Zaakwaarnemer noemt geruchten 'onzin': Feyenoord lijkt seizoen met duo in te gaan

    Zaakwaarnemer noemt geruchten 'onzin': Feyenoord lijkt seizoen met duo in te gaan

    vrijdag 20 juli 2018 om 19:24

    Feyenoord lijkt met Nicolai Jörgensen en Sven van Beek het nieuwe seizoen in te gaan. Volgens hun zaakwaarnemer Rob Jansen zijn er vooralsnog geen ontwikkelingen rond het tweetal.

    Dat meldt het Algemeen Dagblad. Vooral Van Beek werd de voorbije dagen gelinkt aan een transfer. Het Fenerbahçe van trainer Phillip Cocu is nadrukkelijk geïnteresseerd, maar een eerste bod van de Turken werd afgewezen door Feyenoord, meldde VI althans. Volgens Jansen is de berichtgeving 'onzin'. Overigens spelen de Rotterdammers zaterdag een oefenduel met Fener in Istanbul.

    Jörgensen, die zich niet kon onderscheiden op het WK namens Denemarken, wordt al langer gevolgd door buitenlandse clubs, maar ook voor hem is nog geen concreet bod uitgebracht. Eerder werd bekend dat Newcastle United lijkt afgehaakt voor de spits, die nog tot en met zondag vakantie viert. Hij reist dan ook niet mee naar Turkije.

    Op 4 augustus speelt de bekerwinnaar de eerste serieuze wedstrijd van het seizoen. In Eindhoven is landskampioen PSV de tegenstander in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.

    Poll

    Kan Feyenoord meedoen om de titel?

    (7145 stemmen)

    Plaats een reactie

    Baileys 2002 +18221
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:35
    Die gaan dus allebei weg.....
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:11
    Geïnteresseerde clubs moeten toch eerst aan Feyenoord toestemming vragen alvorens ze met een speler mogen praten? Geen idee hoe die regels precies zijn eigenlijk...

    Ik hoop dat beide gewoon bij Feyenoord blijven. Zeker als Jorgensen weer zijn oude vorm kan vinden en Van Persie ook lekker op dreef raakt heb je een fantastisch duo.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18221
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:18
    Officieel wel.....

    Fantastisch trio met Berghuis ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:27
    Zou wel mooi zijn. Hopelijk wel dat RVP dan gewoon in de spits speelt en Jørgensen, zoals bij Denemarken vaak, op de linkerflank. Dan kan je Toornstra op 10 zetten of Larsson. Dan heb je wel een karrenvracht aan doelpunten bij je voorste 4.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:54
    Ik zou Toornstra links zetten, Van Persie op 10, Jorgensen in de spits en Larsson rechts. Dan heb je loopvermogen op de vleugels, creativiteit op 10 en een balvaste spits.

    Dat met een middenveld met hardwerkende spelers als Ayoub, Amrabat, Vilenha, Tapia en wellicht Clasie.

    Kan een mooi team worden. Nu maar hopen dat we niet weer continu een volle ziekenboeg hebben.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2978
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:37
    Berghuis? Was de beste aanvaller! Moet gewoon op rechts.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:56
    Oh ja, die hebben we ook nog :-D Wat een luxe. Tja, dan toch Toornstra op de bank.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:53
    De bank wordt steeds sterker. Mooi juist. Alleen dan kun je mee doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:35
    Nee, maar dat wilt hij even via de media aanwakkeren
    Vind ik leuk
    Kuip +7406
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:01
    Helemaal geen goed nieuws. Als de zwakke van Beek verkocht kan worden voor enkele miljoenen dan pas is er goed nieuws.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:16
    Van Beek is zeker geen zwakke speler. Afgelopen seizoen was hij extreem voorzichtig en kon je duidelijk merken dat hij al erg lang geen wedstrijden meer had gespeeld. Ik ben benieuwd of hij komend seizoen weer zijn vorm van voor zijn blessure terug kan vinden.
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:27
    Lastig,
    is dit nu goed of slecht nieuws
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26139
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:32
    Joegensen out en Sol in. Van Beek houden. Gaat Feyenoord er nog op vooruit.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:41
    Ja, laten we Sol kopen. Die 1 leuk seizoen heeft gehad. Dan gaan we er gegarandeerd op vooruit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26139
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:43
    Jörgensen was toch de spits met één goed seizoen bij Feyenoord? Presteerde alleen goed in het kampioensjaar. Sol doet het al 2 seizoenen goed bij Willem II en kan duidelijk een stap hogerop. Maar smaken verschillen!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:45
    Klopt. En Jörgensen presteerde daarvoor heel behoorlijk bij Kopenhagen, ook geen kleintje. En is Deens international. En er waren vorig goede redenen voor het minder functioneren.

    Nee, als ik Sol zie spelen en Jorgensen zie spelen, dan is mijn smaak duidelijk: Deens ;-)

    En waarom is Sol eigenlijk nog niet verkocht als-ie echt zo goed is? Clubs zouden toch niet aan 'm twijfelen toch?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26139
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:54
    Jörgensen is een aardige spits. Op het WK toonde hij aan dat Feyenoord zijn niveau is. Hij heeft privé inderdaad wel wat te verstouwen gehad afgelopen seizoen

    Goede vraag waarom Sol na 2 goede seizoenen nog in Tilburg speelt. Willem II vraagt 5M. Behoorlijke prijs voor NL begrippen. AZ haakte door deze prijs af.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:01
    Klopt. Dat is-ie ook gewoon niet waard. Vond de transfer van Weghorst van Heracles naar AZ destijds logischer.
    Vind ik leuk
    algarve33 +115
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:39
    Als er geen extra versterkingen komen dan zie ik het niet zitten dat we meedoen voor de landstitel,een goeie linksbuiten als zo,n Linssen van Vitesse zou goed zijn voor Feyenoors dan kan Larson op 10, en als Jörgensen zou blijven is dat alleen maar gezond samen met v Persie en Vente, een snelle en creative rechter verdediger als Svensson van AZ zou ook heel goed zijn samen met St Juste en Botthegin en Malacia , dan heb je v Beek en J Arie/ Haps nog achter je, zo denk ik dat we wel meedoen voor het kampioenschap, we zullen het zien op 4 -08 tegen PSV.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:43
    Die wedstrijd moet Feyenoord gewoon keihard spelen, gelijk de beuk er in, de wedstrijd hard maken en die Brabo's over de kling jagen!
    Vind ik leuk
    algarve33 +115
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:51
    De beuk moet er zowiezo altijd in maar je hebt gezien wat er allemaal niet kan gebeuren, VVV, NAC, enz enz ze moeten eens niet onderschatten en zo spelen als tegen Napoli thuis dan doe je mee voor de titel, maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:41
    Treurig voor Jorgensson, die had afgelopen een vermogen in Engeland kunnen verdienen en moet nu op een houtje bijten bij Feijenoord. En Feijenoord had zelf 18 miljoen kunnen pakken. Moeder aller gemiste kansen zullen we maar zeggen :-)
    Vind ik leuk
    algarve33 +115
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:53
    Ja dat is macht misbruik wat v Geel heeft gedaan, iemand zijn toekomst kapot maken en ook die van je eigen clubkassa, 18 miljoen na ja laat maar want daar zijn geen woorden voor ze moeten v Geel eens opruimen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:43
    Want? Het was ook machtsmisbruik en iemand's carriere kapot maken toen de onbekende Jorgensen een 5-jarig miljoenencontract van Van Geel onder z'n neus kreeg? En 'm dan na 1,5 jaar dienstverband een transfer weigeren terwijl je nog voor de beker en Europees voetbal speelt. Echt onzin.
    Vind ik leuk
    algarve33 +115
    zondag 22 juli 2018 om 15:25
    Europees?? met 0 punten uit 5 wedstrijden!! lekker belangrijk, en de beker ook lekker belangrijk, ik zie dat er heel veel blij zijn als we de beker halen het kampioenschap intereseert geloof ik niet veel nep supporters.
    Vind ik leuk
    wimpert +147
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:48
    Houtje bijten, mag ik vragen wat verdiend?? Vast geen 150000 p/j dus jij bijt op een houtje
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8008
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:42
    Echt hè? Man man man. Niveautje hoor.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:21
    2 ton bruto.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:14
    Ik vind het helemaal moooi dat ze beide blijven. Jorgensen moet je ook niet willen verkopen voor een laag bedrag. Die schiet er dit seizoen rond de 20 in en dan is er vast wel weer een club die er te veel voor wil geven.

    En meedoen om de titel? Zolang Feyenoord niet dubbel bezet is met toppers op de flanken zie ik het niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:27
    Zegt genoeg dat niemand die Jörgensen wilt! Zelfs Weghorst had meer opties..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:05
    Ook goed.
    Vind ik leuk
    wimpert +147
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:45
    Arm ja hoor WEER onzin berichten van het AD, ik roep alle Feyenoord supporters op hun Abo op te zeggen, zeg het voort!! DIe onzin komt me de neus uit!!!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1536
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:54
    Van Beek moet je lekker laten gaan. Kan best balletje tegen houden maar speelt per wedstrijd de bal gemiddeld 29 x terug op de keeper 51 x de bal breed .
    Vind ik leuk
    Echt? +3297
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:49
    Oei, 29x terug op Jones is vragen om problemen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:33
    9 augustus P3
    De Graafschap - Feyenoord
    zondag 12 augustus14:30

    16 augustus P3
    Feyenoord - Excelsior
    zondag 19 augustus14:30

    23 augustus PO
    sc Heerenveen - Feyenoord
    zondag 26 augustus14:30

    30 augustus PO
    Feyenoord - NAC Breda
    zondag 2 september16:45

    6 tm 11 september Oranje

    AZ - Feyenoord
    zondag 16 september12:15

    20 september EL1
    Feyenoord - FC Utrecht
    zondag 23 september12:15

    27 september B1
    Feyenoord - Vitesse
    zondag 30 september16:45

    4 oktober EL2
    Willem II - Feyenoord
    zondag 7 oktober14:30

    11 tm 16 oktober Oranje

    Feyenoord - PEC Zwolle
    zondag 21 oktober14:30

    25 oktober EL3
    Ajax - Feyenoord
    zondag 28 oktober14:30

    1 november B2
    Feyenoord - VVV-Venlo
    zondag 4 november16:45

    8 november EL4
    Heracles Almelo - Feyenoord
    zondag 11 november16:45

    15 tm 20 november Oranje

    Feyenoord - FC Groningen
    zondag 25 november14:30

    29 november EL5
    Feyenoord - PSV
    zondag 2 december14:30

    FC Emmen - Feyenoord
    zondag 9 december14:30

    1 december EL6
    Feyenoord - Fortuna Sittard
    zondag 16 december16:45

    20 december beker 1/8F
    ADO Den Haag - Feyenoord
    zondag 23 december14:30

    PEC Zwolle - Feyenoord
    zaterdag 19 januari19:45

    24 januari B 1/4
    Feyenoord - Ajax
    zondag 27 januari14:30

    Excelsior - Feyenoord
    zondag 3 februari12:15

    Feyenoord - De Graafschap
    zaterdag 9 februari20:45

    FC Groningen - Feyenoord
    zondag 17 februari14:30

    PSV - Feyenoord
    zondag 24 februari14:30

    28 februari B 1/2
    Feyenoord - FC Emmen
    zondag 3 maart16:45

    Vitesse - Feyenoord
    zondag 10 maart14:30

    Feyenoord - Willem II
    zaterdag 16 maart19:45

    21 tm 26 maart Oranje

    FC Utrecht - Feyenoord
    zondag 31 maart14:30

    Feyenoord - sc Heerenveen
    donderdag 4 april20:45

    VVV-Venlo - Feyenoord
    zondag 7 april14:30

    Feyenoord - Heracles
    zaterdag 13 april19:45

    Feyenoord - AZ
    zaterdag 20 april19:45

    NAC Breda - Feyenoord
    woensdag 24 april18:30

    Fortuna Sittard - Feyenoord
    zondag 28 april14:30

    Feyenoord - ADO
    zondag 12 mei14:30

    Voor de supporters, om te kopiëren.
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:42
    . . nepnieuws, . . en ook van poetin ??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zaakwaarnemer noemt geruchten 'onzin': Feyenoord lijkt seizoen met duo in te gaan