Gedegradeerd HSV houdt wonderkind uit handen van Bayern: Voor mij geen optie

    Gedegradeerd HSV houdt wonderkind uit handen van Bayern: "Voor mij geen optie"

    vrijdag 20 juli 2018 om 22:52

    Hamburger SV is erin geslaagd om Jann-Fiete Arp binnenboord te houden. Die Rothosen maakten vrijdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de achttienjarige belofte zijn aflopende contract in Hamburg heeft verlengd tot 2020.

    Nadat HSV afgelopen seizoen voor de eerste keer in de Bundesliga-historie degradeerde, leek Arp onhoudbaar te zijn voor de Traditionsverein. Bayern München zou van plan zijn om de Duitse jeugdinternational voor acht miljoen euro binnen te halen. HSV leek het zich bovendien, vanwege de sportieve én financiële situatie van de club, niet te kunnen permitteren om Arp in 2019 transfervrij de deur uit te laten gaan.

    De talentvolle Duitser blijft zijn club echter ook in de Tweede Bundesliga trouw. "Afscheid nemen van deze club met een degradatie was voor mij geen optie", vertelt Arp aan de clubsite van HSV. "Juist in deze moeilijke tijden wil ik iets terugdoen voor HSV als dank voor alles wat ze mij gegeven hebben. Mijn tijd hier is nog lang niet klaar."

    Plaats een reactie

    Excelsior +1350
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:55
    Gaat Bayern nu ook de Bundesliga 2 leeg kopen ;). Maar opzich een prima spitsje kan nog best door groeien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:56
    Goed nieuws voor HSV, die club moer direct terug!
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:15
    Wonder kinderen zijn de beroerdste niet😁 die blijven wel
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    GOAL! +230
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:00
    Deze jongen is een zegen voor het hedendaagse voetbal!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2783
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:27
    Halleluja...
    Vind ik leuk
    GOAL! +230
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:32
    Haha bedenk bij elke belangrijke keuze: wat zou Jezus in zo'n geval hebben gedaan? :) (of Mohammed etc.)
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5143
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:02
    Wauw, een beetje nuchterheid in de hedendaagse voetbalwereld. Dat zie je niet vaak meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:04
    Cultuurclub, hoop dat ze snel terug komen en weer gaan presteren zoals het hoort
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1553
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:08
    HSV is een hele grote club die snel terug moet komen maar voor dit seizoen wordt het genieten tijdens de wedstrijden met buurman Sankt Pauli. Echt een derby om naar uit te kijken.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4202
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:13
    Wat een talent
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7703
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:20
    Jeugdspeler.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1994
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:21
    Dat is nu echte clubliefde...
    Daar kan Justin Kluivert een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:30
    Die weet niet wat dat is !
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:31
    Inderdaad Klasse om te blijven en voorbeeld voor andere !
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:54
    Geef je groot gelijk over Kluivert. Maar ik zou ook heel veel van mn club houden als ze gedegradeerd twee keer het Ajax Salaris betalen
    Vind ik leuk
    Renelas +163
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:34
    Eindelijk eens iemand die gewoon bij z'n clubje wil blijven helpen! Hoor je echt veel te weinig. Hopelijk kan hij veel goeds doen voor HSV.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:35]
    Vind ik leuk
    Lusitano +251
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:03
    Kijk een een echte.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
    Wat heb ik een respect hiervoor. En dat wil ik eigenlijk niet hebben, want in principe hoort dit gewoon normaal te zijn.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1466
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:44
    Dit lijkt mij nou een speler waar ajax echt wat aan zou kunnen hebben en makkelijk 8 miljoen waard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gedegradeerd HSV houdt wonderkind uit handen van Bayern: "Voor mij geen optie"