'Barcelona overweegt overbodige krachten naar Ajax te sturen in ruil voor De Jong'

    'Barcelona overweegt overbodige krachten naar Ajax te sturen in ruil voor De Jong'

    dinsdag 17 juli 2018 om 08:27

    FC Barcelona hoopt zich door middel van een ruildeal te verzekeren van de diensten van Frenkie de Jong, schrijft Mundo Deportivo dinsdagochtend. Marlon Santos, Munir El Haddadi, José Arnaíz en Sergi Samper behoren volgens het Spaanse medium tot het rijtje spelers dat in ruil voor De Jong naar Ajax kan vertrekken.

    De vier zijn dit seizoen niet nodig in Camp Nou, maar kunnen zich volgens Mundo Deportivo 'uitstekend aanpassen aan de speelstijl van Ajax'. Marlon speelt sinds het seizoen 2016/2017 voor Barcelona: de Braziliaanse verdediger kwam echter niet verder dan twee competitieduels en werd vorig seizoen uitgeleend aan OGC Nice. El Haddadi maakte in het seizoen 2014/2015 een vliegende start in Catalonië, debuteerde in het Spaanse nationale elftal, maar kon die lijn niet doortrekken. De vleugelaanvaller met Marokkaanse roots bracht het afgelopen seizoen op huurbasis bij Alaves door en heeft een aflopend contract.

    Samper werd, net als El Haddadi, in het verleden al aan Ajax gelinkt, maar koos afgelopen zomer voor een tijdelijke overstap naar Las Palmas. De 23-jarige middenvelder liep op Gran Canaria echter een zware enkelblessure op. Arnaíz tenslotte werd deze zomer overgeheveld van FC Barcelona B, maar lijkt ook al in onderhandeling te zijn met Real Sociedad.

    Barcelona wordt al maandenlang gelinkt aan De Jong. Volgens Catalaanse media is de regerend Primera Division-kampioen bezig met het voorbereiden van een 'derde offensief'.

    Plaats een reactie

    Morris +21894
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:30
    Zucht
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:31
    Hahaha, ik dacht precies hetzelfde. WEER een Ajax topic... zucht.
    Vind ik leuk
    Boefje +211
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:37
    Dat weet je en toch steeds hier terugkomen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:43
    Klopt. Omdat ik ervan geniet om met een aantal van jullie te discussieren over voetbal. Als ik jullie allemaal vandaag kon overhevelen naar Voetbalzone, dan zou ik VP nooit meer aanklikken.

    Even los van de droeftoeters die iedere topic verzieken met zielig gedrag.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:43]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:12
    Zijn er geen boeren om mee te discussiëren.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:24
    jawel, maar met hen ben ik het vrijwel altijd eens natuurlijk ;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:51
    Ik heb altijd begrepen dat het grote probleem bij boeren is dat boeren het nooit eens zijn met elkaar...;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:28
    Daar is geen normaal gesprek c.q. discussie mee te voeren😏
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:31
    Je heb nog niet door dat op voetbalzone dezelfde berichten staan?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:03
    Voetbalzone noem ik maar als voorbeeld. Bedoel meer als we een ander platform zouden hebben waarin we met z'n allen kunnen discussieren, zonder dat één club echt duidelijk de boventoon voert, dan zou ik niets liever dan daar met elkaar over voetbal ouwehoeren.
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:53
    Toch leuk, dit Ajax-platform?
    Vind ik leuk
    ppdf +771
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:34
    Helemaal mee eens. Zoveel malloten die hun dagelijkse frustratie hier moeten met zielige inhoudloze reacties alleen maar om elle lange discussies ajax Feyenoord psv en vooral nec Vitesse reacties uit te lokken. Discussie met iemand over verschil van inzichten is best leuk. Maar wat een hoop droeftoeters hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:29
    Voetbalzone. ..Over droeftoeters gesproken…


    Op Voetbalzone wordt door paranoïde moderators die zichzelf tooien met noms de plume als 'colablikje' en 'the man' vraagtekens gezet bij het echtheidscertificaat van mijn email-adres en was een definitieve ban mijn deel alvorens ook maar één post geplaatst te hebben.

    De chronische achterdocht van Voetbalzone leidt er toe dat ík, indachtig het principe van de omgekeerde bewijslast van de fiscus, mijn integriteit dien te bewijzen om hun ziekelijke wantrouwen te pareren. De omgekeerde wereld van een volstrekt doorgeslagen en achterlijke ballotage.
    Vind ik leuk
    vanzanten +20
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:38
    U heeft er een nieuwe fan bij!
    Vind ik leuk
    ppdf +771
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:19
    Ik had het niet over vp of voetbalzone. Maar over de mensen die erop reageren
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:56
    Toch vreemd dan, dat een simpele ziel als ik het wel in een halve minuut voor elkaar krijgt om zonder enig probleem een account aan te maken bij Voetbalzone...



    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:10
    Ja maar jij bent een zielig jaloers Lampje!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:13
    Gelukkig hier ik hier niet eens op in te gaan om duidelijk te maken wie hier echt zielig is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:51
    Jij dus, jaloers Lampje op de succesvolste club allertijden van NL!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:53
    Bart Bart Bart...

    Ik wens je veel succes, dat de beste maar mag winnen dit jaar. Net zoals dat je respect moet hebben voor de clubs die afgelopen jaren beter hebben gepresteerd dan je eigen club. Als Ajax komend seizoen kampioen wordt, dan zijn ze de beste van dat moment en feliciteer ik ze. Maar ik ga niet arrogant lopen roepen dat mijn club de beste club aller tijden is wanneer we komend seizoen geen titel weten binnen te slepen. Waarom niet? Omdat dat dom en naïef is. Heb je geen prijzen gepakt, dan past nederigheid. En komend seizoen beginnen alle clubs weer op nul. Ik wens zelfs jou als parasiet binnen de voetbalsupporters een heel fijn seizoen toe!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:34
    Ik heb totaal geen respect voor een ploeg als PSV dat anti voetbal speelt en meerdere keren is geholpen door de scheids waaronder AZ uit, onterechte penalty. Ajax zal qua prijzen altijd de succesvolste blijven of je nou wil of niet!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:41
    Als ze zo doorgaan als de afgelopen 20 jaar toch niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:57
    Dan zijn je kleinkinderen al oud hoor...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:45
    Typetjes die bewust de weg van de minste weerstand bewandelen, daarom gecalculeerd hun 'keuze' laten vallen op 'de succesvolste club allertijden van NL!' om veilig aan de 'goede kant' te kunnen staan, om er zuurstof aan te onttrekken, om er zelfstatus aan te ontlenen en om andersdenkenden jaloezie cq afgunst aan te kunnen wrijven. Hoe buitengewoon kinderachtig en hilarisch!

    Het beursgenoteerde venduhuis Ajax neemt dat soort gastjes niet eens serieus, hetgeen bijdraagt aan de ironische treurnis. Over zielig gesproken...En de scheidsrechter deed gemeen...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:47]
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:02
    Kijk Schwalbe, als je problemen hebt met die typetjes: prima, maar om dan in de slipstream je minachting te uiten over mijn favoriete en prachtige club vind ik beneden alle peil.

    Misschien zelfs een beetje zielig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:21
    Klassiek voorbeeld van pedanterie waar je anderen zo gretig van beticht. Je vereenzelvigt je dusdanig met een instituut dat je minachting jegens 'typetjes' projecteert op 'jouw' club en ad hominem neemt. Over zielig gesproken...

    Fijn weekend nog!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:28
    Je lult maar een end en ik vind de strekking een beetje 'wat je zegt ben jezelf'.
    Kleuterniveau, maar ook aan jou een fijn weekend toegewenst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:47
    Je vlotte response getuigt wederom van een fraai staaltje zelfprojectie . In dier voege ben en blijf je rolvast.
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    Goed dat je het zegt....

    Truste.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1764
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:48
    Och och...daar hebben we Bartje,van inmiddels 33, weer. Ik krijg gewoon medelijden met jou manneke. Waar is het fout gegaan? Bij de geboorte al? Zuurstofgebrek?
    Vind ik leuk
    Bhj +1164
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:18
    Hoe meer mensen er reageren, hoe meer likes er worden gegeven in de comments. Hier meer aandacht het krijgt en hoe interessanter het wordt om Ajax berichten te posten.

    Kortom, Ajax verkoopt het best. Logisch, de grootste club, de grootste aanhang en by far de grootste anti-aanhang.

    Net als jij , je bent ook weer lekker met Ajax bezig. Geeft graag meteen als één van de eerste een comment. Zo snel als dat jij reageert op een topic van Ajax doe je niet eens bij je eigen club.

    Kortom, ook jij lijkt eigenlijk meer met Ajax bezig dan met je eigen club. Geeft niet hoor verder, hebben de meeste niet Ajacieden last van.
    Vind ik leuk
    Garrie +3738
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:26
    Spijker op zijn kop!
    Vind ik leuk
    krul +104
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:07
    nou nou nou nou zal het wat opleveren elke maand maat ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:15
    Wil je een zakdoekje.bij Ajax is het ieder jaar onrustig op de transfermarkt daardoor wordt er zoveel aandacht aan besteed.ik zou willen dat het hetzelfde ging als bij PSV.kampioen worden en nog praktisch heel je basis elftel houden.
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:34
    De kop suggereert dat Ajax een soort filiaal is van Barcelona.
    Vind ik leuk
    Pds010 +841
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:44
    Dat is wat Cruijff wou toch?
    Vind ik leuk
    2cents +50839
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:55
    Cruijff wilde het juist andersom...
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:11
    hetgeen er aangeboden wordt is niet slecht. Zou voor Ajax begrippen goede spelers zijn, echter de Jong is buitencategorie.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1644
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:16
    Op basis waarvan is de Jong buitencategorie? Die jongen kan echt wel goed voetballen, maar wordt door de media en Ajaxgeile VP reaguurders opgehemeld alsof ie de sterren van de hemel speelt in 's werelds zwaarste competitie. Hij speelt verdomme in de eredivisie beter bekend als de Mickey Mouse competitie
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:19
    omdat hij kwaliteiten heeft die schaars zijn en hij weet ze goed te benutten.

    Ik begrijp dat jij er beter zicht op hebt dan alle scouts van de topclubs?
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1644
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:27
    Wat heeft hij laten zien dan? Hij is 3/4 van het vorige seizoen geblesseerd geweest en de wedstrijden die hij gespeeld heeft werd ie als verdediger neergezet terwijl hij op "6" het beste tot zijn recht komt. Zoals ik al zei, hij heeft echt wel talent, maar jij kan mij niet vertellen dat er geen speler van +50 miljoen!!! is die beter is als Frenkie met ervaring in een zwaardere competitie. Als de scouts van Barca die niet kunnen vinden mogen ze mij aanstellen en dan zal ik ze vinden.
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:40
    hij laat zijn kwaliteiten zien, dat hij tevens onervaren is mag duidelijk zijn.

    in de vele topics rondom De Jong staat aangegeven waarom er zoveel interesse en met name vanuit Barcelona.
    Hij kan op meerdere posities spelen en is een bijzondere box-box speler omdat hij vooral op techniek speelt en niet zozeer kracht en explosiviteit.

    Als jij zo'n speler weet te vinden voor 50 miljoen.. ik hoor graag de namen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13167
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:26
    19AZ82 is een beetje blind geloof ik. Het feit dat Barca hem zo graag wil is o.b.v. de kwaliteiten die Frenkie niet en niet o.b.v. hetgeen Frenkie niet heeft laten zien.

    Wordt jij door jouw werkgever ook beoordeeld op wat je niet laat zien?
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:43
    Blijkbaar mis jij iets wat ze in Barcelona wel zien.
    En nu lijk jij me een enorme kenner maar toch..
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1644
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:30
    Het ventje is ongetwijfeld getalenteerd, maar er wordt nu over hem gesproken of ie al jaren bij Ajax speelt en een van de pilaren van het elftal is. De realiteit is echter dat F. de Jong een getalenteerde speler is die het grootste deel van vorig seizoen een blessure heeft gehad en de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft niet zijn positie is. Nu is het mooi meegenomen dat ie multifunctioneel is, maar om te zeggen dat ie het bedrag dat gevraagd wordt waard is als "6" klopt van geen meter omdat ie nog niet gedurende lange tijd heeft laten zien op die positie bij Barca te passen. In mijn ogen kan Frenkie eerst nog 2 jaar rijpen bij Ajax en dan pas aan het buitenland denken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    krul +104
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:09
    dies binnekort ook kapot
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:09
    Het mooiste zou zijn als Frenkie nog minimaal twee jaar bij Ajax bleef. Doch, blijkbaar worden dingen in hem herkend waar men bij Barcelona naar op zoek is.

    Als de berichten al zouden kloppen, dan zou ik Ajax toch waarschuwen: genoemde vier spelers komen aantoonbaar tekort voor Barca en er wordt mee geleurd om er vanaf te geraken. Doet me een beetje denken aan Boyan en Cuenca: niet goed genoeg voor Barca, maar ook niet voor Ajax... Al boden ze tien reserves aan in ruil, dat moet je echt niet willen.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1644
    woensdag 18 juli 2018 om 09:05
    Marlon Santos en el Haddadi zijn echt wel goed genoeg voor Ajax, maar Ajax heeft al spelers voor die posities. Voor de Jong en Ajax is het beter als ie minimaal nog 1 seizoen blijft en dat moet ook niet op huurbasis zijn want dan zit ie met z'n koppie toch ergens anders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:35
    Deze jonge bezit kwaliteiten die je niet zo snel ziet bij een speler dat is ook de reden waarom ze hem zo graag willen, Echter ben ik het wel met je eens dat hij het eerst maar is een heel seizoen moet laten zien bij Ajax. Barca is gewoon bang dat ze straks nog meer moeten betalen voor hem want er zijn ook nog andere clubs die hem in de gaten houden.
    Vind ik leuk
    Dani82 +837
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:58
    Ja precies, en daar gaat barcalona weer. Laten hun eigen jeugd niet doorstromen, omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn, en nou willen ze de afdankers ruilen tegen de jong.
    Word tijd dat ze iets aan de jeugdopleiding gaan doen daar
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:54
    Ook zucht..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:31
    barcelona gaat net zolang door totdat de grens van 60-70miljoen etc nadert.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15497
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:31
    Als ze dat bieden zal Ajax praten ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:31
    Lief die mannen daar bij Barcelona.....ze gunnen Ajax het beste........
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:34
    Lief mannen daar... ik denk dat er mensen in Barcelona rondlopen die beter Nederlands spreken dan jij.
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:12
    Knap dag jij zijn spraak kunt beoordelen...:-)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:31
    Alsof Ajax nu nog een speler nodig heeft. Die hebben een compleet elftal aan nieuwe spelers aangetrokken de laatste 12 maanden.

    Ajax zal de hoofdprijs willen voor De Ligt en De Jong. En anders blijven deze spelers, van wie De Ligt verzekerd is van een basisplaats en De Jong zal op de bank of verkeerde positie vernaggeld wordt door Ten Hag. Verder zullen ze graag luisteren naar een bod op Ziyech.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:07
    Ajax wil atijd de hoofdprijs, is er 1 club die dat niet zou willen ? en iedereen weet toch dat ze graag luisteren naar een bod op Ziyech ?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:15
    Natuurlijk, ieder wilt de hoofdprijs. Maar de onderhandelingspositie van Ajax is wel duidelijker geworden nu de selectie compleet is. Clubs zullen Ziyech voor iets minder kunnen halen gok ik.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:24
    Volgens mij zou het wel een stunt zijn als ze Hakim ook nog behouden....
    Maar de Jong voor 50 ME verkopen zou niet gek zijn, ik zit altijd nog te wachten op een goede spits aankoop namelijk.....
    Dolberg / Huntelaar, niet ideaal, de rest zit wel goed......
    ( ik heb even contact gehad met Barcelona mbt de spelling....alles goed zo ? )
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:27
    Haha, alles correct, complimenten ;-).

    Maar 50 miljoen voor De Jong is inderdaad meteen verkopen. Hem voor een klein bedrag aangekocht, weinig in hem geïnvesteerd en toch 50 miljoen vangen.. doet Ajax goed ;-).

    Maar Dolberg heeft inderdaad een dipje... terwijl Ajax en alle supporters een jaar geleden hem nog de hemel inprezen en 50 miljoen voor hem wilden vangen... ik hoop dat hij gewoon weer het vertrouwen krijgt en een basisplaats krijgt vanaf begin van het seizoen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:39
    Het is een gekke wereld hoor....ik bedoel, met alle respect voor de Jong, gewoon een talentvolle ED speler en voor de rest nog niks laten zien Internationaal.
    Met Dolberg ook, op die leeftijd weet je het niet.......kan nog alle kanten op, gekocht voor 350.000 E naar 50 miljoen E gepraat en nu terug bij af.

    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:16
    Het zijn gewoon hele goede talenten in de aloude Ajax traditie en om te weten te komen of ze geschikt zijn voor de absolute top zouden ze het best nog een jaar of drie bij Ajax blijven. Eerste volwassen worden en als hele grote meneer naar de echte top.
    Zo was de traditie en die was goed...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    woensdag 18 juli 2018 om 07:37
    Vraagt dat nu eens aan Klaassen.......
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    woensdag 18 juli 2018 om 07:50
    Traditie en geld zijn twee verschillende materies.

    Het zou prachtig zijn als de eigen jeugd wat prijsjes zou gaan winnen, met en voor Ajax, het is echter niet de realiteit denk ik; geld, geld en...juist.
    De Bruyne is het ook niet met je eens....typerend dus voor de trend zal ik maar zeggen.......

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/827067/de-bruyne-verklaart-belgisch-succes-zo-snel-mogelijk-naar-het-buitenland-.html
    Vind ik leuk
    kol2010 +62
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:33
    Slaapverwekkend dit.
    Vind ik leuk
    Hvdp +617
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:33
    Wie zit er te wachten op deze overbetaalde afdankertjes.
    Ik begrijp Barca echt wel dat ze de jong binnen willen halen maar nu even niet
    Vind ik leuk
    Adje80 +6762
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:38
    Inderdaad...bojan was redelijk maar de rest was niks wat ze gehad hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:05
    Gabri was een prima versterking destijds!
    Vind ik leuk
    Adje80 +6762
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:01
    Dat klopt! Dat was eigenlijk nog de beste die de as ik vergeten
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:33
    4 afdankertjes ruilen voor de Jong, dat gaat nooit gebeuren, wegwezen met dat Barca
    Vind ik leuk
    Bjvideler +819
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:33
    Doe al deze spelers maar + 40 miljoen, wel nog de helft van de spelers hun salarissn blijven betalen he :)
    Vind ik leuk
    fr0do +1067
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:34
    ja lekker 4 kneuzen stallen bij Ajax, top jongens....Ik snap echt niet wat er nou zo bijzonder is aan de Jong dat Barca zo ver wil gaan, hij heeft een half seizoen gespeeld en niet eens op zijn eigen positie. Misschien kunnen ze beter afwachten hoe hij uit zijn blessure komt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:34]
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:18
    Lijkt mij ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:36
    Effe wachten dadelijk willen ze messi nog ruilen haha
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2250
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:36
    hebben ze geen leuke trainer over ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:29
    Zag gisteren Peter Bosz op een feestje van Gassan ...hij is er klaar voor waren zijn woorden
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:55
    Klopt, ff geduld hebben zei hij.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:38
    Heh ja, 4 Barcelona-afdankertjes voor op de bank of voor Jong.. meteen doen!
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:18
    Vanuit jouw standpunt volledig te begrijpen. ..;-)

    Vind ik leuk
    zwollie +6889
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:40
    Die afdankertjes van Barcelona die ze naar Ajax sturen kennen we nu wel, brengen hier niets
    Vind ik leuk
    Budazonen +290
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:43
    Marc vraag Suarez terug + plus 50m. De rest kunnen ze houden. Messi mag ook.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:19
    Messi niet, die is te klein
    Vind ik leuk
    Geert55 +53
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:48
    De enige ben ik, denk ik ,die denkt dat je gewoon moet cashen voor de Jong. Zoveel hebben we niet gezien van hem en het is geen kampioen-maker. Samen met Ziyech toch niet in staat geweest om te shinen Hij gaat het in sterkere competities niet maken zoals Modric wel doet.
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:06
    Ben het zeker met jou eens. Als ze 40 mil bieden moet je toehappen
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:02
    dat gevoel heb ik ook, die jongen heeft wel potentie hoor maar dan zal hij moeten spelen en blessure vrij moeten zijn
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:21
    De Jong was heel aardig bezig en raakte geblesseerd. Heel jammer dat Ajax hem veel wedstrijden moest missen afgelopen jaar. Hem nu verwijten dat hij niet in staat was om te 'shinen' is een beetje oneerlijk omdat hij geblesseerd was in de cruciale fase van de vorige competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:53
    Prima in ruil voor Suárez
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:04
    En 30 mil.
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:21
    Dan zou ik ook happen, ja...;-)
    Vind ik leuk
    Sil95 +10103
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:54
    Deze soap begint nu ook erg vermoeiend te worden. Gisteren heb ik het al gezegd en zal dat nu nogmaals doen : De Jong in verband brengen met Barcelona is lachwekkend. Die jongen maakt net 1 seizoen onderdeel uit van Ajax 1 en heeft net een wedstrijd of 10/15 afgewerkt. Die vermeende interesse is dus naar mijn mening op geen enkele manier te begrijpen. De Jong moet eerst maar eens de komende seizoenen uitgroeien tot een basisspeler en steunpilaar , zoals bijvoorbeeld een De Ligt die al vele malen verder is.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1967
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:10
    Ik snapte de interesse in affelay destijds ook niet
    Vind ik leuk
    Sil95 +10103
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:20
    Exact , een en hetzelfde verhaal.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:21
    Niet waar .. Affelay heeft best een lange tijd goed gepresteerd bij PSV.



    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:23
    Dat ben ik met je eens. Het was destijds de vraag of hij de stap omhoog aan zou kunnen, maar hij maakte de stap wel op een logisch moment.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:02
    Ze zien Ajax als een bordeel
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1967
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:11
    Dan zien ze psv als een bordeel met lelijke wijven ,daar komen ze niet voorlopig 😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:30
    Wij zijn kieskeurig in jullie stad doet iedereen het met elkaar
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1967
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:19
    Jullie moeten wel ,jullie hebben weinig keus .😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Het is maar net wat je wilt en aangezien ze het in die gay stad graag met mannen doen dan heb ik liever weinig keus
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1967
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:15
    Ieder z'n smaak toch ,of niet ,mannenliefde is niet m'n smaak ,bij jou wonen er ook genoeg hoor ,die komen vast graag naar Amsterdam ,maar die hier in Amsterdam komen zeker niet graag in Brabant of wel ,ik zou het niet weten
    Vind ik leuk
    rexxo +13
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:30
    Wat kwek je nou?
    Jullie hadden een Directeur Fons Spooren die het met kleine jongetjes deed ergens in een park? Voor het geval je het vergeten bent ga maar even op google kijken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:02
    Kijk dan ook even naar de jeugd trainer op de toekomst die er nu nog loopt,En die jongetje waar jij het over heb waren Marokkaantjes die zich aanboden en kwamen toevallig ook nog eens uit amsterdam dat zegt genoeg toch
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:24
    Hou toch op met dit onnozel geouwehoer joh.
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:03
    El haddadi + 50 mil = deal
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:04
    Ik heb misschien vorig seizoen onder een steen geleefd, maar kan iemand mij die hype eens uitleggen van Frenkie? Ik zie dezelfde hype zoals we die de laatste jaren al tientallen keren hebben gezien. Younes werd ook ooit zo opgehemeld en niet veel later uitgekotst, zoals vele voorbeelden. Hoe kan een jeugdspeler, die meer in jong Ajax heeft gespeeld dan het grote Ajax, en dit seizoen meer geblesseerd was dan dat hij gespeeld heeft zo'n aandacht genereren? Gaat de media soms mee in de hype en creëren zij soms de hype om die jongen? Alsof Barca 60 miljoen gaat betalen voor een speler die nog niets gewonnen heeft, geen Europese wedstrijden gespeeld, uit de jeugd van Willem 2 komt en wat wedstrijdjes heeft mogen invallen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:57
    Ben je met 21 nog jeugdspeler?
    Vind ik leuk
    krul +104
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:14
    het is ajax die zelf dit soort berichten genereerd !
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:04
    El Haddadi zou eigenlijk top zijn
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +619
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:12
    Als ik ajax was zal ik die overbodige talentjes van barcelona niet accepteren. Bojan en ik geloof Cuenca? Waren ook verre van een succes. Gewoon verkopen en nog 1/2jaar huren van Barcelona.
    Vind ik leuk
    rexxo +13
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:35
    Bojan was top in de spits werd helaas verbannen naar de vleugels
    FdB gaf de voorkeur aan die waardeloze IJslander in de spits,
    Vind ik leuk
    Rafael +775
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:13
    Ik hoop dat de Jong vandaag verkocht word dan is het eindelijk voorbij met die circus
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19385
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:15
    *proest*
    Vind ik leuk
    Downvalley +172
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:19
    Als er al geruild zou gaan worden, dan mag Ajax toch zeker zelf kiezen wie ze zouden willen.
    Ik begrijp niet waarom ze iemand willen halen die eigenlijk nog niet echt iets heeft laten zien.
    Mede door een blessure, dat de Jong een groot talent is.
    Dat weet iedereen wel......
    Ik weet zeker dat als de de Jong vertrekt, dat hij zeker geen basisspeler zal zijn, en denk dat hij in het rijtje komt dat Barcelona nu aanbied bij Ajax.
    Mits we VP moeten geloven, maar ook daar zet ik grote vraagtekens bij.
    Denk dat VP supporters een beetje uitdaagt om continu te reageren.
    Maar goed....... hopelijk houdt Overmars zijn poot stijf..... en blijft de Jong nog minstens één jaar bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:25
    Zover ik weet is VP de plagiaat koning van de voetbalsites, alles overal jatten en domweg plaatsen.

    Maar wie weet expres zo veel artikelen om ons te triggeren.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1556
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:27
    El haddadi altijd een leuk keertje gevonden. Maar barcelona kennende niet ‘s voor niets.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:29
    Denk dat dit onzin is en zou het ook niet doen. Als die twee genoemde spelers al eerder werden gelinkt maar klaarblijkelijk niet stonden te springen om naar Ajax te gaan, zie ik niet waarom het nu wel een goed huwelijk zou zijn.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:47
    Dus ze willen hun afdankertjes ruilen voor een speler van ons met veel potentie ? Nee, laat maar..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:49
    Ajax hoeft geen afdankertjes van Barcelona. Ajax heeft eigen jeugd en heeft een goed oog voor talent op de Nederlandse velden. Knap irritante club dat Barcelona; komend seizoen maar weer Madrid supporteren.
    Vind ik leuk
    Rongone +7
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:51
    Haha, hier wordt Ajax niets wijzer van. Nog een jaartje laten spelen en dan op naar de 80 miljoen. Dan moeten de grootmachten Bayern en Real ook verder verjongen, kunnen ze lekker tegen elkaar opbieden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:01
    Vier kneusjes voor een topper ruilen. Als je dat voor elkaar krijgt, dan moet je ook maar eens voor wereldvrede gaan onderhandelen...
    Vind ik leuk
    Truth +2955
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:28
    Een topper ? Je bent luidop aan het dromen blijkbaar
    Vind ik leuk
    El Cazador +5362
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:10
    Stuur Messi maar
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:16
    Lijken me geen verkeerde spelers voor het eredivisie niveau, zucht..
    Vind ik leuk
    G.Kopf +916
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:19
    Die Haddadi kan wel handig zijn maar verder moeten ze lekker oprotten met die troep.
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:26
    Die Haddadi… weinig meer van gehoord na zijn debuut enkele jaren terug...
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:25
    Wel toevallig ik typte gisteren over ruilen en nu staat het opeens op Vp hmzzz
    Vind ik leuk
    Mo +10984
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:26
    Als ze hem echt zó graag willen mogen ze een hoop gaan betalen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:32
    Dus alle 4 de spelers voor Frenkie en dan nog 25 miljoen er bij en dan prayer we verder lol
    Vind ik leuk
    Gary Oak +194
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:32
    Ik zou als Ajax zijnde alleen geld willen voor De Jong. Dat geldt kunnen ze dan altijd nog in een El Haddadi of Samper steken.
    Vind ik leuk
    Nielsk +789
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:35
    Moet je deze spelers willen? Heeft de Jong een vliegende start gehad en kakt hij zo in? Ik zou de Jong of houden of voor een erg hoog bedrag verkopen
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1189
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:40
    Ik wacht nog op het item van PSV Aadje de Mos dat Rigo en Mauro Silva veel beter zijn dan De Jong.... zijn we weer compleet met alle comments
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:48
    Spaanse huurlingen voor ajax was nooit een pretje kan ik me herrineren.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +661
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:54
    Gewoon betalen met geld, paellasnuivers
    Vind ik leuk
    Truth +2955
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:26
    Kan jij paella snuiven ? Indien ja dan moet je dringend op de kermis gaan staan want dan ben je een attractie op zich 😂😂😂😜😜😜
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +661
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:16
    Dat komt goed uit dan. Tilburg kermis start aanstaande vrijdag😉
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +314
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:03
    Geen kneusjes naar Mokum
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:09
    Die rommel uit jullie matige opleiding mogen jullie houden!
    Vind ik leuk
    FUBAR +0
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:17
    En dan? Dan spelen er een paar ongemotiveerde (want voorlopig overbodig bij Barca en de Primera Divison) gasten bij Ajax in de Eredivisie? Lekker "Nee!" blijven zeggen Marc! Of ze moeten echt met 50 miljoen over de brug komen. Een dergelijk bod is gewoonweg niet te weigeren. Je gaat er 50 miljoen op vooruit en nagenoeg niets op achteruit, want wat heeft FdJ nu daadwerkelijk gebracht? Behalve dan de indruk dat hij wellicht een grote speler kán worden?
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:28
    Voor 50 miljoen en een hoog doorverkooppercentage + wat makkelijk te incasseren premies ga ik om
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:20
    We zijn niet geïnteresseerd in deze spelers
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:22
    Is la Masia de Spaanse vertaling van La Messi want er komt toch maar verdomd weinig echt talent door daar in Barca
    Vind ik leuk
    Truth +2955
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:24
    vier van barca voor een snotneus die nog alles moet bewijzen 😳😳😳
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:27
    Vier vaste reservers dan wel uitleenkrachten, ja...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:46
    Begin meteen met het maken van geld ... Google biedt banen waarvoor mensen online vanuit hun huis kunnen werken en ik heb $ 26371 verdiend in mijn eerste maand na deze baan. Ik was geschokt toen mijn buurman me vertelde dat ze gemiddeld $ 30k was, maar ik zie hoe het werkt nu. Ik voel zoveel vrijheid nu ik mijn eigen baas ben. Dit is wat ik doe


    ➤➤ ➤➤ ➤ w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk
    Het Brein +3481
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:16
    Pik hier de beste uit die je nodig hebt en stuur De Jong naar Barcelona...voor 50 miljoen dan :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:18
    Die frenkie heeft op zijn 21ste nog geen seizoen volledig gespeeld bij ajax en toch wil barca zo ver gaan. Natuurlijk heeft ie zeker kwaliteiten maar hoeveel moet naar mijn mening nog volledig blijken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:52
    Overmars; vraag om Messi moet je zien hoe snel het afgelooen is met dat gelul
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:52
    afgelopen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23887
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:12
    Lekker hoor. Barca probeert zo wat ballast te lozen en er een talent voor terug te krijgen..
    Vind ik leuk
    Nar +253
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:34
    Ajax heeft Barca bij de cojones...;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:04
    Niet doen ajax
    Vind ik leuk
    Padason +870
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:07
    De jong ruilen tegen een afdanker? Huur of permanent, in beide gevallen nutteloos. Komen ook toch niet naar Herenveen met Bakboord en willen ruilen tegen 1 van hun top spelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:10
    Lekker makkelijk niet doen ajax
    Vind ik leuk
    Gizmo +3829
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:14
    Als ik het artikel ongeveer snap, dan willen ze het grof vuil naar Ajax sturen
    Vind ik leuk
    Maxidi +3702
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Allemaal Bagger
    Vind ik leuk
    debacle +476
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:30
    4 spelers van barca in ruil voor de frenkie.. oei dat is een nadenker
    Vind ik leuk
    Arbee +1845
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:38
    Stuur die Yerry Mina anders maar.
    Vind ik leuk
    loek +80
    woensdag 18 juli 2018 om 02:42
    Oprotten Barcelona laat Ajax en De Jong met rust wij willen zelf nog van hem genieten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barcelona overweegt overbodige krachten naar Ajax te sturen in ruil voor De Jong'