Sneijder hekelt 'bijdehandjes' van NEC en verlaat dorp in rap tempo

    Sneijder hekelt 'bijdehandjes' van NEC en verlaat dorp in rap tempo

    NEC heeft dinsdag met 0-0 gelijkgespeeld tegen het Al Gharafa van Wesley Sneijder. Sneijder speelde de hele wedstrijd, die in Weurt werd gespeeld, mee en ergerde zich rot aan de Nijmegenaren, schrijft Omroep Gelderland.

    NEC speelde in de eerste helft in de sterkste opstelling, maar scoorde niet. Na de rust stelde trainer Jack de Gier jeugdspelers op. De van AZ overgekomen Gino Coutinho en Rubin Buwalda waren de meest bekende namen.

    Sneijder uitte tien minuten voor het einde van de wedstrijd zijn frustratie richting de spelers van NEC. Buwalda ging hard door op Sneijder, die daar niet van gediend was. De middenvelder werd boos en moest door zijn teamgenoten worden gekalmeerd. De frustratie was ook na de wedstrijd nog merkbaar bij Sneijder. Volgens Omroep Gelderland riep hij 'bijdehandjes' naar de spelers van NEC en zocht hij snel de kleedkamer op.

    In een rap tempo zocht Sneijder, onder begeleiding van beveiligers, de uitgang van het sportpark op. Marcel Boekhoorn, de suikeroom van NEC, reed hem vervolgens snel het dorp uit.

    Check de beelden van Omroep Gelderland hier!

    Plaats een reactie

    utreg1971 +1700
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:36
    Gewoon op kopen die handel Sneijder hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Big Nibba +652
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:37
    Wot
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:43
    Sneijder kan de nekkramp krijgen. Prima ballerina!
    Vind ik leuk
    Clown123 +394
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:43
    Sneijder wil gewoon Belgie - Frankrijk kijken. Snap hem!
    Vind ik leuk
    Nar +561
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:45
    Zal ik het doen, of zal ik het niet doen?🤪
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:44
    Zie je vaker, van die idioten die zichzelf even willen laten zien door dat soort spelers neer te zagen.
    Vind ik leuk
    Tweey +2148
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:52
    Zijn er dan andere regels voor die kabouter?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:13
    Staat er in de regels dat je iemand mag zagen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:45
    Marcel Boekhoorn, de suikeroom van NEC, reed hem snel het dorp uit.
    Zou Marcel standaard een maxi cosi in zijn auto hebben?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    Bdog +5808
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:50
    Betwijfel ik. Hij heeft een panda.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    Pur Sang +399
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:49
    Leuk om één van Nederlands beste voetballers ooit zo te ontvangen. Respectloos!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:53
    Pfff wat een ophef zeg.. meneer word een keer onderuit gehaald.. risico van het vak..
    Vind ik leuk
    Pur Sang +399
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:00
    Mij gaat het er niet om hoe hij het duel in ging op de videobeelden. Daar kan Wesley wel tegen, mag ik aannemen. Ik weet niet wat er gezegd is, maar Sneijder zal niet voor niets “bijdehandjes” zeggen...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:53
    Hij was zeker bang dat ze hem uit de bosjes zouden bekogelen!
    Vind ik leuk
    Tweey +2148
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:53
    Voetbal is oorlog.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:33
    Tja dacht toen ik het las dat doe je toch niet. Dan zie je het filmpje gebeurt er echt werkelijk niks.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1937
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:54
    Denk dat t komt omdat hij lege stadions gewend is tegenwoordig 😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:55
    Hij wil zo snel mogelijk naar huis bang dat zijn vrouw met een ander in de parkeer garage aan het werk is
    Vind ik leuk
    zwollie +7958
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:58
    Foei Buwalda, hoe durf jij de grote “Wesley” hard aan te pakken. Niet meer doen hoor.
    Vind ik leuk
    robertus +2028
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:59
    Ontiegelijke zaadpartij. Wel leuk om de oude meester nog een keer aan het werk te mogen zien. Niet heel fit, maar bij vlage zie je zijn klasse nog wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:00
    Ach meneer is weer op zijn paaltje getrapt omdat zelfs de jeugdspelers van N.E.C. niet meer aan de kant gaan voor meneer de superprof die tegenwoordig in de zandbak nog wat extra geld moet verdienen aangezien geen enkele echte topclub hem nog wil hebben.

    Wanneer je je eigen zo geweldig vind moet je het maar laten zien en niet gaan lopen janken wanneer je eens aangepakt gaat worden.

    Prestaties uit het verleden doen niet in de toekomst en zorgen er al zeer zeker niet voor dat andere voor je aan de kant springen meneer de superprof.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +509
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:06
    Kwamen ze weer uit de bosjes springen ? Of is dat al verleden tijd? Leuk altijd die potjes tegen nec!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:34
    pff dat is lang geleden mis het nog wel even als café Goffertzicht
    Vind ik leuk
    Bocajuun +509
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:40
    Wel gezellig altijd
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:44
    ach als je wat ouder en verstandiger bent geworden denk je wel eens dat het toen best wel wat minder had gekunnen haha
    Vind ik leuk
    whiskey33 +208
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:13
    oh oh oh Sneijdertje is geraakt. wat een klojo blijf dan in woestijn
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:44
    Mensen uit Nijmegen, graag beetje respect voor deze super speler!
    Wat heb ik van die man genoten al die jaren, een topper!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:56
    Wel een mooi tenue
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:03
    Volgevreten vedette..
    Vind ik leuk
    HansVites +4965
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:09
    Het is toch al lang bekend van die Nekkers, waardeloos voetballen en na de wedstrijd de ramen van bussen in gooien en oude mensen en kinderen aanvallen.
    Zal wel Nijmeegse traditie zijn in dat dorp.
    Vind ik leuk
    NvC +4406
    woensdag 11 juli 2018 om 07:27
    Wat kan jij uit je NEK lullen zeg! Chapeau Hans, chapeau! Ik had zo’n mietige reactie wel verwacht van het kind die hier allemaal accountjes heeft, maar van een 42 ‘man’ niet. Veel plezier tussen het tokkie volk op zuid.
    Vind ik leuk
    Chauffie +241
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:10
    Wat een grote stoere vent ben jij achter je laptop. Pis anders ff gauw een bekertje vol om een klein jochie het in zn gezicht te gooien...dat kunnen ze in die glasbak bij jullie zo goed.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 07:11]
    Vind ik leuk
    Rijnaker +18
    woensdag 11 juli 2018 om 02:31
    De pandakleuters uit ODW moesten zich ook even laten gelden. Boekhoorn steekt er geen geld meer in, de gemeente is blij dat ze van Nek af zijn.

    Maar alle pandakleuters blij met weer een afdankertje van ajax en een thuisshirtje met een kerk erop. Zo worden de panda’s weer zoet gehouden door de directie van Nek, die verder zorgt dat ze jaren in de keukendivisie mogen blijven. Terwijl 15 km verderop eredivisie wordt gespeeld.
    Vind ik leuk
    Chauffie +241
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:59
    Je ben in je naam twee letters vergeten rijnjanker....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 04:31
    Gelijk heeft Sneijder, wie wil er nou na een wedstrijd nog langer blijven in Nijmegen.
    Vind ik leuk
    NvC +4406
    woensdag 11 juli 2018 om 07:28
    Weurt, bijna goed
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    woensdag 11 juli 2018 om 06:42
    Haha kleine zeikerd.

    Lekker uithuilen bij yolanthe op schoot.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:01
    is ook niks mis mee toch?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    woensdag 11 juli 2018 om 16:02
    Nop
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws