Gedegradeerd HSV houdt wonderkind uit handen van Bayern: Voor mij geen optie

Gedegradeerd HSV houdt wonderkind uit handen van Bayern: "Voor mij geen optie"

Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 22:52vr 20-07-2018 om 22:52

Hamburger SV is erin geslaagd om Jann-Fiete Arp binnenboord te houden. Die Rothosen maakten vrijdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de achttienjarige belofte zijn aflopende contract in Hamburg heeft verlengd tot 2020.

Nadat HSV afgelopen seizoen voor de eerste keer in de Bundesliga-historie degradeerde, leek Arp onhoudbaar te zijn voor de Traditionsverein. Bayern München zou van plan zijn om de Duitse jeugdinternational voor acht miljoen euro binnen te halen. HSV leek het zich bovendien, vanwege de sportieve én financiële situatie van de club, niet te kunnen permitteren om Arp in 2019 transfervrij de deur uit te laten gaan.

De talentvolle Duitser blijft zijn club echter ook in de Tweede Bundesliga trouw. "Afscheid nemen van deze club met een degradatie was voor mij geen optie", vertelt Arp aan de clubsite van HSV. "Juist in deze moeilijke tijden wil ik iets terugdoen voor HSV als dank voor alles wat ze mij gegeven hebben. Mijn tijd hier is nog lang niet klaar."

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Excelsior +1419
vrijdag 20 juli 2018 om 22:55
Gaat Bayern nu ook de Bundesliga 2 leeg kopen ;). Maar opzich een prima spitsje kan nog best door groeien.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94655
vrijdag 20 juli 2018 om 22:56
Goed nieuws voor HSV, die club moer direct terug!
Vind ik leuk
GOAL! +661
vrijdag 20 juli 2018 om 23:00
Deze jongen is een zegen voor het hedendaagse voetbal!
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
zaterdag 21 juli 2018 om 00:27
Halleluja...
Vind ik leuk
GOAL! +661
zaterdag 21 juli 2018 om 12:32
Haha bedenk bij elke belangrijke keuze: wat zou Jezus in zo'n geval hebben gedaan? :) (of Mohammed etc.)
Vind ik leuk
Mrunterwijst +5915
vrijdag 20 juli 2018 om 23:02
Wauw, een beetje nuchterheid in de hedendaagse voetbalwereld. Dat zie je niet vaak meer
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 23:04
Cultuurclub, hoop dat ze snel terug komen en weer gaan presteren zoals het hoort
Vind ik leuk
FCG1971 +4371
zaterdag 21 juli 2018 om 14:08
HSV is een hele grote club die snel terug moet komen maar voor dit seizoen wordt het genieten tijdens de wedstrijden met buurman Sankt Pauli. Echt een derby om naar uit te kijken.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
vrijdag 20 juli 2018 om 23:13
Wat een talent
Vind ik leuk
Iefmeister +7901
vrijdag 20 juli 2018 om 23:20
Jeugdspeler.
Vind ik leuk
ReneAjax +8503
vrijdag 20 juli 2018 om 23:21
Dat is nu echte clubliefde...
Daar kan Justin Kluivert een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1021
zaterdag 21 juli 2018 om 07:30
Die weet niet wat dat is !
Vind ik leuk
Oud Fluks +1021
zaterdag 21 juli 2018 om 07:31
Inderdaad Klasse om te blijven en voorbeeld voor andere !
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 10:54
Geef je groot gelijk over Kluivert. Maar ik zou ook heel veel van mn club houden als ze gedegradeerd twee keer het Ajax Salaris betalen
Vind ik leuk
Renelas +223
zaterdag 21 juli 2018 om 00:34
Eindelijk eens iemand die gewoon bij z'n clubje wil blijven helpen! Hoor je echt veel te weinig. Hopelijk kan hij veel goeds doen voor HSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:35]
Vind ik leuk
Lusitano +316
zaterdag 21 juli 2018 om 01:03
Kijk een een echte.
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
Wat heb ik een respect hiervoor. En dat wil ik eigenlijk niet hebben, want in principe hoort dit gewoon normaal te zijn.
Vind ik leuk
HupHolland +3481
zaterdag 21 juli 2018 om 11:44
Dit lijkt mij nou een speler waar ajax echt wat aan zou kunnen hebben en makkelijk 8 miljoen waard.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws