'Veel interesse voor Ajacieden: bod van veertig miljoen achteloos weggewuifd'

'Veel interesse voor Ajacieden: bod van veertig miljoen achteloos weggewuifd'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 09:54do 12-07-2018 om 09:54

Ajax heeft liefst vijf spelers onder contract die mogelijk nog voor 1 september voor een nieuwe club kiezen. Volgens Voetbal International staan Matthijs de Ligt, Hakim Ziyech, David Neres, Kasper Dolberg en Frenkie de Jong er nog altijd goed op in het buitenland.

De Ligt lijkt van het vijftal het meeste geld op te kunnen leveren, namelijk zo'n veertig tot vijftig miljoen euro. Er schijnt zelfs al een bod te zijn geweest van 40 miljoen, dat door Ajax achteloos is weggewuifd, schrijft VI. De Amsterdammers willen de verdediger absoluut niet kwijt, maar het is de vraag of De Ligt zin heeft in nog een seizoen in de Eredivisie.

Ziyech wil sowieso een stap maken. Zijn naam werd donderdagochtend in verband gebracht met Olympique Lyon, nadat hij eerder in beeld was bij AS Roma. Ook Neres lijkt niet onwelwillend tegenover een stap naar een topcompetitie te staan. Volgens VI was de Braziliaan niet bepaald blij dat Ajax vorige maand een bod van Borussia Dortmund van bijna dertig miljoen euro achteloos terzijde schoof. Dat bod kwam 'bij lange na niet in de buurt van de vraagprijs'.

Ajax ontving vorige zomer nog een bod van AS Monaco van vijftig miljoen voor Dolberg, maar de Deen lijkt zich nu te moeten revancheren na een mislukt seizoen. Een vertrek lijkt dan ook niet waarschijnlijk. Tot slot gonst het van de geruchten rond Frenkie de Jong, maar ook hem wil Ajax nog niet kwijt. Vooral FC Barcelona zou in de markt zijn voor de middenvelder.

Poll

Moet De Ligt bij Ajax blijven?

(11203 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 12 juli 2018 om 10:02
Rummenigge kom op, haal de Ligt nou op bij Ajax😊
Vind ik leuk
Yuri +3581
donderdag 12 juli 2018 om 10:06
RummeNEEgge
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:40
Ziyech wordt achteloos weggewuifd!
Vind ik leuk
Iggy +4275
donderdag 12 juli 2018 om 10:52
Nein!! Aufsodemieteren Bayern!!! :
Vind ik leuk
Plattekar bv +32059
donderdag 12 juli 2018 om 12:13
Ik durf t uit te spreken...ik ben best jaloers op Ajax.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +514
donderdag 12 juli 2018 om 12:49
Uhmm nee ....
Vind ik leuk
Gerro +8458
donderdag 12 juli 2018 om 14:18
Is niet te koop
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
donderdag 12 juli 2018 om 14:55
PSV fan? haha
Vind ik leuk
redknap +1176
donderdag 12 juli 2018 om 19:19
Te traag voor FC Bayern
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 10:33
Boateng is ook niet de snelste 😊
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 10:02
FAKE NEWS.

AJAX PROPAGANDA.

Vind ik leuk
LuckyLuksch +12282
donderdag 12 juli 2018 om 10:04
Pas op voor je hart
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:35
Gelukkig maar, dan blijven onze beste spelers tenminste in Amsterdam. Goed voor de Eredivisie 😋😋😋
Vind ik leuk
Iggy +4275
donderdag 12 juli 2018 om 12:02
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:02
Grappig dat Neres nu wel willend tegenover een transfer staat, was het iemand anders die laatst geinterviewd werd
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 10:06
Heeft teamgeest dan toch gelijk?
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 10:18
Deels in mijn opinie, zijn eerste zin waarschijnlijk wel! Die tweede.. Pff, daar gaan we maar niet op in.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 11:29
Dat zeg mijn vrouw ook altijd.
😂
Vind ik leuk
Hakbal +1034
donderdag 12 juli 2018 om 10:52
Hoe betrouwbaar is VI nog?
Vind ik leuk
Pimman +9491
donderdag 12 juli 2018 om 12:19
Net zo onbetrouwbaar als VP
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
donderdag 12 juli 2018 om 14:47
Er staat nergens hij wilt ,hij staat er goed op bij buitenlandse clubs volgens mij staat dat er
Vind ik leuk
Yuri +3581
donderdag 12 juli 2018 om 10:04
Dat 50 miljoen op Dolberg was echt dikke onzin. Monaco heeft dit zelfs aan de eigen supporters verteld nadat ze het een belachelijk hoog bedrag vonden.
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 10:06
Hey veel geld in het verschiet , een feest voor de ware Ajax supporter
Vind ik leuk
Morris +23601
donderdag 12 juli 2018 om 10:07
Hey een stukje tekst rondom Ajax, een feest voor de ware PSV supporter 😂
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 10:09
Hey een reactie van een Ajacied , iedereen aan het feesten
Vind ik leuk
Rood&wit +4217
donderdag 12 juli 2018 om 10:13
Maar is er nou 40 miljoen geboden op de kop van Overmars ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:13]
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 10:13
Geen idee en het boeit me ook niks eigenlijk
Vind ik leuk
Rood&wit +4217
donderdag 12 juli 2018 om 10:15
Als de koelkast maar afgeladen ligt! Veel boeiender toch ;-)
Vind ik leuk
JCJWZ +14430
donderdag 12 juli 2018 om 10:51
In zijn reet kruipen is volgens mij nog veel boeiender voor jou.
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 12:00
Je hebt al een groot probleem als je je druk maakt op een forum over iemand die je totaal niet kent maar hoe depressief moet je zijn als je je frustraties ook nig eens bot gaat vieren op iemand die op mij reageert?
Vind ik leuk
Rood&wit +4217
donderdag 12 juli 2018 om 13:11
Haha mooi man! 1 én al frustratie! Én ik begrijp het ook wel aan de andere kant, een bank rekening om jaloers op te worden maar al 4 jaar is het oppermachtige ow zo geweldige Ajax al geen kampioen geworden! Neem nog een zure bom met Amsterdamse uitjes stakker.
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 11:58
Zo ist mar net
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
donderdag 12 juli 2018 om 12:18
Niet boeien en toch reageren. Goed bezig puber EN zure bom
Vind ik leuk
Zultkop +6367
donderdag 12 juli 2018 om 10:36
Nee, op de kop van ku....Jut
Vind ik leuk
Rood&wit +4217
donderdag 12 juli 2018 om 13:14
Duidelijk
Vind ik leuk
Morris +23601
donderdag 12 juli 2018 om 10:19
Hey een zwerver in Spanje, alle PSV supporters gooien geld en lachen uit..

😜
Vind ik leuk
Quareck +7454
donderdag 12 juli 2018 om 10:54
Ik denk dat mensen liever hebben dat psv supporters geld naar ze gooien dan dat er Ajacieden vuurwerk naar ze gooien.. 😋
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 12:01
En de zwerver lacht het hardst
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
donderdag 12 juli 2018 om 12:47
Wanneer al deze verkopen doorgaan sluit ik niet uit dat er weer flink gefeest gaat worden op de parkeerplaats.
Wij staan met een schaal in ons handen en zij met een bankafschrift
Maar ach ja een kleinigheidje blijf je houden.
Vind ik leuk
Morris +23601
donderdag 12 juli 2018 om 10:06
Wat een suggestief stukje tekst weer..
Vind ik leuk
2cents +59099
donderdag 12 juli 2018 om 10:10
VI blijkt bijzonder weinig contacten binnen Ajax te hebben. Waar voorheen Simon Zwartkruis nog weleens met nieuws van binnenuit kwam blijft het bij huidige volgers Janssen meestal stil.

Buiten uiteraard dit soort speculatieve stukken.
Vind ik leuk
Yuri +3581
donderdag 12 juli 2018 om 10:17
Eigenlijk best knap dat je zoveel uit je duim kan zuigen
Vind ik leuk
Morris +23601
donderdag 12 juli 2018 om 10:20
Ze kunnen beter mij bellen. Ik informeerde je gisteren al over blind dat het snel rond zou komen. 😂
Vind ik leuk
Zultkop +6367
donderdag 12 juli 2018 om 10:38
Heb je nooit een carrière switch overwogen Morris? VP zoekt regelmatig stagiaires. :-)
Vind ik leuk
Morris +23601
donderdag 12 juli 2018 om 10:39
ze vragen mij ook steeds maar ik ben te duur. Daarnaast maak ik te weinig spelfouten :-)
Vind ik leuk
SimonSays +6884
donderdag 12 juli 2018 om 11:02
'Blind' 3 reacties hierboven en 'Ze' aan het begin van je zin hierboven moeten beide met een hoofdletter. Ik hoop dat je het stagiaireschap opnieuw in overweging wil nemen, je lijkt me er juist uitermate geschikt voor :p
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:03]
Vind ik leuk
Morris +23601
donderdag 12 juli 2018 om 12:02
Da's nog steeds te weinig
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 10:10
Net 19 en al geen zin meer in de Eredivisie? Wat voor ventje is dat zeg...
Vind ik leuk
AjaxRio81 +408
donderdag 12 juli 2018 om 10:26
Altijd alles van de pers voor waar aannemen. Lijkt me verstandig.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
donderdag 12 juli 2018 om 10:10
"Ajax ontving vorige zomer nog een bod van AS Monaco van vijftig miljoen voor Dolberg"

Ja, dat was op hetzelfde moment dat voetbalzone 50 miljoen voor mij bood om daar te komen reageren.

Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 10:11
Ik heb geweigerd destijds ... en jij?
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 10:14
Nou, als ze een euro per like zouden betalen, zou je dan nog weigeren? Dat mag ik toch niet hopen, stratumseind...
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 10:14
Ja dan nog, ik heb niks nodig
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:15]
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 10:17
Wat een weelde...
Vind ik leuk
RtdDub +13420
donderdag 12 juli 2018 om 10:28
Loop nog te onderhandelen.
Mijn broer heeft een sportzaak die voetbalzone even moet kopen.
Vind ik leuk
JCJWZ +14430
donderdag 12 juli 2018 om 10:52
Is El Hamdaiou je broer?;)
Vind ik leuk
RtdDub +13420
donderdag 12 juli 2018 om 11:10
Gelukkig nog iemand die de referentie oppakt :)
Vind ik leuk
Bullet +3278
donderdag 12 juli 2018 om 10:52
Jij hoeft niet te weigeren, ze vragen je echt niet ;)
Vind ik leuk
JCJWZ +14430
donderdag 12 juli 2018 om 10:53
Stratum heeft zich weer in coma gezopen gister, die weet niet meer wat echt is gebeurd en wat niet.
Vind ik leuk
Bullet +3278
donderdag 12 juli 2018 om 10:58
Iedereen viert z'n oude dag op zijn eigen manier. Ik ga dat tzt toch anders aanpakken.
Vind ik leuk
ficusje +2670
donderdag 12 juli 2018 om 10:58
Daarom zit hij telkens op een verkeerde topic.
Vind ik leuk
stratumseind +191484
donderdag 12 juli 2018 om 11:57
Zou het?
Vind ik leuk
Guntherr +1613
donderdag 12 juli 2018 om 10:11
Als je al deze spelers nou had verkocht hadden ze Ronaldo kunnen kopen
Vind ik leuk
mcmodd +25950
donderdag 12 juli 2018 om 10:11
Wat een artikel. De club die alles doet om geld te verdienen verkoopt zijn spelers niet voor exhorbitante bedragen die geboden worden. Het gekke van het verhaal is dat Ajax best wat geld kan gevruiken om wat duurdere spelers bij te kopen, want als dit soort bedragen worden afgeslagen, terwijl het kopen van een speler van 17 miljoen ze te duur wordt, vraag ik me af of, en wanneer, Ajax het deksel op de neus krijgt. Pardon, laten we het ook eens over voetbal hebben.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:33
Eindigen met: 'Laten we het eens over voetbal hebben'

Na een heel relaas vol met tegenstrijdigheden en bovenal dommigheden te hebben vermeld. A. Zoals iedereen weet heeft Ajax geen geld nodig om duurdere spelers te kopen en daarnaast hoeven zij eveneens geen spelers te verkopen aangezien de financiële situatie dermate goed is dit i.t.t. jouw clubje dat bij de poort van De Toekomst staat te schooien om afdankertjes van de Ajaxjeugdopleiding op te pikken.

Ga fietsen met je onsamenhangend bij elkaar gefantaseerd jankverhaaltje. 'Ajax heeft geld nodig om duurde spelers te kopen en dan anders krijgen ze de deksel op hun neus' Ik snap dat de wens vader is van de gedachte, maar het is gegrondvest op luchtfietserij van het zuiverste water.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
Markus80 +2916
donderdag 12 juli 2018 om 11:36
Ja inderdaad. Het feit dat Ajax dit soort biedingen kan afslaan, betekent dat ze baas in eigen huis zijn. Dat kan ik van andere clubs niet zeggen. Ajax handelt gewoon slimmer en elk jaar komt er meer binnen dan eruit gaat. Zouden andere clubs ook eens moeten proberen.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
donderdag 12 juli 2018 om 12:52
Doe mij maar gewoon een schaal en een fiske ieder jaar dan ist voor mij goe
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
donderdag 12 juli 2018 om 10:35
Wellicht zouden wij de berichten eens met een korreltje zout moeten nemen?
Vind ik leuk
JCJWZ +14430
donderdag 12 juli 2018 om 10:54
Als je dat zout dan maar niet in dat zuiverste water gooit hey!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
donderdag 12 juli 2018 om 11:09
Dat zal ik nooit doen, tenzij het zeezout is.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
donderdag 12 juli 2018 om 11:34
Nou Ajax zit ruim voldoende in de financiële middelen en verdient op elke speler. Zie dit seizoen Kluivertje voor 18 miljoen en waarschijnlijk Ziyech voor 23 miljoen. Er komt dit jaar weer meer binnen dan eruit gaat. Intelligente handel van Overmars, daar kunnen andere clubs nog van leren.

Uiteraard kopen ze Blind niet voor 17 miljoen. Hij heeft nog maar een jaar en dan is hij transfervrij, daarnaast heeft hij geen toekomst bij Manchester.
Vind ik leuk
dezink +1187
donderdag 12 juli 2018 om 13:44
Volgens mij was Ziyech een paniekaankoop destijds ipv intelligente handel.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
donderdag 12 juli 2018 om 16:23
Het blijkt uiteindelijk intelligente handel of niet? Minimaal drie keer het bedrag terugkrijgen wat er betaald is. Volgens mij is dat intelligente handel. Feiten grote vriend.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
donderdag 12 juli 2018 om 10:11
of de LIgt nog zin heeft in een Seizoen eredivisie

Ja hij Speelt al 8 jaar in de Eredivisie , hij heeft er al ruim 250 wedstrijden opzitten

of ben ik in de war met Schone. speelt de Ligt net 1,5 seizoen in de Eredivisie, en tikt hij de 50 wedstrijden denk ik net niet aan ???
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
donderdag 12 juli 2018 om 10:12
Kom op Brugge haal die snelle wendbare de ligt op de beste verdediger van de weteld
Vind ik leuk
Hans Worst +1524
donderdag 12 juli 2018 om 10:14
Ik zou ze allemaal verkopen, rust in de tent, en gemotiveerde spelers terughalen.
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
donderdag 12 juli 2018 om 10:15
Ach, het zal me allemaal een worst wezen, Hans...
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 13:19
Tja zo´n Hans.. Daar lusten de honden geen brood van! ;)
Vind ik leuk
Hans Worst +1524
donderdag 12 juli 2018 om 14:05
wel vlees.
Vind ik leuk
Hans Worst +1524
donderdag 12 juli 2018 om 14:05
leverworst of metworst ?
Vind ik leuk
michelhx +4418
donderdag 12 juli 2018 om 10:16
Hoogmoedswaanzin viert hoogtijdagen zonder enige vorm van reflectie. Er wordt achteloos met miljoenen gesmeten om een zo sterk mogelijk elftal te vormen, maar het gevaar van onvrede ligt op de loer als iedereen in Amsterdam blijft. Als het dit jaar nog mis gaat kunnen Edwin en Marc toch écht hun koffers pakken.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 13:17
Is dit niet een beetje rare reactie op een topic wat gaat over eventuele verkopen?! Stukje vroeger op de dag was er een leuk stukje over Blind waar deze reactie nog enigszins van toepassing geweest zou zijn...
Vind ik leuk
michelhx +4418
donderdag 12 juli 2018 om 15:47
Nee, want ik heb het juist over de waanzinnig hoge prijzen die Ajax vraagt voor jonkies met als doel de boel bij elkaar te houden en het kampioenschap dit jaar binnen te halen. Met daardoor ook meer kans op onvrede doordat spelers misschien wel weg willen maar niet meer worden gevraagd door clubs, wat onvrede in de hand kan werken. Zeker omdat je er maar 11 op kan stellen. Als Ziyech blijft, dan moet je toch andere spelers teleur gaan stellen. Tenzij ze willen gaan spelen met Bandé, Labyad, Tadic, Ziyech, van de Beek en De Jong op het middenveld, maar dat zie ik niet gebeuren. Snap je het moraal van mijn verhaal zo beter?
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 15:59
Als je het zo bedoelde past het prima bij dit topic.
Maar als je zo begint: " Hoogmoedswaanzin viert hoogtijdagen zonder enige vorm van reflectie. Er wordt achteloos met miljoenen gesmeten om een zo sterk mogelijk elftal te vormen" is het lastig om er uit op te maken dat je met het smijten van miljoenen de genoemde vraagprijzen bedoelde.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:00]
Vind ik leuk
michelhx +4418
donderdag 12 juli 2018 om 16:22
Daarmee refereer ik in mijn 1e zin aan de hoge vraagprijs die Ajax hanteert voor eigen spelers, wat kan betekenen dat ze iedereen binnenboord willen houden. In mijn 2e zin heb ik het wel degelijk over het feit dat Ajax zelf met miljoenen smijt om spelers aan te kopen. Als iedereen blijft, moet dat ergens gaan wringen, zowel op als naast het veld. Verschillende salarissen, minder speeltijd voor sommige. Dus ik ben bang dat Ajax op de middellange termijn zichzelf in de vingers snijdt. (Nou ja, bang...het is meer hoop dan vrees. ;-))
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:23]
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 16:33
Na je je uitleg snapte ik je al. En dat jij er op hoopt snap ik ook. Zelf denk ik dat het wel mee valt. Laat talenten maar wat langer wachten voordat ze het over een basisplaats hebben, doen ze bij andere clubs toch ook? En wij blijven er heus wel genoeg de kans geven.. Dat zit nou eenmaal in ons DNA. ;)
Vind ik leuk
michelhx +4418
vrijdag 13 juli 2018 om 10:16
We hoeven er ook geen doekjes om te winden: Ajax is favoriet voor de titel.
Sterker nog, minder dan de titel zal uiterst pijnlijk zijn na het uitgeven van zoveel miljoenen. Vandaar dat ik zeg: Als het dit jaar nog mis gaat kunnen Edwin en Marc toch écht hun koffers pakken.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
vrijdag 13 juli 2018 om 11:48
Eens, als het nu niet lukt hebben ze wel een probleem.
Al zijn de aankopen er de aankomende jaren ook nog (geen dikke dertigers) dus Ajax heeft ook na aankomend seizoen weer de kans.
Vind ik leuk
Leeuw +6198
donderdag 12 juli 2018 om 10:17
Beste VP, van welke club is het bod geweest? Daar zijn wij dus benieuwd naar.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 10:22
Maakt het je echt uit welke club ze erbij zouden verzinnen?
Vind ik leuk
Leeuw +6198
donderdag 12 juli 2018 om 10:39
Dat durven ze dus niet. Een naam verzinnen zou betekenen dat ze ook een bron moeten vermelden. Waardeloos artikel dus..
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 11:09
Eens, herhaling van geruchten! (Zonder ook maar 1 extra toevoeging..)
Vind ik leuk
AFCA-95 +68
donderdag 12 juli 2018 om 10:20
Idd fake nieuws sws over Neres die heeft zelf gezegt te willen blijven en prijzen wilt winnen in ons mooie shirt
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
donderdag 12 juli 2018 om 12:55
Yep net als Kluivert
Vind ik leuk
AFCA-95 +68
donderdag 12 juli 2018 om 13:17
Niet te negatief worden de groep blijft gewoon bij elkaar deze zomer op ziyech na misschien
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 13:21
Gelukkig heeft Neres een andere zaakwaarnemer!
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
donderdag 12 juli 2018 om 10:21
We weten ff niet waar we het over zullen gaan hebben.
Laten we het maar weer eens over wat transfer gesmoezel hebben van Ajax.
Wat is en wat als.
Vind ik leuk
Molukker +140
donderdag 12 juli 2018 om 10:21
Terecht, Eredivisie moet geen koopje zijn voor buitenlandse clubs! Laat ze maar dik betalen.
Vind ik leuk
El Cazador +8602
donderdag 12 juli 2018 om 10:22
Indien deze spelers komend seizoen suc6vol zijn gaat de marktwaarde alleen maar omhoog en Ajax wint onder tussen weer eens wat prijzen!!
Vind ik leuk
Ennou +93
donderdag 12 juli 2018 om 10:24
Van al deze namen is Ziyech de enige waarbij ik denk dat het verstandig en logisch is om te vertrekken. Voor de anderen is het beste om op z’n minst nog een seizoen in de eredivisie te blijven.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 12 juli 2018 om 10:25
Wat een fake bericht Neres gaf pas nog aan dat die het reuze naar zijn zin heeft bij Ajax
Vind ik leuk
HupHolland +3485
donderdag 12 juli 2018 om 10:54
Juist, Frenkie is geblesseerd, Dolberg staat niet eens in de basis bij Denemarken en zelfs wat Ziyech betreft is het maar afwachten of er inderdaad een wenselijk bod komt. Voor de ligt zal echt wel grote interesse bestaan, maar zelfs hem zie ik dit seizoen nog niet vetrekken.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
donderdag 12 juli 2018 om 10:26
*gaap* next.
Vind ik leuk
Splintair +2083
donderdag 12 juli 2018 om 10:28
Wat een luxe problemen in amsterdam.
Of tassen vol met geld
Of je goede spelers behouden
Win-win
Vind ik leuk
Quareck +7454
donderdag 12 juli 2018 om 10:57
Voor Ajacieden misschien! Elke andere club wil alleen maar goede
Spelers en prijzen winnen.
Vind ik leuk
ajaxdev +590
donderdag 12 juli 2018 om 10:29
Gaan we weer. Geen ander nieuws blijkbaar
Vind ik leuk
Vapormax +1642
donderdag 12 juli 2018 om 10:32
Weggaan allemaal cashen!!!
Rijkste club van NL!

Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:33
Geld genoeg WZAWZDB
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
donderdag 12 juli 2018 om 12:56
WZAWZDR in het vervolg ?
Vind ik leuk
Zot Joke +593
donderdag 12 juli 2018 om 10:39
Het spel is op de wagen. Ik zie ze allemaal nog wel vertrekken voor een acceptabel prijs.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 13:26
Wagen fetisjen hebben ze in Eindhoven.. Net als spelers die voor "acceptabele" (lees goedkope) prijsjes vertrekken.
Vind ik leuk
Zot Joke +593
donderdag 12 juli 2018 om 13:50
Het zit kennelijk diep bij je UitdeBijlmertje.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 13:56
Vreemde reactie.. Wat zou er diep moeten zitten dan?
Gezien de reactie zitten die Eindhovense spotprijsjes jou kennelijk nogal diep.
Vind ik leuk
Zot Joke +593
vrijdag 13 juli 2018 om 11:51
Alles uit 040 kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
vrijdag 13 juli 2018 om 11:55
Je zou de prijzen die ze daar vangen voor hun spelers inderdaad diefstal kunnen noemen. ;)
Vind ik leuk
plein19 +2829
donderdag 12 juli 2018 om 10:43
Een vertrek van De Ligt zou vreselijk zijn. Maar ik zo het kunnen begrijpen. Hij is zo enorm goed en ver in zijn ontwikkeling
Vind ik leuk
danny1974 +1964
donderdag 12 juli 2018 om 10:43
Dit is nog maar het begin, de onrust binnen de selectie zal enkel toenemen. Ajax heeft veel geld maar heeft de laatste 4 jaar geen enkele prijs gepakt, dus zij gaan nu hoogspel spelen. Spelers worden gehaald met forse eisen en deze worden ook gehonoreerd enkel om dat Ajax kampioen MOET worden. Enkel de bestaande, dragende spelers die "normale" contracten hebben afgesloten zullen niet heel tevreden zijn in de wetenschap dat de aangetrokken, medespelers voor VEEL meer geld lopen te voetballen. Feyenoord heeft deze fout ook een keer gemaakt...met gevolg !! #deGrijzeMuis
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:46]
Vind ik leuk
glenn +992
donderdag 12 juli 2018 om 10:44
ziyech en lyon perfecte combinatie...zit daar vol met soortgenoten
Vind ik leuk
Sunil010 +293
donderdag 12 juli 2018 om 10:44
Voor 40 miljoen lopen er veel betere centrale verdedigers rond!
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:45]
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:49
50 miljoen op Dolberg,en dat afwijzen,daar heeft Marc nu nog spijt van
Vind ik leuk
Hakbal +1034
donderdag 12 juli 2018 om 10:51
Dat wordt de komende jaren grof geld vangen voor Ajax. En met het nieuwe beleid zie ik psv niet aanhaken.
Vind ik leuk
kees ee +774
donderdag 12 juli 2018 om 11:00
. . aanhaken ??
Vind ik leuk
Bizzy +23300
donderdag 12 juli 2018 om 10:52
Lyon kan / wil geen Eur. 40 mil betalen voor Ziyech. Depay was voor hun met Eur 20 mil een top aankoop.
Vind ik leuk
kees ee +774
donderdag 12 juli 2018 om 10:58
. . . 40mln ?, . . da's toch 'n mooie prijs voor de arena ??
Vind ik leuk
pim4ever +1093
donderdag 12 juli 2018 om 11:34
?
Vind ik leuk
Sigma +2840
donderdag 12 juli 2018 om 11:05
Hoeveel spelers heeft PSV die nog voor 1 september voor een nieuwe club kunnen kiezen....en waar PSV ruim 150 miljoen kan vangen in totaal!!

Dit bericht is net zoveel zeggend als vele reacties hier van psv supporters....niets dus!!

Ondanks een x aantal jaren geen kampioen...maar Ajax is en blijft een hot item wereldwijd...ja lieve reaguurders ook hier bij VP is het een hot item dat Ajax.... keer op keer..
Vind ik leuk
voorstopper +1087
donderdag 12 juli 2018 om 11:08
Zo te zien is het Ajax bestuur niet eens zo slecht bezig!

Met de spelers die je op dit moment hebt (incl. Blind en Tadic) heb je gewoon een uitstekend team dat moeiteloos kampioen moet worden!
Vind ik leuk
tremere +733
donderdag 12 juli 2018 om 11:11
Mooi man, iedereen vind dat de Eredivisie hartstikke zwak is maar ze vinden gelijk dat 1 van de beste spelers van de Eredivisie moet blijven. Hoezo gaat de Ligt hier nog wat leren dan?
Vind ik leuk
hassel +801
donderdag 12 juli 2018 om 11:18
Het zoveelste onzinbericht over overschatte neuzen, hoe groot is die duim van jullie VP. VI is echt een rioolblad geworden sinds Derksen daar weg is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
base +2350
donderdag 12 juli 2018 om 11:24
Is er nog interesse in spelers van jullie?
Er is vast wel iemand die 3 a 5 miljoen wisselgeld heeft liggen voor jullie beste speler.
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 12 juli 2018 om 11:45
Och jeetje, nog zo een jaloerse droeftoeter.

Neuzen ook gewoon, het zit je echt diep hè. Heb je verder wel een leven? Of draait alles om het haten van Ajax?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:19
Och , dit is hetzelfde als dat nieuws over die Psv mexicaan, allemaal nedoeld om vraagprijzen te laten stijgen.
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 12 juli 2018 om 13:41
Ja tuurlijk, de VI bepaald de prijzen tegenwoordig.
Vind ik leuk
SimonSays +6884
donderdag 12 juli 2018 om 11:22
Miljoenenbedragen afslaan en zelf niet meer dan 1 tot 1.5 miljoen aan salaris uitbetalen. Dat kan niet goed blijven gaan. Die jongens kunnen elders makkelijk het drievoud verdienen en Ajax krijgt in het geval van Neres biedingen van het drievoud van het aankoopbedrag. Dan krijg je uiteindelijk wel scheve gezichten in de selectie wanneer je zulke bedragen afslaat.

Ik snap dat je je beste spelers wilt behouden, maar als je hun transferwaarde zo hoog inschat moet je de spelers ook financieel tegemoetkomen om de verhoudingen in evenwicht te krijgen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:22
Voetballend zou hij het wellicht wel aankunnen, maar het is geen patjepeër, geen 'bruut' en dan moet je op die leeftijd wel heel sterk in je schoenen staan om het bij een buitenlandse topclub te kunnen 'maken'. Matthijs is een bescheiden knul, en kan best nog een par jaar in zijn vertrouwde omgeving rijpen tot hij een vaste waarde is in Oranje en zo de overstap kan maken naar het buitenland om daar als een 'meneer' binnen te komen in plaats van als een melkbekkie.
Het liefst zie ik hem uiteraard zijn hele carrière bij Ajax volmaken, maar dat is vandaag de dag een utopie, natuur;ijk...
Vind ik leuk
rinirat +3256
donderdag 12 juli 2018 om 11:22
Dit is weer zo een lul verhaal,fake nieuws.
Laat eens een interview zien met een voorzitter die zegt we geven 50 miljoen voor de ligt.
Onzin verhalen
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
Markus80 +2916
donderdag 12 juli 2018 om 11:23
Hoezo is het de vraag of de Ligt nog een jaar in de eredivisie wil spelen? Die jongen is 18! We doen hier maar net alsof hij al 10 jaar in Nederland speelt. Ajax heeft groot gelijk. Eindelijk eens de selectie bij elkaar houden, anders moet je elk seizoen weer met achterstand beginnen.

Die 40 miljoen levert hij volgend jaar of het jaar daarna ook wel op dus Ajax zou wel gek zijn om hem nu te verkopen en voor de Ligt zou het ook veel beter zijn om in ieder geval nog 1 seizoen (eigenlijk meer) alle wedstrijden te spelen. Dat zal niet gebeuren bij een buitenlandse topclub.

Voor Ziyech is het begrijpelijk. Hij is al wat ouder en toe aan een nieuwe stap. Hij heeft het super gedaan bij Ajax en hij kan meteen mee met Lyon. Ik gun het hem van harte.
Vind ik leuk
Itsese +5937
donderdag 12 juli 2018 om 11:23
EN terecht! Ze zullen toch echt met 50 Miljoen moeten komen voor alles bij elkaar 40 is toch echt te weinig voor dat zooitje.
Vind ik leuk
base +2350
donderdag 12 juli 2018 om 11:28
Wat kostte jullie toppertjes als Guardado en Moreno ook alweer?
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 12 juli 2018 om 11:43
Och jeetje, de frustratie en jaloezie spat er weer vanaf.
De angst ook, dat Ajax met 1 verkoop meer gaat vangen dan dat er op de bankrekening van zijn clubje staat, inclusief die gemeentelijke verkapte lening.
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
donderdag 12 juli 2018 om 11:25
Dat maakt nog eens heel duidelijk, als je rijk bent ga veel sterker de onderhandelingen in en je kan elk bod weigeren.
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
donderdag 12 juli 2018 om 11:36
Je weet het toch met de VI, ze hebben verhalen nodig in deze komkommertijd.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:40
Hoe vaak moet dit onderwerp nog aangekaart worden VP
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 12 juli 2018 om 11:42
Terecht ook, 1. je hoeft niet en de markt is zo op hol dat je meer kan vangen.
Vind ik leuk
Objectief1 +2684
donderdag 12 juli 2018 om 12:05
Tjah, als Ajax verstandig is verkopen ze geen van allen dan kunnen ze wellicht nu wel eindelijk eens met PSV strijden om het kampioenschap. Zal tijd worden met zulke hoge uitgaven.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 12:35
Wat een onzin dat Neres niet blij is dat Ajax dat bod heeft afgewezen. Hij heeft zelf al meerdere keren aangegeven dat hij zeker nog niet weg wilt, zichzelf nog wilt verbeteren en prijzen wilt winnen met Ajax voordat hij de volgende stap gaat zetten...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 12:37
Kan me echt niet voorstellen wat ze in die frenkie zien zeer matige speler die nog veel moet leren kan me nog wel wat wedstrijden bedenken waar het finaal fout ging oranje ofzo
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
donderdag 12 juli 2018 om 13:05
Mensen zonder enig voetbalverstand kunnen zich in meer zaken op voetbalgebied iets niet voorstellen.
Vind ik leuk
Fritske01 +4830
donderdag 12 juli 2018 om 12:43
Ik hoop voor Ajax dat Frenkie het komend seizoen geen terugval krijgt alla Dolberg want dan zijn de druiven zuur
Vind ik leuk
Muscles +1403
donderdag 12 juli 2018 om 12:49
Top van Marc. Laat die patsers uit Spanje, Engeland, Italië maar een blauwtje lopen. Alleen voor absolute top bedragen nog happen maar dan niet in deze of volgende maand van voorbereiding. Ik walg zo langzamerhand van dat geldwereldje dat als aasgieren rond het NL voetbal met in het speciaal Ajax rondcirkelt
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 12:56
40 millioen te zeker te veel voor iemand die zich nog moet gaan bewijzen. heel groen achter de oren. ma ja het zijn sterke verhalen van bepaalde clubs dat top clubs geintereseerd zijn in hun spelers
Vind ik leuk
allround +1761
donderdag 12 juli 2018 om 13:14
Nederland is duidelijk een opleidingsland geworden. Echter heeft dat weer zijn voordelen (voor alleen de NLse spelers) dat het NL elftal sterker wordt.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:18
Wat is precies het nieuws in dit bericht
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:20
Pff, Ziyech, Depay, Fekir. FC Etterbak is overduidelijk in de maak.
Vind ik leuk
Koalabeer +472
donderdag 12 juli 2018 om 13:24
Waarschijnlijk wacht Ajax op Blind en dat De Ligt dan weg mag.
Vind ik leuk
Blindsy +17233
donderdag 12 juli 2018 om 13:43
Denk dat alle geruchten vast wel een kern van waarheid bevatten, maar zie hier het dilemma van Ajax in een notendop. Elke beetje topspeler wil natuurlijk een keer weg, om écht te verdienen, om écht bij een topclub te spelen... dan is Ajax een mooie springplank, maar wel een om snel te nemen.
Ajax heeft inmiddels echter zo'n bak met poen dat ze hier helemaal niet om zitten te springen.

Verkoop je er toch 1-2, en mis je weer een prijs? Hangt vakkie 410 Marc en Edwin op aan de hoogste boom.
Verkoop je niks, omdat je de poen kunt missen, en echt wil proberen om weer prijzen te gaan pakken? Grote kans dat je met een paar gedemotiveerde spelers zit opgescheept, en dat gaat zeker ook niet helpen.

Ajax, als alles meezit misschien wel te groot voor Nederland... maar eigenlijk voor altijd te klein voor Europa.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:45]
Vind ik leuk
Gerro +8458
donderdag 12 juli 2018 om 14:17
Waar ik ontzettend moe van word is dat de media steeds maar weer blijft roepen dat spelers die weg kunnen en willen en nu aan hun contract worden gehouden ontevreden zouden zijn of worden. Al deze.spelers op het moment van contract tekenen bij Ajax en de meeste dat slechts een jaar geleden dat deden en daar toen zeer tevreden over waren en uitspraken deden als voor ik hier vertrek wil ik eerst kampioen zijn geworden nu dus weg willen. Spijt me maar heb geen medelijden met ze hebben met vol verstand gekozen voor 5 jaar zekerheid aan inkomsten en de liefde kan niet van 1 kant komen. Daarnaast de media eens op moet houden met dit enorm op te blazen.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
donderdag 12 juli 2018 om 14:25
Uitverkoop.
Vind ik leuk
koosje +1007
donderdag 12 juli 2018 om 14:33
hele zooitje voor 200 miljoen. als ze weg willen heb je er toch geen flikker meer aan.
Vind ik leuk
Foebele +53582
donderdag 12 juli 2018 om 14:40
Neres heeft zelf al aangegeven niet met een transfer bezig te zijn, de Ligt en de Jong zijn de eeuwige geruchten maar die gaan niet weg, want Ajax werkt niet mee en die jongens zien ook welke spelers erbij komen, waardoor ze hun kansen op een mooi jaar bij Ajax zien toenemen en Ziyech mag vertrekken, dus is verder geen probleem. Dat er interesse voor Dolberg zou zijn geloof ik niet, ja hooguit van Hertha BSC...
Vind ik leuk
Basik013 +614
donderdag 12 juli 2018 om 15:17
Pfff neres heeft alang aangegeven dat er geen concrete interesse was van dortmund , wat een kwatsverhalen weer , de prive is er niks bij.
Vind ik leuk
krul +262
donderdag 12 juli 2018 om 15:48
ze kunnen beter stoppen met voetballen en een verhandel station beginnen voor de nederlandse clubs want met zoveel euros dat ajax beschikbaar heeft en geen kampioen worden is wel heel erg
Vind ik leuk
JanTa48 +7240
donderdag 12 juli 2018 om 16:37
Kan je niet lezen, Ajax wil geen spelrs verkopen die ze niet kwijt willen. Met wat voor bod ze ook komen het word terzijde gelegd omdat de centen niet meer nodig zijn. In het bedrijfsleven heet dat een lange termijnstrategie uitstippellen die zich op een gegeven moment terug gaat betalen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 16:42
Als de Ligt zonodig weg wil dan lekker laten gaan.. als je voor Ajax speelt moet je er voor de volle 100% staan . Ga lekker naar een top competitie en zit dan vooral lekker je zakken te vullen op de bank... hoofdprijs cashen en doei de Ligt.
Vind ik leuk
Cookee +12163
donderdag 12 juli 2018 om 18:50
Is dit beinvloeden van de beurs VP?
Mag dat zomaar.
Ik lees al maanden dat heel de wereld Ajacieden wil,
maar ze zitten er nog gewoon hoor?
Vind ik leuk
Guust +6075
donderdag 12 juli 2018 om 20:28
En gewoon weer al die bullshit verhalen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws