'Volgende Real Madrid-ster kan naar Italië: zaakwaarnemers Benzema gespot'

    'Volgende Real Madrid-ster kan naar Italië: zaakwaarnemers Benzema gespot'

    vrijdag 20 juli 2018 om 23:37

    Karim Benzema gaat Real Madrid na negen jaar wellicht verruilen voor AC Milan, meldt Gianluca Di Marzio vrijdagavond. De belangenbehartigers van de dertigjarige Fransman zouden maandag al gespot zijn op Milanello, het trainingscomplex van de Rossoneri.

    De spits zelf heeft naar verluidt al een gesprek met Milan-trainer Gennaro Gattuso achter de rug. Hierin zou Benzema hebben aangegeven dat hij openstaat voor een transfer naar de modestad. De Fransman staat nog tot medio 2021 onder contract bij Real Madrid, waar hij jaarlijks negen miljoen euro plus aanvullende bonussen opstrijkt. Bij Milan kan Benzema voor één jaar langer tekenen, tegen dezelfde financiële voorwaarden. De betrokken partijen moeten alleen nog afwachten wat voor vraagprijs Real Madrid zal hanteren.

    Benzema kwam in 2009 tegelijk met Cristiano Ronaldo naar het Estadio Santiago Bernabeu en zag zijn aanvalspartner onlangs naar Juventus vertrekken. De spits werd nog aan Napoli gelinkt, maar voorzitter Aurelio Di Laurentiis liet vrijdag in duidelijke bewoordingen blijken dat zijn club geen behoefte heeft aan Benzema.

    Poll

    Zou AC Milan een goede club zijn voor Benzema?

    (1253 stemmen)

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18103
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:41
    Nieuwe voorhoede straks bij Real. Prima spits geweest voor de Koninklijke!
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2474
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:06
    Beperkte voetballer. Hopelijk kopen ze nu een echte topspits.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:42
    De transfermarkt gaat zoals ik al verwacht had nu pas langzaam op gang komen.
    Iedereen wacht tot na het wk en de komende 5-6 weken zal er nog vanalles gaan gebeuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:45
    Kun jij ook handlezen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:46
    ja ,heb je ff een klein ogenblikje?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:51
    Je handpalm, hè. Niet je pols.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:50
    Serveza San Miguel
    Premium Quality staat er op dit moment in mijn hand

    (Bedankt voor het wachten ik moest ff mijn leesbrilletje op zetten)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:51]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:53
    Tienes sed tambien?
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:55
    muy mucho
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:59
    Muchisímo quieres decir?

    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:01
    Nee hoor alleen dat ik een droge lever heb
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:00
    Wij met ons steenkolen-Spaans.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:47
    La Cuenta por favor
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:56
    Naar mate het later wordt, wordt het zicht slechter...gelukkig heeft de fles een herkenbare vorm.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:57
    Handlezen doe ik ook normaal gesproken niet zo laat op de avond , hand legen wel
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:58
    Ik leg mn handen s'avonds ook op en daarna alles op de tast.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:59
    waar zouden we zijn zonder de automatische piloot....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:00
    Ik wil er niet aan denken....
    Vind ik leuk
    BerendFC +40
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:59
    Tijd voor vernieuwing bij Real...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:01
    De term belangenbehartiger is een eufemisme voor zaakwaarnemer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:59
    Bedankt voor deze les Nederlands.....
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2786
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:23
    Nou is eindelijk die Ronaldo weg, gaat hij er ook vandoor...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:12
    Ik heb net de eerste training van die braziliaans wonderkind bij Madrid gezien en hij heeft me eerlijk gezegd echt positief verrast. Het is natuurlijk een training, maar de stap is enorm van brazilie naar een topcompetitie. Hij speelde met zoveel zelfvertrouwen, het leek alsof er een speler van 29 jaar bezig was. Hele vlotte acties en mooie passen
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:56
    Die Arthur bdoel je?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:48
    Vinicius toch? Arthur was naar Barca vgm.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    Neee, hij heet vincinius ofzo. Arthur is die ene die naar Barça is gekomen
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:53
    Hem heb ik weinig aam het werk gezien, weet wel dat die Arthur een topertje is!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:35
    Jaa kan niet wachten om Arthur in het veld te zien. Alleen ben ik bang dat Barça hem ook gaat verpesten, aangezien ze heel graag een creatieve middenveldertje erbij willen terwijl Arthur dat al is
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:37
    Arthur is naar mijn weten gewoon een complete box to box, denk echter dat Barca hem voor de verdediging zal opstellen wat inderdaad zonde is.

    Hij zou perfect passen bij een Engelse topper.

    Naast De Bruyne bijvoorbeeld of bij United.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:17
    Heb een paar wedstrijden van hem gezien en zelf ook wat onderzoek gedaan over hem. Heb hem nog niet echt als box to box zien spelen. Echt meer een creatieve spelertje die een goede dribbel en pass in huis heeft. Draait ook echt heel vaak om zijn as wat me doet denken aan Xavi. Kan niet wachten tot de oefenwedstrijden beginnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:17
    Heeeeeerlijk. Perfecte club voor hem. Als er nog wat versterking komt. Ipv die kessie en biglia -_- .
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8797
    zaterdag 21 juli 2018 om 04:39
    Ook ac Milan fan 😉
    Vind ik leuk
    G.Kopf +892
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:28
    Van Biglia had ik heel wat verwacht eigenlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:10
    Nou ik eigelijk niet. Vond m al een nare spelers zoals ik ook vind van Milder en Barry. Rare vergelijking maar hoop dat je t snapt een beetje haha.
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +87
    zaterdag 21 juli 2018 om 04:48
    Typische AC Milan pauperaankoop...dus zou zo maar eens waar kunnen zijn

    Geloof er alleen niks van dat Milan hem 9m+ pj kan betalen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 04:49]
    Vind ik leuk
    pim4ever +965
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:54
    Tja, waar kennen we dat toch van..

    Het ligt aan iedereen maar nooit aan de veelpleger zelf..
    Vind ik leuk
    G.Kopf +892
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:27
    Moeten ze eerst wat verkopen neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:50
    Hopelijk is Real bereid Benzema te verkopen. Vond het altijd maar een matige speler. Gewoon Icardi als vervanger halen en je hebt er een topspits staan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Volgende Real Madrid-ster kan naar Italië: zaakwaarnemers Benzema gespot'