WK-ganger zet streep door PSV-geruchten: Ze lieten mij nooit vallen

WK-ganger zet streep door PSV-geruchten: "Ze lieten mij nooit vallen"

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 08:35wo 11-07-2018 om 08:35

José Luis Rodriguez wil deze zomer bij AA Gent blijven. De WK-ganger van Panama werd afgelopen week nog in verband gebracht met PSV. De kampioen van Nederland zou een oogje hebben op de twintigjarige Rodriguez. 

"Ik blijf bij AA Gent", zegt de jongeling nu in gesprek met Panamese media. "Ik ben de club enorm dankbaar, want ze liet me nooit vallen en tijdens een gesprek met de coach leerde ik dat men op mij rekent voor een plekje in de A-kern."

Rodriguez speelde nog geen enkele wedstrijd op het hoogste niveau van België. Het afgelopen seizoen was hij lang uit de roulatie met een zware knieblessure. Desondanks selecteerde de bondscoach van Panama hem voor het WK. In Rusland kwam Rodriguez drie keer in actie tijdens de groepsfase. Panama verloor al z'n duels. 

Lees ook: 'PSV denkt aan exotische verrassing: WK-ganger van Panama in beeld'

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
stratumseind +190911
woensdag 11 juli 2018 om 08:41
Nondeju lopen we de nieuwe Ronaldo weer mis.....
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 08:45
Lekker laten lopen we hebben zoveul goei!
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 10:41
Zo teleurstellend. Ik had al een PSV-shirtje van hem aangeschaft, fanclub was in oprichting, spandoeken werden beschilderd. En dat allemaal voor niets. Het voelt alsof je een zeker kampioenschap toch nog op het allerlaatste moment misloopt ;)
Vind ik leuk
stratumseind +190911
woensdag 11 juli 2018 om 11:16
Met 1 doelpunt verschil......
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:17
Heerlijk zo'n selectief geheugen. Niets aan laten doen :):):
Vind ik leuk
stratumseind +190911
woensdag 11 juli 2018 om 11:19
Heb ginne skrik ik doe sowieso nie veul
Vind ik leuk
Paul_dutch +847
woensdag 11 juli 2018 om 08:45
Kan me ook niet voorstellen dat PSV opzoek is naar een buitenspeler, die hebben ze voldoende. Ze moeten het middenveld wel echt versterken in mijn ogen, Gutierrez halen? Wellicht dat Chucky dan ook nog 1 jaar blijft.
Vind ik leuk
roynba +582
woensdag 11 juli 2018 om 08:52
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
woensdag 11 juli 2018 om 09:33
Ook hij ziet in dat het niveau in Belgie vele malen hoger ligt dat in Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 10:08
Respect voor zijn loyaliteit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws