'PSV concurreert met Ajax om WK-jonkie: Van Bommel heeft streepje voor'

    'PSV concurreert met Ajax om WK-jonkie: Van Bommel heeft streepje voor'

    zondag 24 juni 2018 om 14:56

    De kans bestaat dat Daniel Arzani volgend seizoen bij PSV voetbalt. In Australië wordt gemeld dat Mark van Bommel de jonge Australiër wil meenemen naar Eindhoven.

    Van Bommel werd vrijdag aangesteld als opvolger van Phillip Cocu, maar is op dit moment nog met Australië actief op het WK. De rechterhand van Bert van Marwijk kan in Rusland wél alvast goede zaken doen voor PSV. Arzani kan volgens SBS één van de eerste versterkingen van Van Bommel worden.

    Het Australische medium baseert zich op bronnen die dicht bij Van Bommel staan. De huidige assistent-bondscoach en nieuwe PSV-trainer heeft een streepje voor, omdat hij de laatste maanden al intensief werkte met Arzani. In Australië wordt de kleine aanvaller omschreven als een wonderkind.

    De negentienjarige Arzani, speler van Melbourne City, is de jongste voetballer op het WK en maakte deze week indruk tijdens zijn invalbeurt van 22 minuten tegen Denemarken. Ajax, AZ en PEC Zwolle werden ook al aan de dribbelaar gelinkt. Arzani staat naar verluidt open voor een move naar Europa.

    Lees ook: Van 't Schip over 'Ajax-target': 'Ajax heb ik twee jaar geleden al getipt'

    Plaats een reactie

    Dussie +186
    zondag 24 juni 2018 om 15:00
    Zou ik niet doen
    Vind ik leuk
    PRICE +31905
    zondag 24 juni 2018 om 15:09
    Wonderkind,t jonge je zou maar zo'n zoon hebben maar goed ze strooien tegenwoordig vaak en vlug met titels als supertalent,wonderkind,beetje overdreven
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 15:10]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:13
    Ik ook niet. Moet je trouwens nooit doen (?!)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:14
    In de Times wordt aangegeven dat Manchester City m wil kopen (hij is al onderdeel van de City Group) en hij dan mogelijk aan NAC wordt uitgeleend. Ook clubs als Juve hebben interesse. We zullen het zien
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    zondag 24 juni 2018 om 15:54
    Doe niet zo zielig
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:41
    Heb je aandacht nodig? Of zoek je likes
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    zondag 24 juni 2018 om 16:45
    Wonderkind in Breda?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:46
    Lees even de Sunday Times van vandaag voordat je iemand zielig noemt....
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    zondag 24 juni 2018 om 22:37
    Sunday Times is sad
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:28
    dat klopt misschien wel , maar gelukkig heeft een speler zelf ook nog wat te zeggen
    en de helft van al die transfergeruchten klopt toch geen kut van , dus ik moet nog zien of ie naar PSV komt
    maar het is wel een feit dat van Bommel met hem aan het werk is in Rusland , dus dat kan een voordeel zijn
    en hoeveel van al die voetballertjes die city aantrekt , komen nou bij Manchester City terecht ???
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 20:31
    T zal grappig zijn als hij verhuurd word aan nac.terwijl hij bij juve kon spelen
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 23:01
    Niet alleen Juve, alleen in Nederland al 5 clubs, Duitsland, Rusland en nog veel meer, maar City wil m behouden en bereiden een officieel bod voor
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:24
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:31
    Staat die 40 voor hoe vaak ze je neus al hebben gebroken?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:36
    Daar hebben we Toivonen voor, je kent 'm vast wel.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:37
    Had gehoopt dat hij dat nog 10x kon doen
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:38
    Jammer, al dat geweld nergens goed voor.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:40
    Op het Duitse elftal is het geen probleem
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:44
    Beetje onder de gordel hoor, we blijven toch wel netjes hier op VP?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:38
    Dat zegt de grootste .....(mag jezelf invullen).
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:09
    voetballiefhebber?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:16
    Haal die neus maar uit de envelop ouwe tuitenduiker.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    zondag 24 juni 2018 om 16:42
    Je reactie is verwijderd fopneusje. Ben jij zelf wel netjes gebleven jochie?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:15
    Altijd. Maar zag dat er alweer een reactie van jou was verwijderd. Wel netjes blijven op voetbalprimeur.nl Foppie
    Vind ik leuk
    035 +5056
    zondag 24 juni 2018 om 18:41
    Jouw verbale geweld wel dan?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:25
    die 40 is zijn IQ
    en daar heeft ie er nog 10 van gelogen ......
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:47
    Hoop dat dit jou laatste woordjes zijn
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:53
    Familie?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:54
    Waarom provoceren jonge
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:55
    Ik stel gewoon een vraag, is dat ook al provoceren?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:57
    Baby van Bommel nou grappig
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:01
    van Bommel zet z'n eerste stapjes in het professionele trainersvak, bovendien staat van Bommel bekend om z'n gejank (tegen gezag zoals bijvoorbeeld de arbitrage), schopt hij graag in het rond en luistert hij zelden. Zo raar is die uitdrukking dan toch niet? Waar is je Brabantse humor?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:36
    jij staat bekend om je gejank tegen om alles wat met PSV te maken heeft
    van Bommel heeft in ieder geval iets wat jij niet hebt
    karakter en ballen in zijn broek ....
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:43
    Ik probeer het (PSV) VP nieuws altijd zo objectief mogelijk te benaderen. Ik heb geen enkele antipathie jegens welke club dan ook, PSV staat inderdaad niet in mijn favoriete top 3 maar dat is het dan ook. Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat veel fans enige kritiek op hun club niet kunnen accepteren, je komt aan het brood en spelen vermaak van de lokale massa.
    Vind ik leuk
    Thilo +2830
    zondag 24 juni 2018 om 15:01
    Kan beter naar een club als PEC Zwolle zodat ie elke wedstrijd speelt
    Vind ik leuk
    Mari +7567
    zondag 24 juni 2018 om 15:03
    En veel bijleren, zonder dat de druk meteen heel hoog is.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    zondag 24 juni 2018 om 15:05
    Probleem is dat deze knul al zo gehyped is dat hij voor clubs als PEC inmiddels onhaalbaar is.
    Vind ik leuk
    Mari +7567
    zondag 24 juni 2018 om 15:02
    Bommel heeft in ieder geval de beste papieren.
    Als ik Luuk de Jong was zou ik eerst een gesprek willen met Bommel.
    Als het even niet loopt wordt hij geslachtofferd
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4691
    zondag 24 juni 2018 om 15:11
    Dan kan Lucy toch met de vrouwen meedoen, die spelen ook best leuk.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:13
    Vertel dat dan ook ff aan Nicolette Tagliafico en Jolien Veltman.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4691
    zondag 24 juni 2018 om 15:15
    Haha, dat zou een mooie bitchfight worden
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:03
    Van Bommel en Van Marwijk zullen wel het beste weten of dit een bruikbaar talent is of niet. Ik heb alle vertrouwen in hun inzicht. Meenemen dus
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1139
    zondag 24 juni 2018 om 15:03
    Een wonderkind ben je al snel in de A League, laten we reëel blijven. Misschien een leuke speler voor PSV, maar een topper zal het niet direct zijn.
    Vind ik leuk
    Smash +3052
    zondag 24 juni 2018 om 15:12
    Net zoals de godenzonen! Daar breekt er ook niemand door tot de top.
    Vind ik leuk
    Basschot +2028
    zondag 24 juni 2018 om 15:13
    Justin Kluivert?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:15
    Je moet er ook maar wat bij verzinnen om jezelf wat wijs te maken.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    zondag 24 juni 2018 om 15:15
    Ericson / vertongen Aldewereld. zijn geen NL ders. maar wel godenzonen

    het zijn er in iedergeval meer dan die uit eindhoven
    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    zondag 24 juni 2018 om 15:31
    3 buitenlanders.....
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    zondag 24 juni 2018 om 15:40
    dat zeg ik toch. maar het zijn wel godenzonen. en zeker de 2 belgen bijna heel de jeugdopleiding doorlopen
    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    zondag 24 juni 2018 om 16:05
    Je koopt de spelers en dan zeg je vervolgens eigen jeugd......
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:55
    Want om een Ajaxspeler te zijn moet je Nederlander zijn?
    Vind ik leuk
    Smash +3052
    zondag 24 juni 2018 om 16:34
    Natuurlijk DOEMAAR133. Daar zijn ze bij Ajax ook zo sterk in. Jongens op 15- (Alderweireld) en 16-jarige (Eriksen) leeftijd halen en dan zeggen dat het eigen jeugd is. Eriksen is inderdaad een succes verhaald. Alderweireld een stuk minder.
    Wel jammer dat je niet eens weet hoe jullie godenzonen heten.

    Uit Eindhoven komt inderdaad niets. Als we ons niet aan de leeftijd houden, dan zou ik zeggen; Romario, Ronaldo.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:27
    Eigen jeugd of uit de jeugd is iets anders he? Ze stromen vanuit de jeugd door naar het eerste. En ik heb al zoveel psv'ers spelers als Rosario, Bergwijn, etc. eigen jeugd zien noemen.
    Vind ik leuk
    Smash +3052
    zondag 24 juni 2018 om 22:12
    We hebben het nu niet over PSV. We hebben het over het feit dat Ajacieden snel over eigen jeugd praten. Als de PSV'ers dat doen, klopt dat ook niet.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:16
    Ik weet niet hoor, maar de godenzonen hebben sterren voortgebracht als Suarez en Ibrahimovic..dus nu jij en wat te denken van Wesley Sneijder e. Huntelaar
    Vind ik leuk
    Smash +3052
    zondag 24 juni 2018 om 16:36
    Hier komen ze Roy; Romario, Ronaldo. En wat te denken van Van Bommel, Van Nistelrooy.
    Vind ik leuk
    Smash +3052
    zondag 24 juni 2018 om 22:13
    Je blijft erg lang stil! Heb je niet van terug natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    maandag 25 juni 2018 om 00:38
    Kwam suarez niet van Groningen of is dat ook een onderdeel van de jeugdopleiding
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:55
    Huntelaar is PSV jeugd, heeft daar zijn debuut gemaakt in het betaald voetbal
    Vind ik leuk
    Basschot +2028
    zondag 24 juni 2018 om 15:12
    Jong PSV
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:08
    Kijk kunnen ze zelf niet scouten?

    Lmfao
    Vind ik leuk
    Morris +22445
    zondag 24 juni 2018 om 15:12
    Mexicanen uit, Australiërs in...

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20421
    zondag 24 juni 2018 om 15:12
    Waar is de eigen jeugd
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    zondag 24 juni 2018 om 15:18
    Die gaan allemaal naar Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:55
    Heerlijk toch, goede eigen jeugd aangevuld met grote talenten van buitenaf. Ik ken een paar clubs die daar stikjaloers op zijn.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15175
    zondag 24 juni 2018 om 15:29
    Die speelt bij Ajax volgend jaar:
    Onana, kristensen, wober, maggalan, frenkie, lasse, neres, dolberg, tadic, huntelaar, labyad, ziyech, taglifico....
    Tsja, we kunnen niet allemaal eigen jeugd inzetten toch?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    zondag 24 juni 2018 om 15:32
    Daar wordt je geen kampioen mee. Daar weet ajax deze eeuw alles van
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:14
    Als t een spits is. Laat dan maar zitten. Als t flankspeler is zeg ik doen!
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    zondag 24 juni 2018 om 15:15
    Die gaat naar Psv.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    zondag 24 juni 2018 om 15:17
    Kun je beter die linker halen!
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    zondag 24 juni 2018 om 15:19
    Lineker?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3842
    zondag 24 juni 2018 om 15:22
    Die linker op de foto :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15175
    zondag 24 juni 2018 om 15:30
    Linkercornervlag?
    Vind ik leuk
    Jafio +1687
    zondag 24 juni 2018 om 15:18
    Hij is van City en kan hij dus ook naar Nac
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:44
    Dat klopt alleen als City hem wil moeten ze eerst een transfersom betalen, omdat hij officieel van Melbourne is. Ze hebben volgens de Times een bod gedaan en gaat daarna mogelijk direct naar NAC is al aangegeven eerder vandaag in de Times
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:22
    Goed bezig. Nu nog Zoet en Luuk de Jong houden en een verdedigende middenvelder en we kunnen er weer tegen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53622
    zondag 24 juni 2018 om 15:32
    Je kunt niet alle talenten aan je binden, op dit moment lijkt het me belangrijker om directe versterkingen te halen, het aantrekken van talenten kunnen ze daarna wel weer oppakken.
    Vind ik leuk
    Guust +5499
    zondag 24 juni 2018 om 15:51
    Komt van Ginkel nog? Het is stil rond hem
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 15:57
    Haha tuurlijk niet die gaat met Cöcü mee.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 24 juni 2018 om 16:27
    Nee Gutierez komt ipv Ginkel
    Vind ik leuk
    Florian87 +10436
    zondag 24 juni 2018 om 18:54
    Dat roep je al maanden :D
    Vind ik leuk
    Guust +5499
    zondag 24 juni 2018 om 22:07
    Oke, ben benieuwd hoe die het gaat doen.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:58
    Misschien komt Magallán wel :)
    Vind ik leuk
    Vak-T +479
    zondag 24 juni 2018 om 16:07
    Neem hem maar mee Mark.
    Na de laatste poulewedstrijd samen richten de Hertgang...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 16:18
    Een dergelijke speler zal altijd voor de huidige kampioen kiezen in plaats een prijsloze club. Aan de andere kant het Vreemdelingenlegioen uit Amsterdam kan nog wel een Australiër gebruiken naast alle andere nationaliteiten. Met een beetje geluk speelt Ajax het aankomend seizoen met 3 of misschien wel 4 Nederlandse spelers. Maar misschien ook nog wel met minder Ajax wordt een bij elkaar gekocht Vreemdelingenlegioen. Waar blijft die “beroemde” eigen jeugd van de Toekomst?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +297
    zondag 24 juni 2018 om 16:24
    Van de week nog een hoop reacties uit Eindhoven gelezen over: " weer een wonderkind voor Ajax, eigen jeugd zeker?, Ajax ziet in iedere talent een wonderboy, de nieuwe Freddy Adu, etc, etc......" . Surprise, wie blijkt er nou ineens interesse te hebben in deze speler?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 24 juni 2018 om 16:26
    Hoppa die gaat komen naar PSV ! Yess lekker talentje . V t schip zei al dit is een van de grootste talenten op dit moment
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    Jafio +1687
    zondag 24 juni 2018 om 16:53
    Andere ploegen hebben iets meer geld dus denk niet dat hij naar PSV gaat. Wordt City let maar op
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +782
    zondag 24 juni 2018 om 16:42
    19 jaar? Bij PSV kom je voor je 21e niet in het eerste, 2 jaar weggegooid.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    zondag 24 juni 2018 om 17:50
    Met een (A’damse) kleuterklas word je geen kampioen is afgelopen jaren wel gebleken. Het vertrouwen in de eigen jeugd is zo groot dat men in A’dam al jarenlang de meeste spelers aantrekt van de gehele NE.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:20
    Kunnen ze zeker voor een appel en een ei ophalen
    Vind ik leuk
    dijkie87 +664
    zondag 24 juni 2018 om 18:19
    de nieuwe messi
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    zondag 24 juni 2018 om 18:38
    Als Psv hem niet neemt is hij dus door v Bommel te licht bevonden.
    Vind ik leuk
    Korm +33277
    maandag 25 juni 2018 om 09:57
    PSV kan wel een aanvaller gebruiken :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV concurreert met Ajax om WK-jonkie: Van Bommel heeft streepje voor'