Sneijder hekelt 'bijdehandjes' van NEC en verlaat dorp in rap tempo

    Sneijder hekelt 'bijdehandjes' van NEC en verlaat dorp in rap tempo

    dinsdag 10 juli 2018 om 20:32

    NEC heeft dinsdag met 0-0 gelijkgespeeld tegen het Al Gharafa van Wesley Sneijder. Sneijder speelde de hele wedstrijd, die in Weurt werd gespeeld, mee en ergerde zich rot aan de Nijmegenaren, schrijft Omroep Gelderland.

    NEC speelde in de eerste helft in de sterkste opstelling, maar scoorde niet. Na de rust stelde trainer Jack de Gier jeugdspelers op. De van AZ overgekomen Gino Coutinho en Rubin Buwalda waren de meest bekende namen.

    Sneijder uitte tien minuten voor het einde van de wedstrijd zijn frustratie richting de spelers van NEC. Buwalda ging hard door op Sneijder, die daar niet van gediend was. De middenvelder werd boos en moest door zijn teamgenoten worden gekalmeerd. De frustratie was ook na de wedstrijd nog merkbaar bij Sneijder. Volgens Omroep Gelderland riep hij 'bijdehandjes' naar de spelers van NEC en zocht hij snel de kleedkamer op.

    In een rap tempo zocht Sneijder, onder begeleiding van beveiligers, de uitgang van het sportpark op. Marcel Boekhoorn, de suikeroom van NEC, reed hem vervolgens snel het dorp uit.

    Check de beelden van Omroep Gelderland hier!

    Plaats een reactie

    utreg1971 +1583
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:36
    Gewoon op kopen die handel Sneijder hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Utca030 +7973
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:49
    Hij had gewoon naar utreg moeten komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:43
    Kon hij niet maken als echte Ajacied
    Vind ik leuk
    Utca030 +7973
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:47
    Maar wel als ras echte Utrechter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:55
    Klopt Ajax is inderdaad heel groot
    Vind ik leuk
    Utca030 +7973
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:18
    Waarin
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:47
    Alles check de numbers Sherlock
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:22
    de grootste bek?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 23:29
    Ho ff MTC..... Toen di Tommaso overleed, en Sneijder een bloemetje bracht kreeg hij een staande ovatie van Utrecht aanhang.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 00:02
    Ehhh en dat zegt wat over alle spelers die dat soort dingen doen?


    Gewoon benieuwd omdat wij ook zo een afschuwelijk geval hebben meegemaakt.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1226
    woensdag 11 juli 2018 om 08:05
    haha alleen heeft hij niets met die baggerclub behalve dat hij zijn zakken heeft gevuld daar.
    wesley is supporter van twee clubs dhsc en fcutrecht
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:12
    Haha kerel hij heeft een aprtement hier bij mij... je ziet ze vliegen. Zn band met fc Utrecht is dat het de club van ze geboorte stad is. Die gozer is veelste arrogant om geen Ajacied te zijn ook toch haha
    Vind ik leuk
    4everfcu +1226
    woensdag 11 juli 2018 om 09:58
    haha blijf jij daar maar in geloven dan ondertussen heeft hij een prachtige villa in leidsche rijn waar hij woont sponsort hij zijn oude club dos en werkt hij met die club nauw samen met frans van seumeren en gaat hij als hij gestopt is met voetballen dingen voor zijn club fcutrecht doen.
    ook heeft hij er persoonlijk voor gezorgd dat dos niet meer met ajax samenwerkt maar met utrecht
    dus volgens mij zie jij ze vliegen in je appartement maar dan wel ri schiphol
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:59
    Tuurlijk daarom is er Sl een trainers cursus via Ajax aan het regelen...


    Eigen woorden van Sneijder hahaha lekker met ze gappie Rafaël hun mattie Heitinga dr bij.

    Bloemgracht als hij niet voetbalt zit hij daar... en een appartement daar kost meer dan een villa buiten Amsterdam clown. Dr staan daar frieze zeilboten duurder dan je Utrechtse villa
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    4everfcu +1226
    woensdag 11 juli 2018 om 10:08
    haha vandaar dat hij hoofdtrainer wil worden bij utrecht met je zijn eigen woorden hij heeft totaal niets met ajax behalve dat hij er gespeeld heeft en is een groot utrechtsupporter en vaak op de club te vinden.
    maar blijf jij er lekker in geloven hoor met je appartement waar hij woont haha
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:14
    Keep dreaming nog steeds groter in jullie provincie hahaha

    Elke Utrechter was Ajacied en is dat bij het eerst volgend succes. Als ze het over onze succes supporters hebben gaat het over Utrechters.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1226
    woensdag 11 juli 2018 om 10:21
    succes supporters zitten er vooral bij jou club hoor waar het bij aanvang uitverkocht is en zodra er niets meer gewonnen kan worden is het leeg en kun je alle stoeltjes tellen.
    en groter in onze provincie haha waar heb jij die drugs gekocht dat moet echt superspul zijn
    ps probeer anders een keer te winnen van dat clubje utrecht.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 10:31
    Check je cijfers pik onderlingen resultaat is verre van jullie voordeel haha


    Drugs en drank doe ik niet aan is voor losers en pubers
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Utca030 +7973
    woensdag 11 juli 2018 om 19:26
    Sneijder blijft gewoon een utregs jochie. Niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7973
    woensdag 11 juli 2018 om 19:27
    Borneo
    Vind ik leuk
    Big Nibba +232
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:37
    Wot
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:43
    Sneijder kan de nekkramp krijgen. Prima ballerina!
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:33
    Dat kan jij ook!
    Vind ik leuk
    Clown123 +212
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:43
    Sneijder wil gewoon Belgie - Frankrijk kijken. Snap hem!
    Vind ik leuk
    Nar +184
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:45
    Zal ik het doen, of zal ik het niet doen?🤪
    Vind ik leuk
    Koeroe +9550
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:44
    Zie je vaker, van die idioten die zichzelf even willen laten zien door dat soort spelers neer te zagen.
    Vind ik leuk
    Tweey +1330
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:52
    Zijn er dan andere regels voor die kabouter?
    Vind ik leuk
    Koeroe +9550
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:13
    Staat er in de regels dat je iemand mag zagen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:44
    Dorpelingen uit Nijmegen zijn weer eens bezig. Arneppers zijn trouwens niet veel beter.
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:56
    Nepturken zijn erger
    Vind ik leuk
    zwollie +6577
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:01
    Zit er wel 1 arnhemmer in het eerste van Vitesse? Volgens mij bijna allemaal buitenlanders.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +230
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:36
    ja zwollie, jullie zijn nep-ajax
    Vind ik leuk
    zwollie +6577
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:37
    Mag jij vinden, ieder zijn mening.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:45
    Marcel Boekhoorn, de suikeroom van NEC, reed hem snel het dorp uit.
    Zou Marcel standaard een maxi cosi in zijn auto hebben?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    Bdog +4894
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:50
    Betwijfel ik. Hij heeft een panda.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    Pur Sang +235
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:49
    Leuk om één van Nederlands beste voetballers ooit zo te ontvangen. Respectloos!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:53
    Pfff wat een ophef zeg.. meneer word een keer onderuit gehaald.. risico van het vak..
    Vind ik leuk
    Pur Sang +235
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:00
    Mij gaat het er niet om hoe hij het duel in ging op de videobeelden. Daar kan Wesley wel tegen, mag ik aannemen. Ik weet niet wat er gezegd is, maar Sneijder zal niet voor niets “bijdehandjes” zeggen...
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:53
    Hij was zeker bang dat ze hem uit de bosjes zouden bekogelen!
    Vind ik leuk
    Tweey +1330
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:53
    Voetbal is oorlog.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1055
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:33
    Tja dacht toen ik het las dat doe je toch niet. Dan zie je het filmpje gebeurt er echt werkelijk niks.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:36
    Echt respectloos, en zelf niets kunnen he.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:54
    Denk dat t komt omdat hij lege stadions gewend is tegenwoordig 😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:55
    Hij wil zo snel mogelijk naar huis bang dat zijn vrouw met een ander in de parkeer garage aan het werk is
    Vind ik leuk
    inimini +2068
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:56
    Zonde dat zo'n voetballer oefenpotjes moet spelen tegen een teams van het niveau NEC. Geef hem dan gewoon een middagje vrij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:31
    Tuurlijk niet dat hoort bij je vak hij verdiend er genoeg mee dus kan hij best die minuten maken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    inimini +2068
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:35
    Ja zal allemaal wel maar zelfs op amateurniveau hebben spelers verschillende privileges. Sneijder is niet gehaald om het niveau van de competitie op te krikken maar puur als merk/naam/merchandise. Dus moeten we dit ook niet te serieus nemen.
    Vind ik leuk
    zwollie +6577
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:58
    Foei Buwalda, hoe durf jij de grote “Wesley” hard aan te pakken. Niet meer doen hoor.
    Vind ik leuk
    robertus +1680
    dinsdag 10 juli 2018 om 20:59
    Ontiegelijke zaadpartij. Wel leuk om de oude meester nog een keer aan het werk te mogen zien. Niet heel fit, maar bij vlage zie je zijn klasse nog wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:00
    Ach meneer is weer op zijn paaltje getrapt omdat zelfs de jeugdspelers van N.E.C. niet meer aan de kant gaan voor meneer de superprof die tegenwoordig in de zandbak nog wat extra geld moet verdienen aangezien geen enkele echte topclub hem nog wil hebben.

    Wanneer je je eigen zo geweldig vind moet je het maar laten zien en niet gaan lopen janken wanneer je eens aangepakt gaat worden.

    Prestaties uit het verleden doen niet in de toekomst en zorgen er al zeer zeker niet voor dat andere voor je aan de kant springen meneer de superprof.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:38
    Oei, die is echt heel jaloers!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 23:00
    vertel?
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    dinsdag 10 juli 2018 om 23:22
    Nou je komt respectloos over, je zet een heel goede voetballer neer als een nobody. Keurt het goed als een of andere onbenul, omdat hij niks kan, zijn benen probeert te breken.En je bent stinkend jaloers op het feit dat hij helemaal gevuld is en jij niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:45
    Ik heb veel respect voor de voetballer die hij ooit was, maar niet voor de zakkenvuller die hij is geworden.

    Waar lees je dat iemand zijn been wil breken? Enige wat ik lees is 'Hij kwam negentig minuten in actie. Een opvallend incident vond tien minuten voor het einde plaats. Buwalda ging hard door op Sneijder. De middenvelder was daar niet van gediend, werd boos en moest door zijn medespelers worden gekalmeerd' en zie ik op het filmpje een gefrustreerde voetballer het kleedlokaal inlopen die op respectloze wijze zijn tegenstanders wat toeroept.

    En uiteraard ben ik jaloers op zijn voetbalkwaliteiten maar ik zou in zijn plaats nooit me zakken gaan vullen in de zandbak maar lekker afbouwen bij Ajax of Utrecht als ik hem was dan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    woensdag 11 juli 2018 om 13:19
    en niet gaan lopen janken wanneer je eens aangepakt gaat worden.
    Als je dat nodig vind om zo'n held aan te pakken. Toon je geen respect, en dat is wat hij verdient!
    Vind ik leuk
    Tim Kok +54
    woensdag 11 juli 2018 om 13:26
    Dus als er een oefenpotje tegen sneijder word gespeeld moeten ze die met fluwelen handschoenen behandelen? Als ik het filmpje zo bekijk, viel het allemaal ook wel mee.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    woensdag 11 juli 2018 om 13:34
    Nee het gaat hier duidelijk over respectloos iemand aanpakken. Dat hoeft namelijk niet in een oefenpotje. Ik weet wat voor jongetjes het zijn die dat flikken. Die kunnen en weten niet beter.
    Vind ik leuk
    Tim Kok +54
    woensdag 11 juli 2018 om 13:39
    Dat vond Sneijder zelf. Als ik naar de beelden kijk viel het allemaal wel mee. Het is nou niet zo dat ze 'm de benen onder het lijf vandaan zaagden.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    woensdag 11 juli 2018 om 13:41
    Is goed
    Vind ik leuk
    Tim Kok +54
    woensdag 11 juli 2018 om 14:02
    Zwak
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    woensdag 11 juli 2018 om 15:19
    Vind ik ook, en respectloos!
    Vind ik leuk
    Tim Kok +54
    woensdag 11 juli 2018 om 18:50
    Kijk nou eens naar dat bewuste duel. Behalve dat die jongen er kort en fel op zit, gebeurt er helemaal niks. Verder heb je niks van de wedstrijd gezien en kun je dus ook geen oordeel over vellen. Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben fan van Sneijder en niks anders dan lof voor de man en wat ie voor Nederland heeft betekend, maar dat betekent nog niet dat we een rode loper voor die jongen moeten gaan uitleggen.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    woensdag 11 juli 2018 om 20:47
    Hij was klaar met die bijdehandjes, denk jij dan echt dat het alleen om een schop gaat? Weet je niet hoe die mannetjes daar achter het hek zijn?
    Vind ik leuk
    Tim Kok +54
    woensdag 11 juli 2018 om 21:46
    Iemand die mij schopt, noem ik geen bijdehandje. Daar zijn andere woorden voor. En jij weet ook niet hoe die mannetjes achter het hek zijn.
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:10
    Respectloos? Tegenover zo'n 1,50m kapsones? Voetbal is een contract sport. Dan moet je niet gaan lopen janken als je een schop krijgt. Dat hoort er bij. Hij beurt er geld zat voor. Je bent in mijn ogen pas een held wanneer je gewoon opstaat en verder gaat.
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:39
    Ik weet dat het om die bijdehandjes langs de kant gaat. Die roepen echt "zelfs bij een oefenpotje" van alles naar iedereen, maar dat zal jij dan ook wel normaal vinden.
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:55
    Precies dat
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    JustH +10685
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:40
    Kunnen ze volgend seizoen lekker doen die bijdehandjes, In de Kaatje Kut Divisie.
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:05
    Oh en bij jullie zingen of roepen ze niks? Brave jochies in de JCA dan....Kan me afgelopen seizoen nog zat leuzen herinneren tegen Achabar...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 07:03]
    Vind ik leuk
    Bocajuun +114
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:06
    Kwamen ze weer uit de bosjes springen ? Of is dat al verleden tijd? Leuk altijd die potjes tegen nec!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:34
    pff dat is lang geleden mis het nog wel even als café Goffertzicht
    Vind ik leuk
    Bocajuun +114
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:40
    Wel gezellig altijd
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:44
    ach als je wat ouder en verstandiger bent geworden denk je wel eens dat het toen best wel wat minder had gekunnen haha
    Vind ik leuk
    whiskey33 +46
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:13
    oh oh oh Sneijdertje is geraakt. wat een klojo blijf dan in woestijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:40
    Verdient ons jochie niet een beetje respect hebben we niet jaren van hem genoten .
    Beetje zwak gedracht van supporters die nooit een topper in hun club hebben gehad .
    Beetje jammer dit
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:05
    Als je je zo gedraagt verdien je in mijn ogen geen respect. Bij voetbal kun je een keer aangepakt worden. Anders moet hij lekker in zn zandbak blijven spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:30
    Ach Chauffie jij bent zeker een Nekker die kunnen de eigen nergens gedragen Aso zijn jullie
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    zaterdag 14 juli 2018 om 22:15
    Oh en jij kent mij met je vooroordeel? Lekker bijdehand....
    Vind ik leuk
    Vapormax +1733
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:44
    Mensen uit Nijmegen, graag beetje respect voor deze super speler!
    Wat heb ik van die man genoten al die jaren, een topper!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 21:56
    Wel een mooi tenue
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1419
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:03
    Volgevreten vedette..
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    dinsdag 10 juli 2018 om 22:09
    Het is toch al lang bekend van die Nekkers, waardeloos voetballen en na de wedstrijd de ramen van bussen in gooien en oude mensen en kinderen aanvallen.
    Zal wel Nijmeegse traditie zijn in dat dorp.
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 07:27
    Wat kan jij uit je NEK lullen zeg! Chapeau Hans, chapeau! Ik had zo’n mietige reactie wel verwacht van het kind die hier allemaal accountjes heeft, maar van een 42 ‘man’ niet. Veel plezier tussen het tokkie volk op zuid.
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    zaterdag 14 juli 2018 om 07:10
    Wat een grote stoere vent ben jij achter je laptop. Pis anders ff gauw een bekertje vol om een klein jochie het in zn gezicht te gooien...dat kunnen ze in die glasbak bij jullie zo goed.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 07:11]
    Vind ik leuk
    Rijnaker +15
    woensdag 11 juli 2018 om 02:31
    De pandakleuters uit ODW moesten zich ook even laten gelden. Boekhoorn steekt er geen geld meer in, de gemeente is blij dat ze van Nek af zijn.

    Maar alle pandakleuters blij met weer een afdankertje van ajax en een thuisshirtje met een kerk erop. Zo worden de panda’s weer zoet gehouden door de directie van Nek, die verder zorgt dat ze jaren in de keukendivisie mogen blijven. Terwijl 15 km verderop eredivisie wordt gespeeld.
    Vind ik leuk
    Chauffie +171
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:59
    Je ben in je naam twee letters vergeten rijnjanker....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 04:31
    Gelijk heeft Sneijder, wie wil er nou na een wedstrijd nog langer blijven in Nijmegen.
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 07:28
    Weurt, bijna goed
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23717
    woensdag 11 juli 2018 om 06:42
    Haha kleine zeikerd.

    Lekker uithuilen bij yolanthe op schoot.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:01
    is ook niks mis mee toch?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23717
    woensdag 11 juli 2018 om 16:02
    Nop
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sneijder hekelt 'bijdehandjes' van NEC en verlaat dorp in rap tempo