'Veel interesse voor Ajacieden: bod van veertig miljoen achteloos weggewuifd'

    'Veel interesse voor Ajacieden: bod van veertig miljoen achteloos weggewuifd'

    donderdag 12 juli 2018 om 09:54

    Ajax heeft liefst vijf spelers onder contract die mogelijk nog voor 1 september voor een nieuwe club kiezen. Volgens Voetbal International staan Matthijs de Ligt, Hakim Ziyech, David Neres, Kasper Dolberg en Frenkie de Jong er nog altijd goed op in het buitenland.

    De Ligt lijkt van het vijftal het meeste geld op te kunnen leveren, namelijk zo'n veertig tot vijftig miljoen euro. Er schijnt zelfs al een bod te zijn geweest van 40 miljoen, dat door Ajax achteloos is weggewuifd, schrijft VI. De Amsterdammers willen de verdediger absoluut niet kwijt, maar het is de vraag of De Ligt zin heeft in nog een seizoen in de Eredivisie.

    Ziyech wil sowieso een stap maken. Zijn naam werd donderdagochtend in verband gebracht met Olympique Lyon, nadat hij eerder in beeld was bij AS Roma. Ook Neres lijkt niet onwelwillend tegenover een stap naar een topcompetitie te staan. Volgens VI was de Braziliaan niet bepaald blij dat Ajax vorige maand een bod van Borussia Dortmund van bijna dertig miljoen euro achteloos terzijde schoof. Dat bod kwam 'bij lange na niet in de buurt van de vraagprijs'.

    Ajax ontving vorige zomer nog een bod van AS Monaco van vijftig miljoen voor Dolberg, maar de Deen lijkt zich nu te moeten revancheren na een mislukt seizoen. Een vertrek lijkt dan ook niet waarschijnlijk. Tot slot gonst het van de geruchten rond Frenkie de Jong, maar ook hem wil Ajax nog niet kwijt. Vooral FC Barcelona zou in de markt zijn voor de middenvelder.

    Poll

    Moet De Ligt bij Ajax blijven?

    (11202 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Rummenigge kom op, haal de Ligt nou op bij Ajax😊
    Vind ik leuk
    Yuri +3716
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    RummeNEEgge
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:06]
    Vind ik leuk
    PRICE +32035
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    Het blijft maar duren deze berichten,fijn als de transfer periode er op zit.
    Vind ik leuk
    Snapje? +4990
    donderdag 12 juli 2018 om 10:08
    Vervelend altijd maar over Ajax... is voor de kleinere clubs niet leuk allemaal!
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 10:16
    en voor de grotere zoals PSV ook niet.
    Vind ik leuk
    Bullet +2992
    donderdag 12 juli 2018 om 10:35
    Lijkt wel of PSV supporters zich niet gewaardeerd voelen, en daardoor krijg je die afgunst. Maar.... Is dat terecht?
    Vind ik leuk
    Yuri +3716
    donderdag 12 juli 2018 om 10:38
    Ja klopt iets met Calimero
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13724
    donderdag 12 juli 2018 om 10:49
    minderwaardigheidscomplex 2.0
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 11:55
    Nee hoor...er zijn ook psvers die graag zien dat er veel spelers van Ajax verkocht worden....het liefste alle spelers inclusief trainers bestuursleden....zelfs de hele club Ajax mogen de Duitsers Engelsen Spanjaarden Marsianen enz kopen....wel om mee te nemen dan he....
    Vind ik leuk
    Snapje? +4990
    donderdag 12 juli 2018 om 12:42
    Kijk uit voor je het weet ben je arrogant tannat!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5150
    donderdag 12 juli 2018 om 12:39
    Iets met een schaal boven je hoofd.
    Vind ik leuk
    JustH +14916
    donderdag 12 juli 2018 om 13:13
    Als je de schalen van Ajax boven je hoofd houd ga je door je knietjes, Tjoepie
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 14:09
    nee hoor. meer dan de helft is al uit elkaar gevallen van ouderdom
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:10]
    Vind ik leuk
    JustH +14916
    donderdag 12 juli 2018 om 16:58
    Nou jij nog.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:26
    Nee uiteraard niet. Toch vreemd dat bij Ajax altijd de beste spelers in de picture staan en dat er voor spelers van psv werkelijk geen hond geïnteresseerd is buiten Lozano.
    Vind ik leuk
    Mistered +225
    donderdag 12 juli 2018 om 11:29
    Ik heb PSV vorig seizoen zien spelen. Laat ik het zo stellen. Respect voor cocu dat die met dit elftal het kampioenschap heeft binnengehaald.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:39
    Ja idd. en nu gaan er nog wat spelers weg. Als Lozano ook gaat dan blijft er weinig meer over. Financieel is Ajax ook gewoon slimmer, want als Lozano vertrekt en die kans is vrij groot, dan moeten ze eerst een gigantisch verkooppercentage terugbetalen en houden ze nog weinig over.

    Idd. respect voor Cocu, maar wel met heeeeeeeeeeel veel geluk en totaal antivoetbal.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 12:04
    Ongelooooofelijk dat jullie met die goddelijke voetballers van jullie niet konden winnen....als men een PSV speler koopt dan koopt men een speler die een club kampioen gemaakt heeft...en een ajax speler....
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 13:07
    wil jij zeggen dat je dat eeuwig tikkie breed vsn ajax aantrekkelijk vindt?
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 16:32
    Zo spelen ze sinds de Boer niet meer. Wat een onzin. Wil jij zeggen dat psv aantrekkelijk heeft gespeeld? Om te janken zo saai en met geluk kampioen.

    Als ik echt niet kan slapen dan download ik een wedstrijd van psv, binnen 1 minuut in slaap. Echt een gezond topmiddel ten opzichte van slaappillen.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 12:01
    En zo triest dat nog ten hag nog keizer met zijn elftal daar iets tegenover konden zetten...dat is Ajax....zo goed dat ze niet kunnen winnen...
    Vind ik leuk
    Pimman +2924
    donderdag 12 juli 2018 om 12:16
    *noch
    Vind ik leuk
    Pimman +2924
    donderdag 12 juli 2018 om 12:17
    Slapgelulookmee noem ik het..
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 12:33
    Gesproken door een zeikende pisman
    Vind ik leuk
    Pimman +2924
    donderdag 12 juli 2018 om 13:17
    Klopt ik pis over onzinreactie's
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 13:27
    Ja dat is het enigste wat de nr2 van dit jaar kon doen zeiken over hoe oneerlijk het allemaal niet is....ik zou zeggen...geen woorden maar daden jochie
    Vind ik leuk
    Pimman +2924
    donderdag 12 juli 2018 om 13:31
    Ja lulmaarraak had nóg beter je gepast knulletje
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 13:50
    Wij kunnen in Eindhoven wel een cursus bij jou gevolgen..... SVG.... smoesjes voor gevorderden
    Vind ik leuk
    Figurant +555
    donderdag 12 juli 2018 om 13:02
    Keizer won met 3 0 in de ArenA van PSV
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 13:28
    Klopt en de rest van de competitie waren jullie in het bezit van een grote figurantenrol....
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:24
    Er valt ook weinig over psv te melden. Zoveel hebben ze nou ook weer niet te bieden, enkel Lozano.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +652
    donderdag 12 juli 2018 om 12:05
    Je koopt Wel spelers die titels hebben gewonnen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 16:45
    Ajax wel idd. Psv niet. Lozano heeft als wereldtalent maar liefst 17 gescoord bij een van de betere clubs in Nederland tegen bijzonder zwakke tegenstanders. Internationaal nul doelpunten. Dan ben je echt geen topper hoor.

    Ik vind Zoet een goede keeper, maar voor keepers krijg je vreemd genoeg nooit de hoofdprijs, voor de rest is er weinig te halen bij psv.
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 23:12
    dus je vindt Ajax zeer zwak aangezien Lozano er tegen scoorde?
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:42
    Ik zal deze nomineren voor de meest stompzinnige reactie van het jaar. Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als een speler van Roda, Sparta, Nac tegen Ajax scoort is het ook niet meteen een wereldvoetballer.

    Totaal onzinnige reactie. 17 goals in de Eredivisie als wereldtalent bewijst nou niet bepaald dat je echt zo`n talent bent.
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:26
    jij schtrijf zelf letterlijk dat hij alleen scoort 'tegen bijzonder zwakke tegenstanders' ...
    Jij schaart dus Ajax (onbedoeld wellicht) daaronder.
    Dat je vervolgens mij uitscheldt maakt het alleen maar grappiger
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:28
    Ik scheld je niet uit. Het is duidelijk dat je het onderwerp uit de weg gaat, omdat je geen antwoord hebt. Dus iedere psv`er die tegen Ajax of Feyenoord scoort is meteen een topper?

    Ik heb het over het hele seizoen en dan zijn er als je de historie even bekijkt nogal wat spelers topscorer geweest die ongeveer het dubbele aantal goals hebben gemaakt en in het buitenland niet aan de bak kwamen.

    Dit soort achterlijke opmerkingen zijn juist grappig omdat je niet zou denken dat iemand nog achterlijker reageert als daarvoor.
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:46
    ik vind het alleen maar grappig dat jij met het afkraken van Lozano je eigen Ajax als "bijzonder zwak" neerzet.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:07
    Nogmaals een logica van 0. Als Ajax tegen Barca of Real scoort zijn ze ook niet beter.
    Ik vind het alleen maar grappig dat je je toevlucht moet nemen tot totaal onzinnige en niet onderbouwde reacties. Hoe dom ben je? Kom eens met een inhoudelijk onderbouwde reactie dorus.











    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    donderdag 12 juli 2018 om 12:55
    Misschien lekt bij ajax alles te snel uit en bik PSV wordt het zo goed mogelijk onder het tafeltje gehouden... kijk maar naar transfer cocu zelf.... wij zijn niet van de geruchten!!!!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 16:38
    Misschien is psv niet zo interessant voor de pers. Ik kan ze geen ongelijk geven.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    donderdag 12 juli 2018 om 17:53
    Ik heb het nu niet over de pers... daarentegen heeft psv een goede naam in mexico vaak in de kranten en geldt ook voor Brazilië. Daar heeft de marktwaarde niets mee te maken maar wel de verleden van een club... ook mag psv beter onderhandelen. Zijn te lief voor andere clubs!
    Vind ik leuk
    Garrie +3787
    donderdag 12 juli 2018 om 12:35
    Hahahah janker
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 12:37
    ach gut, Garrie heeft weer een woordje bedacht...
    Vind ik leuk
    Garrie +3787
    donderdag 12 juli 2018 om 12:41
    Speciaal voor jou
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 13:05
    je mama zal trots op je zijn
    Vind ik leuk
    Garrie +3787
    donderdag 12 juli 2018 om 14:16
    Pas als ik met een paar tanden van jou thuis zou komen..
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 14:21
    Hahaha internetbully?
    Laat je niet zo kennen jongetje.
    Vind ik leuk
    Garrie +3787
    donderdag 12 juli 2018 om 14:24
    Hoe bedoel je, geef alleen aan dat mijn moeder niet zo gauw trots is. Wel bedankt voor je snelle reactie, wellicht is werken iets voor je?
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 14:27
    ik zit lekker mijn verdiende centen uit te geven in Italië op het terras op het moment. 3 weekjes. heerlijk. zou jij ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    Garrie +3787
    donderdag 12 juli 2018 om 15:58
    Leuk voor je vriend zeg, dat je constant op jet telefoon zit
    Vind ik leuk
    tannat +12184
    donderdag 12 juli 2018 om 16:57
    was naar de wc. onze beider vrouwen zijn met de kinderen aan het zwemmen.
    Is" vriend" een concept dat je vandaag in het woordenboek opgezocht hebt?
    Vind ik leuk
    Garrie +3787
    donderdag 12 juli 2018 om 17:38
    Keurige vraag hoor, chapeau!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    Over PSV hoor je anders genoeg ;)
    Vind ik leuk
    Metal +2492
    donderdag 12 juli 2018 om 11:00
    Zijn enkel geruchten. Is eigenlijk net niks. Net als alles de laatste jaren bij Ajax.
    Niets om jaloers op te zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:58
    Ik snapje.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    Eens. Nog 7 weken waarvan vier met heel weinig echt Voetbalnieuws. Dus het wordt alléén maar erger.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16532
    donderdag 12 juli 2018 om 10:28
    En dan voor je het weet komt de winter transferwindow er weer aan ;-)
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:24
    Inderdaad, wat een gejank allemaal.
    Vind ik leuk
    Pimman +2924
    donderdag 12 juli 2018 om 12:11
    Nog ruim anderhalve maand in spanning!
    Vind ik leuk
    JustH +14916
    donderdag 12 juli 2018 om 13:09
    Die geruchten gaan tegenwoordig het hele jaar door.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1256
    donderdag 12 juli 2018 om 13:19
    Ik kan ook niet wachten tot de transfermarkt weer gesloten is. Dan is de competitie in ieder geval weer begonnen en weten de clubs waar ze op kunnen bouwen.

    Al die geruchten wordt niemand vrolijk van!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:40
    Ziyech wordt achteloos weggewuifd!
    Vind ik leuk
    Iggy +3623
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Nein!! Aufsodemieteren Bayern!!! :
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20491
    donderdag 12 juli 2018 om 12:13
    Ik durf t uit te spreken...ik ben best jaloers op Ajax.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    donderdag 12 juli 2018 om 12:49
    Uhmm nee ....
    Vind ik leuk
    Gerro +6167
    donderdag 12 juli 2018 om 14:18
    Is niet te koop
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1734
    donderdag 12 juli 2018 om 14:55
    PSV fan? haha
    Vind ik leuk
    redknap +1070
    donderdag 12 juli 2018 om 19:19
    Te traag voor FC Bayern
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:33
    Boateng is ook niet de snelste 😊
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1514
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    FAKE NEWS.

    AJAX PROPAGANDA.

    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11458
    donderdag 12 juli 2018 om 10:04
    Pas op voor je hart
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:35
    Gelukkig maar, dan blijven onze beste spelers tenminste in Amsterdam. Goed voor de Eredivisie 😋😋😋
    Vind ik leuk
    Iggy +3623
    donderdag 12 juli 2018 om 12:02
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Grappig dat Neres nu wel willend tegenover een transfer staat, was het iemand anders die laatst geinterviewd werd
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88887
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    Heeft teamgeest dan toch gelijk?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 10:18
    Deels in mijn opinie, zijn eerste zin waarschijnlijk wel! Die tweede.. Pff, daar gaan we maar niet op in.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1514
    donderdag 12 juli 2018 om 11:29
    Dat zeg mijn vrouw ook altijd.
    😂
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Hoe betrouwbaar is VI nog?
    Vind ik leuk
    Pimman +2924
    donderdag 12 juli 2018 om 12:19
    Net zo onbetrouwbaar als VP
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2431
    donderdag 12 juli 2018 om 14:47
    Er staat nergens hij wilt ,hij staat er goed op bij buitenlandse clubs volgens mij staat dat er
    Vind ik leuk
    Yuri +3716
    donderdag 12 juli 2018 om 10:04
    Dat 50 miljoen op Dolberg was echt dikke onzin. Monaco heeft dit zelfs aan de eigen supporters verteld nadat ze het een belachelijk hoog bedrag vonden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    Hey veel geld in het verschiet , een feest voor de ware Ajax supporter
    Vind ik leuk
    Morris +22459
    donderdag 12 juli 2018 om 10:07
    Hey een stukje tekst rondom Ajax, een feest voor de ware PSV supporter 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 10:09
    Hey een reactie van een Ajacied , iedereen aan het feesten
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    donderdag 12 juli 2018 om 10:13
    Maar is er nou 40 miljoen geboden op de kop van Overmars ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 10:13
    Geen idee en het boeit me ook niks eigenlijk
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    donderdag 12 juli 2018 om 10:15
    Als de koelkast maar afgeladen ligt! Veel boeiender toch ;-)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13724
    donderdag 12 juli 2018 om 10:51
    In zijn reet kruipen is volgens mij nog veel boeiender voor jou.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 12:00
    Je hebt al een groot probleem als je je druk maakt op een forum over iemand die je totaal niet kent maar hoe depressief moet je zijn als je je frustraties ook nig eens bot gaat vieren op iemand die op mij reageert?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    donderdag 12 juli 2018 om 13:11
    Haha mooi man! 1 én al frustratie! Én ik begrijp het ook wel aan de andere kant, een bank rekening om jaloers op te worden maar al 4 jaar is het oppermachtige ow zo geweldige Ajax al geen kampioen geworden! Neem nog een zure bom met Amsterdamse uitjes stakker.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 11:58
    Zo ist mar net
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12295
    donderdag 12 juli 2018 om 12:18
    Niet boeien en toch reageren. Goed bezig puber EN zure bom
    Vind ik leuk
    Zultkop +4050
    donderdag 12 juli 2018 om 10:36
    Nee, op de kop van ku....Jut
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    donderdag 12 juli 2018 om 13:14
    Duidelijk
    Vind ik leuk
    Morris +22459
    donderdag 12 juli 2018 om 10:19
    Hey een zwerver in Spanje, alle PSV supporters gooien geld en lachen uit..

    😜
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    donderdag 12 juli 2018 om 10:54
    Ik denk dat mensen liever hebben dat psv supporters geld naar ze gooien dan dat er Ajacieden vuurwerk naar ze gooien.. 😋
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 12:01
    En de zwerver lacht het hardst
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1404
    donderdag 12 juli 2018 om 12:47
    Wanneer al deze verkopen doorgaan sluit ik niet uit dat er weer flink gefeest gaat worden op de parkeerplaats.
    Wij staan met een schaal in ons handen en zij met een bankafschrift
    Maar ach ja een kleinigheidje blijf je houden.
    Vind ik leuk
    Morris +22459
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    Wat een suggestief stukje tekst weer..
    Vind ik leuk
    2cents +53572
    donderdag 12 juli 2018 om 10:10
    VI blijkt bijzonder weinig contacten binnen Ajax te hebben. Waar voorheen Simon Zwartkruis nog weleens met nieuws van binnenuit kwam blijft het bij huidige volgers Janssen meestal stil.

    Buiten uiteraard dit soort speculatieve stukken.
    Vind ik leuk
    Yuri +3716
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    Eigenlijk best knap dat je zoveel uit je duim kan zuigen
    Vind ik leuk
    Morris +22459
    donderdag 12 juli 2018 om 10:20
    Ze kunnen beter mij bellen. Ik informeerde je gisteren al over blind dat het snel rond zou komen. 😂
    Vind ik leuk
    Zultkop +4050
    donderdag 12 juli 2018 om 10:38
    Heb je nooit een carrière switch overwogen Morris? VP zoekt regelmatig stagiaires. :-)
    Vind ik leuk
    Morris +22459
    donderdag 12 juli 2018 om 10:39
    ze vragen mij ook steeds maar ik ben te duur. Daarnaast maak ik te weinig spelfouten :-)
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    donderdag 12 juli 2018 om 11:02
    'Blind' 3 reacties hierboven en 'Ze' aan het begin van je zin hierboven moeten beide met een hoofdletter. Ik hoop dat je het stagiaireschap opnieuw in overweging wil nemen, je lijkt me er juist uitermate geschikt voor :p
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    Morris +22459
    donderdag 12 juli 2018 om 12:02
    Da's nog steeds te weinig
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    donderdag 12 juli 2018 om 10:10
    Net 19 en al geen zin meer in de Eredivisie? Wat voor ventje is dat zeg...
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +238
    donderdag 12 juli 2018 om 10:26
    Altijd alles van de pers voor waar aannemen. Lijkt me verstandig.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11802
    donderdag 12 juli 2018 om 10:10
    "Ajax ontving vorige zomer nog een bod van AS Monaco van vijftig miljoen voor Dolberg"

    Ja, dat was op hetzelfde moment dat voetbalzone 50 miljoen voor mij bood om daar te komen reageren.

    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    Ik heb geweigerd destijds ... en jij?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    donderdag 12 juli 2018 om 10:14
    Nou, als ze een euro per like zouden betalen, zou je dan nog weigeren? Dat mag ik toch niet hopen, stratumseind...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 10:14
    Ja dan nog, ik heb niks nodig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    Wat een weelde...
    Vind ik leuk
    RtdDub +11802
    donderdag 12 juli 2018 om 10:28
    Loop nog te onderhandelen.
    Mijn broer heeft een sportzaak die voetbalzone even moet kopen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13724
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Is El Hamdaiou je broer?;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +11802
    donderdag 12 juli 2018 om 11:10
    Gelukkig nog iemand die de referentie oppakt :)
    Vind ik leuk
    Bullet +2992
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Jij hoeft niet te weigeren, ze vragen je echt niet ;)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13724
    donderdag 12 juli 2018 om 10:53
    Stratum heeft zich weer in coma gezopen gister, die weet niet meer wat echt is gebeurd en wat niet.
    Vind ik leuk
    Bullet +2992
    donderdag 12 juli 2018 om 10:58
    Iedereen viert z'n oude dag op zijn eigen manier. Ik ga dat tzt toch anders aanpakken.
    Vind ik leuk
    ficusje +1935
    donderdag 12 juli 2018 om 10:58
    Daarom zit hij telkens op een verkeerde topic.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154493
    donderdag 12 juli 2018 om 11:57
    Zou het?
    Vind ik leuk
    Guntherr +1053
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    Als je al deze spelers nou had verkocht hadden ze Ronaldo kunnen kopen
    Vind ik leuk
    mcmodd +22683
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    Wat een artikel. De club die alles doet om geld te verdienen verkoopt zijn spelers niet voor exhorbitante bedragen die geboden worden. Het gekke van het verhaal is dat Ajax best wat geld kan gevruiken om wat duurdere spelers bij te kopen, want als dit soort bedragen worden afgeslagen, terwijl het kopen van een speler van 17 miljoen ze te duur wordt, vraag ik me af of, en wanneer, Ajax het deksel op de neus krijgt. Pardon, laten we het ook eens over voetbal hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:33
    Eindigen met: 'Laten we het eens over voetbal hebben'

    Na een heel relaas vol met tegenstrijdigheden en bovenal dommigheden te hebben vermeld. A. Zoals iedereen weet heeft Ajax geen geld nodig om duurdere spelers te kopen en daarnaast hoeven zij eveneens geen spelers te verkopen aangezien de financiële situatie dermate goed is dit i.t.t. jouw clubje dat bij de poort van De Toekomst staat te schooien om afdankertjes van de Ajaxjeugdopleiding op te pikken.

    Ga fietsen met je onsamenhangend bij elkaar gefantaseerd jankverhaaltje. 'Ajax heeft geld nodig om duurde spelers te kopen en dan anders krijgen ze de deksel op hun neus' Ik snap dat de wens vader is van de gedachte, maar het is gegrondvest op luchtfietserij van het zuiverste water.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:23]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:36
    Ja inderdaad. Het feit dat Ajax dit soort biedingen kan afslaan, betekent dat ze baas in eigen huis zijn. Dat kan ik van andere clubs niet zeggen. Ajax handelt gewoon slimmer en elk jaar komt er meer binnen dan eruit gaat. Zouden andere clubs ook eens moeten proberen.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1404
    donderdag 12 juli 2018 om 12:52
    Doe mij maar gewoon een schaal en een fiske ieder jaar dan ist voor mij goe
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20453
    donderdag 12 juli 2018 om 10:35
    Wellicht zouden wij de berichten eens met een korreltje zout moeten nemen?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13724
    donderdag 12 juli 2018 om 10:54
    Als je dat zout dan maar niet in dat zuiverste water gooit hey!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20453
    donderdag 12 juli 2018 om 11:09
    Dat zal ik nooit doen, tenzij het zeezout is.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:34
    Nou Ajax zit ruim voldoende in de financiële middelen en verdient op elke speler. Zie dit seizoen Kluivertje voor 18 miljoen en waarschijnlijk Ziyech voor 23 miljoen. Er komt dit jaar weer meer binnen dan eruit gaat. Intelligente handel van Overmars, daar kunnen andere clubs nog van leren.

    Uiteraard kopen ze Blind niet voor 17 miljoen. Hij heeft nog maar een jaar en dan is hij transfervrij, daarnaast heeft hij geen toekomst bij Manchester.
    Vind ik leuk
    dezink +1168
    donderdag 12 juli 2018 om 13:44
    Volgens mij was Ziyech een paniekaankoop destijds ipv intelligente handel.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 16:23
    Het blijkt uiteindelijk intelligente handel of niet? Minimaal drie keer het bedrag terugkrijgen wat er betaald is. Volgens mij is dat intelligente handel. Feiten grote vriend.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6098
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    of de LIgt nog zin heeft in een Seizoen eredivisie

    Ja hij Speelt al 8 jaar in de Eredivisie , hij heeft er al ruim 250 wedstrijden opzitten

    of ben ik in de war met Schone. speelt de Ligt net 1,5 seizoen in de Eredivisie, en tikt hij de 50 wedstrijden denk ik net niet aan ???
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +145
    donderdag 12 juli 2018 om 10:12
    Kom op Brugge haal die snelle wendbare de ligt op de beste verdediger van de weteld
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 10:13
    Blijft een beetje gokken natuurlijk.
    Als Ajax zich weet te plaatsen voor CL zullen deze spelers zich kunnen bewijzen en meer waard worden.
    Ga je roemloos Europa uit, dan zullen de waardes van de spelers gedurende het jaar alleen maar dalen. Niemand die prestaties in onze Mickey Mouse competitie tot een hoger bod zal doen verleiden.

    Ajax kan nog enigszin teren op de prestaties in Europa van 2 jaar geleden. Dat seizoen zorgde ook voor de hoge transferwaardes voor o.a. Dolberg en de Ligt.

    Je hebt die spelers nodig om in Europa de kans te hebben verder te komen. Mocht dat niet lukken zullen velen hier gaan zeggen dat ze eerderverkocht hadden moeten worden omdat de transferwaardes dan zeker wel omlaag zullen gaan.
    Ben daarbij benieuwd hoe een Neres zich dan manifesteert, die zie ik niet blij zijn met alleen maar nietzeggende potjes in de competitie en beker..
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13724
    donderdag 12 juli 2018 om 10:55
    We hebben de wedstrijd tegen Feijenoord 2x per jaar.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 11:38
    Dat wel ja, die wedstrijden kunnen zomaar gaan bepalen wie er uiteindelijk achter PSV 2e wordt.
    Wel mooi zulke wedstrijden tusssen directe concurrenten he? Vooral als het verschil zo klein is.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:14
    Uhm.. 2 seizoenen geleden okay.. Maar het is nauwelijks 1 jaar geleden dat ze de finale speelde. (24-5-2017)
    Dit seizoen is een perfecte graadmeter om de rest van je tekst tot onzin te degraderen.. Ze lagen er afgelopen seizoen roemloos uit en alsnog komen spelers als de Jong met 22 wedstrijden in de picture te staan. Zo´n Neres geeft zelfs na dit rampseizoen aan blij te zijn bij Ajax en graag te willen blijven..

    En dat vele van alles aanpakken om negatief over Ajax te zijn bewijs jij toch al met je reactie..
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 13:23
    Ik zie mij nergens negatief zijn over Ajax, begrijpend lezen is kennelijk een vak apart en niet zomaar voor iedereen weggelegd...

    Daarbij hoop ik eerlijk gezegd dat Ajax het Europees goed gaat doen.
    Maar als dat uitblijft zullen de waardes van de spelers gewoon dalen en lijkt me niet meer dan logisch dat sommige spelers gewoon niet zitten te wachten om een uitwedstrijd op kunstgras als hoogtepunt van de maand te moeten zien.

    Volgende keer wellicht (club)brilletje af en je niet zo snel aangevallen voelen, hadden we wellicht een goede discussie kunnen voeren.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:40
    Te zielig voor woorden als je begint over begrijpend lezen en zelf niet door hebt dat je met elke zin probeert te overdrijven om negatief over Ajax te zijn..
    1 jaar is spontaan 2 jaar.. Toeval zeker.. Je kunt er niets aan doen want je hebt alleen een korte termijn geheugen?! (Hebben meer Psv´ers last van dus zou prima passen)
    Impliceren dat Neres iets gaat vinden terwijl dit duidelijk weerlegbaar is. (interview is niet zo lang gelden hier op VP nog gepubliceerd)

    Nogmaals (moeilijk hè lezen) dit seizoen heeft juist bewezen dat de transfer waarde gewoon omhoog gaat bij spelers in een Ajax shirt, ook als ze alleen in de Nederlandse competitie spelen. (de Jong notabenen nog genoemd als voorbeeld!)

    Dus misschien een brilletje kopen of leren lezen?

    Zo al 2 puntjes
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 14:35
    2 seizoenen is 2 seizoenen.
    Dat jij ineens aankomt met jaren, ach ja...

    En wat we hier lezen op VP klopt ook he??
    Hoe is het met Magallan? De 72 uur al voorbij?
    En Kluivert voetbalt nog steeds bij Ajax he, hier op VP zei hij namelijk dat hij pas weg zou gaan als hij een prijs had gepakt met Ajax...
    En Sanchez vond dat hij nog lang niet uitgeleerd was, heeft hij echt hier op VP gezegd! Wel fijn zo'n rots in de branding bij jullie achterin, hij is toch nog niet weg??
    En v/d Sar zei dat er geen discussie was over Keizer, hier op VP gezegd he!! Echt waar!!

    Zo, begin maar weer ff opnieuw..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 14:52
    Dan klopt het nog steeds niet.. Er zit maar 1 seizoen tussen! (Er staat nota bene een datum bij.. Hoe belachelijk wil je jezelf hier nog gaan maken joh?)

    We zullen het allemaal moeten doen met de informatie die voorhanden is en dus is dat interview vooralsnog leidend. In hoeverre kun je jouw negatieve zienswijze onderbouwen dan?

    Staan de punten dus nog net zo overeind als jij voor lul staat. (Kaarsrecht.. en ontzettend!)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 15:25
    Zijn beide seizoenen voorbij? Ja..
    Begint er over enkele weken een nieuw seizoen? Ja..
    Dus hoeveel SEIZOENEN geleden is het dan?

    Behalve begrijpend lezen ook niet erg sterk met tellen is het wel?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 15:40
    Hahaha is dat seizoen dan al begonnen.. Nee!
    Passen er 2 seizoenen in 1 jaar? Weer nee!

    Wat een triest figuur ben jij!
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 15:50
    Nogmaals: zijn er 2 seizoenen afgelopen??

    En wat fijn dat je blijft schelden trouwens...
    Is dat aangeboren of heb je er hard voor moeten oefenen?
    Die tijd had je namelijk beter in lezen, rekenen en goed fatsoen kunnen stoppen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 16:09
    Er zijn al tientallen seizoenen afgelopen hebben er echter niets mee te maken..

    Dat is een conclusie.. Net als dat jij die steeds denkt te moeten trekken.

    Maar met de onzin die jij schrijft snap ik dat je liever naar een ander wijst i.p.v. nog eens je reacties na te lezen.

    Mazzeltof!
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 17:07
    Nou, ff vanaf het begin af aan dus:
    Waar ben ik negatief over Ajax? Nergens, stel gewoon enkele bedenkingen. Mijn mening, en daar is het een forum voor.
    Dat jij dat niet kan/ wil inzien: jouw probleem.

    Ik stel dat het 2 seizoenen geleden is dat Ajax het goed deed in Europa, en vervolgens kom jij mekkeren dat het nauwelijks een jaar geleden is.
    Beweer ik iets anders? Is het ook niet gewoon 2 seizoenen geleden? Wat komt er VOOR VORIG SEIZOEN? Juist, het seizoen dat Ajax Europees het goed deed. Als het VOOR VORIG seizoen was, hoeveel seizoenen is dat dan geleden???
    Juist ja..

    Omdat jij het niet kan hebben dat ik me zaken afvraag mbt Ajax en enkele spelers begin je vervolgens te schelden en allerlei aannames te doen die kant nog wal raken.
    Als je daar dan op gewezen wordt ga je vervolgens nog harder schelden, en als je eindelijk inziet dat je je gelijk niet zult halen druip je met de staart tussen de benen af...

    Lijkt me een passende samenvatting?

    Jammer, je had na mijn uitleg dat ik Ajax Europees het beste gun kunnen reageren met "ok, dan begreep ik het verkeerd. Ben het met je opvatting over Neres niet echt eens".
    Hadden we een leuke en volwassen discussie kunnen voeren.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 18:19
    Wellicht een passende samenvatting vanuit jouw oogpunt, maar het lijkt me overduidelijk dat een gesprek/discussie partner dit nooit gaat beamen als je zinnetjes als afdruipen met de staart tussen de benen gaat gebruiken. Voor iemand die dit soort sneertjes zéér regelmatig toepast, komt een opmerking over goed fatsoen wel enigszins ironisch over.. Het lijkt in ieder geval in de verste verte niet op een leuke en volwassen discussie.

    Het is niet echt 2 seizoenen geleden want de prestatie valt in dat tweede seizoen dus je kunt het nu nog gewoon vorig seizoen noemen. Om deze non-discussie niet te hoeven voeren heb ik dat ook al in mijn eerste reactie aangegeven.

    Dat je vervolgens aangeeft dat je hoopt dat Ajax het goed gaat doen is ook geen discussie punt. Jij geeft daarbij aan dat het een feit is dat de prijzen dan standaard omlaag gaan en ik geef aan de hand van een voorbeeld (Frenkie de Jong) aan dat dit niet zo is.
    Vervolgens ga jij helemaal uit je plaat met dubbele vraag en uitroep tekens, niet ik!
    De informatie die tussen de dubbele leestekens stond weerleg ik vervolgens door te zeggen dat we hier allemaal discussiëren aan de hand van wat er nu bekend is. De door jou aangehaalde voorbeelden zijn dus niet te gebruiken in deze context. Ik vraag je nog om een onderbouwing van jouw zienswijze, maar die volgt niet...

    Dat je daarna over schelden begint... tja.. Hooguit grof taalgebruik en dan alleen als je "voor lul staan" ano 2018 ten minste nog als grof kan betitelen. Iemand triest vinden valt trouwens nog niet eens in de categorie grof taalgebruik.

    Dubbele leestekens betekenen echter dat je aan het schreeuwen bent.. En dat deed jij al in de tweede reactie.. Ver voordat ik het "voor lul staan" gebruikte of je triest noemde.

    Bij deze de feitelijke samenvatting.

    Mazzeltof!
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 19:50
    Feitelijke samenvatting is dat je de feitjes probeert te verdraaien om zo je gelijk te halen..
    En als je je eerste 2 reacties bekijkt lijkt het me duidelijk wie er hier in ieder geval NIET op een discussie uit is he??

    Maar nogmaals:
    Besteed je tijd aan begrijpend lezen, rekenen en fatsoen en later als je groot bent zul je me wellicht dankbaar zijn.

    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 19:54
    Tja, zoals je al de gehele tijd reageert inhoudsloos..
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 19:56
    Wat had je anders verwacht na je eerste 2 posts??
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 20:59
    Ah gut, dus dat is het.. je kunt wel uitdelen maar niet incasseren. Nou, ga maar fijn bij je mama uithuilen en probeer het morgen nog eens.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    donderdag 12 juli 2018 om 21:38
    Nee dat is het niet.
    Ik kom met een normale post, waarop jij uit je dak gaat. Vervolgens probeer ik uit te leggen wat ik bedoel, waarop je wederom laat zien dat je niet fatsoenlijk kan reageren.
    Tsja, dan is de maat voor mij wel een beetje vol.

    Dat jij het nu ook nog eens probeert af te schuiven op "wel uitdelen maar niet incasseren"...
    Tsja....
    Laten we maar zeggen:
    Groots winnen is makkelijk, hoe je met je verlies omgaat bepaalt je karakter.
    Heb een goed beeld kunnen krijgen van dat van jou, maar het was me eigenlijk na 2 reacties al duidelijk.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:44
    Hahaha, dan heb jij echt een slecht karakter.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:15
    En juist dit soort reacties bedoel ik nou he.
    Zelf geen inbreng meer dus dan maar teren op die van een ander.
    Ben het gewend van mijn kinderen, en had eerlijk gezegd al niet anders verwacht...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:07
    Die kinderen zouden van jou moeten leren hoor.. Het is niet de bedoeling dat je hun gedrag gaat kopiëren.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15185
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:27
    Oh, geloof me:
    Mijn kinderen hebben al meer fatsoen in hun donder dan jij.
    Daarbij zijn ze mentaal ook al een stukje verder van wat ik zo zie hier, en kunnen ze al netjes toegeven wanneer ze fout zaten.
    Uitermate belangrijke eigenschap.

    Waar ging het bij jou in de opvoeding eigenlijk fout dat je zo bent geworden?
    Je weet wel, zo'n persoontje die heel hoog van de toren blaast maar als het erop aan komt zich verschuilt achter zijn vriendjes?
    Iemand die uitlokt, maar als eerste hard wegrent?
    Is je dat bewust bijgebracht of ben je gewoon zo geboren?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:39
    Jij bent degene die feiten niet weerlegt in deze discussie en die zich steeds in een kinderwereld begeeft. Arme kinders.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    donderdag 12 juli 2018 om 10:14
    Ik zou ze allemaal verkopen, rust in de tent, en gemotiveerde spelers terughalen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    donderdag 12 juli 2018 om 10:15
    Ach, het zal me allemaal een worst wezen, Hans...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:19
    Tja zo´n Hans.. Daar lusten de honden geen brood van! ;)
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    donderdag 12 juli 2018 om 14:05
    wel vlees.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    donderdag 12 juli 2018 om 14:05
    leverworst of metworst ?
    Vind ik leuk
    michelhx +3502
    donderdag 12 juli 2018 om 10:16
    Hoogmoedswaanzin viert hoogtijdagen zonder enige vorm van reflectie. Er wordt achteloos met miljoenen gesmeten om een zo sterk mogelijk elftal te vormen, maar het gevaar van onvrede ligt op de loer als iedereen in Amsterdam blijft. Als het dit jaar nog mis gaat kunnen Edwin en Marc toch écht hun koffers pakken.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:17
    Is dit niet een beetje rare reactie op een topic wat gaat over eventuele verkopen?! Stukje vroeger op de dag was er een leuk stukje over Blind waar deze reactie nog enigszins van toepassing geweest zou zijn...
    Vind ik leuk
    michelhx +3502
    donderdag 12 juli 2018 om 15:47
    Nee, want ik heb het juist over de waanzinnig hoge prijzen die Ajax vraagt voor jonkies met als doel de boel bij elkaar te houden en het kampioenschap dit jaar binnen te halen. Met daardoor ook meer kans op onvrede doordat spelers misschien wel weg willen maar niet meer worden gevraagd door clubs, wat onvrede in de hand kan werken. Zeker omdat je er maar 11 op kan stellen. Als Ziyech blijft, dan moet je toch andere spelers teleur gaan stellen. Tenzij ze willen gaan spelen met Bandé, Labyad, Tadic, Ziyech, van de Beek en De Jong op het middenveld, maar dat zie ik niet gebeuren. Snap je het moraal van mijn verhaal zo beter?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 15:59
    Als je het zo bedoelde past het prima bij dit topic.
    Maar als je zo begint: " Hoogmoedswaanzin viert hoogtijdagen zonder enige vorm van reflectie. Er wordt achteloos met miljoenen gesmeten om een zo sterk mogelijk elftal te vormen" is het lastig om er uit op te maken dat je met het smijten van miljoenen de genoemde vraagprijzen bedoelde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    michelhx +3502
    donderdag 12 juli 2018 om 16:22
    Daarmee refereer ik in mijn 1e zin aan de hoge vraagprijs die Ajax hanteert voor eigen spelers, wat kan betekenen dat ze iedereen binnenboord willen houden. In mijn 2e zin heb ik het wel degelijk over het feit dat Ajax zelf met miljoenen smijt om spelers aan te kopen. Als iedereen blijft, moet dat ergens gaan wringen, zowel op als naast het veld. Verschillende salarissen, minder speeltijd voor sommige. Dus ik ben bang dat Ajax op de middellange termijn zichzelf in de vingers snijdt. (Nou ja, bang...het is meer hoop dan vrees. ;-))
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 16:33
    Na je je uitleg snapte ik je al. En dat jij er op hoopt snap ik ook. Zelf denk ik dat het wel mee valt. Laat talenten maar wat langer wachten voordat ze het over een basisplaats hebben, doen ze bij andere clubs toch ook? En wij blijven er heus wel genoeg de kans geven.. Dat zit nou eenmaal in ons DNA. ;)
    Vind ik leuk
    michelhx +3502
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:16
    We hoeven er ook geen doekjes om te winden: Ajax is favoriet voor de titel.
    Sterker nog, minder dan de titel zal uiterst pijnlijk zijn na het uitgeven van zoveel miljoenen. Vandaar dat ik zeg: Als het dit jaar nog mis gaat kunnen Edwin en Marc toch écht hun koffers pakken.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:48
    Eens, als het nu niet lukt hebben ze wel een probleem.
    Al zijn de aankopen er de aankomende jaren ook nog (geen dikke dertigers) dus Ajax heeft ook na aankomend seizoen weer de kans.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5522
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    Beste VP, van welke club is het bod geweest? Daar zijn wij dus benieuwd naar.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 10:22
    Maakt het je echt uit welke club ze erbij zouden verzinnen?
    Vind ik leuk
    Leeuw +5522
    donderdag 12 juli 2018 om 10:39
    Dat durven ze dus niet. Een naam verzinnen zou betekenen dat ze ook een bron moeten vermelden. Waardeloos artikel dus..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 11:09
    Eens, herhaling van geruchten! (Zonder ook maar 1 extra toevoeging..)
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +38
    donderdag 12 juli 2018 om 10:20
    Idd fake nieuws sws over Neres die heeft zelf gezegt te willen blijven en prijzen wilt winnen in ons mooie shirt
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1404
    donderdag 12 juli 2018 om 12:55
    Yep net als Kluivert
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +38
    donderdag 12 juli 2018 om 13:17
    Niet te negatief worden de groep blijft gewoon bij elkaar deze zomer op ziyech na misschien
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:21
    Gelukkig heeft Neres een andere zaakwaarnemer!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    donderdag 12 juli 2018 om 10:21
    We weten ff niet waar we het over zullen gaan hebben.
    Laten we het maar weer eens over wat transfer gesmoezel hebben van Ajax.
    Wat is en wat als.
    Vind ik leuk
    Molukker +97
    donderdag 12 juli 2018 om 10:21
    Terecht, Eredivisie moet geen koopje zijn voor buitenlandse clubs! Laat ze maar dik betalen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5753
    donderdag 12 juli 2018 om 10:22
    Indien deze spelers komend seizoen suc6vol zijn gaat de marktwaarde alleen maar omhoog en Ajax wint onder tussen weer eens wat prijzen!!
    Vind ik leuk
    Ennou +93
    donderdag 12 juli 2018 om 10:24
    Van al deze namen is Ziyech de enige waarbij ik denk dat het verstandig en logisch is om te vertrekken. Voor de anderen is het beste om op z’n minst nog een seizoen in de eredivisie te blijven.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1946
    donderdag 12 juli 2018 om 10:25
    Wat een fake bericht Neres gaf pas nog aan dat die het reuze naar zijn zin heeft bij Ajax
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    donderdag 12 juli 2018 om 10:54
    Juist, Frenkie is geblesseerd, Dolberg staat niet eens in de basis bij Denemarken en zelfs wat Ziyech betreft is het maar afwachten of er inderdaad een wenselijk bod komt. Voor de ligt zal echt wel grote interesse bestaan, maar zelfs hem zie ik dit seizoen nog niet vetrekken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20453
    donderdag 12 juli 2018 om 10:26
    *gaap* next.
    Vind ik leuk
    Splintair +1930
    donderdag 12 juli 2018 om 10:28
    Wat een luxe problemen in amsterdam.
    Of tassen vol met geld
    Of je goede spelers behouden
    Win-win
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    donderdag 12 juli 2018 om 10:57
    Voor Ajacieden misschien! Elke andere club wil alleen maar goede
    Spelers en prijzen winnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:20
    Net zoveel prijzen als Ajax??? Lijkt me sterk.
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    donderdag 12 juli 2018 om 11:23
    Dan snap je er weinig van, als je niet gelooft dat clubs ook zoveel willen winnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:36
    Ok, maar elke reis begint met een eerste stap.
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    donderdag 12 juli 2018 om 11:40
    Je kan jezelf beter Marco polo noemen, ouwe reiziger 🤪
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:18
    Het is een afdankertje, maar ik heb al wat op het oog: http://nautica.nl/8367/te-koop-cruiseschip-voor-98-miljoen-euro/
    Vind ik leuk
    Quareck +6996
    donderdag 12 juli 2018 om 16:04
    Haha ik durf het bijna niet te vragen, maar zoek je nog mensen?
    Vind ik leuk
    ajaxdev +397
    donderdag 12 juli 2018 om 10:29
    Gaan we weer. Geen ander nieuws blijkbaar
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    AJAX! AJAX! AAAAAAAAAAJJJJJAAAAAAXXXXX!!! Mooie naam, niet? :)
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    donderdag 12 juli 2018 om 10:32
    Weggaan allemaal cashen!!!
    Rijkste club van NL!

    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:33
    Geld genoeg WZAWZDB
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1404
    donderdag 12 juli 2018 om 12:56
    WZAWZDR in het vervolg ?
    Vind ik leuk
    Zot Joke +513
    donderdag 12 juli 2018 om 10:39
    Het spel is op de wagen. Ik zie ze allemaal nog wel vertrekken voor een acceptabel prijs.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:26
    Wagen fetisjen hebben ze in Eindhoven.. Net als spelers die voor "acceptabele" (lees goedkope) prijsjes vertrekken.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +513
    donderdag 12 juli 2018 om 13:50
    Het zit kennelijk diep bij je UitdeBijlmertje.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:56
    Vreemde reactie.. Wat zou er diep moeten zitten dan?
    Gezien de reactie zitten die Eindhovense spotprijsjes jou kennelijk nogal diep.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +513
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:51
    Alles uit 040 kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:55
    Je zou de prijzen die ze daar vangen voor hun spelers inderdaad diefstal kunnen noemen. ;)
    Vind ik leuk
    plein19 +1615
    donderdag 12 juli 2018 om 10:43
    Een vertrek van De Ligt zou vreselijk zijn. Maar ik zo het kunnen begrijpen. Hij is zo enorm goed en ver in zijn ontwikkeling
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 10:43
    Dit is nog maar het begin, de onrust binnen de selectie zal enkel toenemen. Ajax heeft veel geld maar heeft de laatste 4 jaar geen enkele prijs gepakt, dus zij gaan nu hoogspel spelen. Spelers worden gehaald met forse eisen en deze worden ook gehonoreerd enkel om dat Ajax kampioen MOET worden. Enkel de bestaande, dragende spelers die "normale" contracten hebben afgesloten zullen niet heel tevreden zijn in de wetenschap dat de aangetrokken, medespelers voor VEEL meer geld lopen te voetballen. Feyenoord heeft deze fout ook een keer gemaakt...met gevolg !! #deGrijzeMuis
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:42
    Nee hoor, het werkt volgens een premiesysteem. Pakken ze helemaal geen prijzen, dan verdienen de spelers individueel een bodembedrag.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 11:50
    totale onzin, Ajax is van het salarisplafond afgestapt en er wordt veel tekengeld uitgedeeld. Houdt in, bepaalde aangetrokken spelers verdienen miljoenen en de huidige spelers met al afgesloten contracten voetballen voor veel minder. Gevolg onrust mede veroorzaakt door de voetbalmakelaars...een logisch gevolg !
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 13:29
    Totale onzin?! Ajax werkt al sinds van Basten met een premiestelsel. Die trouwens ook gelden voor het bestuur waar je tijdens de gesprekken tegenover zit.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 14:50
    Blind en Tadic gaan voor een premiestelsel voetballen, koekoek. Iets met tekengeld, het laten varen van het salarisplafond. Uiteraard als ze kampioen worden krijgen zij nog een premie, maar dat is logisch
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 15:04
    Ze geven juist meer tekengeld om niet van het salarisplafond af te hoeven stappen..
    Vervolgens krijgen ze een basissalaris (waarbij deze heren aan de top zitten) en zullen zij vast meer bonus(sen) krijgen als de jongere jongens, maar ook die krijgen pas hun volledige "salaris" als er gepresteerd is.

    Het is trouwens lekker snugger om eerst te roepen dat er geen premiestelsel is.. Om daarna in je zelfde reactie dat stelsel logisch te noemen.
    Of dacht je dat ik bedoelde dat ze per wedstrijd betaald zouden gaan worden of zo? (Over koekoek gesproken?!)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 15:26
    nee het is snugger als jij denkt dat Blind die nu voor 5 miljoen per jaar voetbalt dat hij voor een basissalaris gaat voetballen + mogelijke premies. Geloof en stem jij ook op de SP?

    Hoe je het wendt of keert, jij krijgt mega-verschillen qua verdiensten in de selectie. Wat nu en vooral in de toekomst problemen gaat opleveren vooral als je als club wilt verlengen (zie Kluivert + zaakwaarnemer)
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 15:52
    Bijna elke voetballer speelt voor een basis salaris en bonus/premie!
    Het verschil in basis salaris hier en bij United is juist het tekengeld.
    Jouw belevingswereld is die van een SP´er man.. Denkende dat iedereen voor dit moment hetzelfde verdiende.. Hahahaha
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 16:02
    (hahaha), tja als jij schrijft dat IK denk als een SP-er dan houdt het voor mij even op, mea maxima culpa,

    Hopelijk is de schoolvakantie voor jou weer snel voorbij...iets met het verbeteren van het stuk #begrijpend lezen !
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 16:17
    Goede onderbouwing ook.. Ga je ook nog in op de materie of blijf je als een kind het speelbord omvergooien?
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 16:21
    Nee ik laat het hierbij. Nogmaals mea maxima culpa, jij kunt er echt niks aan doen....
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 16:38
    Dat weet ik, als barmhartige Amsterdammer wil ik mensen met een beperking (zoals bij jou het geval is) best helpen hoor, zo zijn wij.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 17:53
    succes in die Pauperstad van je. Kussie
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 18:26
    Zoveel geestelijke problemen én nog op zoek naar een woon-slaapplaats ook?
    Pff, wel zielig, maar gezien je reacties verdien je dat ook wel een beetje.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 18:32
    Jij moest eens weten...maar ja nogmaals veel plezier gewenst in de Bijlmer.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 18:37
    Ja bedankt, en jij succes met zoeken!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 18:42
    Het is dat ik je geen foto kan sturen anders...nou ja ...laat ook maar. Werk er hard voor...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3622
    donderdag 12 juli 2018 om 19:12
    Als je het aardiger vraagt op straat als dat je hier reageert is er vast iemand die je wil helpen. Geef nooit op knul.
    Vind ik leuk
    glenn +1037
    donderdag 12 juli 2018 om 10:44
    ziyech en lyon perfecte combinatie...zit daar vol met soortgenoten
    Vind ik leuk
    Sunil010 +172
    donderdag 12 juli 2018 om 10:44
    Voor 40 miljoen lopen er veel betere centrale verdedigers rond!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:49
    50 miljoen op Dolberg,en dat afwijzen,daar heeft Marc nu nog spijt van
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 10:51
    Dat wordt de komende jaren grof geld vangen voor Ajax. En met het nieuwe beleid zie ik psv niet aanhaken.
    Vind ik leuk
    kees ee +537
    donderdag 12 juli 2018 om 11:00
    . . aanhaken ??
    Vind ik leuk
    Bizzy +20048
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Lyon kan / wil geen Eur. 40 mil betalen voor Ziyech. Depay was voor hun met Eur 20 mil een top aankoop.
    Vind ik leuk
    kees ee +537
    donderdag 12 juli 2018 om 10:58
    . . . 40mln ?, . . da's toch 'n mooie prijs voor de arena ??
    Vind ik leuk
    pim4ever +1028
    donderdag 12 juli 2018 om 11:34
    ?
    Vind ik leuk
    Sigma +2399
    donderdag 12 juli 2018 om 11:05
    Hoeveel spelers heeft PSV die nog voor 1 september voor een nieuwe club kunnen kiezen....en waar PSV ruim 150 miljoen kan vangen in totaal!!

    Dit bericht is net zoveel zeggend als vele reacties hier van psv supporters....niets dus!!

    Ondanks een x aantal jaren geen kampioen...maar Ajax is en blijft een hot item wereldwijd...ja lieve reaguurders ook hier bij VP is het een hot item dat Ajax.... keer op keer..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:08
    Zo te zien is het Ajax bestuur niet eens zo slecht bezig!

    Met de spelers die je op dit moment hebt (incl. Blind en Tadic) heb je gewoon een uitstekend team dat moeiteloos kampioen moet worden!
    Vind ik leuk
    tremere +635
    donderdag 12 juli 2018 om 11:11
    Mooi man, iedereen vind dat de Eredivisie hartstikke zwak is maar ze vinden gelijk dat 1 van de beste spelers van de Eredivisie moet blijven. Hoezo gaat de Ligt hier nog wat leren dan?
    Vind ik leuk
    hassel +706
    donderdag 12 juli 2018 om 11:18
    Het zoveelste onzinbericht over overschatte neuzen, hoe groot is die duim van jullie VP. VI is echt een rioolblad geworden sinds Derksen daar weg is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    base +2079
    donderdag 12 juli 2018 om 11:24
    Is er nog interesse in spelers van jullie?
    Er is vast wel iemand die 3 a 5 miljoen wisselgeld heeft liggen voor jullie beste speler.
    Vind ik leuk
    Bhj +1231
    donderdag 12 juli 2018 om 11:45
    Och jeetje, nog zo een jaloerse droeftoeter.

    Neuzen ook gewoon, het zit je echt diep hè. Heb je verder wel een leven? Of draait alles om het haten van Ajax?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:19
    Och , dit is hetzelfde als dat nieuws over die Psv mexicaan, allemaal nedoeld om vraagprijzen te laten stijgen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1231
    donderdag 12 juli 2018 om 13:41
    Ja tuurlijk, de VI bepaald de prijzen tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Miljoenenbedragen afslaan en zelf niet meer dan 1 tot 1.5 miljoen aan salaris uitbetalen. Dat kan niet goed blijven gaan. Die jongens kunnen elders makkelijk het drievoud verdienen en Ajax krijgt in het geval van Neres biedingen van het drievoud van het aankoopbedrag. Dan krijg je uiteindelijk wel scheve gezichten in de selectie wanneer je zulke bedragen afslaat.

    Ik snap dat je je beste spelers wilt behouden, maar als je hun transferwaarde zo hoog inschat moet je de spelers ook financieel tegemoetkomen om de verhoudingen in evenwicht te krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Voetballend zou hij het wellicht wel aankunnen, maar het is geen patjepeër, geen 'bruut' en dan moet je op die leeftijd wel heel sterk in je schoenen staan om het bij een buitenlandse topclub te kunnen 'maken'. Matthijs is een bescheiden knul, en kan best nog een par jaar in zijn vertrouwde omgeving rijpen tot hij een vaste waarde is in Oranje en zo de overstap kan maken naar het buitenland om daar als een 'meneer' binnen te komen in plaats van als een melkbekkie.
    Het liefst zie ik hem uiteraard zijn hele carrière bij Ajax volmaken, maar dat is vandaag de dag een utopie, natuur;ijk...
    Vind ik leuk
    rinirat +2197
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Dit is weer zo een lul verhaal,fake nieuws.
    Laat eens een interview zien met een voorzitter die zegt we geven 50 miljoen voor de ligt.
    Onzin verhalen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:23]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2158
    donderdag 12 juli 2018 om 11:23
    Hoezo is het de vraag of de Ligt nog een jaar in de eredivisie wil spelen? Die jongen is 18! We doen hier maar net alsof hij al 10 jaar in Nederland speelt. Ajax heeft groot gelijk. Eindelijk eens de selectie bij elkaar houden, anders moet je elk seizoen weer met achterstand beginnen.

    Die 40 miljoen levert hij volgend jaar of het jaar daarna ook wel op dus Ajax zou wel gek zijn om hem nu te verkopen en voor de Ligt zou het ook veel beter zijn om in ieder geval nog 1 seizoen (eigenlijk meer) alle wedstrijden te spelen. Dat zal niet gebeuren bij een buitenlandse topclub.

    Voor Ziyech is het begrijpelijk. Hij is al wat ouder en toe aan een nieuwe stap. Hij heeft het super gedaan bij Ajax en hij kan meteen mee met Lyon. Ik gun het hem van harte.
    Vind ik leuk
    Itsese +4255
    donderdag 12 juli 2018 om 11:23
    EN terecht! Ze zullen toch echt met 50 Miljoen moeten komen voor alles bij elkaar 40 is toch echt te weinig voor dat zooitje.
    Vind ik leuk
    base +2079
    donderdag 12 juli 2018 om 11:28
    Wat kostte jullie toppertjes als Guardado en Moreno ook alweer?
    Vind ik leuk
    Bhj +1231
    donderdag 12 juli 2018 om 11:43
    Och jeetje, de frustratie en jaloezie spat er weer vanaf.
    De angst ook, dat Ajax met 1 verkoop meer gaat vangen dan dat er op de bankrekening van zijn clubje staat, inclusief die gemeentelijke verkapte lening.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 11:25
    Dat maakt nog eens heel duidelijk, als je rijk bent ga veel sterker de onderhandelingen in en je kan elk bod weigeren.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 11:36
    Je weet het toch met de VI, ze hebben verhalen nodig in deze komkommertijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:40
    Hoe vaak moet dit onderwerp nog aangekaart worden VP
    Vind ik leuk
    Bhj +1231
    donderdag 12 juli 2018 om 11:42
    Terecht ook, 1. je hoeft niet en de markt is zo op hol dat je meer kan vangen.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2554
    donderdag 12 juli 2018 om 12:05
    Tjah, als Ajax verstandig is verkopen ze geen van allen dan kunnen ze wellicht nu wel eindelijk eens met PSV strijden om het kampioenschap. Zal tijd worden met zulke hoge uitgaven.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:35
    Wat een onzin dat Neres niet blij is dat Ajax dat bod heeft afgewezen. Hij heeft zelf al meerdere keren aangegeven dat hij zeker nog niet weg wilt, zichzelf nog wilt verbeteren en prijzen wilt winnen met Ajax voordat hij de volgende stap gaat zetten...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:37
    Kan me echt niet voorstellen wat ze in die frenkie zien zeer matige speler die nog veel moet leren kan me nog wel wat wedstrijden bedenken waar het finaal fout ging oranje ofzo
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 13:05
    Mensen zonder enig voetbalverstand kunnen zich in meer zaken op voetbalgebied iets niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    donderdag 12 juli 2018 om 12:43
    Ik hoop voor Ajax dat Frenkie het komend seizoen geen terugval krijgt alla Dolberg want dan zijn de druiven zuur
    Vind ik leuk
    Muscles +714
    donderdag 12 juli 2018 om 12:49
    Top van Marc. Laat die patsers uit Spanje, Engeland, Italië maar een blauwtje lopen. Alleen voor absolute top bedragen nog happen maar dan niet in deze of volgende maand van voorbereiding. Ik walg zo langzamerhand van dat geldwereldje dat als aasgieren rond het NL voetbal met in het speciaal Ajax rondcirkelt
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:56
    40 millioen te zeker te veel voor iemand die zich nog moet gaan bewijzen. heel groen achter de oren. ma ja het zijn sterke verhalen van bepaalde clubs dat top clubs geintereseerd zijn in hun spelers
    Vind ik leuk
    allround +1588
    donderdag 12 juli 2018 om 13:14
    Nederland is duidelijk een opleidingsland geworden. Echter heeft dat weer zijn voordelen (voor alleen de NLse spelers) dat het NL elftal sterker wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:18
    Wat is precies het nieuws in dit bericht
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:20
    Pff, Ziyech, Depay, Fekir. FC Etterbak is overduidelijk in de maak.
    Vind ik leuk
    Koalabeer +435
    donderdag 12 juli 2018 om 13:24
    Waarschijnlijk wacht Ajax op Blind en dat De Ligt dan weg mag.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10392
    donderdag 12 juli 2018 om 13:43
    Denk dat alle geruchten vast wel een kern van waarheid bevatten, maar zie hier het dilemma van Ajax in een notendop. Elke beetje topspeler wil natuurlijk een keer weg, om écht te verdienen, om écht bij een topclub te spelen... dan is Ajax een mooie springplank, maar wel een om snel te nemen.
    Ajax heeft inmiddels echter zo'n bak met poen dat ze hier helemaal niet om zitten te springen.

    Verkoop je er toch 1-2, en mis je weer een prijs? Hangt vakkie 410 Marc en Edwin op aan de hoogste boom.
    Verkoop je niks, omdat je de poen kunt missen, en echt wil proberen om weer prijzen te gaan pakken? Grote kans dat je met een paar gedemotiveerde spelers zit opgescheept, en dat gaat zeker ook niet helpen.

    Ajax, als alles meezit misschien wel te groot voor Nederland... maar eigenlijk voor altijd te klein voor Europa.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:45]
    Vind ik leuk
    Gerro +6167
    donderdag 12 juli 2018 om 14:17
    Waar ik ontzettend moe van word is dat de media steeds maar weer blijft roepen dat spelers die weg kunnen en willen en nu aan hun contract worden gehouden ontevreden zouden zijn of worden. Al deze.spelers op het moment van contract tekenen bij Ajax en de meeste dat slechts een jaar geleden dat deden en daar toen zeer tevreden over waren en uitspraken deden als voor ik hier vertrek wil ik eerst kampioen zijn geworden nu dus weg willen. Spijt me maar heb geen medelijden met ze hebben met vol verstand gekozen voor 5 jaar zekerheid aan inkomsten en de liefde kan niet van 1 kant komen. Daarnaast de media eens op moet houden met dit enorm op te blazen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7835
    donderdag 12 juli 2018 om 14:25
    Uitverkoop.
    Vind ik leuk
    koosje +367
    donderdag 12 juli 2018 om 14:33
    hele zooitje voor 200 miljoen. als ze weg willen heb je er toch geen flikker meer aan.
    Vind ik leuk
    Foebele +53703
    donderdag 12 juli 2018 om 14:40
    Neres heeft zelf al aangegeven niet met een transfer bezig te zijn, de Ligt en de Jong zijn de eeuwige geruchten maar die gaan niet weg, want Ajax werkt niet mee en die jongens zien ook welke spelers erbij komen, waardoor ze hun kansen op een mooi jaar bij Ajax zien toenemen en Ziyech mag vertrekken, dus is verder geen probleem. Dat er interesse voor Dolberg zou zijn geloof ik niet, ja hooguit van Hertha BSC...
    Vind ik leuk
    Basik013 +378
    donderdag 12 juli 2018 om 15:17
    Pfff neres heeft alang aangegeven dat er geen concrete interesse was van dortmund , wat een kwatsverhalen weer , de prive is er niks bij.
    Vind ik leuk
    krul +165
    donderdag 12 juli 2018 om 15:48
    ze kunnen beter stoppen met voetballen en een verhandel station beginnen voor de nederlandse clubs want met zoveel euros dat ajax beschikbaar heeft en geen kampioen worden is wel heel erg
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 16:37
    Kan je niet lezen, Ajax wil geen spelrs verkopen die ze niet kwijt willen. Met wat voor bod ze ook komen het word terzijde gelegd omdat de centen niet meer nodig zijn. In het bedrijfsleven heet dat een lange termijnstrategie uitstippellen die zich op een gegeven moment terug gaat betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:42
    Als de Ligt zonodig weg wil dan lekker laten gaan.. als je voor Ajax speelt moet je er voor de volle 100% staan . Ga lekker naar een top competitie en zit dan vooral lekker je zakken te vullen op de bank... hoofdprijs cashen en doei de Ligt.
    Vind ik leuk
    Cookee +9927
    donderdag 12 juli 2018 om 18:50
    Is dit beinvloeden van de beurs VP?
    Mag dat zomaar.
    Ik lees al maanden dat heel de wereld Ajacieden wil,
    maar ze zitten er nog gewoon hoor?
    Vind ik leuk
    Guust +5508
    donderdag 12 juli 2018 om 20:28
    En gewoon weer al die bullshit verhalen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Veel interesse voor Ajacieden: bod van veertig miljoen achteloos weggewuifd'