'PSV concurreert met Ajax om WK-jonkie: Van Bommel heeft streepje voor'

'PSV concurreert met Ajax om WK-jonkie: Van Bommel heeft streepje voor'

Gepubliceerd: zondag 24 juni 2018 om 14:56zo 24-06-2018 om 14:56

De kans bestaat dat Daniel Arzani volgend seizoen bij PSV voetbalt. In Australië wordt gemeld dat Mark van Bommel de jonge Australiër wil meenemen naar Eindhoven.

Van Bommel werd vrijdag aangesteld als opvolger van Phillip Cocu, maar is op dit moment nog met Australië actief op het WK. De rechterhand van Bert van Marwijk kan in Rusland wél alvast goede zaken doen voor PSV. Arzani kan volgens SBS één van de eerste versterkingen van Van Bommel worden.

Het Australische medium baseert zich op bronnen die dicht bij Van Bommel staan. De huidige assistent-bondscoach en nieuwe PSV-trainer heeft een streepje voor, omdat hij de laatste maanden al intensief werkte met Arzani. In Australië wordt de kleine aanvaller omschreven als een wonderkind.

De negentienjarige Arzani, speler van Melbourne City, is de jongste voetballer op het WK en maakte deze week indruk tijdens zijn invalbeurt van 22 minuten tegen Denemarken. Ajax, AZ en PEC Zwolle werden ook al aan de dribbelaar gelinkt. Arzani staat naar verluidt open voor een move naar Europa.

Lees ook: Van 't Schip over 'Ajax-target': 'Ajax heb ik twee jaar geleden al getipt'

Plaats een reactie

Dussie +180
zondag 24 juni 2018 om 15:00
Zou ik niet doen
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:13
Ik ook niet. Moet je trouwens nooit doen (?!)
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:14
In de Times wordt aangegeven dat Manchester City m wil kopen (hij is al onderdeel van de City Group) en hij dan mogelijk aan NAC wordt uitgeleend. Ook clubs als Juve hebben interesse. We zullen het zien
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 15:32]
Vind ik leuk
Tweey +2106
zondag 24 juni 2018 om 15:54
Doe niet zo zielig
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:41
Heb je aandacht nodig? Of zoek je likes
Vind ik leuk
Tweey +2106
zondag 24 juni 2018 om 16:45
Wonderkind in Breda?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:46
Lees even de Sunday Times van vandaag voordat je iemand zielig noemt....
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:49]
Vind ik leuk
Tweey +2106
zondag 24 juni 2018 om 22:37
Sunday Times is sad
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 17:28
dat klopt misschien wel , maar gelukkig heeft een speler zelf ook nog wat te zeggen
en de helft van al die transfergeruchten klopt toch geen kut van , dus ik moet nog zien of ie naar PSV komt
maar het is wel een feit dat van Bommel met hem aan het werk is in Rusland , dus dat kan een voordeel zijn
en hoeveel van al die voetballertjes die city aantrekt , komen nou bij Manchester City terecht ???
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 20:31
T zal grappig zijn als hij verhuurd word aan nac.terwijl hij bij juve kon spelen
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 23:01
Niet alleen Juve, alleen in Nederland al 5 clubs, Duitsland, Rusland en nog veel meer, maar City wil m behouden en bereiden een officieel bod voor
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:24
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:31
Staat die 40 voor hoe vaak ze je neus al hebben gebroken?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:36
Daar hebben we Toivonen voor, je kent 'm vast wel.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:37
Had gehoopt dat hij dat nog 10x kon doen
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:38
Jammer, al dat geweld nergens goed voor.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:40
Op het Duitse elftal is het geen probleem
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:44
Beetje onder de gordel hoor, we blijven toch wel netjes hier op VP?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:38
Dat zegt de grootste .....(mag jezelf invullen).
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 17:09
voetballiefhebber?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 17:16
Haal die neus maar uit de envelop ouwe tuitenduiker.
Vind ik leuk
SimonSays +7421
zondag 24 juni 2018 om 16:42
Je reactie is verwijderd fopneusje. Ben jij zelf wel netjes gebleven jochie?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:43]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 17:15
Altijd. Maar zag dat er alweer een reactie van jou was verwijderd. Wel netjes blijven op voetbalprimeur.nl Foppie
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:25
die 40 is zijn IQ
en daar heeft ie er nog 10 van gelogen ......
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:47
Hoop dat dit jou laatste woordjes zijn
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:53
Familie?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:54
Waarom provoceren jonge
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:55
Ik stel gewoon een vraag, is dat ook al provoceren?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:57
Baby van Bommel nou grappig
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:01
van Bommel zet z'n eerste stapjes in het professionele trainersvak, bovendien staat van Bommel bekend om z'n gejank (tegen gezag zoals bijvoorbeeld de arbitrage), schopt hij graag in het rond en luistert hij zelden. Zo raar is die uitdrukking dan toch niet? Waar is je Brabantse humor?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:36
jij staat bekend om je gejank tegen om alles wat met PSV te maken heeft
van Bommel heeft in ieder geval iets wat jij niet hebt
karakter en ballen in zijn broek ....
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:43
Ik probeer het (PSV) VP nieuws altijd zo objectief mogelijk te benaderen. Ik heb geen enkele antipathie jegens welke club dan ook, PSV staat inderdaad niet in mijn favoriete top 3 maar dat is het dan ook. Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat veel fans enige kritiek op hun club niet kunnen accepteren, je komt aan het brood en spelen vermaak van de lokale massa.
Vind ik leuk
Thilo +2739
zondag 24 juni 2018 om 15:01
Kan beter naar een club als PEC Zwolle zodat ie elke wedstrijd speelt
Vind ik leuk
Mari +12491
zondag 24 juni 2018 om 15:03
En veel bijleren, zonder dat de druk meteen heel hoog is.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21851
zondag 24 juni 2018 om 15:05
Probleem is dat deze knul al zo gehyped is dat hij voor clubs als PEC inmiddels onhaalbaar is.
Vind ik leuk
Mari +12491
zondag 24 juni 2018 om 15:02
Bommel heeft in ieder geval de beste papieren.
Als ik Luuk de Jong was zou ik eerst een gesprek willen met Bommel.
Als het even niet loopt wordt hij geslachtofferd
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7655
zondag 24 juni 2018 om 15:11
Dan kan Lucy toch met de vrouwen meedoen, die spelen ook best leuk.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:03
Van Bommel en Van Marwijk zullen wel het beste weten of dit een bruikbaar talent is of niet. Ik heb alle vertrouwen in hun inzicht. Meenemen dus
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:08
Kijk kunnen ze zelf niet scouten?

Lmfao
Vind ik leuk
Morris +23890
zondag 24 juni 2018 om 15:12
Mexicanen uit, Australiërs in...

Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
zondag 24 juni 2018 om 15:12
Waar is de eigen jeugd
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 15:12]
Vind ik leuk
Hupfean +5322
zondag 24 juni 2018 om 15:18
Die gaan allemaal naar Ajax.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:55
Heerlijk toch, goede eigen jeugd aangevuld met grote talenten van buitenaf. Ik ken een paar clubs die daar stikjaloers op zijn.
Vind ik leuk
Dorzon +4815
zondag 24 juni 2018 om 15:32
Daar wordt je geen kampioen mee. Daar weet ajax deze eeuw alles van
Vind ik leuk
Hupfean +5322
zondag 24 juni 2018 om 15:15
Die gaat naar Psv.
Vind ik leuk
Het Brein +4776
zondag 24 juni 2018 om 15:17
Kun je beter die linker halen!
Vind ik leuk
Hupfean +5322
zondag 24 juni 2018 om 15:19
Lineker?
Vind ik leuk
Het Brein +4776
zondag 24 juni 2018 om 15:22
Die linker op de foto :)
Vind ik leuk
Jafio +2049
zondag 24 juni 2018 om 15:18
Hij is van City en kan hij dus ook naar Nac
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:44
Dat klopt alleen als City hem wil moeten ze eerst een transfersom betalen, omdat hij officieel van Melbourne is. Ze hebben volgens de Times een bod gedaan en gaat daarna mogelijk direct naar NAC is al aangegeven eerder vandaag in de Times
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:22
Goed bezig. Nu nog Zoet en Luuk de Jong houden en een verdedigende middenvelder en we kunnen er weer tegen.
Vind ik leuk
Foebele +53324
zondag 24 juni 2018 om 15:32
Je kunt niet alle talenten aan je binden, op dit moment lijkt het me belangrijker om directe versterkingen te halen, het aantrekken van talenten kunnen ze daarna wel weer oppakken.
Vind ik leuk
Guust +6399
zondag 24 juni 2018 om 15:51
Komt van Ginkel nog? Het is stil rond hem
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 15:57
Haha tuurlijk niet die gaat met Cöcü mee.
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
zondag 24 juni 2018 om 16:27
Nee Gutierez komt ipv Ginkel
Vind ik leuk
Florian87 +12137
zondag 24 juni 2018 om 18:54
Dat roep je al maanden :D
Vind ik leuk
Guust +6399
zondag 24 juni 2018 om 22:07
Oke, ben benieuwd hoe die het gaat doen.
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 07:58
Misschien komt Magallán wel :)
Vind ik leuk
Vak-T +1795
zondag 24 juni 2018 om 16:07
Neem hem maar mee Mark.
Na de laatste poulewedstrijd samen richten de Hertgang...
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 16:18
Een dergelijke speler zal altijd voor de huidige kampioen kiezen in plaats een prijsloze club. Aan de andere kant het Vreemdelingenlegioen uit Amsterdam kan nog wel een Australiër gebruiken naast alle andere nationaliteiten. Met een beetje geluk speelt Ajax het aankomend seizoen met 3 of misschien wel 4 Nederlandse spelers. Maar misschien ook nog wel met minder Ajax wordt een bij elkaar gekocht Vreemdelingenlegioen. Waar blijft die “beroemde” eigen jeugd van de Toekomst?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
Bobbi4 +265
zondag 24 juni 2018 om 16:24
Van de week nog een hoop reacties uit Eindhoven gelezen over: " weer een wonderkind voor Ajax, eigen jeugd zeker?, Ajax ziet in iedere talent een wonderboy, de nieuwe Freddy Adu, etc, etc......" . Surprise, wie blijkt er nou ineens interesse te hebben in deze speler?
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
zondag 24 juni 2018 om 16:26
Hoppa die gaat komen naar PSV ! Yess lekker talentje . V t schip zei al dit is een van de grootste talenten op dit moment
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:30]
Vind ik leuk
Jafio +2049
zondag 24 juni 2018 om 16:53
Andere ploegen hebben iets meer geld dus denk niet dat hij naar PSV gaat. Wordt City let maar op
Vind ik leuk
WilcoS64 +3993
zondag 24 juni 2018 om 16:42
19 jaar? Bij PSV kom je voor je 21e niet in het eerste, 2 jaar weggegooid.
Vind ik leuk
100%PSV +3248
zondag 24 juni 2018 om 17:50
Met een (A’damse) kleuterklas word je geen kampioen is afgelopen jaren wel gebleken. Het vertrouwen in de eigen jeugd is zo groot dat men in A’dam al jarenlang de meeste spelers aantrekt van de gehele NE.
Vind ik leuk
dijkie87 +1354
zondag 24 juni 2018 om 18:19
de nieuwe messi
Vind ik leuk
Fritske01 +5131
zondag 24 juni 2018 om 18:38
Als Psv hem niet neemt is hij dus door v Bommel te licht bevonden.
Vind ik leuk
Korm +39909
maandag 25 juni 2018 om 09:57
PSV kan wel een aanvaller gebruiken :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws