Makkelie komt kilo's lichter terug van WK: Goed voor de lijn

Makkelie komt kilo's lichter terug van WK: "Goed voor de lijn"

Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 21:20ma 16-07-2018 om 21:20

Björn Kuipers was voor de wedstrijd tussen Brazilië en Costa Rica niet van plan om Neymar harder aan te pakken dan de rest. Dat is onzin, zegt de 45-jarige scheidsrechter uit Oldenzaal.

"Dat denk je van tevoren niet", zegt Kuipers tegen Powned. "Je moet zorgen dat spelers op het veld beschermd worden en ook hem moest ik af en toe een beetje beschermen. De grote Neymar? Hij is niet anders dan een andere speler op dit wereldtoernooi." Kuipers maakte indruk door Neymar met een duidelijk gebaar terecht te wijzen. "Of ik het ook durf bij Henk Veerman? Ook bij hem durven we het, ja", lacht Kuipers.

Kuipers hoopte op het fluiten van de WK-finale, maar was 'slechts' vierde official. Ook die rol accepteerde hij graag. "Nee, daar ben ik niet te groot voor. Ik vond het een mooie rol. Het is altijd mooi om in een finale actief te zijn", zegt hij.

Danny Makkelie deed op het WK regelmatig dienst als VAR. Hij geeft toe dat het letterlijk zweten was in de VAR-cabine. Powned noemt het een 'vies zweethok'. "Ja, dat klopt. Ik ben veel vocht verloren. Zie je niet hoe afgetraind ik ben? Ik ben kilo's afgevallen. Ja, echt. Goed voor de lijn."

Lees ook'Teleurstelling' voor Kuipers op WK: 'Helaas was dat me niet gegund'

Lees meer over:WK 2018BraziliëNeymar

Plaats een reactie

AllAdIn +22331
maandag 16 juli 2018 om 21:21
Hoerenjong!

Is natuurlijk onzin ik wilde gewoon kijken wat voor reacties ik zou krijgen, maar zo ben ik helemaal niet, mijn excuses!
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
chicken +14003
maandag 16 juli 2018 om 21:26
Gaat wel goed met je verder?
Vind ik leuk
AllAdIn +22331
maandag 16 juli 2018 om 21:27
Hahahaha, was gewoon onzin joh...
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:31
Haha dacht al, dat ben ik niet van je gewend. Straks word kuipers nog lijnrechter
Vind ik leuk
AllAdIn +22331
maandag 16 juli 2018 om 21:33
Hahahaha, sorry!
Maar ik ga het nu ook niet verwijderen, ik bied gewoon mijn excuses aan...
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:37
Moet je ook niet doen, soms moet je het even kwijt als het op je puntje van tong lig 😂
Vind ik leuk
AllAdIn +22331
maandag 16 juli 2018 om 21:43
Was idd wel mijn eerste gedachte, maar had dat niet moeten plaatsen.
Het verwijderen vind ik dan ook weer zo sneu dus dat doe ik niet.
Willen mensen mij uitschelden, so be it..
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:42
Volgens mij heeft hij chicken tonight nodig, gelukkig ben je gekomen 🙃
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14950
maandag 16 juli 2018 om 21:37
Krijg je thuis te weinig aandacht?
Wat een rare reactie, slaat echt helemaal nergens op dit.
Vind ik leuk
AllAdIn +22331
maandag 16 juli 2018 om 21:49
Tegen mij?
Idd een onnodige reactie, maar over aandacht 0 te klagen hoor.
Ik wilde reacties uitlokken, zoals zovelen hier doen, maar zo ben ik niet. Mijn excuses!
Vind ik leuk
FCG1971 +4373
maandag 16 juli 2018 om 21:25
En het tegenovergestelde van een zweetgoh was de huldiging gisteren. Bakken met regen kwamen uit de hemel en alleen Putin had een mannetje naast zich staan die een paraplu boven hem hield. De Kroatische president (zou haar best willen ruilen met Mark Rutte) stond daar in haar voetbalshirt kletsnat te regenen net als Macron. Echt een beschamende vertoning van Putin. Blijkt die oude KGB-er dus toch een mannetje van suiker te zijn.
Vind ik leuk
NvC +7248
maandag 16 juli 2018 om 21:25
Het is ook een warm land dat Rusland.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:25]
Vind ik leuk
deltiaan +1380
maandag 16 juli 2018 om 21:40
makkelie hoort echt thuis bij die FIFA mensen, gewoon MaFIA
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 22:14
Ik kijk 5 uur Netflix per dag,en de kilo's vliegen eraan
Vind ik leuk
dezink +1188
dinsdag 17 juli 2018 om 07:03
Hier hetzelfde , heb bijna elke wedstrijd zitten kijken en een aantal kilo aangekomen . Volgend Wk bier en bitterballen in de VAR ruimte , dat scheelt.
Vind ik leuk
Cookee +12156
dinsdag 17 juli 2018 om 15:29
Zitten ze daar bij de VAR niet met een bakkie chips en een biertje dan?
Vind ik leuk
jelmerrr +30
woensdag 18 juli 2018 om 07:56
Hm ik val niet echt af door na een scherm te koekeloeren helaas
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws