'Nelom kan actief blijven op hoogste niveau: buitenlandse aanbieding op zak'

    'Nelom kan actief blijven op hoogste niveau: buitenlandse aanbieding op zak'

    dinsdag 17 juli 2018 om 19:56

    Miquel Nelom kan de Eredivisie inruilen voor een avontuur in Turkije. FOX Sports meldt dat Rizespor Nelom een contractvoorstel heeft gedaan. 

    Nelom kan deze zomer gaan en staan waar hij wil: zijn contract bij Sparta is inmiddels verlopen. Rizespor ziet de linksback als een buitenkansje en wil Nelom dan ook graag transfervrij inlijven. De Turkse laagvlieger is ook dit seizoen actief op het hoogste niveau. PEC-smaakmaker Mustafa Saymak tekende in juni al een meerjarig contract bij Rizespor. 

    Jarenlang was Nelom onderdeel van de hoofdmacht van Feyenoord, maar de 27-jarige verdediger wist nooit een onomstreden basisspeler te worden in Rotterdam-Zuid. In totaal speelde Nelom 157 wedstrijden voor Feyenoord. Afgelopen winter tekende hij voor een halfjaar bij Sparta. Dat werd geen succes: de club degradeerde naar de Keuken Kampioen Divisie. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 20:01
    Hij vind zeker een leuke club
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:01
    Vaak mooi weer en lekker eten, doen!
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5197
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:10
    Rize heeft een gematigd zeeklimaat, met koele winters en warme zomers met veel vocht, met een hoge neerslagkans verspreid over het hele jaar. Rize is bekend om zijn hevige regenval (gemiddeld 2545 mm per jaar). De watertemperatuur bij Rize is, net zoals elders aan de Turkse Zwarte zeekust, altijd koel. Het fluctueert van 8° tot 20°C
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Minder mooi weer..... en ook over het eten valt te twisten ;-))
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:58
    Vandaar ik ook zeg, vaak mooi weer. ;-)


    Maar bedankt voor jouw bijdragen goos.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
    Dordt staat voor tegen ado 👌😁
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:49
    Return gaan we voor de winst.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1870
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:03
    Goeie zaakwaarnemer!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:04
    Ze willen waarschijnlijk graag degraderen
    Vind ik leuk
    Roya +1074
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:21
    Als alles aan hem lag mogen jullie hem gratis hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:23
    Haha. Hij is de grondlegger, het onderste steentje boven
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5197
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:10
    Lord Nelom of Rize, kan zo mee doen in Game of Thrones
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
    Toch knap dat zo’n jongen nog een mooie club vindt nadat hij bij Sparta door het ijs zakte
    Vind ik leuk
    Woudo +8028
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
    Helaas mocht je niet blijven bij Feyenoord, ik wens je veel succes grote held!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:59
    Is een speler die nooit heeft geklaagd, is vaak uitgekotst door zijn eigen fans, nooit een weerwoord gehad. Een echte professional.
    Vind ik leuk
    Woudo +8028
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:54
    Precies! Had 'm graag gehouden! Helemaal nu haps weer een tijd eruit ligt..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8276
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
    ik wist niet dat Stevie Wonder daar scout was?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    Roya +1074
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
    Lang bij ons geweest altijd als een prof gedragen maar kwam te kort helaas

    Lekker proberen te cashen gast zet hem op ! Ik gun je het en denk meerdere van het ware legioen
    Vind ik leuk
    Terg +59
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:24
    Nelom actief op het hoogste niveau heb ik nog nooit bij Soarta en Feyenoord gezien.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:59
    Doen! Zeker als Rize serieus is! Snel voor ze zich bedenken
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:09
    De leuke lampionnen divisie ... nee wacht ff. De keuken lampionnen divisie. Nou ... kom op nou. De keuken champignonnen divisie. Ik geef het op.

    Ik krijg het echt mijn bek niet uit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:01
    Hoe zeg je; Het is niks het was niks en het gaat niks worden in 1 woord; NELOM
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:22
    Hij kan heus wel voetballen, gewoon op een lekker laag acceptabel nivo. Dat kan best.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:36
    Een strik erom en op het vliegtuig naar Turkije!
    Vind ik leuk
    Ryan82 +924
    woensdag 18 juli 2018 om 07:47
    TEKEN NOU MAN...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nelom kan actief blijven op hoogste niveau: buitenlandse aanbieding op zak'