'Nelom kan actief blijven op hoogste niveau: buitenlandse aanbieding op zak'

'Nelom kan actief blijven op hoogste niveau: buitenlandse aanbieding op zak'

Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 19:56di 17-07-2018 om 19:56

Miquel Nelom kan de Eredivisie inruilen voor een avontuur in Turkije. FOX Sports meldt dat Rizespor Nelom een contractvoorstel heeft gedaan. 

Nelom kan deze zomer gaan en staan waar hij wil: zijn contract bij Sparta is inmiddels verlopen. Rizespor ziet de linksback als een buitenkansje en wil Nelom dan ook graag transfervrij inlijven. De Turkse laagvlieger is ook dit seizoen actief op het hoogste niveau. PEC-smaakmaker Mustafa Saymak tekende in juni al een meerjarig contract bij Rizespor. 

Jarenlang was Nelom onderdeel van de hoofdmacht van Feyenoord, maar de 27-jarige verdediger wist nooit een onomstreden basisspeler te worden in Rotterdam-Zuid. In totaal speelde Nelom 157 wedstrijden voor Feyenoord. Afgelopen winter tekende hij voor een halfjaar bij Sparta. Dat werd geen succes: de club degradeerde naar de Keuken Kampioen Divisie. 

Plaats een reactie

dinsdag 17 juli 2018 om 20:01
Hij vind zeker een leuke club
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 17 juli 2018 om 20:01
Vaak mooi weer en lekker eten, doen!
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
dinsdag 17 juli 2018 om 20:10
Rize heeft een gematigd zeeklimaat, met koele winters en warme zomers met veel vocht, met een hoge neerslagkans verspreid over het hele jaar. Rize is bekend om zijn hevige regenval (gemiddeld 2545 mm per jaar). De watertemperatuur bij Rize is, net zoals elders aan de Turkse Zwarte zeekust, altijd koel. Het fluctueert van 8° tot 20°C
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
Minder mooi weer..... en ook over het eten valt te twisten ;-))
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 17 juli 2018 om 20:58
Vandaar ik ook zeg, vaak mooi weer. ;-)


Maar bedankt voor jouw bijdragen goos.
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 20:46
Dordt staat voor tegen ado 👌😁
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 17 juli 2018 om 20:49
Return gaan we voor de winst.
Vind ik leuk
Luiehond +2509
dinsdag 17 juli 2018 om 20:03
Goeie zaakwaarnemer!
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 20:04
Ze willen waarschijnlijk graag degraderen
Vind ik leuk
Roya +1758
dinsdag 17 juli 2018 om 20:21
Als alles aan hem lag mogen jullie hem gratis hebben
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 20:23
Haha. Hij is de grondlegger, het onderste steentje boven
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
dinsdag 17 juli 2018 om 20:10
Lord Nelom of Rize, kan zo mee doen in Game of Thrones
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
Shelbourne +5974
dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
Toch knap dat zo’n jongen nog een mooie club vindt nadat hij bij Sparta door het ijs zakte
Vind ik leuk
Woudo +7628
dinsdag 17 juli 2018 om 20:17
Helaas mocht je niet blijven bij Feyenoord, ik wens je veel succes grote held!
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 21:59
Is een speler die nooit heeft geklaagd, is vaak uitgekotst door zijn eigen fans, nooit een weerwoord gehad. Een echte professional.
Vind ik leuk
Woudo +7628
dinsdag 17 juli 2018 om 23:54
Precies! Had 'm graag gehouden! Helemaal nu haps weer een tijd eruit ligt..
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
ik wist niet dat Stevie Wonder daar scout was?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:20]
Vind ik leuk
Roya +1758
dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
Lang bij ons geweest altijd als een prof gedragen maar kwam te kort helaas

Lekker proberen te cashen gast zet hem op ! Ik gun je het en denk meerdere van het ware legioen
Vind ik leuk
Terg +80
dinsdag 17 juli 2018 om 20:24
Nelom actief op het hoogste niveau heb ik nog nooit bij Soarta en Feyenoord gezien.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29726
dinsdag 17 juli 2018 om 20:59
Doen! Zeker als Rize serieus is! Snel voor ze zich bedenken
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 23:01
Hoe zeg je; Het is niks het was niks en het gaat niks worden in 1 woord; NELOM
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 00:36
Een strik erom en op het vliegtuig naar Turkije!
Vind ik leuk
Ryan82 +1074
woensdag 18 juli 2018 om 07:47
TEKEN NOU MAN...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws