Update: Alisson gespot op vliegveld: Ik wil de fans van AS Roma bedanken

    Update: Alisson gespot op vliegveld: "Ik wil de fans van AS Roma bedanken"

    woensdag 18 juli 2018 om 18:27

    Liverpool lijkt hard op weg om de slag om doelman Alisson Becker te winnen. Volgens diverse Engelse media, waaronder kwaliteitskrant The Times, heeft de verliezend Champions League-finalist een akkoord bereikt met AS Roma over een transfer van 75 miljoen euro.

    The Reds hebben nu toestemming om de gesprekken met de Braziliaanse sluitpost te openen. Alisson werd de afgelopen weken ook gelinkt aan Real Madrid en Chelsea. De Braziliaan leek zelfs al een akkoord te hebben bereikt met De Koninklijke, die naar verluidt niet wilden voldoen aan de vraagprijs van tachtig miljoen euro die AS Roma hanteerde. De Giallorossi hebben dit bedrag inmiddels laten zakken, maar Real Madrid heeft in Thibaut Courtois al een alternatief gevonden.

    Wanneer Liverpool eruit komt met Alisson, wordt de 25-jarige doelman met afstand de duurste keeper ter wereld. Manchester City betaalde vorig seizoen een recordbedrag van veertig miljoen euro voor Ederson, op het WK reserve achter Alisson. Liverpool lijkt nu dus bijna het dubbele van het slechts één jaar oude recordbedrag te gaan betalen.

    Update 18.27: Liverpool kan de transfer van Alisson spoedig afronden. De Braziliaanse doelman is woensdagavond op het vliegtuig naar Engeland gestapt voor contractonderhandelingen. "Ik wil de Roma-fans bedanken. Meer kan ik nu niet zeggen, sorry", zei Alisson tegen de journalisten die hij tegenkwam op het vliegveld.

    Poll

    Is Alisson 74 miljoen euro waard?

    (2135 stemmen)

    Plaats een reactie

    misterTP +349
    woensdag 18 juli 2018 om 12:56
    Zo Liverpool heeft zich de afgelopen twee jaar enorm goed versterkt. Met Alisson hebben ze nu ook een goede keeper binnen. Als de selectie fit blijft, dan is Liverpool een zeer serieuze titel kandidaat. Ik vind het team in de breedte wel beperkt, met name bij het uitvallen van Van Dijk, Mané, Salah en Firmino wordt er veel kwaliteit ingeleverd.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3036
    woensdag 18 juli 2018 om 12:59
    Ja als je complete voorhoede wegvalt word het wel wat dunnetjes.
    Gelukkig zou iedereen daar last van hebben.
    Vind ik leuk
    misterTP +349
    woensdag 18 juli 2018 om 13:18
    Klopt, iedere ploeg zal last hebben van blessures van sterspelers. Ik vind de bank van bijvoorbeeld een Manchester City wel een stuk sterker dan die van Liverpool. Overigens is het middenveld van Liverpool nu prima bezet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23514
    woensdag 18 juli 2018 om 13:33
    Ja, zo ken ik er ook een: Als de bus een lekke band krijgt valt de hele selectie uit...;-)
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    woensdag 18 juli 2018 om 13:00
    die wil toch alleen naar naar clubs uit de top van Europa? roma vind ik meer onderkant subtop
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6396
    woensdag 18 juli 2018 om 13:26
    Zoveel voor een keeper is wel weer bizar hoor. Is die gozer zoveel beter?
    Vind ik leuk
    YC93 +201
    woensdag 18 juli 2018 om 13:47
    Met het halen van Shaqiri hebben ze hier natuurlijk al een beetje op ingespeeld. Solanke is in mijn optiek niet niveau Liverpool dus een extra spits zou inderdaad geen kwaad kunnen.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3036
    woensdag 18 juli 2018 om 12:56
    Wauw.. wat een elftal gaat dat worden met Allisson erbij!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:57
    Voor plek 4 ja.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3036
    woensdag 18 juli 2018 om 12:59
    We'll see ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:57
    Veel te veel geld en Alison is helemaal niet zoveel beter dan Karius.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2212
    woensdag 18 juli 2018 om 12:58
    Ben je nu echt serieus dat hij niet beter is dan Karius?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:01
    Ja en jij bent er weer zo eentje die 1 wedstrijd van Liverpool heeft gekeken en dat was de CL-finale waar hij vanwege een vastgestelde hersenschudding door doktoren 2 blunders heeft gemaakt. Karius is een hele belangrijke factor geweest in het behalen van de CL-finale. Heeft ook als enige keeper een penalty van Kane gestopt.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:08
    Ik ben het met je eens voor een deel. Ik vind Karius ook een prima keeper. Maar deze keuze van Klopp begrijp ik volledig. De vraag is niet of Karius de kwalitiet heeft maar of hij het mentaal nog aan kan. Hij heeft 3 oefenwedstrijden gespeeld en daar zag hij er verre weg van goed uit. En dat alleen omdat er 2000 man waren die zijn naam scandeerden. Wat als Liverpool dan naar Old Trafford gaat?

    Ik las gisteren een interview van een journalist uit Mainz. Die zei dat Karius niet meer de karius is die hij was bij Mainz 05. Voor Karius is het het beste dat hij naar een andere competitie gaat.
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +159
    woensdag 18 juli 2018 om 13:28
    Is die jourealist uit Mainz ook psychiater van Karius? :p
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:35
    Niet zover ik weet ;)
    Als Karius een psychiater heeft dan heeft het nog niet geholpen. Karius zal nu ook weg willen. Die weet dat hij geen eerste keeper gaat worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:49
    Dat is wel waar, maar denk als je hem een beetje vertrouwen geeft dat hij vanzelf weer zijn vorm hervindt.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 14:53
    Dat denk ik ook wel. Maar dat risico kan Klopp niet nemen denk ik. Als het verkeerd uit zou pakken kan het zijn baan eventueel kosten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:55
    Wel mee eens, maar denk dat ze dit geld beter hadden kunnen besteden aan een nr 10. Hebben nog geen vervanger voor Coutinho.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2212
    woensdag 18 juli 2018 om 13:57
    'Ik ben er weer zo eentje' prima opening, maar goed ik ga er dus even vanuit dat jij iedere training, oefenwedstrijd en wedstrijd hebt gezien van Karius! Als Karius en Allison niet zo veel zouden schelen, waarom zit dan de hele top achter Alison aan en NIEMAND achter Karius? Verder is het natuurlijk belachelijk dat je erbij vermeld dat hij de enige is die een penalty van Kane heeft gestopt!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2212
    maandag 23 juli 2018 om 11:01
    Je hebt gelijk.. hij is echt bijna even goed.... #JouHoevenWeOokNooitMeerSerieusTeNemen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    woensdag 18 juli 2018 om 13:00
    Als je 3 van zulke blunders maakt in een finale,dan weet je dat je vervangen wordt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:03
    Wat een onzin! Kijk mijn reactie op 'Balotelli' hierboven dat geld ook voor jou.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    woensdag 18 juli 2018 om 14:50
    Onze mening is niet belangrijk voor Liverpool.jij en ik weten hoe t werkt in de top.Als je nog geen reputatie hebt als absolute topkeeper en je maakt 2 van zulke grove blunders in de belangrijkste finale wat een clubteam kan halen, dan is het klaar met je.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    woensdag 18 juli 2018 om 12:57
    Ik vind een goede spits erbij wel noodzakelijk hoor.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    woensdag 18 juli 2018 om 12:59
    Eerder een centrale verdediger
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:09
    Lovren en Van Dijk hebben laten zien een goed duo te zijn hoor. Lovren zit ook in het elftal van het WK ;)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    woensdag 18 juli 2018 om 13:18
    Beide dan ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:02
    Waanzin,Remco Pasveer kost 750 euro
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    woensdag 18 juli 2018 om 13:20
    Bij Mickey vd Hart krijg je een PEC aandeel erbij
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:27
    O.K,wat doet zo'n aandeel per stuk?
    Vind ik leuk
    henkvlis +4043
    woensdag 18 juli 2018 om 13:03
    Beetje jammer dat geld dus meer kapot maakt dan je lief is.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:03
    Ik ben eingelijk helemaal geen fan van Alisson. Maat zijn statistieken zien er wel erg goed uit en behoren tot de top. 70 miljoen is veel geld, maar wie is tegenwoordig niet overbetaald? Vind het toch vreemd dat zoveel geld wordt gedoogd voor een aanvaller maar niet voor een keeper. In de CL finale hebben we ook maar weer kunnen zien dat een keeper erg belangrijk kan zijn. Je hele team kan het nog zo goed doen, maar als je keeper zijn dag niet heeft kan je net zo goed stoppen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4175
    woensdag 18 juli 2018 om 13:19
    Mee eens maar als alisson zijn dag niet heeft dan met een belangrijke wedstrijd ?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:30
    Dan ben je ook fucked. Ik wilde daarmee alleen mee aanduidde dat een keeper heel belangrijk is, misschien wel het belangrijkst. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat zo'n transfersom belachelijk is voor een keeper, maar bij een aanvaller wordt dit een stuk meer geaccepteerd.
    Vind ik leuk
    Demi +262
    woensdag 18 juli 2018 om 13:06
    Fabinho Shaqiri Keita en Alisson.. liverpool is goed bezig!!
    Vind ik leuk
    pos +8754
    woensdag 18 juli 2018 om 13:15
    Wijnaldum gaat het lastig krijgen. Sterk team gaat dat worden inderdaad.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    woensdag 18 juli 2018 om 13:15
    Bizar bedrag natuurlijk. Hopelijk hoeft er nu niet meer over de keepers van Liverpool gesproken worden.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15661
    woensdag 18 juli 2018 om 13:17
    Vraag me af of Liverpool net zo veel commentaar krijgt als City krijgt voor veel geld uit geven. Betwijfel het. 60m voor Keita 50m voor Fabinho 75m voor Allison 75m voor Van Dijk.

    City was idioot toen het Ederson kocht voor 40m dit is bijna het dubbele.
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +159
    woensdag 18 juli 2018 om 13:31
    Liverpool verkoopt ook goed de laatste jaren (Suarez, Sterling, Coutinho). Streep je uitgaven weg tegen inkomsten, dan zie je dat Liverpool er veel positiever uitkomt dan City. Vind ik wel een wezenlijk verschil
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2962
    woensdag 18 juli 2018 om 13:33
    Dat denk ik niet haha. De kritiek op City is ook niet terecht vind ik. Overigens staat Liverpool er op gebied van "net-spending" wel een stuk beter voor dat City. En daar kijken ook veel mensen naar.
    Vind ik leuk
    bra-m-s +234
    woensdag 18 juli 2018 om 15:42
    Hoeveel komt er bij city binnen qua uitgaande transfers? Vooral het idee dat daar veel geld verkwanseld wordt. Daarnaast, natuurlijk ga je wat kritiek krijgen als je je geld van een sugardaddy krijgt en meer aan je defensie uitgeeft dat sommige landen in een periode van een paar maanden. Overigens komt er bij liverpool al twee seizoenen meer geld binnen dan eruit gaat, geld genoeg aan de Mersey momenteel en dat hebben ze allemaal zelf verdient.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    woensdag 18 juli 2018 om 13:18
    Goed nieuws, eindelijk een goede keeper in huis halen.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    woensdag 18 juli 2018 om 13:27
    Dit kan beter kloppen dan dat Cillessen. Die is namelijk alleen goed genoeg midden moot hoger niet. AS Roma gaat voor Zoet??
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1017
    woensdag 18 juli 2018 om 13:28
    teveel geen topkeeper
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2423
    woensdag 18 juli 2018 om 13:29
    Beide Nederlanders gaan nergens heen. Alle speculaties komen alleen van VP.
    Van mij als psv'er mogen ze beide blijven waar ze zitten.
    Zoet onder de lat en Cilissen op de bank.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:32
    Hoe zou het nog zijn met... Simon Mignolet?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31442
    woensdag 18 juli 2018 om 13:43
    Betere keus dan cillessen.
    Vind ik leuk
    Hesses +974
    woensdag 18 juli 2018 om 13:47
    Roma schijnt Lamprou te willen halen als vervanger ;-)
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1649
    woensdag 18 juli 2018 om 14:12
    Kan nog wel 10 jaar mee.
    Vraag me af wat er met die Karius gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1849
    woensdag 18 juli 2018 om 14:26
    74 miljoen voor een keeper....wat een imbecielen zeg.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    woensdag 18 juli 2018 om 14:35
    Enerzijds wel anderzijds kan een keeper wel het verschil zijn tussen winnen en verliezen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    woensdag 18 juli 2018 om 14:34
    Met courtois wordt het misschien wel weer verbroken.
    Vind ik leuk
    bra-m-s +234
    woensdag 18 juli 2018 om 15:50
    Die zou voor rond de 35 miljoen weg kunnen bij Chelsea. Heeft nog maar een eenjarig contract die hij niet lijkt te willen verlengen vanwege zijn wens weer in Spanje te wonen. Heeft Real veel geluk mee, al hoop ik dat Atletico hem kan verleiden terug te komen mits de afkoopclausule van Oblak gelicht gaat worden (alleen Chelsea lijkt opzoek naar een keeper en heeft ook de kapitaalkracht om daad bij woord te voegen. Van Atleti naar Real lijkt me onwaarschijnlijk, en de andere financiele powerhouses die hem zouden kunnen betalen (Barca, PSG, Bayern, City, Man U, Juventus) lijken niet heel dringend een eerste keeper nodig te hebben. Zullen veel wisselingen plaatsvinden verwacht ik en voor Chelsea zou Oblak ideaal zijn. Verder zie ik weinig opties voor hen, behalve dan bij atletico te blijven.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3445
    donderdag 19 juli 2018 om 07:58
    Oblak schijnt een transfersom van 100!!! miljoen om zn nek te hebben. Ziek natuurlijk al die waanzinnige bedragen maar dat was te verwachten na de Garreth Bale deal dat het hek van de dam zou raken. Iedere club ging vanaf dat moment hoog in de boom zitten wat betreft vraagprijs met als triest dieptepunt 222 miljoen voor Neymar vorig jaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:44
    Zo goedkoop ? Haal Subasic
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:50
    Liverpool heeft een akkoord bereikt
    met AS Roma over keeper Alisson Becker.
    De verliezend finalist van de Champions
    League betaalt naar verluidt 60 miljoen
    euro voor de Braziliaan.Dat bedrag kan
    met bonussen oplopen naar 75 miljoen.

    Daarmee wordt de 25-jarige Alisson,die
    zelf nog wel met Liverpool om de tafel
    moet gaan zitten,de duurste doelman
    ooit.Hij lost Gianluigi Buffon af,die
    in 2001 voor 53 miljoen euro verhuisde
    van Parma naar Juventus.

    Alisson,die op het afgelopen WK onder
    de lat stond bij Brazilië,kwam in 2016
    voor ongeveer acht miljoen euro over
    van SC Internacional.Afgelopen seizoen
    keepte hij 49 duels voor Roma.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1807
    woensdag 18 juli 2018 om 18:42
    mooi gedicht
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 14:55
    Beste voorstel .... Je kunt elke maand meer dan $ 32950 bij je thuiss verdienen, en het meest bijzondere is dat het veel interessant is om alleen wat websites te controleren en niets anders. Geniet van fulltime en freedome geld, ook een geweldige carrière in je leven .... Meer informatie krijgen ..


    HIER ➤➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    woensdag 18 juli 2018 om 15:04
    Goede deal voor Liverpool veel geld maar zeker Liverpool weet hoe belangrijk een goede stabiele keeper waard is.

    Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met een Navas die bij Real 2e viool gaat spelen als Courtios komt.

    Nu dit op zijn toeren gaat draaien denk ik dat er nog nooit zoveel keepers van club geruild hebben in 1 zomer.

    Maar welke clubs zullen zich gaan melden voor een Zoet of Cillessen.

    Gaat Chelsea voor een Schmeichel dan kan het maar zo zijn dat Leicester bij één van die 2 uit gaan komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:05
    Liverpool wil Cilissen niet hebben, althans niet van een Joodse club.

    Dit heb ik vernomen van een fanatieke Liverpool supporters
    Vind ik leuk
    bra-m-s +234
    woensdag 18 juli 2018 om 22:11
    Tenxij je het van de directie of Klopp zelf hoort, lijkt me dat je je bron met een korreltke zout moet nemen.

    Natuurlijk gewoon onzin wat je hier nu zegt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:44
    Ook Alisson kan een fatale blunder maken
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31442
    woensdag 18 juli 2018 om 18:44
    Goede keeper voor lfc.

    Had eerder donnarumma gehaald.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Alisson gespot op vliegveld: "Ik wil de fans van AS Roma bedanken"