Laat ik eerst maar fit worden. Praten met Van Bronckhorst komt later wel

    "Laat ik eerst maar fit worden. Praten met Van Bronckhorst komt later wel"

    donderdag 19 juli 2018 om 20:45

    Kenneth Vermeer heeft met Brad Jones en de twintigjarige Justin Bijlow twee geduchte concurrenten voor de keeperspositie bij Feyenoord. De doelman gaat op een later moment in gesprek met trainer Giovanni van Bronckhorst over zijn toekomstperspectief.

    "Ik vind niet dat ik teveel op de zaken vooruit moet lopen", zei Vermeer op de Open Dag van Feyenoord, opgetekend door De Telegraaf. "Laat ik eerst maar fit worden. Praten met Van Bronckhorst komt later wel."

    Vermeer liep aan het begin van vorig seizoen een blessure op en werd, voor het tweede jaar op rij, gepasseerd voor Brad Jones. Eenmaal hersteld hoopte hij in de winterstop op een nieuwe kans, maar Van Bronckhorst bleef vasthouden aan Jones. Een boze en teleurgestelde Vermeer maakte de huurtransfer naar Club Brugge.

    Daar speelde Vermeer wél, maar moest hij in april geblesseerd afhaken. De doelman zit nu in de eindfase van zijn revelatie en is weer in training, zo laat hij weten.

    Poll

    Wie moet er eerste keeper worden?

    (1144 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 20:50
    Sukkel , je had ons nooit moeten verlaten .
    Vind ik leuk
    klick +769
    donderdag 19 juli 2018 om 20:50
    Bijlow natuurlijk!!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1541
    donderdag 19 juli 2018 om 20:54
    Vind ze beide niet zo geweldig... Maar weet wat jullie doormaken wij hebben zo vd hart 😟... Dus ik zeg bijlow of koop anders vd hart of nja kopen jullie mogen hem hebben 😂
    Vind ik leuk
    klick +769
    donderdag 19 juli 2018 om 22:56
    niet overdrijven nu v/d hart is echt een middelmatige keeper
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:24
    dat bedoelt Forza ook
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:58
    Remco Pasveer
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:03
    Daar pas men weer voor
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1541
    donderdag 19 juli 2018 om 21:10
    Past ook prima in het rijtje met ballengraaiers haha
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:02
    Nou Vermeer dan kan ik je dit alvast vertellen dat er van dat praten met van Bronckhorst niks komt. Je zou de eerste zijn die dat lukt, op zijn vrouw na natuurlijk......
    Vind ik leuk
    DrDeef +1842
    donderdag 19 juli 2018 om 21:05
    De ene na de andere zware blessure. Hier kan je niet meer op gaan bouwen als 1e doelman. Helaas voor hem want hij heeft kwaliteit genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:25
    ben bang dat Vermeer dat inderdaad parten gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6586
    donderdag 19 juli 2018 om 21:07
    Een volwaardige doelman

    Jones is echt over zijn top heen

    Bijlow is nog niet zo ver
    Vind ik leuk
    13 +12884
    donderdag 19 juli 2018 om 21:07
    VP schrijft dat Vermeer in de eindfase van zijn revelatie zit, hahaha, je blijft lachen hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:06
    Hij traint alweer. Volgens mij schrijft VP op, wat Vermeer zelf zegt. Misschien was VP ook op de open dag?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    13 +12884
    donderdag 19 juli 2018 om 22:20
    Volgens mij schrijft VP juist regelmatig niet op wat iemand zegt, misschien door Autocorrect, dat van revalidatie revelatie gemaakt wordt?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:22
    Ze kopiëren niet best idd. Haha.

    Maar dit klinkt alsof ze er zelf waren. Er staat ook geen bron bij.

    O jawel. Bovenaan, Telegraaf. Dan twijfel ik ook.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    donderdag 19 juli 2018 om 21:08
    Jones tweede keeper. Bijlow verhuren en kenneth 1ste keeper...

    Zo moeilijk is het echt niet.
    Vind ik leuk
    13 +12884
    donderdag 19 juli 2018 om 21:13
    Dacht gelezen te hebben dat Bijlow voor zijn kansen bij Feyenoord wil gaan, niet verhuurd wil worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:57
    Als hij niet meer geblesseerd is zou het kunnen ja. Liever een soort van ooit stabiele keeper, dan een jonge gozer.
    En mocht het dan misgaan, heb je iemand die het eventueel aankunt.
    Weet het echt niet of je hem moet verhuren, Jones en Vermeer, beidde blessure gevoelig, zeker nu Jones ouder wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    Jones wil geen reserve zijn. En Vermeer ook niet. En Bijlow geen 3e keeper.

    Zeg jij maar dat het simpel is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:26
    gewoon gaan voor Bijlow! Die doet het beter dan Jones, zeker met mee voetballen, gewoon voor gaan, wordt beste keeper van Nederland in enkele jaren!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:52
    Vermeer heeft wel veel pech met al zijn blessures.
    Vind ik leuk
    13 +12884
    donderdag 19 juli 2018 om 21:57
    Na de 3e blessure ben ik toch echt wel aan zijn fysiek gaan twijfelen. Maar had hem in de winterstop het graag zien overnemen van Jones. Ik zou Bijlow graag zien beginnen in de competitie en het dan Vermeer laten overnemen zodra dat kan.
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +108
    donderdag 19 juli 2018 om 21:58
    Goed fit worden en onder de lat staan aub
    Vind ik leuk
    Molukker +101
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:18
    Vermeer zou een goede 1e keeper zijn voor 010.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Laat ik eerst maar fit worden. Praten met Van Bronckhorst komt later wel"