'Ajax en AZ mengen zich in strijd om negentienjarige WK-ganger'

    'Ajax en AZ mengen zich in strijd om negentienjarige WK-ganger'

    maandag 18 juni 2018 om 11:05

    Ajax en AZ hebben belangstelling voor 'whiz kid' Daniel Arzani. Dat meldt het Australische FourFourTwo maandag. De negentienjarige aanvaller is momenteel actief op het WK in Rusland met de nationale ploeg van Australië. 

    FourFourTwo weet dat PEC Zwolle-trainer John van 't Schip, die goede connecties heeft in Australië, reeds een poging heeft gewaagd om Arzani naar Nederland te halen. Nu hebben Ajax en AZ zich dus ook in de strijd gemengd. 

    Arzani heeft bij zijn werkgever Melbourne City een contract tot de zomer van 2019. Zaterdagmiddag liet bondscoach Bert van Marwijk hem in de slotfase van het WK-duel met Frankrijk (2-1 nederlaag) invallen. Met zijn negentien jaar is de dribbelaar de jongste deelnemer aan het toernooi in Rusland. 

    Arzani geldt Down Under als 'the next big thing', schrijft FourFourTwo. De tiener vertelde onlangs dat hij pas ná het WK een belissing neemt over zijn sportieve toekomst. De dribbelaar wil graag naar Europa verkassen. 

    Plaats een reactie

    Mari +5519
    maandag 18 juni 2018 om 11:08
    Je bent welkom.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:33
    Als Lozano vertrekt dan neemt v.Bommel hem mee naar ons warm clubske. Niks Ajax of Az hij komt naar Ons!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 11:45
    En dat beslis jij? :-) Met schuurs hadden jullie ook zo'n goede band met alle jongens met een Fortuna verleden. Toch koos hij voor iets anders.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:49
    Nee ik beslis niet droeftoeter 1e klas! Wat denk je nu zelf dat V.Bommel het niet door heeft dat hij goed is. En als Lozano vertrekt hij hem niet meeneemt?? Hij staat er het dichtste bij en de band tussen hun is heel kort.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 11:59
    Aaah, direct een scheldwoord/belediging erbij. Als dat niet een supporter is van de zelfbenoemde warmste club van Nederland.

    Je vergeet misschien een ding in je fantastische voorspelling. Dat is de mening van de speler zelf...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:46
    Paul1982,
    Volgens hoofd inkoop zou Ajax morgen haar selectie rond hebben. Dat zou betekenen dat Arzani een jaartje in jong aan dat "Ajax-spel" zou mogen wennen.

    Ik ken de mening van de speler niet maar het zou zomaar kunnen dat dat niet zijn eerste keus zou zijn.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 18:22
    Nee, nu ben ik overtuigd. Helaas gaan we hem dan niet in Ajax shirt zien inderdaad, bedankt voor deze wijsheden.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:31
    You're welcome
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:32
    Inderdaad mooi gesproken. Daarbij is het bekend dat AZ de warmste club is.
    Als zelfs van Gaal zegt dat ondanks hij bij grote clubs heeft mogen spelen het fijnste vond hij het werken bij AZ. Gemoedelijk en warme club waren zijn woorden.

    Ach en daarbij is het waar wilt de speler naartoe en waar komt het grootste bod vandaan.

    Dus indd laat dat PSV ertje maar schelden en roeptoeteren. Haha
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12593
    maandag 18 juni 2018 om 13:35
    Pas als Ajax ze niet wil gaan ze naar Psv.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:48
    Net als met Lozano.
    Ajax wilde Lozano niet en toen ging hij naar PSV.

    Of wilde Lozano Ajax nou niet?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:11
    Weet je wat ik niet snap VP? Voor het minst geringste krijgt men een BAN.....En de opmerkingen hierboven dan?.....belachelijk
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:02
    Ben je vergeten dat het niet om een band draait maar om het geld in dezer dagen?
    Vind ik leuk
    danny9874 +826
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:44
    Een korte band? Dat is biljarten volgens mij...;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    maandag 18 juni 2018 om 11:58
    Klopt niet helemaal, Schuurs was welkom bij PSV echter de club heeft geen serieus werk van hem gemaakt. Ajax deed dit wel. Geen probleem toch.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 12:01
    Oh, PSV heeft er geen serieus werk van gemaakt, haha. Daarom was Schuurs op gesprek in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    maandag 18 juni 2018 om 12:31
    Het is in de media al besproken. Hofland, v Bommel en de ouders van Schuurs waren een voorstander van een overgang naar PSV. Schuurs zelf twijfelde. Het contact tussen PSV en de familie was goed alleen PSV heeft daarna weinig van zich laten horen. Enige conclusie die ik kan trekken is dat Schuurs geen prioriteit was anders had PSV alles op alles gezet om hem te contracteren.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 18:27
    Of merkte PSV dat Schuurs al een keuze had gemaakt en heeft het daarom geen energie meer in de speler gestoken. Het is maar wat je wil geloven.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    maandag 18 juni 2018 om 20:35
    Schuurs is een jongen uit de provincie waarbij de lijntjes met Hofland en V Bommel kort waren. Als Psv dit gewild had was het rond gekomen. Schuurs gaf zelf aan dat Psv weinig van zich liet horen.
    Ik vermoed dat niet iedereen binnen Psv overtuigd was van zijn kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 21:05
    Als PSV hem had gewillen was het rondgekomen hahahaha, right. Misschien heeft Schuurs de kansen van jonge spelers wel meegewogen. En dan is PSV geen hele logische keuze
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 21:10
    http://www.soccernews.nl/news/400304/ajax-en-liverpool-mengen-zich-in-transferstrijd-met-psv

    Een van de berichten dat PSV wel degelijk bezig is geweest met Schuurs
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:08
    Tuurlijk jochie
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:56
    Moet PSV niet eerst weer een nieuwe penningmeester zoeken nu de halve directie em smeert? :p
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:52
    Waarom zouden ze een penningmeester zoeken?
    Ze delen een en/of rekening met de gemeente, toch?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:23
    Hahaha goed punt. Had ik nog niet over nagedacht.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:00
    Sinds wanneer is lozano een spits?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14565
    maandag 18 juni 2018 om 12:51
    Ze morgen bij Ajax wel een tweede kleedkamer gaan voorbereiden.
    Vind ik leuk
    Mari +5519
    maandag 18 juni 2018 om 12:54
    haha, ja ik raak de draad ook kwijt. Maar dat kan ook aan mij liggen.
    Ajax moet hetzelfde doen als die Engelse clubs: alles kopen en dan ergens stallen, waar een speler meer waard kan worden en dan verkopen, zonder dat hij het stadion/de kleedkamer ooit heeft gezien.
    Walgelijk, maar daar gaat het naar toe of is het al
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:09
    Nou die gaat naar Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:10
    Niet naar Pec waarschijnlijk nee.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:15
    Jong Ajax :p
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:34
    Dikke snikkel! V.Bommel neemt hem mee want hun hebben hem ook geselecteerd dus droom lekker verder.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:41
    Het blijft komisch, zoveel profielhouders die exact weten waar een speler wel of niet naar toe gaat, jij hebt natuurlijk dagelijks telefonisch en whatsapp contact met van Bommel, PSV en de CIty groep dat je zeker weet dat de speler meegenomen wordt door Van Bommel naar Eindhoven. En om je statement te maken zet je er kracht bij door Dikke snikkel V.Bommel erbij te schreeuwen.

    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:50
    2e accountje??? Want valt mij wel op dat je steeds als ik reageer op hem dat jij er snel bij bent. Je verraad je zelf.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:55
    Nee hoor geen tweede accountje, dat verzin je weer te plekke. Maar om je de kans te geven om die onzin van je te bewijzen ( wat je niet lukt omdat het niet waar is ), laat maar eens een paar topics zijn waar ik op jou reageer wanneer je op Lechia hebt gereageerd.
    Of ga je weer het smoesje verzinnen dat je geen zin hebt om het op te zoeken, gewoon omdat het niet waar is wat je zegt?
    Mario, je bent een sneu trolletje aan het worden op de site, en dat voor een man die beweerd vader te zijn van twee kinderen, je gedraagt je namelijk zelf als een klein kindje wat boos wordt wanneer je je zin niet krijgt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:00
    Nee begin niet een trolletje te worden onzekere niet. Voor elke club blijf ik positief ook op Ajax. Ja ben vader van 2 geweldige kinderen die het heel goed doen. Ben er trots op en menigte ook en af en toe moet je nog kind zijn gozertje want je moet af en toe meten met de kids. Maar je houd me wel goed in de gaten he hoe er is dat inspector gadget
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:04
    Wanneer je een hele grote mond hebt en wil beweren dat ik altijd op jou reageer wanneer jij op Lechia een reactie geef, wees dan ook zo sportief omdat te laten zien. Wanneer je dat niet kan, gewoon omdat het niet waar is, kan je beter je mond houden en je niet zo overdreven aanstellen.
    Liegen & Fantaseren dat is waar jij mee bezig bent op dit en diverse andere topics, sneu en verdrietig tegelijk dat je op die manier in de belangstelling wil staan.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:05
    Onee hoor zal wijs mijn mond houden en me weer netjes gedragen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:07
    Knap van je, gewoon omdat je weet dat je weer slap aan het ouwehoeren bent geweest en onzin aan het verkopen was.

    Houdoe!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:08
    Ja geef ik zeker toe mijn excuus en zal me weer netjes gedragen. Want ik heb op niemand een haat.
    Vind ik leuk
    PSVKorsou +31
    maandag 18 juni 2018 om 12:47
    Mario reageer niet op zn kinderen . Dan vinden ze het ook niet meer leuk . Beetje triest dit allemaal . Iemand mag niks meer zeggen . Want anders krijgt die volle laag van een ander over zich heen. En dit heeft niks te maken met voor wat voor club je bent. 😃
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:51
    Dankjewel gozer. Och laat het gaan ik leg me erbij neer.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:05
    Reageer dan als een vader met 2 kinderen! Je schrijft en gedraag je al een kleurer
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 18:29
    Misschien had je vroeger wel iets beter op moeten letten bij de Nederlandse les.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:20
    Ik snap de vergelijking niet helemaal. Omdat hij soms reageert op jou moet ik hem zijn? Kom op Mario! Niet jezelf zo verlage. Niet iedereen heeft meteen een 2 account omdat iemand op je reageert, beetje zielig
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:25
    Ik zal me netjes gedragen excuus
    Vind ik leuk
    kaazelien +2818
    maandag 18 juni 2018 om 11:55
    Eens,ik heb die jongen net zelf ff gebeld,het wordt gewoon Az.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:59
    Dat doe je goed man, is er duidelijk voor hoelang de speler gaat tekenen bij AZ? Gefeliciteerd dat jullie PSV hebben afgetroefd, doen jullie goed.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2818
    maandag 18 juni 2018 om 12:04
    Shit,vergeten te vragen.En nu is mijn beltegoed op.Je hoort t nog wel.
    Vind ik leuk
    Adriaan +350
    maandag 18 juni 2018 om 13:21
    Hilarisch internet
    Vind ik leuk
    JanNL +68
    maandag 18 juni 2018 om 11:10
    Kan iemand iets meer vertellen over deze speler?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:13
    Naast voetballen doet hij aan line dansen. 1x in de week gaat
    hij ook te werk als Kangaroo temmer.
    En hij houdt van sla.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:14]
    Vind ik leuk
    Garrie +3667
    maandag 18 juni 2018 om 11:18
    Hahaha! Mooi! Maar laten we eerlijk zijn, jij bent wel de enige Pool met humor.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:22
    En die niet schildert
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:25
    Dat is moeilijk te zeggen eigenlijk de meeste uit polen kunnen dan ook geen nederlands dus hun grapjes zou ik niet kunnen begrijpen in elk geval
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:33
    Hij is niet alleen de enige pool met humor u kunt hem ook nog eens inhuren voor al uw grappen en grollen voor maar 2.99 per uur!
    Vind ik leuk
    Garrie +3667
    maandag 18 juni 2018 om 11:52
    En een grapjas uit Servië! Moet niet gekker worden. You Made my day!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2818
    maandag 18 juni 2018 om 11:56
    Ja,dat hij naar Az gaat.
    Vind ik leuk
    Peany +419
    maandag 18 juni 2018 om 12:08
    Snel, technisch vaardig, en lijkt een aardige voorzet in huis te hebben. Maar fysiek wel erg licht nog, al met al een mooie speler... Ik hoop van harte dat ie toch naar PEC gaat komen, lijkt een jongen te zijn waarvoor je naar het stadion komt
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:10
    Mocht PSV interesse hebben, dan hebben die als v Bommel trainer wordt natuurlijk de troeven in handen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 11:47
    Misschien vind de speler in kwestie Van Bommel wel een ontzettende lul....
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:21
    Dat zou kunnen. Maar als dat een trainer is waarbij hij een goede inschatting kan maken dat hij kansen gaat krijgen, is dat misschien niet eens zo relevant. Je hebt als talent altijd enorm voordeel als de trainer je kent en je op voorspraak van hem gehaald bent toch?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 19:27
    Ja, maar dit alles is toch allemaal heel suggestief? We weten niet wat de speler van Van Bommel vind, we weten niet wat Van Bommel van de speler vind en we weten niet eens of Van Bommel volgend seizoen wel trainer is van PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:35
    Ja daar heb je gelijk in. En voeg ik er nog aan toe dat we niet weten of PSV hem überhaupt wel wil.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:11
    Hij maakte wel een goede indruk die pot hoor. Zie hem graag naar Amsterdam komen. Zolang we maar spelers halen vind ik het prima.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2203
    maandag 18 juni 2018 om 11:15
    Jij hebt er verstand van, dat is wel duidelijk...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:17
    We hebben spelers nodig met toevoegde waarde en geen spelers om de selectie op te vullen. Met de huidige aankopen kom je nergens:p
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    maandag 18 juni 2018 om 11:28
    Dat weet je nu al niet, de tijd zal het leren. Sowieso is alleen Kluivert (bijna) weg. En reserves Viergever en Younes. Ziyech zal vermoedelijk óók wel gaan maar denk zelfs dat Ajax dáárdoor alleen maar sterker wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:32
    Ik wordt niet echt warm van Zakaria Labyad, Hassane Bandé bijvoorbeeld. Ik vind wanneer je Ziyech verkoopt dat je ook een speler moet kopen met de zelfde kwaliteiten of zelfs betere kwaliteiten. Hassane Bandé vind ik zelfs minder dan Kluivert..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 11:50
    Een speler die beter is? Die hebben we vorig jaar al vastgelegd via een mondelinge overeenkomst, totdat een Engelse degradatiekandidaat zich meldde. Toen wilde hij toch niet meer naar Ajax. Echte hele goede spelers komen niet meer naar Nederland.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:57
    Paul1982,
    Goede spelers komen niet meer naar Ajax.
    Er is meer in Nederland dan Ajax.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 18:20
    Zeg ik dat er in Nederland niet meer dan Ajax is? Dus geen woorden in mijn mond leggen. Ik zeg alleen dat spelers zoals ooit Suarez en Ibrahimovic nu naar Engeland of Spanje gaan en niet meer naar de Nederlandse competitie. En als ze komen, dan zijn ze na 1 jaar weg.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:30
    Ik zie Groningen echt wel weer een Suarez halen.
    Ik zie niet in waarom een club als PSV niet een speler langer als 1 jaar kan houden.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 18:54
    Ajax wilde Sanchez ook behouden, maar de speler zelf wilde na 1 jaar een transfer maken naar Engeland. Of denk je dat Lozano in een jaar zoveel clubliefde heeft ontwikkeld dat hij koste wat kost bij PSV wil blijven? Ik denk van niet.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:02
    Lozano zal het komende seizoen gewoon bij PSV spelen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 19:14
    Ik zou er niet te veel geld op inzetten als ik jou was.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:24
    Nee veel geld nooit (ben ik te laf voor). Maar een kratje bier zou wel verantwoord zijn.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    maandag 18 juni 2018 om 19:28
    De gekte van de voetbalwereld is je geheel ontgaan merk ik.
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    maandag 18 juni 2018 om 12:38
    Ik heb juist wel een goed gevoel bij Labyad..slim, ervaren en scorend vermogen. Bande heb ik een keer een helft gezien viel toen idd tegen. Frenkie de Jong (als hij blijft) zie ik véél liever dan Ziyech. Net zo creatief maar minder balverlies. Sowieso blijft het afwachten hoe spelers zich ontwikkelen en of ze überhaupt in een team passen.
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    maandag 18 juni 2018 om 11:21
    Ja, tot dat we 79 selectiespelers hebben? ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:27
    De helft mag ook haha. En voor al die halve spelers enkele hele spelers halen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:55
    Een ras Ajacied. Kopen en nog eens kopen.
    Vind ik leuk
    Breda83 +1829
    maandag 18 juni 2018 om 11:12
    Ehm...weinig kans.

    Melbourne City behoort tot de City Group. Tevens eigenaar van...inderdaad. Manchester City. En laat die groep nu een deal hebben met NAC.

    Volgens diverse supportersites staat Arzani dan ook op de nominatie om komend seizoen gestald te gaan worden bij NAC om te wennen aan het voetbal in Europa.

    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:16
    Oké dan zijn AZ en Ajax geheel kansloos, jij kan het natuurlijk weten als NAC supporter! Jammer dat Ajax en AZ kansloos zijn, maar geheel terecht dat Arzani voor een grotere en betere club kies dan Ajax en AZ, wie wil er niet bij NAC spelen.
    Vind ik leuk
    Breda83 +1829
    maandag 18 juni 2018 om 11:19
    Ik heb niet het idee dat Arzani heel veel te zeggen bij welke club hij zal komen te spelen....Hij heeft een contract met de City Group, die hem een advies zullen geven en met een goede uitleg zullen komen waarom hij bij NAC het beste zou kunnen spelen. Schatten ze hem hoger in, dan zullen ze hem dringend adviseren bij Girona in te stappen. Het gaat er uiteindelijk niet om wat hij zelf een mooie club vind, maar waar hij zich het beste kan ontwikkelen volgens zijn werkgever.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:26
    Hij heeft nog maar een contract voor een jaar, bij een leuk bod verkopen ze die jongen echt wel.
    Vind ik leuk
    Breda83 +1829
    maandag 18 juni 2018 om 11:31
    Sluit ik niet uit inderdaad. Als de onderhandelingen over een nieuw contract met de City Group op niets uitlopen dan zal hij verkocht moeten worden.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10300
    maandag 18 juni 2018 om 16:32
    In Zwolle gaat dit gerucht al maanden, omdat van 't Schip van de city group was. NAC is niet de enige club die spelers van ze leent ;)
    Vind ik leuk
    Thobar +3619
    maandag 18 juni 2018 om 13:22
    Wanneer een speler nog maar één jaar vastligt ligt heeft de werkgever nog maar weinig te vertellen. Op zo'n moment moet een speler of bijtekenen of verkocht worden in beide gevallen is de club afhankelijk van wat de speler wil. De optie verhuur is op dit moment niet relevant komt pas weer in beeld als hij bijtekent (of naar bv Manchester gaat) dus op dit moment is Nac (nog) niet in beeld.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19874
    maandag 18 juni 2018 om 11:24
    Het zegt ook genoeg over de talenten wereldwijd dat hij het jongste talent is dat deelneemt aan het WK. Je had toch wel 2-3 jongens van 18-19 jaar verwacht die iets bekender van naam zouden zijn.
    Vind ik leuk
    Nistel +3190
    maandag 18 juni 2018 om 11:41
    Er zijn wel meer 19-jarigen op het WK. Mbappé is de nr 2 op de lijst met jongste deelnemers en toch bekend genoeg dunkt me. Rashford is ook nog maar 19 en uit eigen land Dolberg.

    Deze editie inderdaad geen 18-jarigen, wat wel het geval was geweest als Nederland zich had gekwalificeerd (in elk geval De Ligt).
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:01
    Nistel,
    de Ligt is de oorzaak dat wij ons niet gekalificeerd hebben.
    Vind ik leuk
    soccer02 +475
    maandag 18 juni 2018 om 11:43
    Nee dat zegt dus iets over Nederland. Dat spelers te vroeg gebracht worden. Waardoor Nederland nu al twee toernooien thuis zit. En spelers steeds op jongere leeftijd al naar het buitenland willen. Een kluivert en de ligt bijvoorbeeld zijn zo snel al gebracht. Dat ze nu al denken. Dat ze al klaar zijn voor de volgende stap. Terwijl de meeste van hun leeftijdgenoten al blij mogen zijn met af en toe een invalbeurt en over het spelen voor hun eigen land daar kunnen ze alleen maar van dromen, maar in Nederland ben je al goed genoeg voor oranje als je al 3 wedstrijden in het eerste hebt gespeeld.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:02
    Landen die een ronde verder willen komen nemen geen kinderen mee.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:31
    Zwolle ,Az,of Ajax.....dan kiest hij voor Telstar
    Vind ik leuk
    Dorzon +4003
    maandag 18 juni 2018 om 11:34
    die komt dus gewoon naar psv, mee met van bommel
    Vind ik leuk
    Eddepet +29
    maandag 18 juni 2018 om 11:56
    Dat wordt dus PSV
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:56
    Arzani staat bij Manchester City onder contract dus die gaat naar NAC.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4748
    maandag 18 juni 2018 om 12:05
    Twee clubs vechten om een handtekening en de derde club gaat er mee heen, welkom bij Pec Zwolle
    Vind ik leuk
    Dunneke +116
    maandag 18 juni 2018 om 12:53
    Ik denk dat hij naar NAC komt
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:55
    Ik zou liever die kale bijter van Australië naar Ajax zien komen. Die gast bleef gaan en gaan.
    Vind ik leuk
    CPP +603
    maandag 18 juni 2018 om 13:37
    Als hij echt goed is gaat hij dus naar psv
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4773
    maandag 18 juni 2018 om 14:07
    Bij Ajax hoef je als negentienjarige maar 10 goede wedstrijden in 2 jaar te spelen om een toptransfer te maken...
    Vind ik leuk
    mchollie +3340
    maandag 18 juni 2018 om 14:07
    Tjonge tjonge, lachwekkende reacties en tegenreacties van Ajax en PSV supporters.

    Maar even serieus, is die jongen eigendom van de City group? Echt, dan maakt die group het voetbal kapot. Die jongen wordt eerst verhuurt, en dan weer en dan weer. Als club krab je dan wel 2 keer achter je oren voordat je zo'n jongen haalt want het gaat je geld kosten zonder dat er opbrengsten tegenover staan.
    Vind ik leuk
    Gerro +5453
    maandag 18 juni 2018 om 14:18
    Die groep maakt idd het voetbal kapot samen met al die inhalende makelaars.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10300
    maandag 18 juni 2018 om 16:35
    Hij speelt bij een club die van de City Group is maar hij heeft nog maar een jaar contract, dus zolang city hem geen nieuw contract geeft wordt ie niet nog jaren verhuurd.
    Vind ik leuk
    Gerro +5453
    maandag 18 juni 2018 om 14:17
    Schip heeft hem bij Ajax getipt dan kan ie straks vanzelf met hem werken.
    Vind ik leuk
    Leffe +1051
    maandag 18 juni 2018 om 14:29
    Ik denk dat deze jongen eerst op huur basis naar PEC mag,en daarna( als hij ècht goed blijkt te zijn) gekocht kan gaan worden door PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:43
    Dat zou zowel voor Ajax als AZ een uitstekende aankoop voor Jong zijn
    Vind ik leuk
    Cookee +8844
    maandag 18 juni 2018 om 14:47
    Ik zag dat groene shirt -- dacht even dat Ajax een scheidsrechter wilde kopen maar valt mee, hij kan voetballen. En die hebben we in dit land niet veel meer.
    Vind ik leuk
    AlbS +252
    maandag 18 juni 2018 om 15:26
    Wat nou Ajax, AZ of PSV. Denken jullie nu werkelijk dat zo'n talent (wat overigens nog moet blijken) naar zo'n ku.. competitie in Nederland komt. Hou op man, die gaat, als hij gaat naar Engeland. Lekker makkelijk, taal geen probleem en dan is hij direct van dat geleuter in Nederland af. Als je toch een beetje kan voetballen dan ga je toch niet naar Nederland.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax en AZ mengen zich in strijd om negentienjarige WK-ganger'