Actief Vitesse geeft veto voor miljoenentransfer naar China: Niet te koop

    Actief Vitesse geeft veto voor miljoenentransfer naar China: "Niet te koop"

    Vitesse werkt niet mee aan een vertrek van Tim Matavz. De 29-jarige spits staat in de belangstelling van twee clubs uit China, maar mag niet weg.

    Dat laat technisch directeur Marc van Hintum weten aan de Gelderlander. Matavz kan rekenen op interesse van twee onbekende clubs uit China. Van Hintum heeft het management van de Sloveense doelpuntenmachine een duidelijke boodschap meegegeven. "Matavz is niet te koop", is de Vitesse-directeur duidelijk.

    Vitesse zet de laatste dagen in een moordend tempo een team neer dat moet kunnen wedijveren in de Europa League. Een vertrek van Matavz past daar niet bij. Van Hintum realiseert zich dat goede spitsen schaars en duur zijn. Bij een vertrek van Matavz, die afgelopen seizoen zevenien keer scoorde, zijn vele miljoenen nodig om een spits met vergelijkbare kwaliteiten te strikken.

    Het is niet bekend wat de Chinese clubs bereid zijn te betalen voor Matavz. Hij heeft bij Vitesse nog een contract tot medio 2020.

    Plaats een reactie

    yabba1000 +1050
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:34
    prijs opdrijven en verpatsen. nieuwe jongen halen voor minder?
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18899
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:37
    Vitesse is bezig een heel aardig team neer te zetten. Matavz is een zekerheid voor goals, dus zou het onhandig zijn om hem te verkopen.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1050
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:44
    En het geld hebben ze niet nodig dan? Maar je hebt wel gelijk. Die goals gaat ie wel maken ja.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18899
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:02
    Het lijkt er op dat er genoeg geld is in Arnhem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:31
    zo dacht ik er ook over. zelfde als ze vorig jaar met van wolfswinkel deden. daarna mooi dauda ophalen bij anderlecht
    Vind ik leuk
    HansVites +4965
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:49
    Lekker in Arnhem blijven een spits van dat niveau krijg je niet snel terug.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:26
    Ben ik met je eens, maar stel ze bieden een exorbitant bedrag van 10 miljoen, dan zou ik echt niet weigeren. De boodschap is echter in principe: niet te koop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:55
    Dubbel gevoel hierover ene kant zeg ik als het bedrag goed is verkopen hij is niet onvervangbaar.
    Andere kant je weet wel wat je in huis hebt namelijk 15 - 20 doelpunten.
    Vind ik leuk
    Toto71 +364
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:05
    Ligt eraan hoeveel miljoenen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1096
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:19
    Zo is dat!
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:23
    Voor hij verkocht wordt zou ik kijken of het haalbaar is daddy cool terug naar arnhem te halen ! En anders misschien een haller die ook bijna alleen maar bankt .
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:44
    Bony gaat never nooit meer voor Vitesse spelen, wees realistisch
    Vind ik leuk
    VA1 +1837
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:59
    Bony is de publiekslieveling van Swansea. Werd zelfs toegezongen door de Swansea fans toen hij tegen ze scoorde met City. Bony gaat eerder nog een keer een stap maken naar een grootmacht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:39
    Bony zou een wereld stunt zijn.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:42
    Verkopen en Wolfswinkel halen!!!!!!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8849
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:45
    Beste idee op deze pagina
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11395
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:53
    Dat dacht ik ook, maar volgens mij mag van Wolfswinkel niet weg want Az wou hem ook al hebben. Snap zo wie zo niet dat hij niet bij Vitesse is gebleven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:44
    Wat zou hij moeten kosten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:02
    RvW is ook zeker een goede optie ! Had ik niet eens aan gedacht . Maar dan moeten ze snel zijn voor AZ er mee aan de haal gaat .
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:05
    AZ of Vitesse je weet wat RvW liefst wilt
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:09
    Ik neem ook aan vitesse . Maar ben daar niet 100% zeker over . RvW is dan wel onze bekerheld maar heeft ver in het verleden ook wel eens sneren uitgedeeld naar vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:47
    Hij heeft met name benoemd dat alles veel beter geregeld was bij Utrecht. Faciliteiten en organisatie. Maar toen was het ook wel echt een zooitje bij ons. Dat was pijnlijk te horen en niet netjes zo openlijk uit te spreken, maar klopte wel.
    Vind ik leuk
    VA1 +1837
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:01
    Precies. Nu is alles anders:)
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1214
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:23
    Bij dubbele cijfers is hij sowieso weg
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:52
    Prima zaak. Tenzij ze met bedragen boven de 10 miljoen komen. Uiterst tevreden over de gang van zaken in Arnhem op dit moment.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:03
    Denk dat hij voor een miljoen of 8 ook gewoon gaat ... En dat moeten ze ook gewoon doen . Haller lijkt me echt een goede optie om hem te vervangen , bony is nog steeds geblesseerd en RvW wordt ook een dagje ouder
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:21
    Haller is helemaal niet haalbaar. Heeft Utrecht over de 10 Miljoen opgeleverd, en heeft best veel gespeeld. Ook een Bony zou niet meer kunnen. Matavz blijft gewoon , en mocht hij toch gaan heeft Vitesse een niet te weigeren bod gehad, waardoor ze weer heel veel winst gemaakt hebben. Dan hebben al die 7 spelers(die eigendom zijn) niks gekost, en hou je er nog geld aan over ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:23
    Dat kun je wel zeggen Marc, maar als er genoeg geld geboden wordt gaat ie gewoon weg. En daar is ook niets mis mee, zo werkt dat nou eenmaal in de voetballerij! Al zou ik het wel jammer vinden natuurlijk!
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    zaterdag 7 juli 2018 om 11:04
    10 of meer miljoen mag die zo weg, anders ga je teveel van spelers uit die nog tijd nodig hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 22:07
    Gewoon matafz verkopen en Ricky terughalen en er zeker voor zorgen dat ajax2 AZ lol Ricky niet kan halen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws