'Man City wil PSV en Ajax aftroeven en bedenkt plan met hoofdrol voor NAC'

    'Man City wil PSV en Ajax aftroeven en bedenkt plan met hoofdrol voor NAC'

    zondag 24 juni 2018 om 17:25

    Niet Ajax, PSV, PEC Zwolle of AZ, maar NAC Breda wordt mogelijk het nieuwe, tijdelijke onderkomen van Daniel Arzani. The Sunday Times schrijft dit weekend dat Manchester City overweegt om de Australische tiener in te lijven en hem daarna in het Rat Verlegh Stadion te stallen. 

    Arzani speelt momenteel voor Melbourne City, dat evenals Man City onderdeel uitmaakt van de City Football Group. Voor een directe overstap naar de Premier League is het sowieso te vroeg voor de negentienjarige Arzani; een tussenstap in - bijvoorbeeld - Nederland is logisch, schrijft The Sunday Times, en dus komt NAC dan al snel in beeld.

    De Parel van het Zuiden heeft al enige tijd een samenwerkingsverband met Man City. De afgelopen seizoenen werden er telkens meerdere spelers door The Citizens verhuurd aan NAC. Zo kreeg de formatie uit Breda onder meer de beschikking over Angelino en Manu Garcia. 

    Als het kapitaalkrachtige Man City daadwerkelijk van plan is om een bod uit te brengen, zijn andere Nederlandse clubs mogelijk kansloos in de strijd om Arzani. Eerder vandaag verscheen in Australië het bericht dat Mark van Bommel de international naar Eindhoven wil halen. Ook Ajax en AZ worden gelinkt aan Arzani. 

    Plaats een reactie

    zondag 24 juni 2018 om 17:32
    Nou, dat was dus Arzani.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:47
    Arzaniet.
    Vind ik leuk
    PRICE +32066
    zondag 24 juni 2018 om 17:53
    Geef psv goeie kans bij city ben je handelswaar
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 23:06
    Dan zal hij vermoedelijk toch eerst naar NAC gaan, ook Zwolle heeft nog interesse. Denk daarbij aan de banden van van T Schip, maar als City hem echt wil voor de toekomst of als handelswaar, dan is de route via NAC of anders via Girona in Spanje het meest logisch
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20469
    zondag 24 juni 2018 om 18:15
    Aarzel niet
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:48
    Volgende#Bommel
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9078
    zondag 24 juni 2018 om 19:04
    En hij leefde nog lang en gelukig😂😂
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    zondag 24 juni 2018 om 17:33
    Onze Mark fixt dit klusje wel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:35
    Of Marc......
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    zondag 24 juni 2018 om 17:36
    Nee het is Mark.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:37
    Er is geen Mark meer, is Euro voor in de plaats gekomen......
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:38
    Geen Marc meer dus?.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    zondag 24 juni 2018 om 17:42
    Hoeveel blijft er Netto over?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:23
    Ook na de transfer van Tadic is het geldpakhuis in Amsterdam nog goed gevuld.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    zondag 24 juni 2018 om 18:35
    Ik had ook niet anders verwacht met Dagomarc als geldpakhuisbeheerder ;)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 20:00
    Je kan zeggen wat je wilt over Marc, maar het lijkt mij nu toch wel duidelijk dat de reden dat zulke aankopen niet gedaan werden kwam door Bergkamp en Van Duivenbode.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    zondag 24 juni 2018 om 20:14
    Tuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 22:16
    Serieus?
    Vind ik leuk
    :O +4197
    zondag 24 juni 2018 om 22:11
    Er is wel een Mark. Mark my words.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4706
    zondag 24 juni 2018 om 17:37
    Liever niet!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:38
    Idd lulkoek hun wilden ook Lozano hebben dus kom maar op Mark maak je sterk!!
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    zondag 24 juni 2018 om 17:40
    We hebben die Armani of zoiets al lang binnen joh
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:48
    En wie is we?
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    zondag 24 juni 2018 om 17:50
    Eindje
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:03
    Eindje wat? Eindje lopen? Eindje fietsen? Eindje weg?
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    zondag 24 juni 2018 om 18:03
    Eindhoven jonge
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:28
    eindje op de platte kampioenskar ....
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    zondag 24 juni 2018 om 19:24
    Boeruhhhh
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 24 juni 2018 om 20:16
    Bommel THA BOMB
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14811
    zondag 24 juni 2018 om 17:34
    Lekker belangrijk..
    Vind ik leuk
    Thilo +2830
    zondag 24 juni 2018 om 17:34
    Mooizo
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:36
    Van Bommel doet even een woordje en dan troeft PSV City af.
    Vind ik leuk
    Morris +22452
    zondag 24 juni 2018 om 17:40
    PSV moet op de centen letten.. Het wegvallen van van ginkel is echt een aderlating. Een ervaren middenvelder is meer dan welkom in Eindhoven
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:43
    Ik denk dat we wel meer dan 10 miljoen te besteden hebben want ik denk dat Van Ginkel zo veel, zo veel kost Arzani niet neem ik aan .
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Morris +22452
    zondag 24 juni 2018 om 17:47
    Het gaat om maken van keuzes..
    Geld kan je maar 1x uitgeven..
    Vind ik leuk
    PRICE +32066
    zondag 24 juni 2018 om 18:23
    Hoe zit het met fie Guiterez hoor je weinig meer van.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    zondag 24 juni 2018 om 18:49
    Inderdaad, van Ginkel was vorig jaar de meest waardevolle middenvelder van de eredivisie. Met zo ene in je elftal pak je prijzen :)
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    zondag 24 juni 2018 om 19:10
    och gut het seizoen staat alweer voor de deur? De Ajacieden komen weer accountant spelen bij PSV. Heb ik je niet al genoeg uitgelachen voor dergelijke uitspraken vorig jaar?
    Vind ik leuk
    Morris +22452
    zondag 24 juni 2018 om 19:46
    Da's jouw probleem ook. Je bent niet kritiek naar je eigen club.

    Geef mij 1 goed argument dat wat ik zeg niet klopt
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    donderdag 28 juni 2018 om 06:00
    Mijn argument is hetzelfde als die van vorig jaar toen je dezelfde onzin zat te verkondigen. Je hebt er helemaal geen kijk op. Jij was er ook van overtuigd dat Lozano onhaalbaar was, dat er geen geld meer was voor Romero en dat PSV misschien met geluk 3e zou eindigen.

    Het is iedere zomerstop hetzelfde met jullie. Overschatting en tegen Maart zijn al jullie godenzonen opeens koekenbakkers en geldwolven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 28 juni 2018 om 06:00]
    Vind ik leuk
    Morris +22452
    donderdag 28 juni 2018 om 08:18
    Da's geen argument.

    Da's achteraf je gelijk halen..

    Overgeven had ik wel gelijk. Lozano was onhaalbaar voor de bedragen die gesuggereerd werden. PSV heeft aanzienlijk minder betaald. Da's knap maar ze moeten straks ook veel afstaan bij doorverkoop.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    zondag 1 juli 2018 om 19:38
    hahaha dus het feit dat je al vaker dingen riep zonder kennis van zaken is geen argument? gast ga lekker heen.

    Ik spreek je volgend jaar weer om weer mijn gelijk te halen.
    Vind ik leuk
    Morris +22452
    zondag 1 juli 2018 om 20:18
    Net zoveel als jij.
    Eens krijgt een ieder wel gelijk. Kwestie van tijd.

    Non discussie
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14811
    zondag 24 juni 2018 om 17:50
    En kaapt Ajax dat ventje weg bij PSV en heeft Ajax er wéér een eigen jeugd speler bij die door breekt in het eerste... ;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18051
    zondag 24 juni 2018 om 17:37
    Slim van City. Goedkoop overnemen en dan volgend seizoen voor 5 miljoen aan PSV verkopen. Makkelijk geld zo voor ze.
    Vind ik leuk
    PRICE +32066
    zondag 24 juni 2018 om 18:24
    Trapt PSV niet in de handelswijze van City
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 19:37
    "goedkoop overnemen" is irrelevant, beide clubs vallen onder dezelfde holdingbedrijf
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    zondag 24 juni 2018 om 17:38
    Lijk me als speler dat je liever na een top 3 club gaat dan gekocht worden door city en dan verhuurd worden aan NAC ! Doe je het als speler 2 jaar goed met een top 3 staan de clubs ook in de rij
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 18:32
    ik zou niet weten waarom niet als speler gaat hij meer verdienen dan bij die andere drie en speelt alsnog in dezelfde competitie.
    doet hij het niet geweldig willen die drie hem ook niet meer .maar heeft hij wel zijn zakken gevuld.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    zondag 24 juni 2018 om 19:24
    Hij zal meer verdienen ja maar denk niet dat het zodanig meer zou zijn om dan die keuze te maken in Nederland zal die bij psv of Ajax miss 5a7 ton per jaar verdienen wat zal die bij city verdienen 1.2 ? Perjaar het is wat je als speler wilt meer geld en bij een degradatie club spelen of wat minder en CL of Europa leugue spelen
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 19:55
    jij gaat er van uit dat hij speelt bij een ajax psv of feyenoord wat je niet weet ,net zoals je niet weet of ze cl gaan spelen.
    zie eerst de voor rondes maar door te komen dat is al moeilijk zat voor nederlandse clubs.
    en 5 a 7 ton? misschien wel ja maar dan op zeker bruto waar die 1,2 netto is bij city zou jij zoveel geld opgeven voor evt een of twee wedstrijden cl?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    zondag 24 juni 2018 om 20:45
    Licht er aan wil je voetballen voor prijzen of wil je als hoer gebruikt worden en verhuurd worden aan elke degradatie club ieder voor zich maar ik zou willen voetballen om prijzen
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 11:40
    en de club waar je aan verhuurd word speelt niet voor prijzen? althans daar ga jij blijkbaar van uit.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    maandag 25 juni 2018 om 15:29
    Elke club speelt voor prijzen maar een club als NAC met alle respect die doet mee om boven water te blijven meer niet
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 15:54
    wie zegt dat hij dan basis speelt die kans is bij nac weer hoger.
    Vind ik leuk
    Eddepet +45
    zondag 24 juni 2018 om 17:39
    Money money money
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zondag 24 juni 2018 om 17:39
    Daar hebben we uitzendbureau City ook weer!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 18:33
    en oh wat zal jou club dat graag willen zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zondag 24 juni 2018 om 18:37
    Alsjeblieft niet zeg, trieste praktijken.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 19:56
    nou op landelijk niveau doet jou club anders hetzelfde hoor.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zondag 24 juni 2018 om 19:58
    Oh vertel eens dan?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 20:00
    die roven toch ook alle clubs leeg of wou je dat ontkennen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    zondag 24 juni 2018 om 20:53
    Hebben wij een investeringsmaatschappij dan die alle spelers koopt en verhuurd zonder dat ze in n ons shirt hebben gevoetbald.Mijn club heeft genoeg eigen jeugd opgeleid.In tegenstelling tot jouw club.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 01:19
    ja de ajax bv en mijn club leid er genoeg op hoor.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 25 juni 2018 om 02:06
    Waar jullie maar altijd maar graag van gebruikmaken , jullie kunnen niet bestaan zonder onze afdankers.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 11:36
    je bedoeld dat jullie het niet zonder utrecht spelers kunnen dit jaar weer 12 spelers van 0nder11 benaderd door ajax let wel 12 he een heel elftal is dat.
    dus eigenlijk kunnen jullie niet bestaan zonder utrechters wat ook blijkt uit het verleden ik noem een wouters vbasten sneijder precies de betere ajax spelers ooit.
    doet pijn he gezien je gefrustreerde reactie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 25 juni 2018 om 16:08
    En hoeveel nemen jullie ervan ons over? Logisch toch dat jeugd voor Ajax kiest ipv Utrecht.Vertel mij even hoeveel toppers jullie hebben opgeleid? Die Utrechters die Ajax heeft opgeleid, hebben geen minuut bij Utrecht gespeeld, uiteindelijk een slimme keuze.Wij zijn wereldberoemd om de opleiding, Europese successen.En jullie?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 17:04
    kijk en daar ga je weer de mist in die jongens kiezen niet voor ajax maar gaan voor hun kans bij utrecht althans de meeste dan 7 vd 12 zijn gebleven.
    en wij nemen niets van jullie over anders had utrecht er wel voor moeten betalen niet?
    die jongens zijn weggegaan na een ruzie tussen wooter en een aantal ouders en waren dus clubloos.
    en doe nou niet alsof ajax zoveel toppers opleid want dat doen ze niet ze roven ze overal weg en dan breken er altijd wel een paar door en roepen jullie het hards eigen jeugd.
    ook is ajax goed in spelers afpakken vlak voor ze tekenen bij utrecht ik noem een vbasten en klaassen.
    voor sneijder was geen plaats in die tijd omdat utrecht nog een stichting was en dus geen jonge jeugd had.
    en dat is gelukkig aan het veranderen clubs die met ajax samen werkte kiezen nu weer voor utrecht vandaar dat ajax probeert om nu de jeugdopleiding leeg te trekken maar gelukkig is frans niet gek.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 25 juni 2018 om 17:28
    Utrecht is een subtopper en Ajax een topclub, het merendeel van de grote talenten kiest voor Ajax ipv Utrecht.Het is geen hogere wiskunde hoor. Seedorf, Kluivert Sr en jr ,Davids, de Ligt,Cruijff, Nigel de Jong, Witschge allemaal jongens uit A'dam.Moet ik nog even doorgaan? Noem mij nou eens 1 topper dan die is opgeleid door FC Utrecht? Noem ze maar eens op!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 17:45
    nee hoor ajax rooft ze overal vandaan en roept dan eigen jeugd wat is daar zo moeilijk aan ik kan ook met een grote zak geld de andere clubs continu beroven van hun talenten dat is geen hogere wiskunde hoor.
    maar feit is wel dat zonder utrechters ajax een stuk minder bereikt zou hebben.
    maar vooruit jij je zin ik geef je er twee wouters en vhanegem
    en ajax is natuurlijk al jaren geen topclub meer in nederland natuurlijk nog wel maar verder stelt ajax ook niets meer voor net zoals de rest vd eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 25 juni 2018 om 18:46
    Van Hanegem heeft nooit bij Utrecht gevoetbald, was Velox en Xerxes.Alleen Wouters,maar verder? Waarom heeft Ajax dan zoveel talent opgeleid uit Amsterdam en omstreken? En waarom heeft FC Utrecht dan zo weinig opgeleid? Zou t dan toch niet aan de opleiding liggen? En Utrechtse jongens hebben niks met FC Utrecht te maken, zijn allemaal opgeleid bij Ajax.Kortom een toptalent die de top wil bereiken en de keuze heeft tussen Utrecht en Ajax zal in t merendeel altijd voor Ajax kiezen, de historie bewijst dat.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14811
    zondag 24 juni 2018 om 18:38
    Ik denk die van jou nog meer..
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 19:59
    nee hoor wij kopen liever eigen spelers die eigendom zijn waar we wat op kunnen verdienen als club.
    aan huren heb je niets en dat soort spelers kopen kunnen wij niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 20:00]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14811
    zondag 24 juni 2018 om 20:03
    Dus Ajax huurt wel spelers?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 24 juni 2018 om 20:09
    dat zeg ik niet ik zeg dat psv ajax feyenoord graag een city zouden willen zijn.
    nu kunnen ze niet meer mee.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14811
    zondag 24 juni 2018 om 20:16
    Oh zo, sorry, verkeerd begrepen..
    In dat geval ben ik het met jou eens!
    Vind ik leuk
    Jafio +1687
    zondag 24 juni 2018 om 17:40
    Dat zou toch wel geweldig zijn!! Graham Arnold kan een goed woordje doen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    Luiehond +1950
    zondag 24 juni 2018 om 17:42
    Arzani zal waarschijnlijk nooit voor city uitkomen als hij daar naartoe gaat! Dus weer een typisch geval van mensenhandel!
    Vind ik leuk
    Pec Man +800
    zondag 24 juni 2018 om 17:49
    NAC werkt daar blijkbaar graag aan mee.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:53
    Klopt. Maar volgens mij laat Zwolle zich ook niet onbetuigd.
    Vind ik leuk
    Pec Man +800
    zondag 24 juni 2018 om 17:57
    Dat is ook weer zo.
    Vind ik leuk
    Muscles +714
    zondag 24 juni 2018 om 17:45
    Als de FIFA ooit eens beleid wil maken om voetbal gezond te maken moeten ze Financial Fair Play eens in de praktijk keihard doorvoeren. Clubs uit Engeland en Spanje zijn ziek van dubieus geld en teveel geld. Regels opstellen voor maximaal aantal spelers en minimaal aantal nationale spelers per team kunnen het verschil maken. Eens kijken in Amerika waarbij topspelers verplicht rouleren, moet dat de ogen openen???
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:49
    Blablabla
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14811
    zondag 24 juni 2018 om 18:40
    Ik snap jouw punt, maar zolang het geld regeert kan je dat wel vergeten en blijven dromen..
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    zondag 24 juni 2018 om 19:15
    Dubieus geld in Engeland? Wat dacht je van TV geld en sponsors?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 19:23
    Hij heeft het over die vriendje van putin en de terrorisme financierders uit Qatar
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 17:14
    die zitten in nederland net zo goed.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 17:57
    Oja wie? baudet/Geert en wie is de miljarden investeerder in terrorisme?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 18:09
    alsof baudet/geert ook maar iets met voetballen te maken hebben zuch ga lekker bij de groene rakkers zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:19
    Voetbal? Eh het ging over geopolitiek meneertje en hoe het in het voetbal is binnen gedrongen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 17:11
    jou club doet precies hetzelfde in nederland en bvb denemarken dus wat is je punt?
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:46
    om 15.00 schrijft VP nog dat PSV met Ajax concureert voor hem , en nu gaat ie in 1 keer naar Manchester City
    echt goede journalisten daar bij VP ....
    Vind ik leuk
    Foebele +53864
    zondag 24 juni 2018 om 17:48
    Die gaat dan nooit bij City voetballen, die wordt dan gekocht, verhuurd aan NAC om hem daarna weer te verkopen. Het zou tijd worden dat spelers niet meer meewerken aan zulke constructies, want ze verliezen volledig de grip op hun carriere, zie hoe van Ginkel al 31x verhuurd is, soms zelfs voor slechts een half seizoen.
    Vind ik leuk
    Jafio +1687
    zondag 24 juni 2018 om 17:50
    Arzani zou zeker gezien zijn potentie in aanmerking komen voor City maar Is nog net te jong dus 1 of 2 jaar Nac zou goed kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Foebele +53864
    zondag 24 juni 2018 om 17:53
    Geen enkele jonge speler haalt het eerste, ze worden puur gekocht, omdat ze er flink geld aan verdienen. Kopen voor weinig, verhuren een paar keer en omdat ze dan bij City onder contract staan ipv PSV of Ajax leveren ze altijd meer geld op.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29431
    zondag 24 juni 2018 om 18:05
    In principe slim,alleen ze verkloten er wel veel mee.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:00
    Foebele,
    van Ginkel 3 opeenvolgende seizoenen bij PSV, Kampioenschappen en aanvoerder toch niets mis mee, voor van Ginkel niet en de betreffende clubs niet. Er zijn zelfs topspelers die na 1 seizoen alweer verkocht worden.
    Vind ik leuk
    PRICE +32066
    zondag 24 juni 2018 om 17:52
    De speler heeft zelf OOK nog een keuze,dus city niks is nog zeker
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:55
    Voetbal anno 2018...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29431
    zondag 24 juni 2018 om 18:04
    City is wel een kloteclub. Haal 1000 spelers waar je niets mee doet. Jongen jongen wat een beleid.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:22
    Tja maar er zitten altijd wel een paar goede tussen die veel opleveren, en daarnaast slijten ze zelfs de flops vaak nog voor leuke bedragen dus het is winstgevend voor ze.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:21
    Dat was te verwachten, is onderdeel van de City groep.
    Vind ik leuk
    wiedewiede +384
    zondag 24 juni 2018 om 18:22
    De vraag die je ook kan stellen is of dat Ajax en PSV deze jongen voor het eerste elftal willen halen of voor de breedte (en de toekomst). Dat weet waarschijnlijk ook niemand te vertellen. Een keuze voor City is dan zo gek nog niet in de wetenschap dat je bij eventuele verhuur aan NAC waarschijnlijk meer wedstrijden zult spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:37
    Nee Ajax haalt hem voor de ,,eigen,, jeugd
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:46
    En weer een talent verpest
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    zondag 24 juni 2018 om 18:50
    Hebben we City weer die alles wat tegen een bal aanschopt opkoopt.
    Als de FIFA en UEFA niet zo een corrupt zooitje was hadden ze er gisteren al maatregelen tegen genomen.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +323
    zondag 24 juni 2018 om 19:04
    Dit is exact de reden waarom clubs verboden zou moeten worden om meer dan 24 A spelers onder contract te hebben. Dan voorkom je de sleepnet praktijken en krijg je een eerlijker speelveld waarbij eens niet Barca, Real, Bayern of Juventus de CL wint.
    Vind ik leuk
    Champ +152
    zondag 24 juni 2018 om 19:43
    Hoezo mensenhandel?
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2226
    zondag 24 juni 2018 om 19:58
    Dat Nac is ook z'n hele eigen identiteit aan het weggeven. Maargoed daar is Smulders een kei in...
    Vind ik leuk
    JohnFe +337
    zondag 24 juni 2018 om 20:47
    Valt wel mee hoor, misschien vergeet je dat dat het derde jaar van het contract met MC is...aan alles komt een eind.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2226
    zondag 24 juni 2018 om 21:57
    Ja dan verzint die ouwe huurder wel weer wat anders. Bij Fc Eindhoven liep ook ineens een half PSV elftal.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 24 juni 2018 om 20:15
    Helaas Bommel THA BOMB neemt hem mee ! Zo gaaf dit . Hij is zo goed ben blij dat Bommel hem meeneemt
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 21:30
    Marco Borsato had er een liedje over Dromen zijn bedrog. Die gaat naar City en word dan verhuurd aan NAC
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 21:52
    Mocht de spelerzelf iets te zeggen hebben en denkt hij na dan gaat ie naar PSV of Ajax. De kans dat je als speler van deze 2 clubs gezien wordt en zo een mooie carrière voetbalt is tig keer groter dan dat je na een jaar of wat bij nac terecht komt en zo doorgroeit naar t niveau Manchester.
    1jaar mee voetballen bij het niveau Ajax of PSV geeft meer ervaring dan het niveau voetballers NAC . Bij PSV en Ajax speel je meer belangrijke wedstrijden .
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 17:17
    die kans is helemaal niet groter wie zegt dat hij speelt bij een ajax of psv? dan is de kans op speeltijd bij nac toch een stuk hoger.
    Vind ik leuk
    Smash +3076
    zondag 24 juni 2018 om 22:21
    Zo zie je maar weer (als het al klopt). Manchester City is gewoon een handelshuis. Lekker voor die jongen zijn ontwikkeling om hem bij NAC te stallen. Ze willen alleen maar geld aan hem verdienen. Ze halen hem voor 4 miljoen en sluizen hem 2 jaar later voor 10 miljoen door. Net zoals dat zal gebeuren bij onze broeder van PEC Zwolle; Sandler. Die denkt ook nog steeds dat hij een kans krijgt daar. Hahahaha!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 18:07
    voor vier miljoen halen en voor tien verkopen klinkt mij juist als goed beleid in de oren.
    Vind ik leuk
    Smash +3076
    maandag 25 juni 2018 om 20:52
    Klopt, maar zo helpen ze wel alle andere clubs naar de kloten. Die kunnen niet opbieden tegen dit soort clubs en zal het gat alleen maar nog groter worden.
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zondag 24 juni 2018 om 22:37
    NAC niveau
    Vind ik leuk
    Korm +33507
    maandag 25 juni 2018 om 09:55
    Waarom hem bij NAC plaatsen als je hem ook bij PSV kan stallen? Die spelen vCL ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 09:55]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    maandag 25 juni 2018 om 18:11
    nou alsof die twee wedstrijden wat uitmaken.
    en nee het is geen sneer naar psv toe maar gewoon een feit we stellen immers als nederland europees niets meer voor.
    Vind ik leuk
    Korm +33507
    dinsdag 26 juni 2018 om 07:59
    volgens mij is psv sowieso verzekerd voor de groepsfase EL
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341