Actief Vitesse geeft veto voor miljoenentransfer naar China: Niet te koop

    Actief Vitesse geeft veto voor miljoenentransfer naar China: "Niet te koop"

    zaterdag 7 juli 2018 om 07:30

    Vitesse werkt niet mee aan een vertrek van Tim Matavz. De 29-jarige spits staat in de belangstelling van twee clubs uit China, maar mag niet weg.

    Dat laat technisch directeur Marc van Hintum weten aan de Gelderlander. Matavz kan rekenen op interesse van twee onbekende clubs uit China. Van Hintum heeft het management van de Sloveense doelpuntenmachine een duidelijke boodschap meegegeven. "Matavz is niet te koop", is de Vitesse-directeur duidelijk.

    Vitesse zet de laatste dagen in een moordend tempo een team neer dat moet kunnen wedijveren in de Europa League. Een vertrek van Matavz past daar niet bij. Van Hintum realiseert zich dat goede spitsen schaars en duur zijn. Bij een vertrek van Matavz, die afgelopen seizoen zevenien keer scoorde, zijn vele miljoenen nodig om een spits met vergelijkbare kwaliteiten te strikken.

    Het is niet bekend wat de Chinese clubs bereid zijn te betalen voor Matavz. Hij heeft bij Vitesse nog een contract tot medio 2020.

    Plaats een reactie

    yabba1000 +561
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:34
    prijs opdrijven en verpatsen. nieuwe jongen halen voor minder?
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:36
    Matavz is een prima spits, lekker in Arnhem houden.
    Vind ik leuk
    Old Star +6937
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:39
    Eens.
    Die is nu een jaar gewend in Arnhem.
    Met goede aanvoer en speelstijl schiet hij er gewoon 15 tot 20 in per seizoen en met een beetje mazzel nog wel meer.
    Vitesse krijgt een team om echt rekening mij te houden dit seizoen!
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:46
    Ik hoop het, van mij mag het seizoen beginnen.
    Wel effe wachten tot de nieuwe keeper speelgerecht is.

    Want Houwen maakte gisteren weer een ketser,,,pffff.
    Vind ik leuk
    Radaje +65
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:15
    Ben normaal niet van de Russische eigenaren. Maar heb toch echt het idee dat het bij Vitesse goed geregeld is. Dus we kunnen hier best blij mee zijn in Nederland. Vitesse kan zo mooi flink wat punten pakken voor het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:18
    Jordania tijdperk werd er met geld gesmeten.
    Op dit moment schrijven we zwarte cijfers, en is alles goed geregeld. Spelers transfervrij halen of huren. En af en toe een speler kopen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:43
    Ik denk dat Vitesse serieus mee gaat doen met AZ, Feyenoord en Utrecht. Het ziet ernaar uit dat ze de selectie het best op orde hebben, we zullen zien
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:28
    Ik denk dat PSV ook wel mee doet om de titel.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:51
    Ik heb het hier over plek 3 tot 5
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    zaterdag 7 juli 2018 om 21:57
    Plek 2 is voor Ajax , dus plek 1 moet ook nog ingevuld worden toch?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:59
    utrecht gaat dit jaar niet mee doen ben ik bang.
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:55
    Bij de eerste 6 verwacht ik Utrecht zeker wel. Aan de mentaliteit ligt het niet.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:29
    ik denk 7 of 8 dit seizoen
    Vind ik leuk
    Moa +2471
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:39
    Prima spits maar ook prima vervangbaar, als een Chinese club er een veel te hoog bedrag voor wil betalen moet je dat altijd doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:49
    Daarna dan van Wolfswinkel terug proberen te halen, daar zijn ze vast achter de schermen al wel stilletjes mee bezig....?
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 11:45
    Dat zou wat zijn. Maar Basel heeft totaal geen behoefte om Ricky te verkopen. Je hebt 5 ton betaald, 5 miljoen terug gekregen. Ik denk niet dat Van Wolfswinkel voor minder dan 5 miljoen weg mag, dus onhaalbaar voor Vitesse. Matavs is een prima spits. Voetballend beter dan Van Wolfswinkel.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:39
    3,25 staat op transfermarkt.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:30
    al zou het 5 miljoen zijn als je er 20 voor matavz krijg ben je spekkoper en ga je er zeker niet op achteruit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:59
    tuurlijk niet die chinezen zijn helemaal van het pad af die betalen zomaar 20 miljoen en daar kun je vier matavzen voor halen.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:03
    Voor mij hoeft hij niet weg, maar als het echt over veel geld gaat.
    Dan inpakken en wegbrengen.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16087
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:37
    Vitesse is bezig een heel aardig team neer te zetten. Matavz is een zekerheid voor goals, dus zou het onhandig zijn om hem te verkopen.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +561
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:44
    En het geld hebben ze niet nodig dan? Maar je hebt wel gelijk. Die goals gaat ie wel maken ja.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16087
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:02
    Het lijkt er op dat er genoeg geld is in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 11:49
    Valt wel mee. Kijk maar eens naar wat we uitgegeven hebben. Alleen Bero heeft echt wat gekost. Er zijn ook 6 spelers vertrokken dus het is niet vreemd dat Vitesse vervangers gehaald heeft.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:40
    Bero 1,6 miljoen en Thelander 250.000 geloof ik.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:17
    Benieuwd of Vitesse zwicht bij een fors bedrag
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:42
    Voor ens fors bedrag gewoon verkopen. Maar wel 10 miljoen minimaal. Misschien is hij dat niet waard, maar kosten voor een vervanger + risico + evt puntverlies in tijd dat hij moet wennen heeft allemaal ook een prijs
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 11:44
    Tuurlijk, welke club zwicht niet voor miljoenen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:31
    zo dacht ik er ook over. zelfde als ze vorig jaar met van wolfswinkel deden. daarna mooi dauda ophalen bij anderlecht
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 17:40
    Ik dacht dat je die Dauda bedoelde die al bij Vitesse heeft gezeten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 20:18
    nee die niet, dat was me een drama
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:49
    Lekker in Arnhem blijven een spits van dat niveau krijg je niet snel terug.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:26
    Ben ik met je eens, maar stel ze bieden een exorbitant bedrag van 10 miljoen, dan zou ik echt niet weigeren. De boodschap is echter in principe: niet te koop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:55
    Dubbel gevoel hierover ene kant zeg ik als het bedrag goed is verkopen hij is niet onvervangbaar.
    Andere kant je weet wel wat je in huis hebt namelijk 15 - 20 doelpunten.
    Vind ik leuk
    Toto71 +368
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:05
    Ligt eraan hoeveel miljoenen.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:12
    Hebben die Chinezen niet 7,2 miljoen betaald voor, Zhang?
    Als ze dat ook voor een 29 jarige betalen, zal Vitesse er misschien wel over nadenken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:24
    9,2 werd des tijds gezegd . Maar dat werd betaald door west bromwich albion.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:27
    Als ze dat voor Matavz gaan betalen, zou ik zeggen.
    Strik er omheen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +365
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:19
    Zo is dat!
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:23
    Voor hij verkocht wordt zou ik kijken of het haalbaar is daddy cool terug naar arnhem te halen ! En anders misschien een haller die ook bijna alleen maar bankt .
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:25
    Als ze Bony kunnen huren, zou dat te gek zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:44
    Bony gaat never nooit meer voor Vitesse spelen, wees realistisch
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 11:52
    Nee, dat is slechts een fantasie van veel supporters.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:41
    Dromen in het droompark, Dicky:)
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 12:56
    Dat mag altijd. Ik droom van een leuk seizoen waarin Vitesse bij de eerste 5 eindigt en ver in de beker komt. Dat is met deze selectie een realistische droom denk ik.
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:02
    Ik zie het wel positief in. Maar die Houwen weer hé !
    Verschrikkelijk weer, hij was de laatste paar wedstrijden net zo goed bezig. Gelukkig was het maar een oefenpotje.
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 13:06
    Houwen is gewoon nog niet goed genoeg. Pasveer is twee klasse beter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:02
    En Eduardo is weer een paar klassen beter dan Pasveer Dicky. Dus zie het liefst Eduardo in het doel met al zijn ervaring. Eduardo kan ook heel goed en assertief uitkomen, dat heb ik Pasveer vrijwel nooit zien doen. Pasveer is een soort luie zak aardappelen die altijd een excuus heeft als er een afstandschot weer achter hem in het mandje verdwijnt.
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:29
    Vooral de ballen van afstand zijn een struikelblok bij Pasveer. Maar goed, nu hebben we Eduardo waarvan ik veel verwacht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:54
    Eindelijk iemand die het wél ziet dat Pasveer beter is... Helaas was hij vorig jaar al door velen afgemaakt voordat het seizoen goed en wel begonnen was. Zodoende begon hij vorig seizoen met een achterstand. Pasveer 1, Carvalho 2 en Houwen verhuren!
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 16:46
    Ik ben het voor een heel groot gedeelte met je eens. Ik heb vorig seizoen Pasveer heel lang verdedigd. Wat je zegt klopt als een bus. Pasveer werd al afgeschreven voordat hij ook maar één seconde had gekeept bij Vitesse. Hij kreeg de schuld van elke tegengoal. Dat begon al in die supercup wedstrijd toen fans van Vitesse hem kwalijk namen dat hij geen strafschop tegenhield. En had hij een goede wedstrijd gespeeld dan had hij zogenaamd niets uitzonderlijks gedaan. Neem de wedstrijd tegen 020 thuis. De ene na de andere goede redding van Pasveer. Maar wat zeiden de mensen op de tribune? A dat valt toch wel mee, ze schieten de bal tegen hem aan. Echt niet te geloven. Hij kreeg wel constant de hoon, maar nooit de lof. Vervolgens mocht Houwen keepen en werd er elke simpele bal hard gejuicht en geapplaudisseert en bij de vele ketsers hoorden je mensen roepen dat hij er weinig aan kon doen. Helemaal simpel werd ik ervan. Nu moet ik zeggen dat Pasveer zeker blunders heeft gemaakt. Ballen van grote afstand zijn een groot probleem voor hem en dat is de reden dat ik vind dat Pasveer niet geschikt is om eerste keeper te zijn bij Vitesse. Je kan het niet hebben dat je bij 1-1 een goal van 28 meter dwars door het midden binnen krijgt. Carvalho is denk ik een betere keeper. Anders speel je niet bij Benfica, Braga etc en al helemaal niet meer dan 30 interlands.
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:59
    Bony is de publiekslieveling van Swansea. Werd zelfs toegezongen door de Swansea fans toen hij tegen ze scoorde met City. Bony gaat eerder nog een keer een stap maken naar een grootmacht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:39
    Bony zou een wereld stunt zijn.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1729
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:42
    Verkopen en Wolfswinkel halen!!!!!!
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:44
    Haha, en dan weer het eind van het seizoen verpatsen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zaterdag 7 juli 2018 om 08:45
    Beste idee op deze pagina
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11083
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:53
    Dat dacht ik ook, maar volgens mij mag van Wolfswinkel niet weg want Az wou hem ook al hebben. Snap zo wie zo niet dat hij niet bij Vitesse is gebleven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:44
    Wat zou hij moeten kosten?
    Vind ik leuk
    Maddox +1527
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:59
    Volgens transfermarkt, 3,25 miljoen.
    Contract tot, 30.06.2020
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:02
    RvW is ook zeker een goede optie ! Had ik niet eens aan gedacht . Maar dan moeten ze snel zijn voor AZ er mee aan de haal gaat .
    Vind ik leuk
    Vapormax +1729
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:05
    AZ of Vitesse je weet wat RvW liefst wilt
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:09
    Ik neem ook aan vitesse . Maar ben daar niet 100% zeker over . RvW is dan wel onze bekerheld maar heeft ver in het verleden ook wel eens sneren uitgedeeld naar vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:47
    Hij heeft met name benoemd dat alles veel beter geregeld was bij Utrecht. Faciliteiten en organisatie. Maar toen was het ook wel echt een zooitje bij ons. Dat was pijnlijk te horen en niet netjes zo openlijk uit te spreken, maar klopte wel.
    Vind ik leuk
    VA1 +1584
    zaterdag 7 juli 2018 om 15:01
    Precies. Nu is alles anders:)
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1121
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:23
    Bij dubbele cijfers is hij sowieso weg
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1339
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:52
    Prima zaak. Tenzij ze met bedragen boven de 10 miljoen komen. Uiterst tevreden over de gang van zaken in Arnhem op dit moment.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:03
    Denk dat hij voor een miljoen of 8 ook gewoon gaat ... En dat moeten ze ook gewoon doen . Haller lijkt me echt een goede optie om hem te vervangen , bony is nog steeds geblesseerd en RvW wordt ook een dagje ouder
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:21
    Haller is helemaal niet haalbaar. Heeft Utrecht over de 10 Miljoen opgeleverd, en heeft best veel gespeeld. Ook een Bony zou niet meer kunnen. Matavz blijft gewoon , en mocht hij toch gaan heeft Vitesse een niet te weigeren bod gehad, waardoor ze weer heel veel winst gemaakt hebben. Dan hebben al die 7 spelers(die eigendom zijn) niks gekost, en hou je er nog geld aan over ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 10:23
    Dat kun je wel zeggen Marc, maar als er genoeg geld geboden wordt gaat ie gewoon weg. En daar is ook niets mis mee, zo werkt dat nou eenmaal in de voetballerij! Al zou ik het wel jammer vinden natuurlijk!
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +341
    zaterdag 7 juli 2018 om 11:04
    10 of meer miljoen mag die zo weg, anders ga je teveel van spelers uit die nog tijd nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    zaterdag 7 juli 2018 om 14:30
    Voor 7 miljoen breng ik hem persoonlijk naar de Chinees. Voor 2 miljoen is er vast wel een goede vervanger te vinden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 22:07
    Gewoon matafz verkopen en Ricky terughalen en er zeker voor zorgen dat ajax2 AZ lol Ricky niet kan halen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Actief Vitesse geeft veto voor miljoenentransfer naar China: "Niet te koop"