'Ajax loopt blauwtje en kan middenvelder na lange reeks geruchten vergeten'

'Ajax loopt blauwtje en kan middenvelder na lange reeks geruchten vergeten'

Gepubliceerd: zondag 24 juni 2018 om 20:19zo 24-06-2018 om 20:19

Ajax kan de komst van Mathias Jensen vergeten. Dat meldt het Deense Footy zondagavond. De middenvelder van FC Nordsjælland is op weg naar Celta de Vigo.

Precies tien maanden geleden werd Jensen voor het eerst in verband gebracht met Ajax. Een transfer leek aanstaande, ook omdat hij openlijk flirtte met de Amsterdamse club. Sinds een paar weken is het echter muisstil en dat heeft een reden: Jensen zou een overstap naar Ajax niet meer zien zitten.

De Deense middenvelder (22) geeft naar verluidt de voorkeur aan de Primera División. Celta de Vigo ziet in hem de opvolger van Stanislav Lobotka, die voor ettelijke miljoenen de overstap lijkt te maken naar Napoli. Saillant detail: Lobotka speelde in het seizoen 2013/2014 bij Ajax, maar mislukte.

Jensen beschikt bij Nordsjælland over een contract tot medio 2020 en heeft een prijskaartje van ongeveer acht miljoen euro. Ajax-scout John Steen Olsen bekeek de begaafde rechtspoot meerdere keren, maar Jensen zal dus niet in de voetsporen van onder meer Christian Eriksen treden.

Plaats een reactie

Napolitanos +9712
zondag 24 juni 2018 om 20:24
Oei , zelfs Celta wordt verkozen boven !
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 20:24]
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
zondag 24 juni 2018 om 20:25
Waarschijnlijk was hij Plan B als Tadic niet haalbaar was.
Vind ik leuk
reyes +1231
zondag 24 juni 2018 om 20:25
Tadic en Labyat zijn verkozen boven deze jongen.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
zondag 24 juni 2018 om 20:25
Is met een D ! Ken je spelers -:)
Vind ik leuk
reyes +1231
zondag 24 juni 2018 om 20:27
Ach ja als iedereen steeds Labyrat schrijft ga je er zelf aan twijfelen :)
Vind ik leuk
SimonSays +6884
zondag 24 juni 2018 om 20:34
Wie is Dadic?
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
zondag 24 juni 2018 om 20:38
Ken je Tusan niet? :p
Vind ik leuk
SimonSays +6884
zondag 24 juni 2018 om 20:39
Ooo nu je het zegt! :p
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 24 juni 2018 om 20:27
Goed lezen! De Primera word gekozen boven de Eredivisie, Spanje boven Nederland. En niet zoals Frenkie en Schuurs die kozen wel Ajax boven een andere club, genaamd Psv....
Vind ik leuk
SimonSays +6884
zondag 24 juni 2018 om 20:36
Goed lezen! Frenkie en Schuurs kozen een tweede plek boven kampioen worden.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 24 juni 2018 om 21:18
En de zoveelste domme bericht, die titel is wel naar jullie hoofd gestegen he...
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 21:38
Och over een paar jaar wanneer al die wereldtalenten uit die grandioze opleiding doorbreken zal Ajax weer aansluiting vinden bij de absolute top. De republiek Ajax is pas 8 jaar oud het heeft wat tijd nodig.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 24 juni 2018 om 21:39
En weer een dom niets zeggend berichtje, ja jullie Afgunst is bekend hoor!
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 21:44
Ik kan niet afgunstig zijn op de Hoogovens of Shell waarom dan wel op Ajax?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 20:37
Volgens hoofd inkoop van Ajax wilde Lozano niet in de ere-divisie spelen.
Vind ik leuk
slechtekont +4855
zondag 24 juni 2018 om 20:39
Ajax ging voor Tadic, niet voor plan X Jensen...
Vind ik leuk
Mari +11718
zondag 24 juni 2018 om 20:52
Zelfs?
Zelf Celta staat hoger aangeschreven dan welke club dan ook in Nederland.
Ik ben er niet rouwig om. Geen Denen meer aub
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
zondag 24 juni 2018 om 21:01
Wat is er mis met Denen?
Vind ik leuk
Mari +11718
zondag 24 juni 2018 om 21:11
Ze stellen teleur de laatste tijd
Boilesen, Fisher, er zijn er meer, maar ik kan nu niet op hun naam komen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
zondag 24 juni 2018 om 21:20
Lucas Andersen. En Niki Zimling natuurlijk.
Het ene talent is het andere niet. Deze deed het daar leuk in het eerste.
Maar het maakt toch niet uit, want hij komt niet.
Vind ik leuk
Mari +11718
zondag 24 juni 2018 om 21:39
Bedankt.
Vind ik leuk
Rodajc +18135
zondag 24 juni 2018 om 21:08
Bij Celta spelen met Wass en Sisto twee succesvolle Denen, als je daarbij optelt dat de competitie van hoger niveau is én hij zichzelf beter daar vindt passen (Wat gewoon goed mogelijk is, prima club ook voor talenten) dan is het niet zo'n vreemde stap. Ajax is niet het beloofde land voor alle jonge Deense spelers en ik snap je laatste zin ook niet echt.
Vind ik leuk
Mari +11718
zondag 24 juni 2018 om 21:13
Waar.
Hoewel ik die Sisto ook zwaar vind tegenvallen. Hij lijkt in zijn acties op Younes.
Denen stellen de laatste jaren teleur bij Ajax.
Namen naast Fisher en Boiiesen schieten me nu niet te binnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 20:53
Ik kies gelukkig ook Ajax boven psv.
Vind ik leuk
Wilex +2250
zondag 24 juni 2018 om 21:12
Waarom is zo'n beetje elke eerste reactie in een Ajax topic van een psver die zo weer een Ajax vs Psv uitlokt 10 keer per dag op deze site?
Zoeken jullie aandacht, waardering, respect of zijn jullie gewoon echt calimero 's?

Vind ik leuk
Paul1982 +11957
zondag 24 juni 2018 om 21:44
Is toch logisch. Grotere competitie, meer salaris...
Vind ik leuk
HupHolland +3484
maandag 25 juni 2018 om 10:54
Lees het verhaal nou eens goed..

Jensen zat openlijk met Ajax te flirten, maar Ajax hapte niet (snel genoeg).

Oftewel, Ajax had weinig interesse in Jensen. Zo bijzonder is die jensen ook helemaal niet. Ajax heeft ondertussen Labyad aangetrokken en altijd duidelikk aangegeven dat Tadic hun nummer 1 prioriteit had.

Leuk hem dat hij als 22-jarige middenvelder alsnog FC Nordsjælland op weg is naar Celta de Vigo. Maar ik denk dat niemand daar bij ajax wakker over ligt.
Vind ik leuk
Gerro +8452
zondag 24 juni 2018 om 20:25
Wat zouden ze met deze speler moeten als ze Tadic gaan halen.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
zondag 24 juni 2018 om 20:30
nou schone en Verbeek mogen wel vervangen worden -:)
Vind ik leuk
Thilo +2745
zondag 24 juni 2018 om 20:32
Gertjan is al vervangen
Vind ik leuk
Gerro +8452
zondag 24 juni 2018 om 21:23
Schone wel vervangen vd Beek zeker niet vervangen is een uitstekende speler. Middenveld met De Jong, Tadic, vd Beek zou geweldig zijn.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zondag 24 juni 2018 om 20:25
Zal wel allemaal lulkoek wezen Ajax word onderhand met elke speler in verband gebracht ben sowieso niet zo kapot van hem dus lekker laten gaan
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
zondag 24 juni 2018 om 20:27
Hooguit plan B voor Ajax. Maar Tadic komt nu al, dus geen ruimte voor hem. Zijn timing doet vermoeden dat hij de beslissing pas genomen heeft. Celta de Vigo is dus zijn plan B geweest.
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
zondag 24 juni 2018 om 20:29
Dit vind ik een goede redenering.
Vind ik leuk
Pimman +9487
zondag 24 juni 2018 om 20:32
Juist plan B..
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
zondag 24 juni 2018 om 20:27
Ajax is uiteindelijk ook niet concreet geworden..
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zondag 24 juni 2018 om 21:12
Indd Ajax heeft gewoon de naam Ajax zal hem heus wel bekeken hebben maar zoiets hebben gehad van nee maar goed VP moet het natuurlijk wel een beetje aandikken
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 24 juni 2018 om 20:28
Ajax is al een tijdje niet meer met hem bezig, ook omdat het voor Tadic ging.
Dus ik weet niet hoe ik deze journalistiek moet noemen?
Vind ik leuk
Het Brein +4681
zondag 24 juni 2018 om 20:28
Voor 8 miljoen koop je ook Pozuelo van Genk! Doe dat maar..
Vind ik leuk
stratumseind +191461
zondag 24 juni 2018 om 20:30
als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen........
Vind ik leuk
Niels92 +33416
zondag 24 juni 2018 om 20:32
Kom je eruit door geld te spenderen aan spelers als Tadic :)
Vind ik leuk
Budazonen +428
zondag 24 juni 2018 om 20:32
Graag of niet
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 20:34
Mooie bloemkool, wat zal die een spijt krijgen👎👎
Vind ik leuk
Muscles +1403
zondag 24 juni 2018 om 20:35
Gewoon niet onderscheidend genoeg.....bulk speler voor Spanje, iig beter weer daar
Vind ik leuk
Eddepet +99
zondag 24 juni 2018 om 20:36
Onvoorstelbaar dat die Jensen niet voor Ajax kiest. Hoe kun je de 💵 van Overmars weigeren?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23483
zondag 24 juni 2018 om 20:37
Wat een enorm gelul...wat moet Ajax nou met die gast....
Vind ik leuk
El Cazador +8600
zondag 24 juni 2018 om 20:43
Veel suc6 bij Celta de Vigo. Wij willen alleen de top voetballers
Vind ik leuk
Foebele +53582
zondag 24 juni 2018 om 20:46
Als je Tadic haalt heb je deze jongen toch helemaal niet nodig?
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 23:25
Maar Tadic komt niet.
Vind ik leuk
Foebele +53582
maandag 25 juni 2018 om 00:02
Hoe kom je daar bij?
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 10:54
Geen vertrouwen. Net zoals bij Magellan.
Vind ik leuk
MojoRisin +14517
zondag 24 juni 2018 om 20:49
Tja, Tadic komt al..
Vind ik leuk
ihvmmdk +7170
zondag 24 juni 2018 om 21:39
Het is nooit leuk om een blauwtje op te lopen, ik kan het weten. DANIELLE!
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
zondag 24 juni 2018 om 21:40
Zo die kan in het rijtje:
-Naam kwijt zou komen, kwam niet
-Mallagan
-Tadic

FAKE NEWS
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 21:40]
Vind ik leuk
Hesses +1161
zondag 24 juni 2018 om 21:54
Blijkbaar wil hij prijzen winnen...en ja dat is bij Ajax nou eenmaal al 4 jaar niet gebeurt ;-)
Vind ik leuk
COYG +7762
zondag 24 juni 2018 om 22:57
Jammer, in de zin van dat het een goede voetballer is. Gaf ontzettend veel assists dit seizoen. Voor de Eredivisie, bij welke club dan ook, een geweldige aanvulling.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 23:05
het laat alleen maar zien dat het merendeel vd buitenlandse spelers geen reet interesse hebben om in de eredivisie te spelen.

we zakken steeds verder weg.
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 23:23
En dat is 1. Tadic en Maggelan zullen de volgende transfers zijn die niet doorgaan. En zoals altijd is Ajax dan WEER niet op tijd klaar. Eerst al spelers kopen terwijl het seizoen nog loopt, en wanneer er echt wat gedaan moet worden gebeurt er helemaal niets. Straks komen de jaarlijkse standaard smoesjes weer.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 23:24]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 23:23
Lekker belangrijk. Als je ieder gerucht moet geloven dan lopen alle clubs ongelofelijk veel spelers mis.....
Vind ik leuk
yuuup +10381
maandag 25 juni 2018 om 03:44
Geen ruimte meer voor deze middelmaat.
Vind ik leuk
Echt? +5257
maandag 25 juni 2018 om 08:00
Ajax is toch middelmaat🤔
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 08:01
Ooh wat jammer ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 26 juni 2018 om 12:03
Tis maar te hopen voor Ajax dat Schuurs geen zacht ei met zachte g is
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws