Labyad helpt Ten Hag-misverstand uit de wereld: 'Zo veel onzin voorbij gekomen'

    Labyad helpt Ten Hag-misverstand uit de wereld: 'Zo veel onzin voorbij gekomen'

    woensdag 11 juli 2018 om 09:48

    Zakaria Labyad is laaiend enthousiast over Erik ten Hag. De zomeraankoop van Ajax vindt het heerlijk om bij zijn nieuwe club weer met de oefenmeester te mogen werken. Labyad en Ten Hag kennen elkaar van hun gezamenlijke periodes bij PSV en FC Utrecht. 

    "In mijn ogen is Erik ten Hag de best denkbare trainer voor een speler. Als je het over beeldvorming hebt: ik heb de laatste maanden zo veel onzin over hem voorbij horen komen. Ik ken geen speler die niet positief over hem is", vertelt de aanvaller woensdag in een uitgebreid interview met Voetbal International. 

    "Deze trainer is zó perfectionistisch, hij eist elke dag het maximale. Van zichzelf, maar ook van de spelers. In oefenvormen, in een bosloop, in het gedrag, in afspraken, in alles."

    "Daarnaast is hij ook een heel betrokken en fijn mens", voegt Labyad daar aan toe. "Iedere speler kan altijd bij hem aankloppen en zijn verhaal doen. Hij zal altijd een luisterend oor hebben, je helpen, maar ook uitleg geven als je het ergens niet mee eens bent. Ten Hag heeft altijd het beste voor met iedereen."

    Lees ook: 'Probleemjongen' Labyad: 'Jongens van buitenaf verdienden vijf keer meer dan ik'

    Poll

    Wordt Ajax komend seizoen kampioen?

    (2043 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19564
    woensdag 11 juli 2018 om 09:54
    Als hij echt het beste met iedereen voor heeft, en dus ook met mij want iedereen, stapt hij vandaag nog op.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:56
    En dan ga je er zelf staan als coach of heb je eerst nog een ander in gedachten die volgens jouw meer geschikt is?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:00
    Peter Bosz...direct aanstellen die man...lekkere frisse wind is nodig ipv jongens de hele dag gijzelen op de toekomst
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:05
    Ik bedoel dan meer haalbare coaches
    na al het gezeur rond zijn vertrek zou er nog steeds mogelijkheden zijn dat hij terug wil? Of dat het bestuur hem terug wil denk je?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    woensdag 11 juli 2018 om 10:09
    Bosz heeft volgens mij onlangs nog aangegeven best terug te willen keren bij Ajax, maar correct me if I’m wrong.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:12
    Vorige week bij VI gaf hij het duidelijk aan dat hij vreselijk graag terug zou keren.

    Overmars is ook geen probleem en staat erachter wat ik laatst las
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    woensdag 11 juli 2018 om 10:14
    Tja, Ten Hag verdient nog wel een kans maar mocht dat toch fout gaat zou Bosz geweldig zijn. Van der Sar zal dan wel moeten opstappen gezien hij z’n lot aan dat van Ten Hag heeft verbonden.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:22
    Ze hadden van de Sar daaraan moeten houden na het verlies tegen Psv en een enkeltje uitgang moeten geven.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    woensdag 11 juli 2018 om 13:03
    Ik krijg een beetje het idee dat vdSar een "plucheplakkert" is. Al zal zijn positie toch wel onhoudbaar worden als ze dit seizoen wederom geen kampioen worden!? Of zal hij zich er dan ook weer uitdraaien,net zoals hij deed eind vorig seizoen? Met de boodschap dat wij( media+supporters) zijn woorden verkeerd geinterperteerd hebben.......
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3270
    woensdag 11 juli 2018 om 13:16
    In mijn ogen is Frank de boer ook een optie mocht hij willen.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    woensdag 11 juli 2018 om 13:28
    Hij had vreselijk graag moeten blijven en niet achter die 4 miljoen aan moeten lopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:03
    Precies, lekker makkelijk om achteraf te roepen dat je vreselijk graag had willen blijven als werkloos bent
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:14
    Ja ik lees het ook net hieronder van de lamme en de blinde dus zal wel kloppen dan maar zoiets zeggen en ook doen waneer het er op aan komt zit natuurlijk wel een verschil ze zijn vorige keer niet zo lekker uit elkaar gegaan na mijn idee
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    woensdag 11 juli 2018 om 10:16
    True, maar de mensen waar Bosz een conflict mee had (zoals the Iceman Bergkamp) zijn al weg.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    woensdag 11 juli 2018 om 10:39
    Je bedoelt "God" toch? (Wat een bijnamen had die man ;)
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    woensdag 11 juli 2018 om 10:42
    Haha zeker. Ik vond het alleen een beetje overdreven om ‘God’ als nickname op VP te kiezen. Denk niet dat velen de link met Bergkamp zouden leggen :p
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    woensdag 11 juli 2018 om 10:49
    Eens, en "the non flying Dutchmen" werkt als nickname ook niet echt. :)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:10
    Bosz zelf wilt graag terug, Overmars staat te trappelen …..en vd Sar geen idee, maar die doet er ook niet toe.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:16
    Nou oke met iets willen begint het natuurlijk wel mee, vraag me wel af of zoiets ook echt zou lukken dan zouden ze deze keer toch beter bij elkaar moeten komen dan ze de vorige keer uit elkaar zijn gegeaan
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:21
    Ze hadden scholletje Bergkamp veel eerder moeten lozen...elke keer drammen tegen Bosz jij hebt niet op niveau gespeeld.

    Dan was Bosz nooit weggegaan..Bergkamp is en was de rotte appel met Spijkerman
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:31
    Als voetballer was bergkamp voor mij toch echt wel iemand om tegen op te kijken in zijn doen en laten in zijn functies bij ajax nu komt die op mij idd ook wel heel anders over,
    Spijkerman daarintegen heb ik mischien niet zon heel goed beeld van maar daar hebben de meeste toch wel goed mee samen gewerkt? op bosz mischien na dan
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    woensdag 11 juli 2018 om 10:33
    Bergkamp had ook gewoon een rare rol waarbij hij teveel in de melk te brokkelen had als jeugdtrainer. Blijft voor mij een held als speler, met Seedorf de grootste voetballer die Ajax de laatste 30 jaar heeft voortgebracht.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 10:34
    Hoezo staat Overmars te trappelen? Die kan best goed met Ten Hag
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:43
    Maar net iets beter met Bosz....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 10:52
    Waar is dat op gebaseerd?
    En waarom zou hij staan te trappelen om iemand waar hij prima mee kan werken en vertrouwen in heeft te ontslaan?

    Edit: mooie zinsbouw trouwens :p
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:53]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:00
    Spelers lopen de deur plat bij Overmars omdat ze het het beleid van Ten Hag zat zijn.

    Van 8 tot 17 uur aanwezig zijn op de toekomst, trainingen 100 maal stil leggen omdat een looplijn 25 cm anders uitgevoerd is dan Ten Hag wenst, de lease auto moet schoon en fris voor de deur staan als visite kaartje...allemaal dat soort flauwekul
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 11:04
    Oke dus in plaats van antwoord op de vragen krijg ik meer telegraaf geruchten. Komt heel geloofwaardig over allemaal.
    Vooral ook dat Labyad heel graag weer met hem samen wil werken. Vast omdat het zo kut is.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:12
    Labyad loopt bij Ajax omdat Ten Hag dat heeft lopen doordrukken...dan kan hij lastig gaan zeggen ...wat een ontzettend boerenlul en zakkenwasser is die Ten Hag toch

    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 11:14
    Denk je serieus dat als hij zo over Ten Hag denkt, hij weer onder hem zou gaan spelen?
    Het is toch heel gek als je je baas een lul vindt, dan gaat ie weg, en dan denk jij "hey, ik ga ook weg en naar datzelfde bedrijf"?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:18
    Voor een beter salaris en grotere club doen spelers alles dan zal het ze een ruk schelen wie er voor de groep staat.

    Hopelijk krijgen ze Europees een tik om de oren zodat Ten Hag de laan uit kan en de weg vrij gemaakt kan worden voor Bosz
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 11:19
    Oh ja oke. Goed verhaal.

    Waarschijnlijk niet. Ik gok dat het prima gaat en jij over een tijdje ook gewoon staat te klappen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:26
    Alleen klappen op de dag dat Ten Hag naar huis gaat en nooit meer terug komt. Ik durf wel een gokje te wagen dat Ten Hag de kerst thuis gaat vieren aankomend jaar.

    Als spelers niet in je zien zitten is het snel met je gedaan en bij Ajax helemaal. Met Bosz liepen ze weg.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 11:45
    Slechte gok dan.
    Dus als Ajax ineens toch goed gaat voetballen blijf jij boos kijken en ga je niet juichen na een doelpunt? Heel geloofwaardig.

    Klopt. Tot nu toe is er geen enkele reden om dat aan te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:53
    Pas als die klaploper de deur uit is en Bosz binnen komt lopen.

    Heb jij Ajax na de kerst lekker frivool en vrij zien voetballen onder Ten Hag?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29798
    woensdag 11 juli 2018 om 13:00
    Haha sure

    Nee. Is frivool en vrij de doelstelling als de opdracht is om in te lopen op PSV?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:09
    Je stelt nu een paar keer dat de spelers het niet in hem zien zitten en hem zat zijn. Ga je dat nu ook staven met feiten of blijft het bij geruchten. Met feiten bedoel ik dat je een speler hebt gesproken die dat tegen je heeft gezegd.
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    woensdag 11 juli 2018 om 10:11
    Wat een onzin. Die gast speelt aanvallend voetbal en loopt tegen elke slimme ploeg in het mes.
    Vind ik leuk
    JurreB +241
    woensdag 11 juli 2018 om 10:55
    Gijzelen? Ik weet hoor maar mensen die gewoon een baan hebben worden ook niet gegijzeld maar wel verwacht een hele dag op het werk te zitten.
    Laat die verwende goed verdienende gasten gewoon wat doen voor hun centen.

    Meer clubs zouden spelers gewoon moeten verplichten langer op de club te zijn. Wedstrijden voorbereiden, tegenstanders analyseren. Individueel je mindere punten aanpakken. Krachttraining enz. Het mag bij veel clubs een stuk proffesioneler. Bij Bayern loopt men ook niet na een uurtje training het complex af en gaat lekker thuis zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:06
    Denk je dat Huntelaar in zijn contract heeft staan dat hij een werkweek heeft van 40 uur? Of dat Sjukkie erin heeft staan dat hij recht heeft op 2 x 15 min pauze en 1 x 30 min voor een broodje.

    Je traint 2 maal daags en daarbuiten ben je vrij om te doen wat je wilt...wil je extra trainen ...lekker ga los en wil je naar huis en slapen ..dan ga je lekker slapen
    Vind ik leuk
    JurreB +241
    woensdag 11 juli 2018 om 11:13
    Wat dus een beroerde instelling is en dat zou moeten veranderen. Ten Hag is een coach die dit wil aanpakken. Ik juich het alleen maar toe!

    Waarom denk je dat de stap naar bv Engeland zo enorm groot is dat Klaassen het zelfs al niet red.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 11:16
    Gijzelen? Dus als je baas je verplicht om tussen 8 en half 5 op kantoor te zijn voel jij je gegijzeld?
    En je vind het wel goed dat hij je loon betaald?
    Lekkere dubbele standaard is dat;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:21
    Hoe wil jij een dag op kantoor noemen dan?

    Dat kunstje kan je thuis ook uitvoeren, maar dan is meneer de baas bang dat je met je kinderen leuke dingen gaat doen.

    Gelukkig heb ik nooit gegijzeld gezeten in een muf stinkend kantoor met zwetende collega's en de hele dag dat geklaag moeten aanhoren
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 11:58
    Kantoor is in deze vrij vervangbaar door elke werkplek, ik hoop dat die je niet vreemd zijn.
    En dat kunstje uitvoeren kan je ook thuis terwijl je een teamsport bedrijft? Jij bent wel het toonbeeld van de steeds individualistischer wordende maatschappij met uitspraken als deze.

    Het is voor alle duidelijkheid niet vreemd dat een baas van zijn werknemers verwacht dat ze een bepaalde effort leveren voor het riante salaris dat de werknemers krijgen.

    Daarnaast is voetbal, net als vele andere beroepen een teamsport waarin het belangrijk is dat je een goede werksfeer creeert. Die krijg je echt niet door thuis te trainen of wat je ook bedoeld met het kunstje thuis uitvoeren.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 12:26
    Denk jij dat Ronaldo, Messie of een Neymar denken ...lekker gezellig samen met de selectie want we zijn teamspelers.

    Juist deze jongens trainen alleen maar voor zichzelf om beter. Die gaan niet met de selectie van Barca of PSG een potje bowlen voor de sfeer of bosloopjes doen voor de vogeltjes.

    Die jongens komen smorgen aan met de Louis Vuitton tas kleden zich om doen hun kunstje ...trainen erna individueel op schieten of wat dan ook en ga lekker naar huis met het Louis Vuitton tasje.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 12:56
    Ja want bij Ajax spelen echt heel veel jongens die het niveau van die 3 eerder genoemden ooit zullen benaderen.

    Maar ik denk dat je eens af en toe trainingen moet gaan bekijken want deze jongens trainen wel degelijk mee in groepsverband. Denk je dat pak hem beet Casemiro de hele wedstrijd zich het stront voor de ogen wil lopen als Ronaldo alleen zondags met zijn tassie op komt dagen? Jij moet het lekker bij tennis houden haha.

    Overigens is het misschien al een idee om eens te kijken op de instagram van verschillende spelers die je noemt... Dan zie je wel degelijk dat deze gasten juist een voortrekkersrol nemen in het teamproces, tevens kun je vaak nog lekkere wijven zien ook... Gaat ongetwijfeld een wereld voor je open ;)
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3270
    woensdag 11 juli 2018 om 13:31
    Ik dacht dat ik de enige was die in de gaten had dat het leven deze kant op ging: individualistischer wordende maatschappij
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 13:41
    Genoeg mensen hebben dat door, ik heb zelf wel het idee dat het in het westen des lands een tikkeltje erger is dan elders.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3270
    woensdag 11 juli 2018 om 14:15
    Hmm, het gekke is alleen dat niemand er iets aan doet xD
    Komt echt door social media enz.
    iedereen denkt dat ze belangrijk zijn & veel voorstellen maar als je de pijp uit gaat komt er gewoon een vervanger voor in jou plaats xD
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:00
    Klopt ..omdat daar al die kansloze zwartjes lopen die denken dat Nederland een paradijs is waar je mag kraken, diefstal hetzelfde is als boodschappen doen en waar je elkaar op straat de keel mag doorsnijden omdat mensen geloven in god en niet Allehoe Hakbar schreeuwen
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 16:03
    Je kan ook niet meer veilig over straat in Nederland met al die aanslagen he... Het is schering en inslag...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:09
    Veilig over straat zeker niet, moeders de vrouw en zoonlief kunnen niet zonder de hond de straten in met al die kansparels die een kalifaat willen en die denken dat elke vrouw met blond haar een hoer is.

    Maar in Nederland mogen we een aanslag geen aanslag noemen want dan moet het een lage suikerspiegel zijn ;)
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 16:38
    Haha, je weet het wel leuk te formuleren. Ik vraag me na je laatste reactie eigenlijk vooral af of je in Allepo woont of in Schubbekutteveen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:42
    Nee in 020 Gaza en in Raqqa aan de Rijn
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 16:46
    Oooeeh, dan zit er nog maar 1 ding op... Bekeer jezelf tot de islam dan komt het vast goed haha. Of je verhuist naar de in de randstad alom verguisde provincie, ik kan je vertellen... het is hier prima toeven en voor die koeien en tractoren hoef je ook niet bang te zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:52
    Nee dank, ben bang dat het dan niet goed komt.

    Mensen zijn zo lastig te verstaan en na 20 uur zijn de winkels dicht en op zondag is alles uitgestorven
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 16:59
    De enige die waar ik woon lastig te verstaan is ben jij ben ik bang, de randstad is niet het centrum van de wereld he... Of dacht je dat je met je Amsterdams accent ook in pak hem beet Azerbeidjan verstaanbaar was?

    Winkels zijn hier overigens op dezelfde tijden geopend als in de randstad en op zondag zijn ze open. Nu kan ik me inbeelden dat je niets met natuur hebt maar je hond zou het hier misschien ook wel fijn vinden want in elke windrichting ben je binnen 10 minuten in het bos. Wat wil je nog meer... voor de brochure kan je mailen naar info@provincie.nl
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:12
    Die hond heb je in de stad nodig want dan blijven allochtonen minstens een meter of 2 bij je vandaan.

    Dol op de natuur..bootje varen is onze grootste hobby buiten de voetbalcarrière van zoonlief om ;)
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    woensdag 11 juli 2018 om 16:07
    Overigens knap hoe je een gesprek over een steeds individualistischer wordende maatschappij hebt weten te laten uitdraaien op een tirade over "zwartjes" , keel doorsnijden, diefstal, geloof en weet ik wat nog meer... en dat alles zonder enige onderbouwing.

    Verlos ons alsjeblieft van onze onwetendheid en laat je licht schijnen op onze maatschappij, dan pak ik alvast de popcorn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    ajaxdev +482
    woensdag 11 juli 2018 om 13:52
    Bosz is een redelijk goede trainer maar erg eenzijdig. Prijzen heeft nauwelijks gewonnen, wel veel finales verloren.En onze Frank was de laatste twee seizoenen ook niet om vrolijk van te worden. Dus geef ten hag de kans dit seizoen en wellicht staan we straks op de banken van vreugde
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    woensdag 11 juli 2018 om 09:57
    Als jij het beste met iedereen voor hebt dan zou ik eens beginnen met je eigen account op te zeggen 😂😂
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    woensdag 11 juli 2018 om 09:59
    Dan heb je pech. :p Ik ben heel egoistisch ingesteld.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:58
    @ajacied_8 : Waarom dan, wat is er zo mis aan ten Hag dan ?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:30
    Zo, dat misverstand is nu dus uit de wereld Zakaria. In jouw ogen is Erik ten Hag de best denkbare trainer voor één speler. Erik vindt jou toevallig ook de best denkbare basisspeler.
    Vind ik leuk
    remakil +5921
    woensdag 11 juli 2018 om 10:30
    Denk dat hij beter aan jouw domheid en kortzichtigheid kan gaan werken. Je noemt jezelf Ajacied, maar uit je reactie blijkt het tegendeel...
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6449
    woensdag 11 juli 2018 om 13:07
    Ja joh. En als de volgende coach de eerste 3 wedstrijden niet presteert? Ook eruit!
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    woensdag 11 juli 2018 om 13:27
    Ik hoor het toch liever de waarheid van de spelers,
    Dan van de onbenullen die hier alleen maar zijn om mensen af te branden, te vernederen en belachelijk te maken.
    Wat heeft de man jullie aangedaan dat hij zo te schande wordt gezet?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1282
    woensdag 11 juli 2018 om 14:27
    Kom op ajacied 8 positief ... dit jaar de dubbel en kwart finale league cup 100% goede trainer echt ten hag
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:54
    Lijkt me papa wel
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:59
    Als hij vaak op de bank of tribune word gezet horen we iets anders van deze speler over zijn trainer.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    woensdag 11 juli 2018 om 09:59
    Ik wist ook al dat het geen slimme stap zou zijn. Die Ajacieden hebben geen geduld en geven hem niet eens een kans. Laat hem nou maar is een jaartje staan dan zien we het wel.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    woensdag 11 juli 2018 om 10:01
    Hij krijgt nu al meer tijd dan Keizer :p
    Vind ik leuk
    Yuri +3673
    woensdag 11 juli 2018 om 10:03
    Dat is overal zo als je wilt slagen in het topvoetbal. Je krijgt geen tijd. Er moet direct gepresteerd worden anders lig je eruit. Zie Frank de Boer etc.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:03
    Helemaal mee eens ik werk zelf in de bouw als stucadoor en waneer ik op een nieuwe klus moet beginnen haal ik vanaf de eerste dag ook nog niet volop de productie heeft toch een bepaalde aanloop tijd nodig, wel geen maanden maar mijn werk is dan ook veel simpeler als dat van ten hag ;)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16029
    woensdag 11 juli 2018 om 10:00
    Prima opvatting van Ten Hag. Het maximale uit een perfecte bosloop halen. Onderdeel van de processierups en hoge bomenconcentratie.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16024
    woensdag 11 juli 2018 om 11:07
    Je vergeet de looplijn van de naaktslak. Die staat symbolisch voor het spel...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6572
    woensdag 11 juli 2018 om 10:03
    De best denkbare trainer voor een speler, je verwoord het prima.
    Het is dus niet de best denkbare trainer voor de voetbalclub AJAX
    Vind ik leuk
    Leeuw +6040
    woensdag 11 juli 2018 om 10:11
    Het is labyad hé. Die voetbalt alleen vanwege Tenhag in Amsterdam. Tis nog maar de vraag hoe de supporters straks met hem omgaan.

    Het zou hem sieren om dit gehele seizoen zijn mond te houden en presteren voor Ajax en indirect voor Ten Hag.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    woensdag 11 juli 2018 om 10:26
    Inderdaad, daar verkijkt jan en alleman zich op, Ajax is geen Utrecht en Utrecht geen Ajax.
    Daar komt Labyad ook nog wel achter.
    Wil je ten Hag niet ontslaan echter, moet je hem wel steunen, ter compensatie, met aankopen zoals Labyad en Tadic, op zich zijn dat wel verstandige beslissingen van Marc.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    woensdag 11 juli 2018 om 10:09
    Die labyat kruipt wel heel diep in tenhag zijn kontje voor een basisplaats. Kijken wat hij roept na een paar weken banken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    woensdag 11 juli 2018 om 11:32
    Die komt niet op de bank hoor......ten Hag houdt Labyad te vriend hoor.....zijn steun en toeverlaat met Tadic.
    Vind ik leuk
    Sigma +2762
    woensdag 11 juli 2018 om 10:15
    Jongens.....geef hem ten minste de tijd om er nu iets van te maken...Als straks de CL niet gehaald wordt....de competitie begint met verlies punten en Ajax speelt als een dweil.....ja dan kunnen we gaan klagen en zeuren en roepen dat het weer een mislukte jaargang gaat worden en het niets gaat worden in Amsterdam.....

    ten Hag heeft niet eens zijn elftal bij elkaar...de meeste jongens zijn nog op vakantie of hebben nog een trainingsachterstand.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    woensdag 11 juli 2018 om 10:26
    een half jaar gezien hoe het spel steeds slechter werd onder deze flop en hij durft nog liegen dat het beter gaat onder hem ook
    Vind ik leuk
    Sigma +2762
    woensdag 11 juli 2018 om 10:31
    Het is voor een trainer en voor de spelers ook moeilijk om midden in het seizoen de boel over te nemen...Ik zag bijvoorbeeld ook enkele spelers ongemotiveerd rondlopen....

    Hij kan nu bouwen aan zijn elftal gun het hem dan ook...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    woensdag 11 juli 2018 om 10:38
    waarschijnlijk een verloren jaar onder deze trainer zonder europees voetbal en dat is het enige leuke de nl comp is al niet om aan te zien als ze wel goed spelen
    Vind ik leuk
    Sigma +2762
    woensdag 11 juli 2018 om 10:43
    We zullen het zien....ik hoop dat hij het op de rails gaat krijgen....en mocht dat niet lukken zal ik het hier ook kenbaar maken dat ik het toch fout heb gezien....25 juli begint zijn missie..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    woensdag 11 juli 2018 om 10:48
    Ik begrijp de teleurstelling wel, nog niets laten zien hoor, dat kan je bij Utrecht wel maken maar bij Ajax niet.....daar moet ten Hag nog even aan wennen.
    Het is er op of er onder voor ten Hag en de Directie.......
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3109
    woensdag 11 juli 2018 om 10:18
    Als hij zo'n perfectionist is dan snap ik niet dat hij z'n presentatie naar de pers niet verbeterd
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    woensdag 11 juli 2018 om 11:30
    Iets willen zijn en iets kunnen zijn, zijn 2 verschillende dingen......
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    woensdag 11 juli 2018 om 10:22
    Dat is nu precies wat ten Hag zoekt en waarom Labyad gekocht is, het loopt niet over van steun en sympathie voor ten Hag bij de huidige groep, nu Tadic nog voor zich winnen en dan draagt dat misschien bij in positieve zin.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    woensdag 11 juli 2018 om 10:24
    ten hag en labyad zij beide een blunder van overmars maar omdat overmars zijn baan belangrijker vind als de club zal hij nooit ingrijpen
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    woensdag 11 juli 2018 om 10:46
    Labyad, likt zich in de basis!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    woensdag 11 juli 2018 om 11:41
    Marokkanen schamen zich om zo'n slijmbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 12:31
    T zijn allemaal slijmballen
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    woensdag 11 juli 2018 om 10:54
    Wow, hoe diep wil hij de lul van Ten Hag er in hebben om een basisplaats te krijgen zeg? Klassiek voorbeeldje van jezelf omhoog slijmen. Wie had dat verwacht van deze zelf uitgesproken knuffelmarokkaan?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:03
    Eric -"ik denk wel dat Psv bang voor ons is"- Ten Hag.

    En Ziyech houden graag en Labyad op de bank zetten.
    Zo lang mogelijk laten zitten alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    Strijp +12722
    woensdag 11 juli 2018 om 11:08
    Even snel slijmen omdat je geen basisplaats hebt
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:10
    Kruip er nog verder in Labyad
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:17
    Vriendjespolitiek. Jeugd (dus niet perse eigenjeugd) als Frenkie, Eiting, Gravenbergh, Ekkelenkamp, Cerny, Johnson, Nunnely etc krijgen geen kansen, omdat Labyad het vriendje van Ten Hag moet spelen, let maar op! Hopelijk is hij snel weg die kabouter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    woensdag 11 juli 2018 om 11:21
    Trainer mag ik in de basis?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7902
    woensdag 11 juli 2018 om 11:34
    Een luisterend oor? Die bakvissen hebben maximale sturing nodig. En een stamp onder die luie game verslaafde , embleemkussende reten.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    woensdag 11 juli 2018 om 11:39
    Als je wint heb je vrienden, als je niet wint is er van alles mis met jou, je werkwijze of zelfs de hond van je buren....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:46
    Waarom zou Labyad nu zulk soort uitspraken doen ?
    Nou, deze trainer heeft hem miljonair gemaakt, en naar de beste club van nederland gehaald, hoewel hij volgens mij niet het niveau van Ajax aankan.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    woensdag 11 juli 2018 om 11:58
    Ajax zal wel strijden om de nummer 1 plek maar of ze kampioen worden geen idee ! Zal wel gaan tussen Ajax Psv Feyenoord en Az en Vitesse die hebben op dit moment de beste ploegen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 12:17
    Slijmjurk zal hem elke avond wel verwennen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 12:32
    Heel ajax word een beetje een gayclubje haha... niks mis mee verder;)
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    woensdag 11 juli 2018 om 12:57
    Nee wat dacht je dan!!! Dat hij de trainer,die zich notabene hard gemaakt heeft voor zijn komst, zou afvallen en bekritiseren???
    Dat is een inkoppertje natuurlijk.
    Ik denk dat wanneer Ten Hag geen trainer van ajax was,dat ajax nooit Labyad aangekocht had.....
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +499
    woensdag 11 juli 2018 om 13:04
    Erik ten Hag moet zo snel mogelijk opzouten. Dan wordt Ajax makkelijk kampioen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws