'De Jong onderdeel van 'Operación entrada al Camp Nou'; club aast op supersterren'

    'De Jong onderdeel van 'Operación entrada al Camp Nou'; club aast op supersterren'

    dinsdag 10 juli 2018 om 19:55

    De selectie van FC Barcelona moet kleiner worden, schrijft de Spaanse krant Sport. Trainer Ernesto Valverde wil werken met een groep van ongeveer 20 tot 22 spelers, maar heeft nu 27 spelers tot zijn beschikking.

    Dat is te veel, schrijft Sport. Toen Éric Abidal en Pep Segura de verantwoordelijkheid kregen over het technische beleid van Barcelona, werd er afgesproken dat er in ieder geval vier aankopen zouden komen die de selectie zouden versterken.

    De komst van Arthur werd maandag al aangekondigd. Die transfer heeft het startsein gegeven voor 'Operación entrada al Camp Nou' (vrij vertaald: Operatie ingang naar Camp Nou). Ook Clément Lenglet (Sevilla), Frenkie de Jong (Ajax), Eden Hazard (Chelsea) en Christian Eriksen (FC Barcelona) zijn doelwitten. Sport schrijft dat De Jong nog steeds in beeld is bij Barcelona. Het Catalaanse radiostation RAC1 schreef vorige week dat de transfer er deze zomer sowieso niet gaat komen.

    Tot dusver is alleen Paulinho vertrokken bij Barcelona. Naast Jasper Cillessen, die op een vertrek aast, is het ook mogelijk dat André Gomes, Aleix Vidal, Yerry Mina en Paco Alcácer de Barcá-deur achter zich dichttrekken.

    Gomes en Vidal willen naar een andere club, maar Mina en Alcácer willen dat juist niet. Beide spelers lijken niet in aanmerking te komen voor een basisplaats, net als Marlon, Munir El Haddadi, Douglas, Rafinha en Sergi Samper, die helemaal niet in de plannen van Valverde voorkomen.

    Plaats een reactie

    Rafael +797
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:00
    Christian Eriksen al bij Barca?!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:06
    Ja las het ook. Iemand die een beetje kijk heeft op voetbal die hoeft daar niet eens over na te denken.
    Vind ik leuk
    Arbee +2058
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:08
    De wens is de vader van de gedachte
    Vind ik leuk
    PRICE +32084
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:10
    Toekomst plannen van Barcelona
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:01
    Die Sergi Samper werd altijd als hét talent gezien. Dat talent zal er toch nog wel zijn. Hij is nog steeds jong. Ik heb echt geen idee wat Barca doet met de jeugd. Zelfs de beste jeugdspelers krijgen geen kans meer.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:37
    Ja alleen die middenvelder die nu rechtsachter is geworden is de afgelopen tijd nog "doorgebroken".
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:06
    Van die vier "doelwitten" heeft De Jong wel het meeste bewezen. Die andere drie ken ik trouwens niet zo goed.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18058
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:16
    Die Hazard is volgens mij nu aan het voetballen. Of is dat zijn broer??
    Vind ik leuk
    BerendFC +50
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:47
    Ajax brilletje op wat zielig weer
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:49
    Nog erger: Onbegrepen ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:02
    ?
    Vind ik leuk
    whiskey33 +99
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:22
    meest bewezen?
    10 wedstrijdjes ajax-1
    geen ervaring internationaal!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:28
    Zie boven ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:33
    Sarcasme is een onbegrepen kunstvorm op dit forum. De onzin druipt eraf en toch word ik serieus genomen ;););)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20468
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:19
    Is Eriksen al over?
    Vind ik leuk
    Twente +101
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:20
    20 tot 22 spelers vind ik een mooi aantal. Dat voorlomt dat je ongemotiveerde spelers krijgt, omdat je ze dan vaak kunt gebruiken doormiddel van wissles of blessuregevallen
    Vind ik leuk
    Op afstand +329
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:24
    Stom verhaal
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:24
    Och jee daar gaan we weer met die onzin
    Vind ik leuk
    Budazonen +363
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:49
    Ze willen krimpen maar willen 4 sterren erbij. Vaag verhaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:50
    Langzaam wordt het ziekelijk, allemaal die geruchten. Ik vind dat alleen maar serieus nieuws de aandacht mag krijgen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    dinsdag 10 juli 2018 om 23:41
    Ga zelf eens spelers opleiden...
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    woensdag 11 juli 2018 om 00:34
    Neem alleen Hazard.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    woensdag 11 juli 2018 om 02:46
    Barcelona twijfelt nog tussen de superster frenkie de jong en het talent Mbappe.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3015
    woensdag 11 juli 2018 om 17:56
    ja precies....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:01
    Christian Eriksen (Fc Barcelona) staat er?! Speelt Eriksen bij FCB?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3015
    woensdag 11 juli 2018 om 17:56
    Wat een onzinverhaal dit.
    Ongelooflijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De Jong onderdeel van 'Operación entrada al Camp Nou'; club aast op supersterren'