'El Ahmadi kan Feyenoord opnieuw verlaten voor Saudische grootmacht'

'El Ahmadi kan Feyenoord opnieuw verlaten voor Saudische grootmacht'

Gepubliceerd: zondag 1 juli 2018 om 20:22zo 01-07-2018 om 20:22

Karim El Ahmadi kan zijn carrière voortzetten in Saudi-Arabië. Al-Ittihad heeft belangstelling voor de middenvelder van Feyenoord en Marokko.

Dat meldt het Algemeen Dagblad. Al-Ittihad was drie jaar geleden ook al in de markt voor El Ahmadi, maar toen bleef de WK-ganger in De Kuip. Deze zomer maakt de Saudische club meer kans, omdat El Ahmadi publiekelijk heeft aangegeven dat hij openstaat voor een nieuwe uitdaging. Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst legt zich bovendien neer bij zijn vertrek.

El Ahmadi is niet onbekend met voetballen in het Midden-Oosten, want in 2011 stond hij onder contract bij Al-Ahli uit Dubai. Naast Al-Ittihad hebben enkele clubs uit de Ligue interesse in El Ahmadi. Volgens het AD gaat het in elk geval om het gepromoveerde Stade de Reims. El Ahmadi (33) heeft geen haast in de zoektocht naar een nieuwe club. Afgelopen seizoen droeg hij de aanvoerdersband bij Feyenoord.

Poll

Is Al-Ittihad een goede club voor El Ahmadi?

(2984 stemmen)

Plaats een reactie

Bep Slatter +11780
zondag 1 juli 2018 om 20:25
Financieel wel.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7676
zondag 1 juli 2018 om 20:25
En geef hem ongelijk!
Vind ik leuk
zondag 1 juli 2018 om 20:26
Gewoon lekker blijven, de concurrentie moet wel sterk blijven en El Ahmad is gewoon een dappere strijder
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
zondag 1 juli 2018 om 20:30
die jongen wil cashen en dat is logisch. Dus zo snel mogelijk afscheid van nemen en doorpakken.
Vind ik leuk
zondag 1 juli 2018 om 20:35
Wat hij wil moet hij weten. Voor de competitie beter als hij blijft
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
zondag 1 juli 2018 om 20:37
denk ik niet. Het wordt tijd dat het middenveld van feyenoord eens gaat veranderen. Voetballend vermogen was er ver te zoeken. Te behoudend en op kracht en draven berust.
Vind ik leuk
COYG +8164
zondag 1 juli 2018 om 21:01
Voor dat voetballend vermogen hoeft hij niet perse weg natuurlijk. Dan eerder Vilhena. KEA kan behoorlijk goed passen. Heel goed zelfs. Alleen als hij weg wilt met je hem gewoon laten gaan. Hij heeft veel betekend en hij verdient dit ook. Zal ook wel wat verdienen natuurlijk. Net als bij Feyenoord. Als je hem houdt kan hij ongemonteerd raken en wij krijgen weer meer salarisruimte.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
zondag 1 juli 2018 om 21:07
ik hoop op een vertrek van beide. Ahamdi heeft het gewoon heel goed gedaan. Prima speler. Maar ik begrijp zijn keuze.
Maar zie vilhena ook graag vertrekken. Wil gewoon een ander soort voetbal zijn. Wat aantrekkelijker dan dat gedraaf en behoudende spel.
Vind ik leuk
COYG +8164
zondag 1 juli 2018 om 22:08
Klopt, die mening deel ik. Stel ze halen Fer en Tapia blijft. Zou dat een goed duo zijn? Ik denk van wel en met Ayoub heb je nog een creatieve speler. Misschien Berghuis op 10 als ze echt Lens gaan halen.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
maandag 2 juli 2018 om 07:41
Fer zou geweldig zijn, maar ik denk dat die teveel moet inleveren en dat zal ie niet willen doen. Lens zou ik ook heel blij van worden. Berghuis op 10 is wel eens te proberen. Hij kan het wel denk ik.
Vind ik leuk
#Keizerout +45795
zondag 1 juli 2018 om 22:34
Dan kun je denk ik beter een andere trainer aanstellen.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
maandag 2 juli 2018 om 07:42
dat denk ik ook helaas. Ondanks de prijzen is het mijn trainer niet zo moet ik zeggen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45795
maandag 2 juli 2018 om 15:13
Kan ik me prima voorstellen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18956
zondag 1 juli 2018 om 20:27
Heeft hij ook iets gezegd over stoppen bij het nationale elftal? Met 33 jaar begint ook dat een vraag teken te worden. Een nieuw WK, dan is hij 37, zal wel niet. Misschien nog een Afrika cup?
Blijf hij wel in beeld als hij in de zandbak gaat spelen?
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zondag 1 juli 2018 om 20:36
Schijnen ook clubs in Frankrijk interesse te hebben? Zie 'm daar eerder naar toe gaan.
Vind ik leuk
zondag 1 juli 2018 om 20:41
Ze spelen allemaal bijna in de zandbak :p dus zal ti wel in beeld blijven denk ik zomaar
Vind ik leuk
COYG +8164
zondag 1 juli 2018 om 21:02
Ligt eraan wat de bondscoach doet uiteraard. Maar als spelers uit Marokko al in beeld zijn dan zal dat uit Saudi Arabië ook wel. Die competitie is beduidend beter.
Vind ik leuk
Counterattack +11762
zondag 1 juli 2018 om 20:31
Al-Ittihad & El-Ahmadi lijkt een goede match te kunnen zijn. Gewoon aanblijven bij nationale team en nog kwalificaties Afrika-Cup & WK spelen.
Vind ik leuk
G.Kopf +5009
zondag 1 juli 2018 om 20:32
Lekker cashen, prima idee.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10028
zondag 1 juli 2018 om 20:34
Karim nog 1x cashen, Feyenoord heeft met tapia een meer dan uitstekende vervanger en kan ook hopelijk 3 miljoen vangen...win win situatie.
Vind ik leuk
MojoRisin +15181
zondag 1 juli 2018 om 20:36
Lekker doen joh, lekker cashen in de herfst van je carriere..
Vind ik leuk
zondag 1 juli 2018 om 20:37
Tuurlijk, zoals het hoort nog even je jaszakken vullen en daarna lekker gaan genieten! Sympathieke gast, tis hem gegund!
Vind ik leuk
zondag 1 juli 2018 om 20:51
Hij is er waarsch. schofterig genoeg voor om in Saudi-Arabië te gaan voetballen.
Vind ik leuk
Champ1 +237
zondag 1 juli 2018 om 21:05
Precies het niveau van karim
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11971
zondag 1 juli 2018 om 21:08
Dit is zijn grootste wens om weer terug te gaan naar Saudi-Arabië Ik denk dat het dit keer echt gaat gebeuren.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1250
zondag 1 juli 2018 om 22:04
Als hij nog wat centen daar kan ophalen moet hij dat zekers doen. Ik denk dat dar voor Feyenoord ook het beste is om nu afscheid te nemen en jongeren de kans te geven
Vind ik leuk
Het Brein +4795
zondag 1 juli 2018 om 23:05
Gewoon laten gaan deze 'cirkelspeler'. Kampioen geworden, maar nu moet je verversen! Ook Jones, Van der Heijden en Botteghin moet je droppen!
Vind ik leuk
ritje +642
maandag 2 juli 2018 om 08:51
hallo. Zonder van Ginkel kunnen de lampjes het vergeten! Het zelfde is bij Feyenoord El AHmadi is de motor bij Feyenoord , en dat wordt voor Feyenoord een probleem? mvg ritje
Vind ik leuk
Sparks +244
maandag 2 juli 2018 om 17:43
Lekker cashen zo aan het eind van je carrière, het is je gegund.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws