Ja de doekoes man, maar zeker jammer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 02:32
    Super veel voordelen dus
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:38
    Straks flopt er weer een speler bij AS Roma
    Vind ik leuk
    G.Kopf +746
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:47
    Als je flopt bij as roma is er dus nog hoop, goed om te weten voor Kluivert.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Droomtransfer naar Primera Division-top lonkt voor oud-PSV'er Moreno'