'James wil profiteren van Zidane-exit: Real Madrid moet om de tafel met Bayern'

    'James wil profiteren van Zidane-exit: Real Madrid moet om de tafel met Bayern'

    donderdag 12 juli 2018 om 22:59

    James Rodriguez wil terugkeren bij Real Madrid, meldt de Colombiaanse tak van Marca donderdag. De Colombiaanse linkspoot werd gedurende het afgelopen seizoen verhuurd aan Bayern München en speelt in principe ook volgend seizoen op huurbasis voor Der Rekordmeister.

    De WK-topscorer van 2014 vertrok een jaar geleden uit de Spaanse hoofdstad omdat trainer Zinedine Zidane het niet in de spelmaker zag zitten. De Fransman is inmiddels echter vervangen door Julen Lopetegui, die naar verluidt wél graag een beroep wil doen op Rodriguez. Ook Real Madrid-voorzitter Florentino Perez staat volgens Marca welwillend tegenover een terugkeer van de Colombiaan.

    De regerend Champions League-winnaar is echter afhankelijk van wat Bayern wil, aangezien De Koninklijke geen optie in de huurovereenkomst heeft opgenomen waarmee het Rodriguez tussentijds terug kan halen. Wanneer Real Madrid dit seizoen al een beroep wil doen op de linkspoot, lijkt het met Bayern om de tafel te moeten zitten om een regeling te treffen. De Duitse landskampioen lijkt Rodriguez echter graag te willen behouden. In april doken er al berichten in Duitsland op waarin gemeld werd dat Bayern de optie tot koop in het huurcontract wil lichten.

    Poll

    Waar zie jij James komend seizoen het liefste spelen?

    (1772 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9681
    donderdag 12 juli 2018 om 23:02
    Het klimaat zal hem wel aantrekken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25252
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:07
    Bayern had Costa nooit mogen laten gaan
    Vind ik leuk
    TheWatcher +125
    donderdag 12 juli 2018 om 23:03
    Ik weet niet of Bayern een optie tot koop heeft, maar anders gaan ze hem zeker lichten. Bij real komt hij ook niet meer in de basis denk ik, maar hij kan t niveau wel aan.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3526
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:05
    " In april doken er al berichten in Duitsland op waarin gemeld werd dat Bayern de optie tot koop in het huurcontract wil lichten."
    Vind ik leuk
    hassel +814
    donderdag 12 juli 2018 om 23:05
    Zidane is niet ontslagen, is zelf weggegaan, prutsers.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    Offtopic.
    Ik baal als een stekker om het verlies van Tom Dumoulin, en zeker ook om die Kut 20 seconden tijdstraf omdat hij gestayerd heeft achter een auto.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2554
    donderdag 12 juli 2018 om 23:17
    Dan moet je denk even je hart luchten op fietsprimeur.nl 😉
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:56
    Uiteindelijk blijken het toch weer allemaal dope renners, fake sport!!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:25
    Ik vond Madrid geweldig spelen met James aan de linkerkant en isco aan de rechterkant. De wedstrijd tegen Liverpool in de CL onder ancelotti is een van de beste wedstrijden die ik ooit heb gezien van ze.
    Vind ik leuk
    NvC +4406
    donderdag 12 juli 2018 om 23:40
    Lekker bij Bayern blijven, daar wordt ie gewaardeerd. Maar snap met Ronaldo weg en een coach die je een kans geeft dat je dan naar Real wil. Zou het alleen jammer vinden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:10
    Past beter bij real.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1837
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:37
    Dan moet Barca snel schakelen om Thiago binnen te halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws