Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid

    "Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid"

    woensdag 11 juli 2018 om 07:20

    Een vertrek bij PSV is deze zomer absoluut geen must voor Gastón Pereiro. Dat zegt de Uruguayaanse stilist woensdag in gesprek met het Eindhovens Dagblad. 

    Onder de nieuwe trainer Mark van Bommel is PSV momenteel keihard aan het trainen tijdens het trainingskamp in Zwitserland. Het is even wennen voor Pereiro en zijn ploeggenoten. "Onder een andere coach verandert altijd een aantal dingen en dat is nu ook wel te merken bij de eerste trainingen van het nieuwe seizoen. Dat is ook goed. Ik heb vertrouwen in de aanpak en heb ook al met de trainer gesproken", zegt hij.

    De linkspoot lijkt in het PSV van Van Bommel in aanmerking te komen voor de 10-positie. Dat is een plek die zijn voorkeur heeft. "Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid voor mij, omdat mijn contract nog twee seizoenen doorloopt en ik het hier ook naar mijn zin heb."

    "Het kan nationaal en internationaal voor ons een heel interessant jaar worden, al blijft het nog even afwachten wat er op de transfermarkt gebeurt."

    Lees ook: Leegloop in Eindhoven: zó gaat PSV 2.0 er onder Van Bommel uitzien

    Poll

    Is Pereiro klaar voor een stap hogerop?

    (841 stemmen)

    Plaats een reactie

    MichPSV +4901
    woensdag 11 juli 2018 om 07:24
    Als hij een jaar constant blijft kan hij wel in de 15 goals maken in de competitie, hoop dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:26
    Ik denk dat hij in een iets sterkere competitie op dit moment ook echt compleet flopt wat zeer jammer zou zijn want de speler heeft zekers kwaliteiten
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:52
    Ik verwacht juist dat hij in een sterkere competitie slaagt. Blijkbaar heeft hij het - mentaal - nodig om tegen sterke tegenstanders te spelen om het beste uit zichzelf te halen. Anders valt niet te verklaren waarom hij het in topwedstrijden altijd goed doet en het tegen "kleintjes" laat afweten.

    Wekelijks serieuze tegenstand zou voor hem wel eens een zegen kunnen zijn.

    Óf Van Bommel raakt een snaar bij hem, die Cocu niet kon vinden. Vind ik óók prima :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:02
    Ja dat zou op zich ook nog wel eens kunnen het is op zich soms ook wel lastiger spelen tegen de minder goede tegenstanders
    Toch denk ik dat waneer je jezelf maar in een paar wedstrijden per seizoen mentaal op kunt laden het beste uit jezelf te halen hierzo je dat elders in een andere competitie ook op gaat breken
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17251
    woensdag 11 juli 2018 om 07:27
    Goede speler. 15 doelpunten moet inderdaad lukken als hij alle wedstrijden speelt.
    Vind ik leuk
    PRICE +18421
    woensdag 11 juli 2018 om 07:31
    Pereiro gaat een belangrijke rol krijgen onder van Bommel,nu zorgen dat hij het waar maakt en wekelijks zijn niveau haalt.
    Vind ik leuk
    PRICE +18421
    woensdag 11 juli 2018 om 07:43
    Gaat waarschijnlijk wel blijven,een echt goed seizoen levert hem dan een goede transfer op.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14649
    woensdag 11 juli 2018 om 07:53
    Het is bij Pereiro genieten of tenen krommen. Laatste paar maanden en vooral in de topwedstrijden, maakt hij t waar. Hoop dat van Bommel wel zijn juiste positie vindt. Luuk wil n voorzet en Romero is sterk na een steekpass. Wellicht kort achter de spits, maar ten koste van wie? Want verdedigend is t natuurlijk een slappe zak. Maar zijn schot in de verre hoek en pass op de stropdas is geweldig. Flegmatiek.zal hij altijd blijven, dus het zal weer 50/50 worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    Korm +29785
    woensdag 11 juli 2018 om 13:35
    hij zit al ronde de 11 doelpunten in 3 jaar dus ik verwacht nu wel een stap richting de 17 ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:25
    Cocu heeft Pereiro jarenlang verkeerd gebruikt. Wanneer van Bommel Pereiro inderdaad met de punt naar voren net achter de spits zet, schiet Pereiro er minimaal 20 in komend seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:35
    Hij moet het nu ook tegen de kleintjes laten zien! In de topwedstrijden zet hij echt wel de stempel!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36500
    woensdag 11 juli 2018 om 08:40
    Eens.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9767
    woensdag 11 juli 2018 om 12:01
    Ik hoop idd dat Van Bommel hem wat meer aan de praat krijgt dan Cocu. Dat Pereiro kan voetballen staat buiten kijf, het komt er alleen zo weinig uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 12:50
    In de belangrijke wedstrijden (2 maal Feyenoord en thuis tegen Ajax) liet Pereiro wel zijn kwaliteiten zien. Het lijkt er altijd op dat Pereiro een herfst- en winterdip heeft. In de koude maanden voetbalt Pereiro wezenlijk slechter dan in de maanden dat het mooi weer is in NL. Daarbij heeft Cocu Pereiro lange tijd niet op de goede positie gezet.
    Vind ik leuk
    Godin1 +863
    woensdag 11 juli 2018 om 07:26
    Goede speler die volgens mij meer kan dan hij nu laat zien. Fysiek sterk met een goed schot.
    Vind ik leuk
    Vak-T +93
    woensdag 11 juli 2018 om 07:27
    Proberen te behouden en belangrijk maken...... inderdaad op 10 zetten en het elftal om hem heen bouwen, dat heeft van Bommel goed gezien!!
    Beste speler die we hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139097
    woensdag 11 juli 2018 om 07:31
    Benieuwd of bommeltje er wat meer continuïteit bij m in kan brengen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 07:42]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:34
    Nu doorgaan gozer! In de top wedstrijden laat je het altijd zien dus nu ook tegen de kleintjes!!
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1666
    woensdag 11 juli 2018 om 08:00
    Als ie een seizoen lang goed gebruikt gaat worden, kan hij zomaar 1 van de beste spelers van de Eredivisie gaan worden komend seizoen. Liever niet, maar het blijft toch een speler met potentie en gevaarlijke kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    rinirat +1486
    woensdag 11 juli 2018 om 08:16
    Hele matige voetballer,die in een vrije rol voorin het beste uit de voeten kan.
    Werken doet hij niet,dus zullen andere dat voor hem moeten doen.
    Kortom,laat de jeugd doorstromen.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1519
    woensdag 11 juli 2018 om 08:52
    Tip voor rinirat.....kijk eens een wedstrijd van Pereiro en reageer dan nog een keer
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    cheeks +3105
    woensdag 11 juli 2018 om 08:43
    Beste speler van de competitie.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3849
    woensdag 11 juli 2018 om 09:30
    Waar moet hij dan heen, zeker gezien PSV zijn geld er nog voor terug wil zien wordt dat een moeilijke zaak.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:46
    Ga eerst maar minimaal 30 wedstrijden een 7+ cijfer krijgen en eindelijk is een keer vlammen inplaats van gemakzuchtig terug vallen elke keer.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:29
    Op 10, dan moet het middenveld nog een injectie krijgen, Hendrix en Ramselaar kunnen het niet alleen af, of zijn Rigo et al al zover? Luckassen is (nog steeds??) niet klaar. Voorin Bergwijn-de Jong-Lozano met Malen et al op vinketouw.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid"