Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid

"Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid"

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 07:20wo 11-07-2018 om 07:20

Een vertrek bij PSV is deze zomer absoluut geen must voor Gastón Pereiro. Dat zegt de Uruguayaanse stilist woensdag in gesprek met het Eindhovens Dagblad. 

Onder de nieuwe trainer Mark van Bommel is PSV momenteel keihard aan het trainen tijdens het trainingskamp in Zwitserland. Het is even wennen voor Pereiro en zijn ploeggenoten. "Onder een andere coach verandert altijd een aantal dingen en dat is nu ook wel te merken bij de eerste trainingen van het nieuwe seizoen. Dat is ook goed. Ik heb vertrouwen in de aanpak en heb ook al met de trainer gesproken", zegt hij.

De linkspoot lijkt in het PSV van Van Bommel in aanmerking te komen voor de 10-positie. Dat is een plek die zijn voorkeur heeft. "Natuurlijk zie ik dat zitten. Een extra jaar PSV is zeker een mogelijkheid voor mij, omdat mijn contract nog twee seizoenen doorloopt en ik het hier ook naar mijn zin heb."

"Het kan nationaal en internationaal voor ons een heel interessant jaar worden, al blijft het nog even afwachten wat er op de transfermarkt gebeurt."

Lees ook: Leegloop in Eindhoven: zó gaat PSV 2.0 er onder Van Bommel uitzien

Poll

Is Pereiro klaar voor een stap hogerop?

(842 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 11 juli 2018 om 07:25
Cocu heeft Pereiro jarenlang verkeerd gebruikt. Wanneer van Bommel Pereiro inderdaad met de punt naar voren net achter de spits zet, schiet Pereiro er minimaal 20 in komend seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 07:35
Hij moet het nu ook tegen de kleintjes laten zien! In de topwedstrijden zet hij echt wel de stempel!!
Vind ik leuk
Romario9 +13173
woensdag 11 juli 2018 om 12:01
Ik hoop idd dat Van Bommel hem wat meer aan de praat krijgt dan Cocu. Dat Pereiro kan voetballen staat buiten kijf, het komt er alleen zo weinig uit.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 12:50
In de belangrijke wedstrijden (2 maal Feyenoord en thuis tegen Ajax) liet Pereiro wel zijn kwaliteiten zien. Het lijkt er altijd op dat Pereiro een herfst- en winterdip heeft. In de koude maanden voetbalt Pereiro wezenlijk slechter dan in de maanden dat het mooi weer is in NL. Daarbij heeft Cocu Pereiro lange tijd niet op de goede positie gezet.
Vind ik leuk
Godin1 +1262
woensdag 11 juli 2018 om 07:26
Goede speler die volgens mij meer kan dan hij nu laat zien. Fysiek sterk met een goed schot.
Vind ik leuk
Vak-T +1537
woensdag 11 juli 2018 om 07:27
Proberen te behouden en belangrijk maken...... inderdaad op 10 zetten en het elftal om hem heen bouwen, dat heeft van Bommel goed gezien!!
Beste speler die we hebben.
Vind ik leuk
stratumseind +191461
woensdag 11 juli 2018 om 07:31
Benieuwd of bommeltje er wat meer continuïteit bij m in kan brengen
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 07:42]
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 07:34
Nu doorgaan gozer! In de top wedstrijden laat je het altijd zien dus nu ook tegen de kleintjes!!
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
woensdag 11 juli 2018 om 08:00
Als ie een seizoen lang goed gebruikt gaat worden, kan hij zomaar 1 van de beste spelers van de Eredivisie gaan worden komend seizoen. Liever niet, maar het blijft toch een speler met potentie en gevaarlijke kwaliteiten.
Vind ik leuk
rinirat +3248
woensdag 11 juli 2018 om 08:16
Hele matige voetballer,die in een vrije rol voorin het beste uit de voeten kan.
Werken doet hij niet,dus zullen andere dat voor hem moeten doen.
Kortom,laat de jeugd doorstromen.
Vind ik leuk
Futjebal +2619
woensdag 11 juli 2018 om 08:52
Tip voor rinirat.....kijk eens een wedstrijd van Pereiro en reageer dan nog een keer
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:53]
Vind ik leuk
pinkelman +4254
woensdag 11 juli 2018 om 09:30
Waar moet hij dan heen, zeker gezien PSV zijn geld er nog voor terug wil zien wordt dat een moeilijke zaak.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 09:46
Ga eerst maar minimaal 30 wedstrijden een 7+ cijfer krijgen en eindelijk is een keer vlammen inplaats van gemakzuchtig terug vallen elke keer.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
woensdag 11 juli 2018 om 16:29
Op 10, dan moet het middenveld nog een injectie krijgen, Hendrix en Ramselaar kunnen het niet alleen af, of zijn Rigo et al al zover? Luckassen is (nog steeds??) niet klaar. Voorin Bergwijn-de Jong-Lozano met Malen et al op vinketouw.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws