Sneijder geïrriteerd tegen NEC: 'Je moet respect hebben voor zo'n speler'

Sneijder geïrriteerd tegen NEC: 'Je moet respect hebben voor zo'n speler'

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 18:49wo 11-07-2018 om 18:49

De spelers van NEC zullen de oefenwedstrijd tegen het Al-Gharafa van Wesley Sneijder niet snel vergeten. De recordinternational van Oranje had het op z'n zachtst gezegd niet naar zijn zin, merkte NEC-speler Robin Buwalda.

Sneijder liet zo nu en dan zijn klasse zien, maar na afloop ging het vooral naar zijn sneer richting de 'bijdehandjes' van NEC. "Je moet respect hebben voor een speler als Sneijder, supporters ook. Er zijn wat dingen naar hem geroepen die niet kunnen. Hij moet daarboven staan, maar waarschijnlijk ergerde hij zich daaraan. Ook dat hoort erbij", aldus Buwalda tegen ForzaNEC.

Sneijder was tijdens de wedstrijd al geïrriteerd vanwege het harde spel van een paar NEC-spelers. Zo kreeg Buwalda geel na een overtreding op oud-speler van onder meer Ajax en Real Madrid. "Ik ging vol voor de bal en raakte die ook, maar hij kwam erbij. Volgens mij was ik eerder bij de bal. Natuurlijk wordt er gezegd dat je hem niet mag aanraken, maar dit hoort er gewoon bij. Dat weet hij zelf denk ik ook wel. Misschien had hij het niet zo naar zijn zin."

Plaats een reactie

035 +7184
woensdag 11 juli 2018 om 18:54
Alweer ??
Vind ik leuk
Nvd88 +6185
woensdag 11 juli 2018 om 18:55
Tja als er spreekkoren komen over een speler die zeker in de top 10 staat van beste middenvelders die Nederland ooit heeft gehad. En er een paar idioten van Nec gaan lopen schoppen in een wedstrijd die nergens over gaat, Nee hoor elke andere speler zou dan lachend de poort uit lopen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
woensdag 11 juli 2018 om 19:02
Haha. Dit gelooft toch niemand.
Sneijder met zijn carriere, honderden wedstrijden, derby's en klassiekers heeft gespeeld in Italië, Spanje, Turkije, Champions League finale, WK finale, die zal de wedstrijd tegen NEC niet snel vergeten. Donder op, dit weet ie morgen al niet meer.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
woensdag 11 juli 2018 om 19:17
inderdeed
geen item
dus ook geen topic.
Had liever een verslag gelezen hoe de wedstrijd was verlopen en of er gescoord is cq hoe NEC ervoor staat.
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
woensdag 11 juli 2018 om 19:24
Hoe NEC ervoor staat kan ik je ook wel vertellen. Ontzettend matig. Ze krijgen waarschijnlijk wel geld voor Kadioglu, maar hun TD kent niemand dus daar koop je niks voor.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
woensdag 11 juli 2018 om 21:13
thanx, jammer, hoort er wel bij in eredivisie, Nijmegen (4-days)
Vind ik leuk
#Keizerout +41485
donderdag 12 juli 2018 om 01:48
Ja, vind ik ook. Uiteindelijk komen ze er vast wel weer bovenop.
Vind ik leuk
R94 +2011
woensdag 11 juli 2018 om 19:08
Ik dacht dat PSV - Feyenoord - Ajax hier erg was, maar NEC - Vitesse wordt hier ook aardig vertegenwoordigd door de kleuterklas
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:08]
Vind ik leuk
NvC +7285
woensdag 11 juli 2018 om 19:19
Ja en het erge is dat je dus niet een normale discussie kunt voeren. VP doet er blijkbaar ook niets mee.
Vind ik leuk
timm0s +596
woensdag 11 juli 2018 om 21:40
Inderdaad, wat een niveau elke keer over en weer. Ik vraag me af wat hun ouders zouden denken als die lezen wat ze hier allemaal plaatsen.
Vind ik leuk
NvC +7285
woensdag 11 juli 2018 om 21:51
Nouja opvoeding hebben ze niet gehad
Vind ik leuk
Counterattack +11373
woensdag 11 juli 2018 om 19:15
Het is gewoon NEC. Dus geen andere benaming, is kinderachtig provoceren. Blijkbaar willen er mensen trollen.
Verder heb ik uit stuk niet begrepen of het om enkele supporters ging of om een overtreding, waar Sneijders zich druk om maakte. Dus eindelijk regent het en hebben we een storm in een glas water.
Vind ik leuk
NvC +7285
woensdag 11 juli 2018 om 19:18
Er was een tackle op de bal waarbij Sneijder wordt geraakt, zulke tackles hebben we al het hele WK gezien maar Sneijder werd daar boos om. Vervolgens ging hij tekeer tegen Buwalda die de tackle maakte en toen gingen een paar simpele gastjes wat roepen. Tsja bij zo’n sportcomplex waar de supporters naast het veld staan dan hoor je goed wat ze zeggen. Er is ook eigenlijk niks gebeurt, maar het gaat om Wesley Sneijder dus maken ze er nieuws van.
Vind ik leuk
Tweey +2118
woensdag 11 juli 2018 om 19:19
Doormidden hakken die dwerg
Vind ik leuk
Brunt +261
woensdag 11 juli 2018 om 19:24
Een beetje prima donna-gedrag van Sneijder. Had hij verwacht dat ze de rode loper zouden uitrollen op het veld? Er zullen vast wat vervelende supporters zich verbaal misdragen hebben, maar hij mag toch inmiddels wel oud en wijs genoeg zijn om daarmee om te gaan en dat van je af te laten glijden.
Vind ik leuk
debacle +546
donderdag 12 juli 2018 om 00:57
De afspraak was om hem niet aan te raken.. dat zegt Buwalda zelf... waarom gebeurt het dan toch?
Haat mensen die gewoon niet luisteren
Vind ik leuk
voorstopper +1087
woensdag 11 juli 2018 om 19:25
Dat krijg je als je bij een club als Al Ahli gaat spelen.

Een Internazionale of Nice zie ik niet zo snel tegen een trieste provincieclub als NEC oefenen.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 19:53
Ze hoeven hem niet onder uit te trappen,maar stevig aanpakken is niks mis mee
Vind ik leuk
NvC +7285
woensdag 11 juli 2018 om 20:20
Hij werd ook niet continu onderuit getrapt, hij kreeg een stevige tackle en daar was hij niet van gediend. Verder ging hij meteen weg omdat er duizend man langs het veld stond voor een foto/handtekening en dat wou hij niet.
Vind ik leuk
JanTa48 +7239
woensdag 11 juli 2018 om 20:04
Sneyder verdiend p.j. meer dan de hele jaarlijkse begroting van NEC en dat zal steken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 20:05]
Vind ik leuk
pico323 +7299
woensdag 11 juli 2018 om 20:26
beetje respect voor Sneijder is wel op zijn plaats. Maar helaas zij er altijd debielen langs de zijlijn. maar collega's op het veld is toch echt wel minder.
Vind ik leuk
Cookee +12163
woensdag 11 juli 2018 om 20:51
Oefenwedstrijd NEC kom op, even normaal doen.
In zo'n potje kan je werken aan je spel, gaat er niet om een collega een schop te geven.
Vind ik leuk
Tweey +2118
woensdag 11 juli 2018 om 21:11
Is onderdeel van het spelletje.
Vind ik leuk
Cookee +12163
woensdag 11 juli 2018 om 22:07
Nee, in oefenwedstrijden kan je werken aan voetbal, je gaat niet iemand anders blesseren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws