'Nóg meer internationale interesse voor Nelom: contract ligt klaar in de VS'

    'Nóg meer internationale interesse voor Nelom: contract ligt klaar in de VS'

    vrijdag 20 juli 2018 om 12:51

    De kans dat Miquel Nelom zijn carrière in het buitenland gaat vervolgen, lijkt meer dan aannemelijk. Volgens FOX Sports heeft de bij Feyenoord overbodige linksback zich in Engeland én in de Verenigde Staten in de kijker gespeeld.

    Bolton Wanderers en Seattle Sounders zouden een oogje hebben op Nelom, die vorig seizoen al door Feyenoord aan Sparta werd verhuurd. De Amerikanen hebben volgens FOX Sports zelfs al een tweejarig contract klaarliggen voor Nelom. Ook het Turkse Rizespor lijkt in de markt voor de linksback, zo blijkt uit berichtgeving eerder deze week.

    De tweevoudig Oranje-international zit sinds 1 juli officieel zonder club, nadat Feyenoord besloot om het contract van de vleugelverdediger niet te verlengen. Nelom liep al sinds 2003 rond in Rotterdam-Zuid, waar hij de jeugdopleiding doorliep en, na een huurperiode bij Excelsior tussen januari 2010 en juli 2011, het eerste elftal haalde.

    Plaats een reactie

    hassel +602
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:52
    Hardop gelachen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:55
    Kan je wel om lachen maar de man moet toch ergens aan de bak kunnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:55
    Ik denk dat Nelom nog harder lacht, van geluk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:05
    Bij mij eerder plaatsvervangende schaamte toen ik "tweevoudig Oranje-international" las.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:32
    2 zielen 1 gedachte 😂
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    zondag 22 juli 2018 om 08:52
    Lang geleden dat baas B werd geciteerd.
    Vind ik leuk
    Cookee +9636
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:49
    Jij lult gewoon anderen na, Nelom is out, Nelom is fout.

    Die jongen was niet zo slecht, kwam vaak goed op waardoor hij Elia opties gaf om binnendoor te gaan, maar lekker Nelom afzeiken.
    Dat is toch een vervelend kantje bij Feijenoord, heb je wind mee dan zijn ze gek met je ... of niet en dan ben je de pineut.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:54
    Leuk voor hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:55
    iedereen wil Lord Nelom!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:57
    Nou inpakken vent
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:01
    Positieve kant aan de globalisering van voetbal. Mooie kans voor die jongen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4938
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:02
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:02
    Als ik Nelom was zou ik naar Seattle Sounders gaan, maar dat is puur en alleen mijn persoonlijke mening.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1350
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:24
    Moet je wel veel reizen in de VS.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:30
    Lekker toch, maak je genoeg mee en zie je nog eens wat.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1350
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:40
    Ja was dat maar wel ik ben bang dat het vliegtuig in vliegtuig uit is en dat je daarna alleen je hotel van binnen ziet.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:54
    Voor een jaartje kan het best leuk zijn, al ligt het ook aan het persoon natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:52
    Als je er van houdt dan moet je het zeker doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:04
    2-voudig international??? Man , wat een kut generatie....
    Vind ik leuk
    Sytz +2969
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:23
    Was 5 jaar geleden, een generatie die de 3e plek op het Wk pakt vind ik niet kut.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:25
    Wist je dat Nelom achterstevoren Molen is
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:37
    Illuminatie comfirmed!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:32
    En het achterstevoren van Lord is ...?
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:27
    The Lord Nelom works in mysterious ways.
    Vind ik leuk
    Martinnat +583
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:31
    Seattle gelijk doen , gun het hem van harte.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1064
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:30
    Wa zien al die andere clubs in hem wat ik niet zie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:33
    Wie het weet mag het zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:14
    Lekker naar Seattle gaan dan. Spelen jaarlijks om het kampioenschap en hebben geen slecht niveau. Iets wat je niet over alle teams daar kan zeggen...
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1184