WK-ganger zet streep door PSV-geruchten: Ze lieten mij nooit vallen

    WK-ganger zet streep door PSV-geruchten: "Ze lieten mij nooit vallen"

    woensdag 11 juli 2018 om 08:35

    José Luis Rodriguez wil deze zomer bij AA Gent blijven. De WK-ganger van Panama werd afgelopen week nog in verband gebracht met PSV. De kampioen van Nederland zou een oogje hebben op de twintigjarige Rodriguez. 

    "Ik blijf bij AA Gent", zegt de jongeling nu in gesprek met Panamese media. "Ik ben de club enorm dankbaar, want ze liet me nooit vallen en tijdens een gesprek met de coach leerde ik dat men op mij rekent voor een plekje in de A-kern."

    Rodriguez speelde nog geen enkele wedstrijd op het hoogste niveau van België. Het afgelopen seizoen was hij lang uit de roulatie met een zware knieblessure. Desondanks selecteerde de bondscoach van Panama hem voor het WK. In Rusland kwam Rodriguez drie keer in actie tijdens de groepsfase. Panama verloor al z'n duels. 

    Lees ook: 'PSV denkt aan exotische verrassing: WK-ganger van Panama in beeld'

    Plaats een reactie

    stratumseind +138670
    woensdag 11 juli 2018 om 08:41
    Nondeju lopen we de nieuwe Ronaldo weer mis.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:45
    Lekker laten lopen we hebben zoveul goei!
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 11 juli 2018 om 09:39
    Hadden wij niet al zoveul goei, dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    woensdag 11 juli 2018 om 09:41
    Och hou op , we hebben teveul goei....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:41
    Zo teleurstellend. Ik had al een PSV-shirtje van hem aangeschaft, fanclub was in oprichting, spandoeken werden beschilderd. En dat allemaal voor niets. Het voelt alsof je een zeker kampioenschap toch nog op het allerlaatste moment misloopt ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    woensdag 11 juli 2018 om 11:16
    Met 1 doelpunt verschil......
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:17
    Heerlijk zo'n selectief geheugen. Niets aan laten doen :):):
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    woensdag 11 juli 2018 om 11:19
    Heb ginne skrik ik doe sowieso nie veul
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2024
    woensdag 11 juli 2018 om 08:42
    Zolang Lozano en Bergwijn allebei PSV'ers zijn, hebben we ook geen extra vleugelspelers nodig.
    Vind ik leuk
    420 +1227
    woensdag 11 juli 2018 om 08:42
    Hahaha mooi dit, geen bewijs dat PSV echt interesse heeft getoond en dan doen alsof PSV van een koude kermis thuis komt doordat die dude nog in België wil blijven...
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    woensdag 11 juli 2018 om 08:44
    Jouw dag kan niet meer stuk zie ik?
    Vind ik leuk
    420 +1227
    woensdag 11 juli 2018 om 08:45
    Alles kan kapot!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19814
    woensdag 11 juli 2018 om 09:46
    Als je dit artikel leest kan het elke club geweest zijn die interesse had. Kijk je wat beter dan speelt het woordje ‘zou’ een kwalijke rol in het geheel. Dat riekt naar de komkommers uit de komkommertijd. Wat duurt zo’n zomer toch lang hè?
    Vind ik leuk
    420 +1227
    woensdag 11 juli 2018 om 09:50
    Hahah ja, laat de competitie maar beginnen.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    woensdag 11 juli 2018 om 08:42
    Geen grootse speler,verlies je niks aan.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:03
    Aangezien hij nooit bij psv heeft gespeeld verliezen ze er niks aan idd:)
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +152
    woensdag 11 juli 2018 om 08:45
    Kan me ook niet voorstellen dat PSV opzoek is naar een buitenspeler, die hebben ze voldoende. Ze moeten het middenveld wel echt versterken in mijn ogen, Gutierrez halen? Wellicht dat Chucky dan ook nog 1 jaar blijft.
    Vind ik leuk
    roynba +390
    woensdag 11 juli 2018 om 08:52
    Helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:54
    Dankbaarheid. Hét nieuwe toverwoord.
    Vind ik leuk
    RW1913 +1634
    woensdag 11 juli 2018 om 08:57
    Voetballer en dankbaarheid een nieuw huwelijk, want wij kennen vaak ondankbare jeugd.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5671
    woensdag 11 juli 2018 om 09:33
    Ook hij ziet in dat het niveau in Belgie vele malen hoger ligt dat in Nederland.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:08
    Respect voor zijn loyaliteit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    WK-ganger zet streep door PSV-geruchten: "Ze lieten mij nooit vallen"