FOX haalt Keuken Kampioen Divisie en KNVB Beker weg bij Veronica

    FOX haalt Keuken Kampioen Divisie en KNVB Beker weg bij Veronica

    woensdag 18 juli 2018 om 10:17

    FOX gaat komend seizoen de wedstrijden van de Keuken Kampioen Divisie en de KNVB Beker uitzenden. De betaalzender beschikte afgelopen seizoen al over de uitzendrechten, maar zond de wedstrijden achter de decoder uit.

    Vanaf komend seizoen zullen er wedstrijden uit beide competities live te zien zijn op het open kanaal van FOX, dat tot dusver hoofdzakelijk Amerikaanse series als The Walking Dead uitzond. Vorig seizoen mocht Veronica de samenvattingen van de toenmalige Jupiler League coveren en de halve finales en finale van de KNVB live uitzenden.

    Vanaf komend seizoen is die eer echter exclusief voorbehouden aan FOX en betaalkanaal FOX Sports. Het open kanaal van FOX trapt het nieuwe seizoen op 4 augustus af met het uitzenden van de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Daarna zal het op vrijdagavond plaatsbieden aan een schakelkanaal met wedstrijden uit de Keuken Kampioen Divisie en op maandagavond een live wedstrijd van het tweede niveau in Nederland.

    Veronica en RTL
    Veronica behoudt de Champions League-rechten en heeft zich versterkt met Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Het drietal verzorgde jarenlang de mateloos populaire talkshow Voetbal Inside op RTL, maar gaat na de zomer op Veronica verder als Veronica Inside. RTL blijft in het bezit van de Europa League-rechten en gaat, in een nieuwe bezetting, door met Voetbal Inside.

    Plaats een reactie

    woensdag 18 juli 2018 om 10:20
    Topper lekker alles op een kanaal!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    Quaresma +5160
    woensdag 18 juli 2018 om 10:26
    Moeten ze het wel allemaal uitzenden.

    Echte fans zitten niet elk weekend op Jong Ajax te wachten. Niet perse omdat het Ajax is maar omdat het afgelopen seizoen continu dezelfde ploeg was.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:31
    Ik geniet van die competitie je moet die doelpunten eens zien... het niveau is niet hoog maar de afstands schoten en halve omhaalende b spelers blijven mooi om te zien.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5160
    woensdag 18 juli 2018 om 10:33
    Ik geniet sowieso van de tweede divisie. Ik heb elk jaar de hoop dat een kleine club kans maakt op promotie naar de Eredivisie. Daarom was afgelopen seizoen ook een heel mooi seizoen voor mij.
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    woensdag 18 juli 2018 om 11:34
    Quaresma,ik hoop dan voor jouw dat Top Oss promoveert.
    Kleine club naar de eredivisie,jij vind dat mooi blijkbaar,aparte gedachte,suc6 er dan maar mee.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5160
    woensdag 18 juli 2018 om 11:42
    Er zit inderdaad iets moois aan. Maar dat begrijp jij dus niet. Fortuna werd in paar jaar geleden dood veroordeeld door de KNVB en hing op de rand van een faillissement.

    Hoe mooi is het verhaal van Fortuna dat ze een aantal jaar later promoveren naar de Eredivisie?

    Misschien moet jij het voortaan bij de Barcelona topics ect. houden, de pure voetbalstukken zijn blijkbaar niet voor je weggelegd.
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    woensdag 18 juli 2018 om 11:52
    Was meer luchtig grappig bedoeld niet zo serieus nemen.
    En verder een Emmen ik vind dat zeker mooi en hoop dat ze het redden.
    Je nekharen kunnen weer plat.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12231
    woensdag 18 juli 2018 om 10:38
    Tja, was uiteindelijk wel de kampioen en dus waren de wedstrijden belangrijk.Denk dat veel mensen toch niet zitten te wachten op de nr 7 tegen de nr 14
    Vind ik leuk
    Quaresma +5160
    woensdag 18 juli 2018 om 10:55
    Maar het blijft een beloften team. Hoe denk je dat fans van bijvoorbeeld Go Ahead Eagles hier naar kijken? Fox laat weten er voor elke club te zijn maar uiteindelijk zenden ze Jong Ajax afgelopen seizoen 28 keer uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:27
    nee maar volgens mij pakte jong - Ajax pas aan het eind van de competitie de kop positie dus dan slaat het in principe nergens op dat er heel het seizoen wedstrijden van jong Ajax worden uitgezonden
    en dit zou ik ook vinden als jong PSV word uitgezonden hoor
    ik kijk echt liever naar Cambuur - GAE als naar Jong PSV- RKC op een sfeerloos sportpark de Hertgang
    en dit zeg ik als PSV supporter
    Vind ik leuk
    Quaresma +5160
    woensdag 18 juli 2018 om 11:34
    Niets aan toe te voegen !
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    Eendracht +13908
    woensdag 18 juli 2018 om 12:28
    Ik kijk altijd op de Herdgang...
    Net wat meer sfeer...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:33
    ja dat klopt maar dat komt omdat jij voor PSV bent
    de neutrale toeschouwer ziet toch echt liever wedstrijden als GAE - Cambuur als wedstrijden van jong Ajax en jong PSV
    en ik vind dat FOX daar best wat meer rekening mee mag houden
    Vind ik leuk
    Eendracht +13908
    woensdag 18 juli 2018 om 12:35
    Was meer bedoeld vanwege je spelfoutje...
    Hertgang bestaat niet, Herdgang wel...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:38
    ja zag het ook net , kut telefoon met autocorrectie en daarnaast zat ik gewoon te slapen natuurlijk
    maar ga het niet veranderen want dan word jouw reactie overbodig
    wie zich brand moet op de blaren zitten zeggen ze altijd
    Vind ik leuk
    Eendracht +13908
    woensdag 18 juli 2018 om 12:42
    ;)
    Vind ik leuk
    4everfcu +1596
    woensdag 18 juli 2018 om 11:39
    correctie afgelopen drie seizoenen en dan vinden ze bij fox j.ajax tegen een amateurclub belangrijker dan de bekerwinnaar van het seizoen daarvoor en ook belangrijker dan bvb een az utrecht en maar roepen dat ajax de meeste kijkcijfers trekt nou logisch toch als je de rest niet uitzend.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3644
    woensdag 18 juli 2018 om 10:20
    De keuken kampioen divisie uitzenden, dat is wat je wil!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:22
    Dat word dit jaar juist leuk om te zien met al die "topclubs" vóór kk-divisie begrippen.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +619
    woensdag 18 juli 2018 om 10:23
    Zou in dit geval wel de moeite nemen op Keuken Kampioen volledig uit te typen!
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2934
    woensdag 18 juli 2018 om 12:09
    Gaat inderdaad nog wat worden ja.
    Vind ik leuk
    ppdf +771
    woensdag 18 juli 2018 om 10:24
    Kan inderdaad een leuke competitie worden. Twente Sparta zal niet minder bekeken worden dan Emmen Fortuna.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +619
    woensdag 18 juli 2018 om 10:22
    Gaan ze de Croky Cup uit Belgie ook uitzenden? Past zeker in dit rijtje thuis!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:22]
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    woensdag 18 juli 2018 om 10:23
    Nog minder mensen die de KNVB beker en KKD gaan kijken, interesse zal snel weg gaan bij deze wedstrijden en zo ook geld
    Vind ik leuk
    ppdf +771
    woensdag 18 juli 2018 om 10:26
    Waarom zouden er minder kijken?
    Vind ik leuk
    remakil +4859
    woensdag 18 juli 2018 om 10:29
    Omdat Nielsk nu niet meer gaat kijken, dus is het er in zijn beleving al 1 minder...

    Veronica, of Fox op het open kanaal... maakt dus weinig uit, iedereen kan kijken. Maar verandering is voor autisten nogal moeilijk te verteren, dat zal het probleem zijn in deze... ;-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    woensdag 18 juli 2018 om 10:31
    Hihi, leuk grapje. Dat ik het verkeerd las, maakt jou bericht misschien wat onnodig en dom
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    woensdag 18 juli 2018 om 10:30
    Ah verkeerd gelezen, bepaalde wedstrijden komen op de betaalzender
    Vind ik leuk
    ppdf +771
    woensdag 18 juli 2018 om 12:09
    Misschien heb je toch een punt. Want ik lees niet of de samenvattingen ook op het open kanaal komen. Dat was bij Veronica wel het geval.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4839
    woensdag 18 juli 2018 om 10:26
    Was te verwachten. FC Twente is 1 van de best bekeken voetbalclubs (4e) en die spelen in de KKD.
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    woensdag 18 juli 2018 om 10:32
    Veel mensen willen Twente zien falen bedoel je ;-)?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4839
    woensdag 18 juli 2018 om 10:33
    Absoluut, wij tegen iedereen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +788
    woensdag 18 juli 2018 om 10:35
    Ah het Calimero spandoekje, leuk joh, kon ook staan 'wij frauderen iedereen' ;-) neem dit allemaal wat ik zeg niet te serieus (doe je waarschijnlijk ook niet)
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1940
    woensdag 18 juli 2018 om 10:52
    Nee hoor niet tegen iedereen. Ik draag Twente een warm hart toe en hoop dan ook dat als wij niet promoveren dat jullie dat doen!!

    Vind ik leuk
    4everfcu +1596
    woensdag 18 juli 2018 om 11:42
    nou ik hoop dat sparta kampioen word die doen het met eerlijk geld.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    woensdag 18 juli 2018 om 10:27
    Gelukkig maar. Was veronica wel.beu.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5329
    woensdag 18 juli 2018 om 10:30
    Kan ik ook alleen een kkd pakket kopen? De eredivisie hoef ik nu niet meer te zien :p
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:41
    Jezelf in de maling nemen, altijd +1
    Vind ik leuk
    Wally g +462
    woensdag 18 juli 2018 om 12:25
    Haha dat noem ik humor , al denk ik wel dat kwa spel het erg spannend gaat worden op het einde en ik het ook niet wil missen !
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 10:46
    Twente had vorig jaar na de top 3 de meeste kijkers dus goede zet van ze
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:46
    Prima goede ontwikkeling, Champions League ga ik afgewisseld op Belgie Een en/of ARD/ZDF kijken, heerlijk rustig en to the point, kwalitatief betere analyses dan bij Derksen, Gijp en Genee met hun overbodige onzin.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 11:08]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 10:53
    Heb je die analyse nodig dan? Beetje kenner heeft het zelf allemaal al wel geconstateerd :) en dan is een beetje vertier juist wel leuk
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:58
    Als ik naar een voetbalwedstrijd gekeken heb dan wil ik naast wat ik zelf zag, de technische mening en inside information van goede en vakbekwame analisten en die ik niet van VI krijg horen en Derksen cs. brengen voor mij geen vertier, alleen ordinaire afbraak commentaar op anderen, publieke karaktermoorden van anderen, alles en iedereen uitlachen, polariseren, lekker gemakkelijk als je geen verantwoording hoeft te leggen aan een baas of werkgever. Zo lang het duurt natuurlijk, lekker is een vinger lang.
    Voor vertier zoek ik elders o.a. bij Theo Maassen, scherp maar verantwoord en is cabaret en echte satire.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 12:02
    Ze nemen zichzelf ook niet zo serieus en maken net zo goed grappen over hunzelf en elkaar dat bevalt me wel vooral niet zo serieus zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:21
    Tuurlijk, maar dat doen ze niet alleen. De wijze waarop Gijp de andere analisten de grond inboort en zichzelf de beste analist vindt daar zit ik niet op te wachten. Zeer zeker niet de wijze waarop het gebeurt, ordinair en met een air. Voor Derksen is niemand ok zoals: Bjorn Kuiper (die kruidenier), vm voorzitter van de KNVB (Campina ijsdirecteur), Hans v. Breukelen gemaakte keeper (nb EK kampioen 1988), Sylvana Simons (inhoudelijk niks met het programma te maken), Van Gaal (goede trainer, maar......), Van der Sar (slechte directeur nb Champions league winnaar en wel 2x), Makkelie (pssst.. is een homo), Jack van Gelder, Toine van Peperstraten, Joost van Gangelen en nog veel meer en wat er nog komt.

    En waarvoor ? Dit is geen humor of satire of plezier makend.
    Ik wil meer over het voetbalgebeuren dat ik niet al eerder via andere annalen heb gehoord, daar wil ik van die VI-analisten horen.
    Danny vera en Jan Boskamp zijn prima en ok.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 12:38
    Oké daar hou je van of hou je niet van indd maar puur op voetbalzaken gerelateerd heb ik gijp en boskamp indd ook erg hoog zitten
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:05
    Ja je hebt in zoverre gelijk als je stelt dat een ieder zijn eigen smaak heeft.
    Gijp hoeft niet zomaar met het grootste gemak en ongenuanceerd andere voetballers de grond in te boren, v.b. Mertens (zou te klein zijn, is niet geschikt voor de Serie A of Premier League) en kijk ? Manolev en kijk Manolev zorgde er wel voor dat Oranje zich niet kon kwalificeren. Het ergste is dat Gijp in zijn voetbalcarriers niks gepresteerde had. Van Hanegem vindt hem niets voor niets een "kutvoetballertje".
    Johan Boskamp was een matige speler. Ik had beiden zien voetballen, dus ik ben ervaringskundige.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 14:17
    Ik heb zelf ook niet op hoog niveau gevoetbald maar ik ben wel de laatste 4 jaar bij de beste 25 managers van Nederland geëindigd met profcoach en vorig jaar zelfs 1e van Nederland geworden. Dat zegt mij niet zoveel, je kan dondersveel verstand van voetbal hebben zonder zelf een topper te zijn geweest
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:21
    Nou dit vind ik geweldig van je, een prestatie en een felicitatie waard ook mede vanwege je bescheiden opstelling.

    Maar wat Gijp betreft, Johan laat ik buiten beschouwing, nog nooit heb ik hem een goede technische benadering maar dan ook echt een goede die bijblijft, zien doen. Op ZDF is een jonge analist, ik schat rond de 24/25 jaar en die jongen attendeert de kijkers op dingen in het veld waarvan ik zeg nou dat heb ik niet (zo) gezien. Op Belgie Een is een vrouwke, zekere Imke Courtois, nou die kan heel goed spelsituaties verhelderen. Bij de BBC MOTD, zijn er ook van die jonge gasten en oudere zoals Ian Wright, Alan Shearer maar die doen dat op een rustige beschaafde manier. Bij de ARD heb je Olli Kahn (de oud topkeeper), rustig en goed gearticuleerd en neutraal over de wedstrijd en alles er omheen staan uitleggen.
    Gijp niet, alleen maar ranzigheden, dubbelzinnigheden, lager dan puberale grappen en ga maar door. Nee ik vind hem maar niks.

    Nou ja Boskamp heeft domheid uitgevonden, praat slecht, verwart namen van spelers, maar is wel een aardige man en ik kan om hem lachen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 17:55
    Boskamp spreekt de namen verkeerd uit maar weet echt dondersveel
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 19:38
    Boskamp komt als mens, de beschaafdste over van de 4.
    Als voetballer van Feijenoord, onopvallende potige speler.
    Heeft veel geluk met/door zijn vertrek naar RWDM en ik gun hem dat. Zijn verblijf in Belgie had zijn levensloop en welvaart bepaald.
    Maar als analist is hij onduidelijk, heeft geen volzinnen en tja ..........
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    woensdag 18 juli 2018 om 10:51
    Terug in de tv gelden... en vervolgens het kijkcijferkanon zijn op vrijdagavond
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    woensdag 18 juli 2018 om 10:54
    En Veronica zit alleen nog met 2 oude mannen en een afzeik programma
    met "muziek" uit de 60er jaren kwijlend gezongen door "the old boys network"van Opa Derksen......
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:07
    Lekker verjongend en verfrissend vind je niet ?
    En Genee maar op het apparaat drukken en een lol joh.
    En Gijp palendansend GVD GVD schreeuwen.
    En Derksen zeiken over de gel in Genee's haar.
    Geweldig wat een hoog niveau zeg.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    woensdag 18 juli 2018 om 20:00
    Sneu feitelijk en veelzeggend, die populariteit van zo'n programma..... .....
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 20:25
    Punt is dat de mate van populariteit bepaald wordt door de kijkcijfers (600.000). Hoe is het mogelijk toch dat dit kan in ons prettig, mooi en beschaafd land, dat een voorbeeld moet zijn voor "apenlanden". Zegt dus veel over de kijkers.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    woensdag 18 juli 2018 om 20:37
    Je schaamt je rot......ha ha
    Dan denk ik wel eens; "ach het zijn allemaal oude mannen die dat nu eenmaal leuk vinden, beetje oubollig, dubbelzinnig etc.",
    Maar het ergste is, dat het barst van de jeugd ha ha
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 20:41
    Hoogstwaarschijnlijk : onzekere kijkers, jong en oud, zonder een selectief onderscheidend vermogen, met veel onderbuikgevoelens die door Derksen op een goedkope manier dmv een medium naar boven worden gebracht.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    woensdag 18 juli 2018 om 20:49
    Er moet toch een leuk alternatief te bedenken zijn...? Beetje behoorlijke muziek, satire, wat kritische noten, beetje relativeren hier en daar, inclusief de schunnige opmerkingen voor mijn part.
    Maar het is allemaal oerzaai of het schaamrood stijgt je naar de kaken....( sport programma's )
    In het buitenland is dat ook zo....vreselijk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:35
    Mijn voorbeeld: Die Aktuelle Sportstudio op ZDF elke zaterdagavond.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    donderdag 19 juli 2018 om 07:12
    Ik zal eens kijken of ik dat kan ontvangen, ik woon niet in Europa...maar bedankt !
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:33
    Misschien via Internet ? Graag checken via hun site. Succes hoor. Het programma is gevarieerd, rustig, uitgebreide interviews, achtergrondinformatie met die Deutsche Punktlichkeit !!!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:59
    Lijkt me schitterend om het drietal de KK divisie te laten verslaan. Europa League was ook al mooi onder hun leiding, dit zal nog dubbel zo erg worden :p
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:03
    Als b.v. buitenlandse clubs de naam van de Keuken Kampioen Divisie horen dan moeten ze hard lachen om die naam, trouwens ik ook. Welke bijdehand van de KNVB heeft deze lach wekkende naam eigenlijk bedacht?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1151
    woensdag 18 juli 2018 om 11:58
    Denk Sjaak Zwart ;))
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1330
    woensdag 18 juli 2018 om 11:18
    Niet achter de decoder dus, dat is positief! Veronica zendde de wedstrijden zo laat uit dat het ook geen lol was om de samenvattingen af te wachten. Plus die ellendig lange reclames tussendoor...

    Wij kijken hier thuis al nauwelijks tv. Alleen nieuws, sport en Netflix. Een goede film nemen we op om op een later tijdstip/dag de reclames door te kunnen spoelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:52
    Zo kijk ik al jaren, snap niet dat mensen aan het oude blijven vasthouden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:27
    Ik ben toch niet gek ?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1596
    woensdag 18 juli 2018 om 11:36
    nou duidelijk kunnen we alleen nog na ajax feyenoord en psv kijken in de beker.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:54
    Net zoals dat kut ziggo zeker 1 wedstrijd tegelijk uitzenden.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1197
    woensdag 18 juli 2018 om 12:10
    Het eerste wat ik dacht was: lekker dan. Weer alles achter de decoder. Blijkt dat ze het op het open kanaal gaan uitzenden. Mooie ontwikkeling! Hopelijk ook op fatsoenlijke tijden en geen samenvattingen om 1 uur snachts. Op het open kanaal krijgt de Eerste Divisie toch ook de aandacht die het verdiend. Het is triest dat de afgelopen jaren zo weinig aandacht aan die competitie is gegeven door de KNVB. Ze zouden juist meer betrokken moeten worden, want in de afgelopen tien jaar is genoeg talent doorgegroeid naar (sub)top Eredivisie en zelfs Europese subtop.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    woensdag 18 juli 2018 om 12:18
    De afkorting wordt de K. Kampioen Divisie 😀
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    woensdag 18 juli 2018 om 12:22
    Je zou als club maar zo’n sponsor hebben en bijvoorbeeld in het Mandemakers Stadion moeten voetballen. En trouwens zou dat geen belangenverstrengeling zijn. Of komt alles dan uit eigen keuken
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    RWMD +124
    woensdag 18 juli 2018 om 13:00
    Het gaat dan in iedergeval over keukens. Voor beide partijen goed uiteindelijk ;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    woensdag 18 juli 2018 om 13:31
    Boycot Fox
    Vind ik leuk
    AlbS +261
    woensdag 18 juli 2018 om 14:00
    Mijn god, ook dat nog. Ik kijk wel naar NOS teletext uitslagen mocht ik daar interesse in hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FOX haalt Keuken Kampioen Divisie en KNVB Beker weg bij Veronica